Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 1.8 TSI 7DSG проблем


Shady1

Recommended Posts

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 65
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Bojanov

    9

  • MK_

    8

  • Shady1

    6

  • jackrabbit

    6

Най-много писали в темата

Кво стана?Оправиха ли ти автомобила?

 

Този въпрос към кой е?

 

 

А при мен има развитие. Смениха и двата съединителя, които били в общ блок (кутия ). Не ми дадоха никаква подробна информация, така са казали от Чехия и са изпратили частта.

 

Беше ми осигурена заместваща кола още от момента на оставяне на моята в сервиза. Сега ще видим дали ще е добре колата и до кога.

 

Ще запаля свещ!

smile126

 

Здравей Божанов,

след като смениха дисковете ефект имаше ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Колата е перфектна в момента.

И понеже поръчах една друга Шкода, докато я тествах се разприказвахме с дилъра. Той каза, че проблема го има и се знае, но се правят на ударени и не сменат лесно съединителите. Иска си да се разправяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Колата е перфектна в момента.

И понеже поръчах една друга Шкода, докато я тествах се разприказвахме с дилъра. Той каза, че проблема го има и се знае, но се правят на ударени и не сменат лесно съединителите. Иска си да се разправяш.

Благидаря. Започвам да се разправям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Хммм същият проблем и при мен 1.8TSI + 7DSG, на 26 000км. Започна да тресе при тръгване, предавките определено не се сменят плавно като в началото, то аз и май съм забравил как беше. Сега се връщам от ЕТ във Варна, лошото е че не го прави постоянно и не мога да го провокирам. Така, че там нищо не откриха и сега ще се мъча да го провокирам и да им го демонстрирам. Колата е със удължена гаранция. Та така не е приятно но май си е често срещан дефект пууууу.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...
Ами така я карам, какво да направя. Седем пъти бях в сервиз, къде ли не се обаждаха, "горещи връзки" с Чехия, преинсталации на софтуер, съставяне на протоколи и т.н. и след три дни започва пак тресенето. Колата е с удължена гаранция - остават ми 1,5 год. и 55 000 км. и съм решил да я карам така, пък каквото стане, просто ми писна - имам си достатъчно друга работа! Нека все пак, ако при някой проблема се реши да пише.

Да вдигна темата, има ли някакво развитие при теб. Аз така и не мога да го демонстрирам в сервиза на ЕТ, не го прави постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

И аз да взема да я вдигна...

Извинявам се за сарказма... Но и аз съм от "пострадалите" със 7 DSG, така че ми е простено.

Не зная докъде сте стигнали при решаването на проблемите си, но ще ви кажа едно. Все по-популярно става мнението, че автомобилите, оборудвани със 7 DSG имат два основни курса - "ОТ" и "КЪМ" сервиза!

Много съжалявам, за което.

Ааааааааако пък някой е изтеглил "късата" клечка (разбирай - няма проблеми) - да си кара с кеф колицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз съм практически нов във форума и образованието ми няма нищо общо с техниката, т.е. - не разбирам професионално от такава. Та, по въпроса за притрисането на DSG7 - имам Оctavia /"Остави я" ;) / 1,8 TSI, 160 к.с., на 2,5 год., ок.47000 км. И също, както при някои от колегите, тресе при преминаване от 2-ра на 3-та скорост /само!/. Това започна да го прави след 15 - 20 000-я км. По преките ми наблюдения, това се получава най-вече на топло време и с летните ми гуми /оригиналните бриджстоун туранца 15 цола/, които определено са по-твърди и шумни от зимните. Но и в този сезон се случва, макар и рядко. Това, което съм наблюдавал със сигурност е, че притрисането се получава, когато подавам много леко газта за ускорение и обикновено по стар навик натискам педала на газта ниско. Когато го натискам с цялото стъпало /като педал за газта на автобус или камион/ и по принцип като подавам повече газ - такъв проблем нямам. Всичко това ме кара да си мисля, че вероятно цялата работа има нещо общо с въртящия момент, който, ако е недостатъчен - тресе. Не случайно DSG7 не се монтираше на по-малките мотори с под 250 Нм. Разбира се, дали съм прав или не, не мога да кажа, но са ми такива наблюденията.При вас като подавате повечко газ има ли го пак тресенето или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Това започна да го прави след 15 - 20 000-я км. .........Всичко това ме кара да си мисля, че вероятно цялата работа има нещо общо с въртящия момент, който, ако е недостатъчен - тресе. Не случайно DSG7 не се монтираше на по-малките мотори с под 250 Нм. ......

