Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с хидравликата на Фабия 1.9sdi


fordprobev6

Recommended Posts

Като прочетете топика и ако можете да помогнете евала :)

Проблема е описан горе и хидравликата неработи. Какво как и каде може да е проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери ли има ли масло ? може да тече рейката или да е дефектирал датчик писано е доста по този въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми казанче за течност ненамерих, един приятел ми каза , че била с ел хидравлика или нещо от сорта. Димек несъм с течност , но несъм сигурен и за това питам някой които може да се е срещал с проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма фабия само със сервомотор. Това е за Октавия 2 и Суперб 2. При нас ел. хидравлика означава, че ел. мотор върти помпата когато трябва налягане. Първо си сваляш акумулатора и пластмасите, които образуват кутията му. Под него има една капачка, като я развиеш на нея има една пластмасова щека, която служи за измерване на нивото на маслото. Ако е малко доливаш, ако пак спадне - рециклиране. Рейките ни са доста проблемни. Ако нивото е ОК една диагностика - може да имаш проблеми със сензора за ъгъл на волана, изгорял предпазител при малките в таблото или големия на акумулатора за мотора на помпата......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси тоя казан за течноста го търсих с какво ли не и каде ли не и него открих а той каде бил ... това нямаше да се сета никога. Сабалам това ми е първата задача и дано да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата.Индикатора на таблото,което е кормило,ако не изгасне какво ще каже?Нама масло или проблем като цяло?Има ли светлинен индикатор за маслото на хидравликата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата лампа означава някакъв проблем. Не означава непременно, че хидравликата няма да работи. Точната причина за светването се установява с диагностика. Добре е веднага да и се обърне внимание, за да се избегнат по-големи проблеми. Маслото се проверява с щеката към капачката. Не всички Фабии имат кутия с въздушен филтър между акумулатора и купето и при тях акумулатора е по-назад към купето и за проверяването на нивото на маслото не е нужно да се разглобява нищо. Иначе не би трябвало нито да доливате масло, нито да го провелявате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко е по план, открих заровеното казанче за течност отворих го и "усмивка" имаше течност. Проблема си остава има течност лампата свети хидравликата я няма :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, след като свети лампата значи електрониката вече е открила проблема. Една диагностика за 2 мин и проблема ще е ясен smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом веднъж е светнала лампата грешката вече е записана, т.е. дори да не свети в момента то пак си я има ... за определен брой паления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз пък искам да споделя, че имах същия проблем: след известно каране ми светва лампата на хидравликата. По принцип чувствах леко биена във волана, но всеки ми казваше, че е от сервото, защото няколко пъти свалях гумите на баланс при различни майстори. :-k Водих колата на майстор-електричар, и каза че има същата грешка с VAG, все едно, че е развален датчика. ](*,)

Бях се навил да посъбера пари за него, защото се оказа, че е от скъпите, но в последния момент преди да го купя, ми се наложи да инвестирам в нови гуми.

И Оооо Провидение!!! smile126 С монтажа на новите гуми проблемите със сервото изчезнаха. Оказа се, в последствие, че имам скъсан тел, който на обикновения баланс, не се проявява, а само когато се натовари гумата.

Така че колега, виж и състоянието на гумите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

деа закачих я за диагностика имаше 3 грешки махнахме ги .. ама небяха те проблема. Майстора който ми е и приятел , че има възможност да е от динамото нещо и утре саба ще го замерим. Че тия курвенски номера ми ги прави при палене и след няколко секунди вече всичко е ОК. При движение нямам проблеми , изгасне ли 1ът лампата несветва повече. Като замерим динамото ще видим то ли прави базикните. Иначе от към гумите имам едно леко дърпане ама имат грайфер ама явно е изтрит неравномерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ми замина реле-регулатора, тъкмо влизах в колело и се оглеждах от къде ли не и за момент видях как премигна лампата на акумулатора - но си помислих, че ми се е сторило.

След 10 минути стигнах целта на пътуването и в момента в който спрях на място за да паркирам, волана затегна яко и лампата (жълтото кормило) светна.

Явно е някаква блокировка след като отчете, че няма ток за зареждане и те изчаква тактично - иначе колата продължи да си работи и аз си паркирах само, че с оста повече усилие :)

В последствие ми обясниха, че нормално би трябвало ако няма зареждане да светне лампата на акумулатора, но явно някаква последователност или незнам какво е станало при повредата и само е премигнала.

Както и да е - хубаво е да проверите както е казал приятеля ти за динамо и тоци като цяло.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кеф закачихме сокаджика на Шкодилака да замерим тока като преди това 2 дена нея палих само и само лампата да светне в момента на теста , а тя мръсницата несветна и за стотна даже ](*,) . Инак се оказа че ток зарежда малко над нормалното даже ... проблема си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здр , да споделя относно проблема с мойта хидравлика. Закарах Шкодилака във Рено сервиз защото в моя град няма VAG излязаха 3 грешки едната беше - клемата на акумолатора който бях свалял втората грешка нея помня и третата беше нещо си за хидравликата , след като ги изтрихме 3те грешки да чукам на дърво повече неми светна крушката на таблото за хидравликата. Да се надявам с това да ми приключат мъките.

 

Ако някой колега може да помогне от каде мога да си взема 4 фиксатора за вратите да сподели. Че мойте са много истъркани все едно ги няма ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, в момента имам проблем с волана. Едвам го завъртам. Интересува ме дали и на Шкода фабия 1,2 - комби 2005г. - бензин, казанчето на маслото за хидравликата се намира под акумулатора? Утре на светло ще проверя. И сигурно трябва да се долива само хидравлично масло? :-k Дали трябва да е синтетично или друго? Ако ми помогнете с информация ще съм Ви много благодарна. Да съм поне малко информирана като отида в магазина да си го купувам. Между другото на таблото от няколко месеца ми свети една картинка с формата на волан, но който и да съм питала - т.е шофьори /не автомонтьори/ всички са ми казвали , че тази картинка е за еърбега.Но сега след този тежък волан май-май си е маслото .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, в момента имам проблем с волана. Едвам го завъртам. Интересува ме дали и на Шкода фабия 1,2 - комби 2005г. - бензин, казанчето на маслото за хидравликата се намира под акумулатора? Утре на светло ще проверя. И сигурно трябва да се долива само хидравлично масло? :-k Дали трябва да е синтетично или друго? Ако ми помогнете с информация ще съм Ви много благодарна. Да съм поне малко информирана като отида в магазина да си го купувам. Между другото на таблото от няколко месеца ми свети една картинка с формата на волан, но който и да съм питала - т.е шофьори /не автомонтьори/ всички са ми казвали , че тази картинка е за еърбега.Но сега след този тежък волан май-май си е маслото .

 

По добре отиди в сервиз да погледнат и да ти кажат защо нямаш хидравлика, едва ли сама(?) ще успееш да долееш, а ако това е проблема значи с доливане няма да го решиш изобщо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това воланче дето ти свети няма нищо общо със еърбега. Ами е за сервото. Ти книжка нямаш ли? Може и нещата да са се влошили през тия месеци дето ти е светило на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и никой не каза къде се долива хидравличната течност.

Вадиш акумулатора, демонтираш му кутията и се вижда капачка. Развиваш я и на нея има пластмасов чарк, който служи като щека. По щеката се ориентираш има ли течност или не.

Едва ли с това обаче ще си решиш проблема. Добре ще е да имаш щото ще минеш по-тънко, т.е. не си прецакала рейката. Отиваш на диагностика и ти казват датчик ли е, помпа ли е или цяла рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.