Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Евентуална покупка на Фабиа


alkope

Recommended Posts

Здравейте! От доста време съм почитател на Шкода. Ето дойде момента и аз да се сдобия с автомобил от тази марка. До тук добре, но тъй като съм студент ще се наложи и баща ми да помогне с някой лев. Постигнахме консенсус относно избора на Фабиа, но сега драмата е между моторите 1.4mpi и 1.9sdi.

Той държи на евтината поддръжка, като настоява за бензиновия двигател.Мене ме блазни ниския разход на дизелчето.

 

Вас, бъдещи колеги, ще ви помоля да ми помогнете да го разубедя да вземем дизела, като направим едно сравнение на цените на консумативите и частите за двата мотора.

 

Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш да намериш запазено и поддържано SDI взимай и си свиркай.Един прекрасен двигател с уникално нисък разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдинствено,през 90 000км,ще имаш по-скъпа смяна на ремък около 500лв.Това е по-скъпото само!!!

Обаче едната ще гори 4 на сто,другата 10.

Само сди-мотора е вечен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам SDI вече 180к и мога да кажа,че е уникално здрав и икономичен мотор! За евтино придвижване с MPI-то ще трябва ГАЗ!

Добър избор и успех!

 

Edit: Blackpearl: Младенски, ползвай Ч, не 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих SDI неотричам , че е мъртвец но смъквам разхода на 3.7л извън града. И точно това исках и го получих и съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да ми се искаше мотор SDI, след като видях тази обява http://www.cars.bg/u465410 ако всичко е наред с нея може да се задоволя и с 1.4 MPI. Утре отивам на оглед. За съжаление съм доста "бос" технически и ще бъда благодарен, ако някой удари едно рамо на бъдещия ви колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е VW двигател, ако е 60 к.с. Ако това има някакво значение за теб. Но имай предвид, че веднага ще ти се прииска да сложиш газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, видях характеристиките на различните двигатели с обем 1.4. Прочетох доста относно AZE/AZF моторите и ако не се лъжа може да се сложи обикновена АГУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес бях на оглед на един екземпляр - 1.4 mpi класик.Беше с доста запазен салон, окачването беше много добро.При първото палене на студено двигателят запали на секундата, като работеше добре...държеше около 1000 оборота. При форсиране стрелката движеше равномерно, нямаше засечки. После следваше оглед за течове, като единственото съмнително нещо беше, че около капачката за маслото на двигателя пространството беше омаслено. След това пак я запалих, като малко я задавих, но тук вината предполагам си беше моя :( . При последвалото палене всичко беше наред. Основното ми притеснение е за омасляването около капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям впечатленията си, вие ще кажете дали има нещо нередно. Иначе вече е решено - Фабия ще е. Само да намеря екземпляра, който ще ми допадне най-много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скачай на SDI-та и въобще нему мисли :) , куцо куцо ама е перфектния избор който направих.

:smt017

+ един глас отгоре за SDI!

diesel power!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaузата е загубена относно дизела.Баща ми не иска и да чуе за нафта ](*,) . Моторът ще бъде 1.4 mpi , като се насочвам към чешките му разработки, след като изчетох доста теми от този форум относно по-евтината поддръжка. След няколко дни се надявам да стана ваш колега, защото след няколко огледа моделът ме грабна още повече. Eдна от Фабиите, които гледах беше тази http://www.cars.bg/u476538 , като не забелязахме нещо притеснително по техниката. Единствено лошо впечатление прави леко занемареният външен вид и потъмнялите фарове. Все още обмислям нещата. Иначе задължително ще се похваля за придобивката! smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарваш си излишни проблеми (газова уредба), но какво да се прави. И на това отгоре няма да е много икономичен мотора (все пак е на база на нещо от 60-те).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaузата е загубена относно дизела.Баща ми не иска и да чуе за нафта ](*,) . Моторът ще бъде 1.4 mpi , като се насочвам към чешките му разработки, след като изчетох доста теми от този форум относно по-евтината поддръжка. След няколко дни се надявам да стана ваш колега, защото след няколко огледа моделът ме грабна още повече. Eдна от Фабиите, които гледах беше тази http://www.cars.bg/u476538 , като не забелязахме нещо притеснително по техниката. Единствено лошо впечатление прави леко занемареният външен вид и потъмнялите фарове. Все още обмислям нещата. Иначе задължително ще се похваля за придобивката! smile021

Тази иглежда много, много уморена. Външния вид не е занемарен, а е ужасен. Почти всичките коли, предлагани от тези (май лизингова компания) имат такъв изтормозен вид, аз бих имал едно на ум.

Също търся Фабиа, до 5500 максимум, за втора кола в семейството и от опит ти казвам, че под 5000 читава не видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата.....колата изглежда доста зле, или изчакай или вдигни малко лимита на парите!

Успех! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни нови фарове и емблема и да се махне дерюгата на предната броня и ще си е повече от прилична . За абсолютно същите коли във форума които на горубляне са лустросани и със сменени някой и друг захабен детайл пишете " честито колега за яката придобивка" - а те са същата работа :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, огледай кори на врати, борд на седалката на водача, педали, волана, таблото в какво състояние са- фаровете и дупката на бронята са най- малкия проблем :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичките на педалите не бяха износени, воланът също изглеждаше добре, кожата около скоростния лост изглеждаше като нова, впечатление ми направи липсата на означение на скоростите върху скоростния лост - изглеждаше хромиран отгоре и без означения.

Салонът беше относително чист и запазен. Тапицерията по седалките също беше в много добро състояние.

 

Иначе много ми хареса и возия и вървеж и самото усещане вътре в автомобила. Другият екземпляр, който гледах също беше 68к.с. бензин с леки забележки по боята и запазен салон, само че с ниво на оборудване "класик". Още се колебая какво да правя, но максимума на бюджета е 4300-4500, така че се съобразявам и с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не се поясних- двете гумички на педалите са 20 лв нови, от ЕТ. Странно ми се струва да са толкова запазени, както волана и скоростния лост, а корите на вратите да са амортизирани. И все пак кола по снимки не се купува [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От днес съм горд собственик на Фабия. s_flag

1.4 mpi 68 к.с., ниво на оборудване Elegance, 2000г.

 

Първоначално обявената цена беше 4200, но я смъкнахме до 3500 след като разбрахме за проблема с централното заключване, а по-точно дясна предна врата въобще не се отваря, багажника не се заключва, а от централната конзола мога да свалям задните стъкла, но не и да ги вдигам. Собственика гузно си призна, че трябва смяна на някакъв блок, който отговаря за централното заключване и струвал 800лв.

 

Всичко останало за момента е идеално и се радвам, че най-накрая карам Шкода, но по-горният проблем не ми дава мира. Ще трябва да се ремонтира

:?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.