Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ангренажен ремък за двигател BBZ


ID A

Recommended Posts

Колеги имам едно питане. В момента съм на около 83к км, като преди една година бях точно на 60к км. На 90к км, които се надявам да направя януари, но може и още ноември, за моя двигател дават смяна или проверка на ангренажен ремък и след това проверки ако не се сменя на всеки 30к км. Разрових се из нета и цената на ангренажен комплект е около 300 лв., при това май без водната помпа (при мен ремъците са два и двата със собствени успоителни ролки, като единия има още две обикновени ролки). Общо за смяната на всичко и частите ми искат около 700 лв. Пак от ровенето из нета, разбрах, че доста често стават и грешки при смяната поради малката видимост и се препоръчва сваляне на целия двигател. Е това последното ме втрещи, но както и да е.

Питането ми е при смяна на ангренажен ремък всички ролки ли се сменят или само тези, които са проблемни? И как се разбира, че някоя ролка е проблемна, само по въртенето и на ръка ли? Водната помпа, ясно че се върти от ремъка, но и тя ли трябва да се сменя? И на последно място, може ли да посочите горе долу цена за работата?

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сменях при покупката на колата преди 2 години- всички ролки, ремък, помпа и т.н...около 600-700 лв с труда беше, тогава се опулих но...ако искаш повече подробности-пазя си фактурата с детайлно изписаните части.

Аз съм с AUB но разликата с твоя трябва да е незначителна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... всички ролки, ремък, помпа и т.н...около 600-700 лв с труда беше.............

+1

 

Според ЕТ (Сф) водната помпа се сменя при втора смяна на ремък.

При първата смяна на ремъка само я преглеждат, и ако е наред не я сменят. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Днес вече съм с нови ремъци, ролки, водна помпа и антифриз. В това число и пистов ремък с обтегач. Цена на цялото удоволствие + труд - 700 лв. Трудът е пренебрежим на фона на цената на частите. Тия от ВАГ са луди да направят малолитражка с такива цени на части за обслужване.

 

Що не си взех навремето дизел ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не са виновни в VW че има сервизи и сервизи нали :) При нас такова обслужване с хубави ремъци и ролки излиза около 400...

 

п.с. не видях че и обтегач на пистов ремък си написъл...+100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.