Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Въпросче за ел стъкла и централно на ОК тур


vrminev

Recommended Posts

Колеги карам една октавия тур 2008г, 101 кончета, 1.9 тди на която ми се случва вече 2 пъти да я забравям с отворени стъкла вечер . Брат ми има пасат 2004 и каза, че има вероятно опция да се нагласи централното с ел. стъклата като заключа да се затварят прозорците. Понеже и той е имал този проблем. Въпроса е дали моята красавица 100 % има тази опция в софтуера и хардуера за да отида да ми я настроят или дали има някои собстеник на този модел шкода , който да ми потвърди, че неговото центално е така настроено.

Благодаря предварително !!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да имаш КОMФОРT МОДУЛ и алармата ти да поддържа тази функция, и след това се закача на VAG-COM и се разрешава:

 

1. "Select Control Module";

2. избираш контролер "46 - Central Conv." (това е в случай, че си с ел. стъкла. Ако ли не - най-вероятно ще трябва да избереш контролер "35 - Centr. Locks". Не за друго, просто няма да го имаш горния. Въпреки това, нещата надолу (уж) трябва да са същите);

3. след като се вържеш към контролера, от Advanced Functions даваш "Adaptation - 10"

4. тук вече си избираш желания канал, виждаш каква му е текущата стойност, тестваш нова стойност и записваш. После стискаш палци всичко да работи и да няма нищо бастисано

Полезни канали са следните (за всички тях, възможните стойности са: "0" - изключено и "1" - включено):

 

канал 03: Auto-Lock - това е въпросната функция за заключване като се стигнат ~15 км/ч; - (anti-hijack функцията на централното (вратите се заключват щом колата развие ~15 км/ч)).

канал 04: Auto-Unlock - отключване при вадене на ключа от стартера;

канал 05: някаква Interior Monitoring функция. При мен не работи - (Това са обемните датчици);

канал 06: Unlock Horn - уж е за някакво "бийп"-ване при отключване. При мен стойностите се сменят, но няма никаква реална промяна - (Това са обемните датчици);

канал 07: Lock Horn - като горното, ама при заключване. Пак не работи - (Това са обемните датчици);

канал 08: Unlock Blink - дали да ти присветват мигачите при отключване...;

канал 09: Lock Blink - ... и при заключване. При мен това и горното си седят включени и не съм пробвал дали наистина се изключват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да имаш КОMФОРT МОДУЛ и алармата ти да поддържа тази функция, и след това се закача на VAG-COM и се разрешава:

 

1. "Select Control Module";

2. избираш контролер "46 - Central Conv." (това е в случай, че си с ел. стъкла. Ако ли не - най-вероятно ще трябва да избереш контролер "35 - Centr. Locks". Не за друго, просто няма да го имаш горния. Въпреки това, нещата надолу (уж) трябва да са същите);

3. след като се вържеш към контролера, от Advanced Functions даваш "Adaptation - 10"

4. тук вече си избираш желания канал, виждаш каква му е текущата стойност, тестваш нова стойност и записваш. После стискаш палци всичко да работи и да няма нищо бастисано

Полезни канали са следните (за всички тях, възможните стойности са: "0" - изключено и "1" - включено):

 

канал 03: Auto-Lock - това е въпросната функция за заключване като се стигнат ~15 км/ч; - (anti-hijack функцията на централното (вратите се заключват щом колата развие ~15 км/ч)).

канал 04: Auto-Unlock - отключване при вадене на ключа от стартера;

канал 05: някаква Interior Monitoring функция. При мен не работи - (Това са обемните датчици);

канал 06: Unlock Horn - уж е за някакво "бийп"-ване при отключване. При мен стойностите се сменят, но няма никаква реална промяна - (Това са обемните датчици);

канал 07: Lock Horn - като горното, ама при заключване. Пак не работи - (Това са обемните датчици);

канал 08: Unlock Blink - дали да ти присветват мигачите при отключване...;

канал 09: Lock Blink - ... и при заключване. При мен това и горното си седят включени и не съм пробвал дали наистина се изключват.

То супер, че ми написа това колега. Ама основния въпрос е дали някой знае дали имам комфот модул а алармата според мен трябва да няма общо с централното защото все пак от централното зависи да се закачат към него стъклата. ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш Комфорт модул.

Имаш централно заключване, което има много общо с алармата.

Предполагам, че само предните стъкла са електрически, а задните - не.

Действай и пиши какъв е резултата (в темата за турбото не си написал какво стана после?)!

Успех! smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш Комфорт модул.

Имаш централно заключване, което има много общо с алармата.

Предполагам, че само предните стъкла са електрически, а задните - не.

Действай и пиши какъв е резултата (в темата за турбото не си написал какво стана после?)!

Успех! smile056

 

Да само предните стъкла са ел.

Относно турбината мисля че съм си внушил или може би съм случил на скапана нафта защото сега не усещам това придърпване.

Колеги все още чакам да каже някой дали се е сблъсвал с моята дилема за ел стълката и заключването. Ако никои не ми каже нищо то е ясно ще бегам при едно момче дето ги чува нещата да видим какво ще каже и той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си от София, ела, ще ти активирам затварянето на стъклата...

