Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оптичен и силов тунинг


bega4kata

Recommended Posts

Колегата не пише във форума,но е голям фен на марката.

Оптичния тунинг се вижда...а силовия е за сега хибридно турбо от Gunter service :mrgreen: ,генерация и турбопътища.

Има дискове 312,скоро и окачване Айбах

post-2454-138453332423_thumb.jpg

post-2454-138453332437_thumb.jpg

post-2454-138453332442_thumb.jpg

post-2454-138453332446_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красива! Браво!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яка тупалка. smile035 Поздравления на собственика. :smt004

Мгого добре и стои дифузьора от + визията, накрайниците къртят мивки, само добавките не ми харесват(щом е избрал дифузьора от +(или подобен) е редно и предна добавка, а защо не и прагове от визия + да вземе, да завърши цялостно нещата) + хром лайсната на задния капак- много претрупано става ( но това е лично мнение). Ако не се лъжа, тази е 140кончета с РС пакет?(Ако се лъжа, здраве да е!)

 

Но, важното е на собственика да му харесва, всичко друго е само чесане на езици!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра визия отпред и странично, но задницата - определено не ми допадат накрайниците и никел лайстните. Иначе е супер лачена. Поздравления за собственика и естествено Гюнтер сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за мен е малко претруфена на места....но това си е личен избор и виждане на собственика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яяяя ,от къде излезе тая бегачка?

Не съм я засичал из града!

Добре изглежда,но няма и как да е щом е била при доктор Турбо smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е мината границата отвънка.В София има една такава накичена,пак черна,имаше снимки във форума,ама не мога да ги намеря! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Дойдоха пружините и тампоните.Малко снимки за доказателствен маериал:

поясненията са към снимките :arrow:

post-2454-138453367087_thumb.jpg

post-2454-138453367089_thumb.jpg

post-2454-138453367092_thumb.jpg

post-2454-138453367094_thumb.jpg

post-2454-138453367101_thumb.jpg

post-2454-138453367106_thumb.jpg

post-2454-138453367109_thumb.jpg

post-2454-138453367111_thumb.jpg

post-2454-138453367113_thumb.jpg

post-2454-138453367116_thumb.jpg

post-2454-138453367118_thumb.jpg

post-2454-13845336712_thumb.jpg

post-2454-138453367122_thumb.jpg

post-2454-138453367125_thumb.jpg

post-2454-138453367127_thumb.jpg

post-2454-13845336713_thumb.jpg

post-2454-138453367132_thumb.jpg

post-2454-138453367135_thumb.jpg

post-2454-138453367137_thumb.jpg

post-2454-138453367139_thumb.jpg

post-2454-138453367142_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, въртящия момент много приятно се е разтеглил.

 

Как да го постигна същия ефект при мен? Аз имам ясно изразен пик и после ляга. Генерацията ли ми е тясна (заводска от 105 коня), или турбото ми малее?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е по-малко турбото по-рязко надува.Ама повечето така ги кефи.... :roll:Твоите дюзи не са за такъв хибрид със 52мм компресорно.Твоето е със 49 компресорно и съответно по-леко и бързо развъртане.Примерно на моята кола като я надухме със заводското турбо се получиха вибрации/характерното тресене/ при ускорение на ниски обороти с висока предавка-4,5,6-та.Без да имам разбит маховик или съединител.Само със смяната на турбото ВСИЧКО СЕ ИЗГЛАДИ.Плавно и гладко мощно ускорение.Това софтуерно неможе да се избегне винаги-за тресенето говоря.ТРЯБВА ЖЕЛЕЗАТА /ТУРБОТО/ ДА СА ПОДБРАНИ :D:D:D Хем да не се усеща лагаво ,хем и да не прави ГРОЗНИ и вредни пикове на въртящ момент.Маперите НЕМОГАТ ДА СЕ СПРАВЯТ С ТОЗИ ПРОБЛЕМ именно рязкото пиково тръгване на турбините след "чипосване".Щото за да се усети ефекта от чипа трябва да се подава гориво,а това води да пиково развъртане на стоковото турбо ,КОЕТО Е ИЗЧИСЛЯВАНО ЗА РАБОТА С ПО-МАЛКО ГОРИВО.

