Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

загуба на антифриз 1,9 ТДИ- 90 к.с.


garvanski

Recommended Posts

Здравейте. Прегледах търсачката, но за моят проблем не намерих отговор. Та преди 2 седмици както си карах изписка зумер с 3 дълги сигнала и започна да мига лампата за охладителна течност. Спрях, отворих капака и антифриза беше под минимума. Добре че имах 1 литър дестилирана вода в багажника и долях, за да се прибера.

Не мисля, че е гарнитура на главето, понеже като загрее на 90 градуса стискам маркучите и са нормално меки, също маслото си ми е чисто и нивото не е мръднало, не е загрявала никога над 90 градуса- там си се заковава и не мърда, на капачката за наливане на маслото няма "боза", а и като се прибрах изчаках около час- час и половина да изстине двигателя извиках комшията. запалих колата, отворих капачката на разширителния съд и го накарах да държи около 2000 оборота, за да гледам за балончета в разш-я съд, но антифриза не бълбукаше, което ме успокой до голяма степен, но от тогава минах около 700 км. и днес проверих нивото на антифриза и се наложи да долея около 100- 150мл. дист. вода. Моля дайте ми съвет откъде може да губи антифриз, че идва зима и не ми се долива концентрат G-12 през ден- два ](*,) .

Колата е Октавия- 1- 98 год., а двигателя е 1,9 ТДИ- AGR- 90 к.с.

Поздрави. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фланец или маркуч... при така описаните обстоятелства...

 

Кой фланец и съответно маркуч имаш предвид. колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа или пластмасовия разклонител,който свързва маркучите и е закрепен отстрани на главата /от страната на акумулатора/. Моята също губеше антифриз и ги смених и всичко е ОК. То и без друго при смяна на ангренажен ремък и ролки,смяната на водна помпа е задължителна! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа или пластмасовия разклонител,който свързва маркучите и е закрепен отстрани на главата /от страната на акумулатора/. Моята също губеше антифриз и ги смених и всичко е ОК. То и без друго при смяна на ангренажен ремък и ролки,смяната на водна помпа е задължителна! Успех!

 

 

Колата е обслужена абсолютно безкомпромисно- всичко + водната помпа преди около 1500 км. Но ще проверя трипътника дано е от него. Ако си спомняш цената на трипътника и колко ти взеха за смяната ще бъде екстра. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фланец или маркуч... при така описаните обстоятелства...

 

Кой фланец и съответно маркуч имаш предвид. колега?

Примерно ето този! Вдигнете колата и огледайте за течове!

http://seekpart24.com/febi/coolant-flange-18230

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа или пластмасовия разклонител,който свързва маркучите и е закрепен отстрани на главата /от страната на акумулатора/. Моята също губеше антифриз и ги смених и всичко е ОК. То и без друго при смяна на ангренажен ремък и ролки,смяната на водна помпа е задължителна! Успех!

 

 

Колата е обслужена абсолютно безкомпромисно- всичко + водната помпа преди около 1500 км. Но ще проверя трипътника дано е от него. Ако си спомняш цената на трипътника и колко ти взеха за смяната ще бъде екстра. Благодаря.

 

За трипътника платих 15лв./чисто нов/. Относно смяната му-смених си го сам. Но ти нямаш никакъв проблем да си го смениш сам. В долната част на водния радиатор/пак от страната на акумулатора/ има кранче от което източваш антифриза,след което разхлабваш скобите по маркучите и ги махаш. След това развиваш двете гайки,които държат трипътника към главата и го сменяш./обикновенно тече точно от там/ С течение на времето материала остарява и се пука точно там. Имай предвид,че с притягане на гайките не се получава нищо!Трябва задължително нов.Сглобяването е по обратния ред. Ако не се справиш сам предполагам,че повече от 10лв. няма да ти вземат. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

огледайте за червено оцветяване/ако е с какъвто антифриз трябва/

 

Тъпото е, че сега колата е с зелен антифриз и не личи някаде да е текло. Само да открия проблема и го сменям с G- 12.

 

 

Колеги дадохте ми мн. добри и подробно описани съвети. Сега почивните дни ще разкача маркучите за да сменя и трипътника и фланеца към главата и ще видим резултата.

Благодаря. smile027 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не за нещо друго е оцветен антифриза в червено,което ако е оригинален,остава силна червена следа след като се е изпарил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то не за нещо друго е оцветен антифриза в червено,което ако е оригинален,остава силна червена следа след като се е изпарил

 

Така е знам и си признавам че съм направил компромис с този консуматив, понеже си беше на -28 градуса и все отлагах да го сменя с червен :oops: smile150 , но сега през почивните дни сменям трипътника, изчаквам да мина около 200-тина км. и ако няма загуба сменям с червен. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Колата е обслужена абсолютно безкомпромисно- всичко + водната помпа преди около 1500 км...

и въпреки това пак може да е помпа. моята дефектира, когато колата беше на 2-3 хиляди километра, та я смениха преждевременно. дано не се окаже тя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем, смених водната помпа и продължава да го прави, губи антифриз, но само при голямо натоварване - изкачване на предела.

При градско каране вече 2 седмици, капка не е изгубила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Колата е обслужена абсолютно безкомпромисно- всичко + водната помпа преди около 1500 км...

и въпреки това пак може да е помпа. моята дефектира, когато колата беше на 2-3 хиляди километра, та я смениха преждевременно. дано не се окаже тя.

 

Така се получава с части "Made in China". За компромис в цени специално за такива резервни части и дума не може да става!!! Ти се благодари,че не е стегнал лагера и да блокира помпата-съответно късане на ангренажен ремък и главата на сапун!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, колеги. Извинявам се, че зарязах така темата, но в семейството ми се случи нещастен случай и не съм имал изобщо време за ремонт, но онзи ден докато работеше двигателя бръкнах под трипътника и по пръста ми остана мокра следа, от което значи, че явно моят проблем е в този трипътник. По нататък ще пиша като го сменя. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, колеги. След това забавяне искам да напиша решението на проблема ми със загуба на антифриз. Оставих колата в сервиз, че нямах време сам да се бутам и се е оказа , че губи течността покрай температурния датчик някъде (явно този трипътник, за който говореха колегите по нагоре в темата). Надявам се темета да помогне и на други с подобен проблем. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.