Далечко си ми от Варна съм. Сигурен ли си, че на моя модел октавия може !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако алармата има такава функция и е свързана към комфорт модула, би трябвало да ти работи вдигането на стъклата при заключване с алармата

пробвай следното: свали стъклата, заключи само с ключа и задръж (вкарваш, завърташ и задържаш 2-5 сек.), ако имаш комфорт модул той трябва да ти вдигне стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако алармата има такава функция и е свързана към комфорт модула, би трябвало да ти работи вдигането на стъклата при заключване с алармата

пробвай следното: свали стъклата, заключи само с ключа и задръж (вкарваш, завърташ и задържаш 2-5 сек.), ако имаш комфорт модул той трябва да ти вдигне стъклата.

По принцип имам 2 аларми до колкото знам .Едната е фабричната и друга допълнителна (нефабрична) с дистанционно към нея но нефафричната нещо се ебава с това дистанционно дето си върви към нея , и не искала колата да отключва или заклучва ( така я купих) за това второто дистанционно за нефабричната алармата не го ползвам.

До колкото знам така стоят нещата ако не ви лъжа с грешна информация.

Ще пробвам това което ми предложи и пак ще пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, снимай ключа и дистанционното на втората аларма, да видим за какво става на въпрос, и пусни снимката тук

След 1-2 дни ще кача снимки, че баща ми повлече колата на почивка а дистанционните са в жабката ;-). Преди малко му звънях утре сутрин да изпробва това с ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако алармата има такава функция и е свързана към комфорт модула, би трябвало да ти работи вдигането на стъклата при заключване с алармата

пробвай следното: свали стъклата, заключи само с ключа и задръж (вкарваш, завърташ и задържаш 2-5 сек.), ако имаш комфорт модул той трябва да ти вдигне стъклата.

При мен тази схема с ключа работи. =D>

В събота или неделя ще си поиграя с Ваг Ком-а. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам - на какво викате фабрична аларма??? Щото мойта си има централно, като задържам бутона - затваря стъклата. Мига някакъв светодиод на врата като е заключена. Ама има ли фабрична аларма или това е просто централно заключване???

 

И след това - може ли сама да си вдигне стъклата (щото явно има комфорт модул) или трябва да закача нефабрична аларма да я накара да го направи.

 

Че и аз вчера установих, че колата е седяла цял ден със свален джам. Нямам навика да си вдигам стъклата, щото старото ми магаре (Ауди 80) само го прави и забравям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам - на какво викате фабрична аларма??? Щото мойта си има централно, като задържам бутона - затваря стъклата. Мига някакъв светодиод на врата като е заключена. Ама има ли фабрична аларма или това е просто централно заключване???

това е само централно заключване, без аларма

фабричната е вградена в ключа

key.jpg

 

И след това - може ли сама да си вдигне стъклата (щото явно има комфорт модул) или трябва да закача нефабрична аларма да я накара да го направи.

 

Че и аз вчера установих, че колата е седяла цял ден със свален джам. Нямам навика да си вдигам стъклата, щото старото ми магаре (Ауди 80) само го прави и забравям.

стъклата се управляват от комфорт модула, но ако алармата ти не е свързана към него или не поддържа тази функция, модула няма как да разбере че заключваш и съответно не вдига стъклата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак не разбрах. Моя ключ е като тоя на снимката (О2). Ама нищо алармено не виждам в него. Въобще как така алармата ще е в ключа??? Тя е в колата, ако я има въобще.

 

На какво се вика фабрична аларма? Като отворя вратата да писне??? По какво се отличава от базовото централно заключване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...дали има някои собстеник на този модел шкода , който да ми потвърди, че неговото центално е така настроено.

Благодаря предварително !!!!!

здравей, колега. имам същата каляска като твоята. с фабрична аларма (вградена в ключа). при задържане на ключа в ключалката в позиция "заключване" и "отключване" предните стъкла съответно се вдигат или спускат. за съжаление функцията не може да се активира с дистанционното на ключа - липсва такава настройка на софта (проверено от небезизвестния Vaskoto1 от "братовчедския" форум). при теб обаче (щом казваш, че имаш и втора аларма), би трябвало да можеш да активираш функцията през нея. успех и да пишеш за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... за съжаление функцията не може да се активира с дистанционното на ключа - липсва такава настройка на софта (проверено от небезизвестния Vaskoto1 от "братовчедския" форум).........

Ясно :smt0344

А нещо друго успяхте ли да активирате - например някоя от посочените от колегата Storm функции :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де хора, обяснете ми какво се разбира под фабрична аларма на О1 и О2??? Аз и на двете имам ключ в главата на който има бутони и дистанционно за заключване и отключване. На старата е кръгъл, а на новата тухлообразен.

 

Но така и не мога да разбера що е то фабричната аларма, какви датчици има и кои коли я имат и кои не??? Имам чуството, че тук някой хора под фабрична алрма разбират централно заключване, други дистанционно в ключа, трети бъркат фабричната с афтърмаркет.... и т.н.

 

Аз всички Шкоди дето съм виждал си се отключват и заключват с дистанционното в главата на ключа, почва да мига някаква лампа там вътре на вратата и толкоз. Това аларма ли е? Или просто централно???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централно. Алармата е допълнителен модул към комфорт-модула, т.е. има свободно място за букса на него (за Окт 1 говоря).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво прави допълнително тая аларма? В смисъл как да разбера има ли аларма, без да разглабям колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... за съжаление функцията не може да се активира с дистанционното на ключа - липсва такава настройка на софта (проверено от небезизвестния Vaskoto1 от "братовчедския" форум).........

Ясно :smt0344

А нещо друго успяхте ли да активирате - например някоя от посочените от колегата Storm функции :?:

аз съм си активирал автоматичното заключване/отключване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.