Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Регулиране на фаровете


ivan68

Recommended Posts

Причината е в онази гадна хидросистема,която регулира фаровете.И при мен не работи,мисля да се запозная с нея на 4 очи,само да ми остане време.Иначе това което е вътре в купето - на таблото(врътката) се нарича хидрокоректор и нов е 80-ина лв.Въй,въй,въй..... smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята фелка тая джаджа не работи, а тук нейде из темата май някой спомена че е много слабо място на фелките. Лично аз мисля че не е болка за умиралка дали работи или не.Естествено че няма да се обидя ако някой спомене как се е справил с проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С електрически машинки.

Колега , от къде може да се вземе тази ел. машинка за фаровете и моята се е прецакала и ме дразни и каква пара е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случаите на приспособяване работиш с каквото ти попадне ... на Формана съм пригодил машинки от Рено , на Фаворита от Октавия 1 преди фейслифта. От помпичката на фара се маха капачката , в която влиза маркуча , мембраната и пружината ... използва се цилиндричното тяло и буталцето с ябълката. От машинката се изпиляват зъбчетата за фиксиране и ябълката и към оста се залепва буталцето , а цилиндъра към корпуса и по този начин се осигурява захващането към фара ... управлението се осъществява като се повдигне от маса един стабилизатор на 5 волта с един потенциометър 1.8 - 2.0 кОм , който се подава на средния пин на машинката , масата се взема от масата на фара , а (+) по желание от ключа за къси светлини или от габарита на фара (не е желателно да се пипа силовата инсталация на крушката на фара)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

КОлеги незнам за кой модел говорите но на моя Форман има също врътка за регулиране ... но няма ефект от въртенето а до фаровете стигат много интересни платмасови твърди маркучи(даже мисля че са някакъв вид жила) но като въртя вътре регулатора те не помръдват ...

Някой ако може да ми разясни схемата на работа на тази джаджа???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази система я има и при Фаворит/Форман.Тези твърди маркучи на са жила,а просто маркучи,в които се движи течност.Тя се изпраща под определено налягане към рефлекторите на фаровете и така се изместват.Онази врътка в купето се нарича хидрокоректор и тя създава налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Не подлежи на ремонт! Тази система с течността е едно недоразумение в автомобилостроенето и вече отдавна е извергната, но за съжаление е произвеждана твърде дълго. :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подлежи на ремонт! Тази система с течността е едно недоразумение в автомобилостроенето и вече отдавна е извергната, но за съжаление е произвеждана твърде дълго. :smt0344[/quo

хахахахахахахахахахахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не функционира отдавна. Хидрокоректора стои само за красота. Фаровете могат да се регулират отзад поотделно, но е доста играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора аз ви казвам че шкодата (форман) е на 25 000км и това не работи ... според мен от завода не си работи.

Но аз съм упорит и ще го сваля и ще видя защо не работи (стига да не е капсоловано)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само до упоритостта ... просто таз джаджа е много малоумно измислена с една единствена възможност - подмяна с нова smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не работи от 8000км. и то без да има обективна причина, това е супер БОКЛУК и не си струва загубеното време от живота за разправия с него. В същност дори и да работи не е от голяма полза поне за мен защото аз се возя 80% сам и останалите 20 с още един или максимум двама души което в същност не изменя наклона на колата особено, + това поне 70% от активното ползване на колата ми е през деня. Тази система не си струва и една минута внимание защото тя е едно пълно недоразумение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
аз се возя 80% сам и останалите 20 с още един или максимум двама души което в същност не изменя наклона на колата особено

При това положение е наистина ненужно , но при мен като се качат 4 човека и наклона веднага се променя . Не е голям проблем , поне за мен лично но тези движещи се срещу мен са на друго мнение. Започва се едно пресветкане и демонстрации на възможностите на дългите светлини - не е коректно към останалите участници в движението. А и за мен е важно щом дадена система е сложена в автомобила ,то би било добре тя да работи.

Един приятел жичкаджия ми даде жокер да си намеря електрически машинки дето пасват на отвора на фара , а той щял да оправи тоците и ключа от купето. Ако някой знае от коя марка и модел стават без да трябва престъргване и т.н. да сподели опит. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлеги а как се настройват фаровете като застенеш срещу стена-на колкометра трябва да си от нея и на колко сантиметра трябвада стига светлината на фаровете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, аз си направих електрическо регулиране на фаровете, от моргата купих 2 машинки от пасат мисля и копче от ситроен. Машинките бяха с 3 извода а на копчето 5. След известно ровене и опити всичко е готово и работи. Разходи машинки 2х5лв, копче 5лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от моргата купих 2 машинки от пасат мисля и копче от ситроен

Колега , може ли да качиш снимки smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.