Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Oktavia 2 1.9 TDi PD силна вибрация на двигателя


sinoptik

Recommended Posts

Колеги,колата е 2008г. и до вчера нямах съществени проблеми, а този който се появи направо ме уби.На празен ход е добре но при ускоряване двигателя започва силно да тресе и няма необходимото ускорение.Едва след 2500-3000 оборота се успокочва и ускорява нормално.Пътувах от Бургас за Русе и по време на карането установих,че когато стигна до момента на вибрацията при отпускане на педала на газта до изчезване на тресенето и последващо натискне,колата ускоряваше и така с помпене успявах даже да изпреварвам ида вдигна до 160км и то при изкачване.Моля за съвети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип не разбирам много от коли,но ще ти разкажа на мен какво ми се случи тия дни.8 000 Километра след поредното обслужване на колата се появиха вибрации по мотора,които се осещаха по цялата кола,а ако пуснех климатика направо щях да полетя.Отидох при майстора,който човърка по колата и ми смени ролката на обтегача,която се оказа почти блокирала за 8 000 км и колата заспа.Тръгнах си и след като излязох от града реших да потормозя колата и изведнъж колата изгуби мощност и под капака се чуваше едно съскане,като на змия а от аспуха черен дим,ама в особенно големи количества,като икарус.При превклучване на скоростите колата леко се замисляше и не подемаше както преди.Викам замина си турбото, ще има яко сурвакане и пак обратно при майстора.Беше изкочил някакъв маркуч на интеркулера,тъй като скобата се бе счупила,Смениха скобата и колата заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,колата е 2008г. и до вчера нямах съществени проблеми, а този който се появи направо ме уби.На празен ход е добре но при ускоряване двигателя започва силно да тресе и няма необходимото ускорение.Едва след 2500-3000 оборота се успокочва и ускорява нормално.Пътувах от Бургас за Русе и по време на карането установих,че когато стигна до момента на вибрацията при отпускане на педала на газта до изчезване на тресенето и последващо натискне,колата ускоряваше и така с помпене успявах даже да изпреварвам ида вдигна до 160км и то при изкачване.Моля за съвети!

 

Ами отиваш при някой с VAG-COM и ще се види. Прилича на калпава смес за горене, ама причините могат да бъдат много.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо гледане, но в ЕТ откриха,че двигателя работи на 3 цилиндра,първия не работи,свеща се е скапала,сменена е но разбира се това не е помогнало и са се отказали за друга диагностика,предполагат запушена дюза.След два дни съм в ЕТ да видим там какво ще ми кажат.По телефона ми споменаха за някаква бубина.За съжаление това нищо не ми говори.Благодаря за отклика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е кода на мотора?

п.п.към модераторите....защо ми изтрихте мнението,което пуснах в началота???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казваш ЕТ какво имаш предвид, щото ние в Русе нямаме ЕТ. И те чакаме на следващата среща на клуба в Русе. Дано всичко да се оправи по най-безболезнен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо ми изтрихте мнението,което пуснах в началота???

:-k Не съм трил бре...

ами нещо е станало...но както и да е :D

този мотор не е с пиезо дюзи...така че ме съмнява да е точно от дюза,но ще видим какво ще излезе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо ми изтрихте мнението,което пуснах в началота???

:-k Не съм трил бре...

 

И аз не виждам да е трито нещо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите симптоми като при теб, тресене в диапазона 1500-3000 оборота най вече при натискане на педала докраи, също забелязах че разхода ми на празен ход се вдигна от 0,5 l/h на 0,7-0,8 l/h въпреки че не тресеше защото колата автоматично си прави корекции и компенсира. Когато я закачих на VCDS показа на първи цилиндър на канал 13 стоиност ако не се лъжа 2.99 mg/str. След преглед в официалния сервиз на бош (този който е с гаранционни права) се оказа че разпръсквача на помпа дюзата не работи нормално. Предложиха ми да я рециклират с гаранция с оригинални части но аз отказах, защото не си падам по рециклирани неща и си намерих дюза от кола която съм сигурен че е на около 50000км. и я занесох да ми я сменят. И вече 30000км. няма никъкви ядове да чукам на дърво. При смяната колата беше на 150 000 км. и е карана предимно с ОМВ премиум/алпин дизел с изклзчение на 1-2 резервоара лукоил. Тази случка ме накара да сменя бензиностанцията и от тогава зареждам само на ЕКО и засега съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не се е постнал поста.Дюзите лесно се диагностицират,дано не е от дюза ,че са цифра.

п.п.имам дюзи за продаване като за него...евентуално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената която платих за дюзата е 230лв. и както писах на 50000км. перфектна.

ти си платил за вазпръсквач,не за дюза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената която платих за дюзата е 230лв. и както писах на 50000км. перфектна.

ти си платил за вазпръсквач,не за дюза

 

Купих цяла дюза, само я поставиха и закачиха буксата. Разпръсквача не поисках да ми го сменят на старата и ми остана за спомен. Яд ме е че дадох 60лв. да ми я тестват а не я смених веднага.

 

п.п. До колкото знам Бош сервиза до технотеста в София са единствените които имат стенд за помпа дюза. Да знаят просто колегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След два дни я вкарвам в сервиз на Еуротек в Г.Оряховица.Там работя на летището иначе живея в Русе и с удоволствие ще се срещна с колегите от Русе.И аз оставам с убеждението че е дюза и се обръщам към bega4kata,ако се подтвърди тази диагноза прати ми номер на телефон или е-mail за да се свържа с теб.Моя телефон е 0886704570.Благодаря на всички за съветите и съчувствието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

radoslv-ти си си купил втора употреба,а аз помислих,че нова

ама така е като чета набързо отгоре,отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приключвам тази темс,проблема е решен,счупена пружина на хидравличния повдигач на 3 цилиндър.Bега4ката беше прав,когато се усъмни в дюзата,като причинаа аз явжно ме успях да дам пълно описание на проблема.Имаше чукане,но аз го пренебрегнах защото се почячваше само при 1 и 2 скорост при ускорение,когато се тресеше целия двигател.Предполагах,че нещо се удря в нещо,понеже на празен ход и при високи скорости липсваше.Имал съм проблеми с хидравличните повдигачи,тогава те се чуваха/тракането/ особено ясно и на празен ход.Това ме объркваше.И друго,за разлика от radoslv не обърнах внимание отначало на рзхода на горивото на празен ход.по късно го погледнах при мен той си беше 0.5,както винаги.Помолих след ремонта да измерят налягането в цилиндрите-по думите на техника във всички цилиндри е 28 атм.Отново благодаря на всички за съдействието,особенно на bega4kata,за желанието веднага дами помогне с дюза,ако е необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ключовата дума във описанието е била ЧУКАНЕ

веднага щяхме да измислим вероятна причина за проблема :mrgreen: :mrgreen:

браво че всичко е приключило благополучно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............И друго,за разлика от radoslv не обърнах внимание отначало на рзхода на горивото на празен ход.по късно го погледнах при мен той си беше 0.5,както винаги............

Това 0,5 - по борд или на 13 канал на VAG-COM :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.