 

Хубаво де, но как до 15-20000-я км въртящия момент и стигаше , а сега вече не е достатъчен ?

Навярно във всички сервизи вече се знае причината, така че там е най-вярното инфо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да взема да я вдигна...

Извинявам се за сарказма... Но и аз съм от "пострадалите" със 7 DSG, така че ми е простено.

Не зная докъде сте стигнали при решаването на проблемите си, но ще ви кажа едно. Все по-популярно става мнението, че автомобилите, оборудвани със 7 DSG имат два основни курса - "ОТ" и "КЪМ" сервиза!

Много съжалявам, за което.

Ааааааааако пък някой е изтеглил "късата" клечка (разбирай - няма проблеми) - да си кара с кеф колицата.

И стигна ли се до нещо, помня че на Божанов му смениха съединителя. Аз ходих преди няколко дни и ми смениха софтуера, обаче след дълъг път пак се появява. Според мен е по-слабо и по-рядко от преди но много дразни. Неприемливо е да остане така и ще ги мъча да сменят. Поне при мен се появява рядко и не мога да го демонстрирам в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах през този проблем. И на мене ми смениха съединителите и вече 10 000 км нямам абс. никакви проблеми. Работи си много добре. Моя съвет е ходи да ти сменят съединителите. С Божанов ги сменяхме в Сливен и ако не ти е проблем пак там ходи. Вече имат опит и се справят отлично със смяната. Пък са и много културни хората. Нищо лошо не мога да кажа за тях. smile126 Та в последствие говорих с един от инженерите в София по друг повод, но стана въпрос и за това притрисане. Обясни ми, че проблема бил в дефектна партида съединители. Нещо се "слепвали". Аз не разбирам много, но нещо от този род е. Така, че сменяй и си свиркай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сливен единствения механик който има в сервиза е вече друг.

Сега е доста младо момче, което се отнася грижовно към колата и отговорно към работата, но дали има опит със смяната на съединители на ДСГ незнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сливен единствения механик който има в сервиза е вече друг.

Сега е доста младо момче, което се отнася грижовно към колата и отговорно към работата, но дали има опит със смяната на съединители на ДСГ незнам...

не е по сложно или особено ,така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Доста сложна и отговорна е смяната на съединителите, и самото измерване при монтажа е с точност "стотни". Лошото е, че през лятото на 2010г. когато писах в темата "Какво не Ви харесва в новия суперб" там точно тогава описах проблемите на 7-степенното DSG, но тагава само си станах обект на подигравка :!: Виждате, че преди 2,5 години не съм писал глупости smile049 Също и за 1.8 TSI двигателя, има промлеми с хидравличния обтегач на ангренажната верига, както и небезизвестното протичане на водната помпа smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте.От скоро съм собственик на Супърб с моторизация като в заглавието.Страхотен автомобил,много съм доволен от избора.

Това,което ми прави впечатление е че понякога като потеглям по нагорнище има леко претрисане при преминаване от 2ра на 3та.Чудя се дали причината не е ниските обороти,защото забелязвам че когато и давам повече газ го няма този проблем.При потегляне на равно също го няма проблема.Според вас проблем ли е това и да ходя ли до ЕТ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Здравейте.От скоро съм собственик на Супърб с моторизация като в заглавието.Страхотен автомобил,много съм доволен от избора.

