Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

Пак се разцъкахме. Що е то ?


димон

Recommended Posts

Миналата зима го имаше , лятото спря , сега пак започна. Звукът е като преизскряване на ВВ кабел или запалителна свещ, само че по-силно. Най-добре се чува отстрани до предна дясна гума отвън. При отворен капак сякаш се чува около ремъка или зад него към купето. Не е периодичен , с произволна честота...( цък....цък,цък.............цък), ремъка върви супер гладко без притрепвания. Чува се примерно от 40 - 90 градуса на двигателя, след загряване изчезва .

 

Що е то ? :)

 

в купето се не чува , О2 ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....ремъка върви супер гладко без притрепвания. .....
А дали е по средата на всички шайби или се е покатерил на някой страничен борд?

 

Не е лошо при работещ двигател да напръскаш ремъка с вода. Ако шумът изчезне, значи проблема е именно в ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо при работещ двигател да напръскаш ремъка с вода. Ако шумът изчезне, значи проблема е именно в ремъка.

 

Tова е пробвано първо ! Няма ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D пак ги вкара във флм

 

Ахахаха, това направо ме изкефи максимално :D Аз пък се разскърцах пак :D Застудя и всички тампони като на пружинно легло, от тия старите - скръц-скръц...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още като я купих тая кола се примирих, че ще скърца и тропа. Това е. Просто тази кола не е мислена да е тиха, ама въобще. Надуваш касетофона и караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви скърца, бре хора?

Не съм чул нито скърцане, нито цък-ане, нито стъклата ми свирят при сваляне..

Два тампона смених на пр.носачи като я купих и това е..

 

пп. Мамка му - ако не съм оглушал, и то - на! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има ли го когато загасиш загрял двигател?

 

Kато стопли до 90 изчезва. Чува се само от 40 до 90 на свободен ход и то отвън-отдясно. Не дразни, но трябва да знам какво е . Все едно чупиш "съчки" за огън, но малко по-слабо.

 

за RGC - километрите са 53 000 - може да е от шайбата на алтернатора, но не вие , не бие и не съм сигурен.

 

Лятото изчезна , сега пак нацъква. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви скърца, бре хора?

...

пп. Мамка му - ако не съм оглушал, и то - на!

 

Може да си оглушал, не се знае. Пробвай сутрин да изключиш радиото и всичко, за да ти е тихо и тръгни по неравности - точно като пружинно легло е :) Сръц, скръц, скръц... Това са тампоните - при мен се чува предно дясно високо някъде, отзад като цяло от двете страни... и така... Пластмасите, докато съм по неравности и карам, не ми скърцат, но като се подпреш на тях скърцат, да. Само едно скърцане съм установил от къде е и защо е - отпред отдясно се трие пластмасата над жабката в металната колонка и скърца - това се чува при неравности... Пак зависи, ако е топло се чува повече, защото се е разтегнала/отпуснала, а като е студенко си трае :) Мислил съм да я намажа с нещо, за да избегнем скърцането при триенето, но така и не ми се е търсело и занимавало - свикнах и си ме кефи :D Но тампоните на студено време се чуват, хем бая :) Ако не си я карал твоята зимно време, не знам от колко време я имаш, но ще видиш зимата, ако всичко си е стоково по нея :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, нали ти казах как се лекува скърцането през зимата, бе !

Купуваш голям силиконов спрей, вдигаш колата на подемник и го изпръскваш навсякъде където има тампони - носачи, щанги и т.п. Така изкарва цяла зима в тишина. Даже започва да стъпва малко по-меко и мазно.

 

8 лв = тишина . На всички шкоди им скърцат тампоните на студено докато се раздвижат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, нали ти казах как се лекува скърцането през зимата, бе !

Купуваш голям силиконов спрей, вдигаш колата на подемник и го изпръскваш навсякъде където има тампони - носачи, щанги и т.п. Така изкарва цяла зима в тишина. Даже започва да стъпва малко по-меко и мазно.

 

8 лв = тишина. На всички шкоди им скърцат тампоните на студено докато се раздвижат...

 

Е аз от тебе го научих, бе! 8лв = тишина, но няма подемник :D Иначе, ясна е тя :) И честно казано, ако намеря подемник при някой, страшно бързо ще се отърва от скърцането...

 

Поздрави

 

ПП: Аз спирам да ти спамя в темата, че... лошо почнах с тия скърцания :D Извинявай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама

,но най-обичам темите на Димон!

Има нещо завладяващо в тях,нещо.....не знам точно ,не се шегувам s_flag

 

 

п.п ...Сами ,както сега тече една реклама по ТВ,сега е сезона на българските сериали. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима го имаше , лятото спря , сега пак започна. Звукът е като преизскряване на ВВ кабел или запалителна свещ, само че по-силно. Най-добре се чува отстрани до предна дясна гума отвън. При отворен капак сякаш се чува около ремъка или зад него към купето. Не е периодичен , с произволна честота...( цък....цък,цък.............цък), ремъка върви супер гладко без притрепвания. Чува се примерно от 40 - 90 градуса на двигателя, след загряване изчезва .