Много е важен подбора на перките компресорна и турбинна една спрямо друга ,както и съотнесени към вида на геометрията.Има 6 вида компресорни 49,6 вида 52,и 5 вида ротори 17-ки.За най масовите говоря!!!Има и повече.А геометриите които стават за ваговите са 4 вида.И според това какво ще се прави с колата се подбират тако частите за турбото.Иначе или ще е лагаво,или ще тресе при ускорени е,или ще прави пикове във високите,или ще се товари аксиално,или ще свири много....и т.н.ит.н.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ти това ми го обясни и предния път. Ама имам ли начин да задържа този въртящ момент (340н) който постигнахме при Тони по - дълго в оборотите? Т.е. не искам повече коне и нютони, а да изравня малко характеристиката. Тогава Тони ми подметна нещо за генерацията, че със стоковата, май това е положението, ама не го разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 е вентилиран мото все пак

не забравяйте това

20 при налягане 1.5бара вади над 200 коня,а 1.9 трябва да го надуеш на 1.8 холд и с доста повече кориво и пушек съответно,че да изкара 195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Тунинга продължи с рс-сов салон.Особеностите са ,че фейслифта е с др.инсталация и трябва да се осигурят малко кабелаци и букси.Освен това понеже е англичанка трябва да се смени шейната-заради колана датчика,както и инсталацията е различна на шоф.и пасажерската седалки.Преправихме и тапета малко :D

post-2454-138453379039_thumb.jpg

post-2454-138453379049_thumb.jpg

post-2454-138453379051_thumb.jpg

post-2454-138453379053_thumb.jpg

post-2454-138453379055_thumb.jpg

post-2454-138453379058_thumb.jpg

post-2454-13845337906_thumb.jpg

post-2454-138453379062_thumb.jpg

post-2454-138453379064_thumb.jpg

post-2454-138453379068_thumb.jpg

post-2454-13845337907_thumb.jpg

post-2454-138453379072_thumb.jpg

post-2454-138453379076_thumb.jpg

post-2454-138453379078_thumb.jpg

post-2454-13845337908_thumb.jpg

post-2454-138453379082_thumb.jpg

post-2454-138453379084_thumb.jpg

post-2454-138453379089_thumb.jpg

post-2454-138453379092_thumb.jpg

post-2454-138453379094_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за свежата колица! Аз лично имам един въпрос. В сайта на супер шкода гледах същите предни решетки и доста ми харесаха. Интересува ме как става отварянето на предния капак след като се монтират? От къде излиза пръчката за дърпане? Опитах се да видя от снимките но не успях да се ориентирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за свежата колица! Аз лично имам един въпрос. В сайта на супер шкода гледах същите предни решетки и доста ми харесаха. Интересува ме как става отварянето на предния капак след като се монтират? От къде излиза пръчката за дърпане? Опитах се да видя от снимките но не успях да се ориентирам.

 

Виж на предната страница , на фронталната снимка ( 2-та снимка от началото) се вижда как има вертикален прорез, даже се вижда и "пръчката" ! Излиза от същото място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на предната страница , на фронталната снимка ( 2-та снимка от началото) се вижда как има вертикален прорез, даже се вижда и "пръчката" ! Излиза от същото място.

 

Еййй, да сега като се приближих към монитора и забелязах! Еми доста ми харесва тази решетка! Добре стои.

 

Благодаря Димоне smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво много хубава става. Имаш в предвид, че е била с десен волан ли. Имаше ли много премеждия със смяна на дирекцията-технически и документално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам с какъв хибрид е колата и дали има още нещо пипано по двигателя освен турбина, шортшифтъра,генерацията и турбопътищата.Иначе колата изглежда много добре =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо,седалките са наистина малко по-широки в края на бордовете/там не се сяда :) /,но са много твърди и доста по-неудобни от на Елеганса.Като по-тесни се усещат.

На колата главата е сненена с новия модел и е премахната механично ел.клапата.И разни др.дреболии,за които не се сеща сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Сложихме спирачки от Суперб 3.6.Голф R32,Ауди и подобни...

350мм предни дискове и 256 задни вентилирани-със съответните апарати и супорти.За да компенсираме повечето килограми от по-големите дискове-ЗАМЕНИХМЕ ОРИГИНАЛНИТЕ ЧУГУНЕНИ ШЕНКЕЛИ С АЛУМИНИЕВИ ОТ ПАСАТ6 ;)

Боядисахме ги с епоксидна двукомпонентна боя от сини в червени за да отиват на Шкодето.

НАПЪЛВАТ 18-КАТА.....голяма красота

п.п.Не са се излъскали още,но нямаше време да ги излъскам с каране и да снимам.

post-2454-138453393638_thumb.jpg

post-2454-138453393642_thumb.jpg

post-2454-138453393645_thumb.jpg

post-2454-138453393646_thumb.jpg

post-2454-138453393648_thumb.jpg

post-2454-138453393649_thumb.jpg

post-2454-138453393651_thumb.jpg

post-2454-138453393653_thumb.jpg

post-2454-138453393654_thumb.jpg

post-2454-138453393656_thumb.jpg

post-2454-138453393657_thumb.jpg

post-2454-138453393659_thumb.jpg

post-2454-138453393662_thumb.jpg

post-2454-138453393664_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно е Шкодето, само тия дръжки ми седят като Пернишки... ама това си е лично мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.