Това,което ми прави впечатление е че понякога като потеглям по нагорнище има леко претрисане при преминаване от 2ра на 3та.Чудя се дали причината не е ниските обороти,защото забелязвам че когато и давам повече газ го няма този проблем.При потегляне на равно също го няма проблема.Според вас проблем ли е това и да ходя ли до ЕТ?

 

Явно проблема,който имам е доста разпространен.Ето и линк към тема в английски форум описващ същия проблем:

 

http://www.briskoda.net/forums/topic/22 ... ear-dsg-7/

 

Изводите,които си направих от тази и друга теми са:

1)Има много малка вероятност проблема да се оправи със софтуерен ъпдейт

2)От Шкода признават за проблема и подменят гаранционно съединителите,което обаче не прави нещата безпроблемни;хората пишат,че скоростната кутия става "по-груба",смяната на предавките не е така плавна както заводското изпълнение на колата

3)Дори и рядко да се появява,проблема трябва да се реши навреме,иначе нещата се задълбочават

 

Мисля в следващите дни да отида до Шкода,за да се диагностицира проблема и да видя какво ще ми предложат.Ще се опитам да ви държа в течение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем, но ми смениха съединителите гаранционно в Сливен и вече почти 10000 км си я карам без никакви проблеми.Не съм забелязал да е станала кутията "по-груба". Само не знам дали съм ги сменял преди или след напускането на майстора от сливенския сервиз. Успех с решаването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем, но ми смениха съединителите гаранционно в Сливен и вече почти 10000 км си я карам без никакви проблеми.Не съм забелязал да е станала кутията "по-груба". Само не знам дали съм ги сменял преди или след напускането на майстора от сливенския сервиз. Успех с решаването на проблема!

 

Мерси за информацията колега.Това ми дава надежда.

Трудно ли склониха да ги смeнят? Ясно е че трябва да се сменят ама не мога да им кажа просто " сменете ги".Не искам да ме въртят с това да чакам разни софтуерни ъпдейти или просто да ми кажат така да си карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Ето накратко какво се случи при мен.

Вчера закарах колата в Еуратек София и след диагностика очаквано се оказа,че съединителите са за смяна.Казаха ми,че имат частта налична и могат да реагират веднага.Всичко ще бъде покрито от гаранцията,единствено трябва да оставя колата за ден-два.Днес на обяд колата беше готова и мога да кажа,че карам друг автомобил,истински Супърб.Новите съединители били подсилени и силно се надявам проблема да не се получи отново.Увериха ме,че хората на които са направили този ремонт не се връщат повторно с такъв проблем.Дано.

Искам да кажа,че съм много доволен от отношението и услугата в сервиза на Еуратек.Действаха бързо,без уговорки и засега ремонта изглежда като да е направен професионално.Дано да продължават така.

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно. Няма да имаш повече проблеми. Причината е в съединителите и след като са ги сменили всичко ще е ок. Карай си колата със здраве и се радвай на моментите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно. Няма да имаш повече проблеми. Причината е в съединителите и след като са ги сменили всичко ще е ок. Карай си колата със здраве и се радвай на моментите.

 

Благодаря. Да се връща smile027

 

Дано има по-малко такива проблеми,а на който му се случи да знае,че не е страшно и веднага да отива в Еуратек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да кажа и аз сега, смених ги и аз съединителите преди 3 седмици всичко е ок за сега. Малко съм карал от тогава. Вече сменят лесно, преди 1 година искаха да им се покаже защото на диагностика нищо не излиза. Та така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Имам питане към колегите със 7ДСГ. smile027

 

Затопли се и разбира се карам по-често с отворен прозорец.Случва ли ви се да чувате шум като от разхлабени лостове когато карате бавно по неравен терен и ДСГ-то мени скорости между 1-ва и 3та?Шума се чува само в момента на смяна на предавката и съм сигурен,че е от скоростната кутия.Наподобява ми на разхлабена част.Някой да е обръщал внимание дали при него е така или се чува само единично прещракване от смяната и толкова?Подчертавам,че е само на неравен терен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.