 

Що е то ? :)

 

в купето се не чува , О2 ТДИ

Имах подобно цъкане, оказа се блокирала фрайлауф ролка на динамото и заминаващ си обтегач на ремъка (или успокоител, не знам как точно му е името), цъкането идваше от обтегача а ролката на динамото я усетихме по-късно като свалихме ремъка; тавариш esto постави диагноза като с гаечен ключ напъна рамото на обтягащата ролка и цъкането спря, т.е блокира движението на това рамо. Пробвай, може от това да, по твоето описание цъкането беше същото.

ПС. има един чоп на рамото, стърчащ нагоре и напред, там хващаш с ключа (не помня кой размер)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към frass :

 

Ами и това ми мина през ума...При теб винаги ли цъкаше ли понякога? А относно рамото - там пречи горивния филтър, ама ще се помъча, лошото е че няма много време на разположение - бързо изчезва.

 

Абе доста неща се пообаждат като звуци през зимата , а на пролет изчезват . :D

 

след 5 мин :

 

Ей ся ходих да гледам под капака. Значи този обтегач се състои от два движещи се детайла.

Този с рамото е външния , а той пък от своя страна "лагерува" към вътрешния. Между тях има мн. малка хлабина - за там може би говориш....Би трябвало с пръскане там да се излекува според мен .

Ей сега , при спян двигател натиснах с пръст рамото и цъкна :D . После дърпах и натисках , но повече не се чу нищо. Може наистина да е позапекло и да иска WD ...Довечера ще изследвам феномена .

 

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно чупиш "съчки" за огън, но малко по-слабо.

 

Съчки събираааам, пръчки намираааам :) smile168

 

Sorry за офтопика, но не ме стърпя :) Верно на Димо темите са култови ..... smile159

 

И за да не е само Спам - на мен пък ми цъка парното като започне да вдига градуси колата - нещо отвътре цъка 8-10 пъти и така няколко пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новата ли бре ?

Тва спада към гаранционните случаи - бегай да ти сменят машинките на климатроника !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен, същото цъкане, нещо подобно на главите на стар хард диск - чегъртане/цъкане - спря и се оправи самичко :D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен, същото цъкане, нещо подобно на главите на стар хард диск - чегъртане/цъкане - спря и се оправи самичко :D

 

Поздрави

 

Ми клапите де. Пак ще се появи, споко. Прави го при определени климатични условия :)

 

Това О2 не е кола, а симфоничен оркестър :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димчо,да не би да чуваш часовника на ръката си? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димчо,да не би да чуваш часовника на ръката си? :mrgreen:

 

Не , бе Ники ! Просто така съм устроен - трябва да съм наясно с нещата . За някои хич не ми пука , други ме дразнят , а трети са важни...Но , все едно трябва да знам. :D

 

Сега сериозно : тази вечер след съвета на frass, пробвах като започна цъкането да натисна с един лост ( гаечен ключ - звезда) върху стърчалката на обтегача на ремъка . Натиснах силно надолу и цъкането спря. Пускам - цъка ! И така няколко пъти .

Изводът е , че е нещо свързано с ремъка ,- може самия лагер на ролката да цъка , може някоя шайба да и има нещо, но точно се влияе от натиска на ремъка.

И тъй като за сега не ме дразни силно - не взимам мерки , просто съм в стендбай !

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димчо,да не би да чуваш часовника на ръката си? :mrgreen:

 

Не , бе Ники ! Просто така съм устроен - трябва да съм наясно с нещата . За някои хич не ми пука , други ме дразнят , а трети са важни...Но , все едно трябва да знам. :D

 

Сега сериозно : тази вечер след съвета на frass, пробвах като започна цъкането да натисна с един лост ( гаечен ключ - звезда) върху стърчалката на обтегача на ремъка . Натиснах силно надолу и цъкането спря. Пускам - цъка ! И така няколко пъти .

Изводът е , че е нещо свързано с ремъка ,- може самия лагер на ролката да цъка , може някоя шайба да и има нещо, но точно се влияе от натиска на ремъка.

И тъй като за сега не ме дразни силно - не взимам мерки , просто съм в стендбай !

smile159

 

ролка и обтегач = тишина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с голяма вероятност и при тебе е пре..ан обтегача, там където лагерува има една много корава пружина, на ръка почти не мърда, т.е. като свалихме стария обтегач не можах да намеря видима разлика с новия. На напъване нито звук и от двата, явно ремъка дърпа доста силно и тогава цъка. По мое мнение ако не стане с WDто не купувай нищо, свали ремъка и пробвай първо ролката на динамото - в едната посока трябва да върти свободно, в другата да върти динамото, ако върти и в двете посоки значи е блокирала. Не знам дали е възможно блокиралата ролка да кара обтегача да цъка без да му има нещо. Дано при тебе да е само обтегача, че смяната на ролката на динамото е кофти, трябва ти специален камък за нея - 12 лъчева звезда, куха за хванеш контра през камъка (esto да каже от къде взе такова нещо). И двете ролки бяха марка INA и струваха по 70-80 лева. Успех и дано се излекува с ВД.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сериозно! smile159

И при мен понякога цъка и то точно от обтегача.Но се чува само отвънка, като за големи периоди, спира. Преди няколко месеца се появи шум и от шайбата на алтернатора,но скоро след това спря.Та затова не взех никакви мерки и си карам без притеснения.

Изчакай да почне да чегърта повече и тогава пристъпвай към смяна. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.