Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Felicia - Загрял двигател 1.9D


kostading

Recommended Posts

Здравейте.

Искам да попитам за един проблем с моята Felicia 1.9D.

Проблемът е следният:

Когато колата е загряла много трудно пали, трябва да въртя 10-15 секунди докато запали.

Това се получава когато градусите на автомобила са от 70 нагоре.

В този момент не се включват и подгряващите свещи.

Ако автомобила е студен и градусите са под 70 се включват подгряващите свещи и колата си пали без проблем.

Датчика за температурата ли не е в ред или си отива двигателя?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

ГНП - то ти е Лукас и трябва да намериш кой да го обслужи. Някъде из форума съм чел по въпроса. Имам някои части за такава помпа, ако са ти нужни пиши. На моята Шкода съм сложил помпа Бош, но в сравнение с работещ Лукас, Боша е твърде примитивен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колега задаи си въпроса във VW club ,раздел дизелови двигатели , имат повече опит с тези мотори и ще ти отговорят(не искам да обидя никои във шкода форум)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега задаи си въпроса във VW club ,раздел дизелови двигатели , имат повече опит с тези мотори и ще ти отговорят(не искам да обидя никои във шкода форум)

да бе,там ще му "надуят главата" със всевъзможни проблеми и варианти-КОЙ НА КАКВОТО МУ Е СТАНАЛО НА КОЛАТА ТОВА КАЗВА ЧЕ Е ПРОБЛЕМА smile091

Аз бих го посъветвал ,да отиде на майстор,вместо да си губи времето в нета.И най лошото е ,че после така или иначе ще отиде на майстор И ЩЕ ОТИТЕ С ДИАГНОЗАТА/КОЯТО МОЖЕ И ДА НЕ Е ВЯРНА/ ....И ЩЕ МУ ОТРЕЖАТ ГЛАВАТА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега , и моята е същата , но си сложих един бутон за принудително подгряване и сега работи без проблем. Един мой приятел си докара от Германия същата и самия бутон беше монтиран на нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Тоя номер с бутона и аз съм го правил на една Мазда (двулитрова печка) преди повече от 20 г. Работеше...,но тогава нямаше никакви части.

Off: Колега Гогалов, що не си пооправиш малко правописа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Понеже всички по - горе пишат глупости, се намесвам. Когато двигателят е топъл около 70 градуса, електрониката, четяща датчика за температурата дава команда да се впръсква по- малко гориво  при палене. Двигателя ви горещ не пали, просто щото няма гориво. Решението не е принудително подгряване, а шунтиране с резистор 1 килоом на датчика за температурата, става с допълнително монтиране на це-ка ключе на таблото. След палене изключвате ключето и сте вие. За мързеливите- откачате кабелите от датчика през куплунга/намира се до или върху термостата/, изчаквате 5-10 минути и при палене, ако светне лампата на таблото за подгряване, значи контролера е нулирал и колата ще запали, щото е впръснато предварително зададеното количество гориво. Общо-взето проблемът е, че при стареене на компонентите, а термодатчикът е един терморезистор се изменя първоначалната му, фабрична крива и от там са проблемите с паленето при загрял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Днес се загледах в схемата за паленето на дизеловата фелиция. В моторният отсек пред шофьора има кутия, като като я отвориш има 3 блока. Най-големият блок - клема 1 и клема 8 отиват към датчика за температурата, монтиран до термостата. Та по мое мнение между 3 и 8 сложете един пуш бутон, свързан последователно с резистор 1 килоом. При палене, натиснете бутона. След ден - два ще го пробвам и на моята фела, щото по-принцип с годинките почва да ме домързява да се занимавам с такива работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Вчера най после се наканих и го направих това упражнение - между краче 3 и 8 на управляващия блок сложих един пуш бутон и резистор 750 ома. Сложих ги паралелно на датчика температурния и  шкодата пали гореща без проблем.  Моя грешка е, че по-горе съм посочил клема 1. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.