Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпросче за корите под двигателя на ОК ТУР


vrminev

Recommended Posts

За пореден път от самосебеси се скъсаха корите и паднаха .Вече ми писна да ги нося да ги лепят и те да се късат на различни места и пак да падат. Дали има опасност, ако карам без тях да имам ядове, понеже като лежах под нея видях, че корите всъщност крият пистовия ремък. Едва ли тези кори пазят картера, който също е доста ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия кори са сложени основно за:

1) Аеродинамика - стъпиш ли на магистралата без тях ставаш шумен, разхода се качва и стабилноста пада

2) Предпазване от прах и/или дребни предмети (примерно камъни). Ако ги машнеш като нищо камъче може да се завре между ролката и ремъка и ...

 

Та да си дойдем на думата. След като непрекъснато оправяш нещо не си ли се замислил да откриеш причината за проблема вместо постоянно да лекуваш резултата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не карай без тях, носи проблеми с ролката, генератора и т.н.

корите са от много не качествена пластмаса и се късат много лесно а колата е едва на 3 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, как ще се късат? Проблема е в задкормилното у-во според мен. Моите си стоят на мястото. Ако ги закачаш по пътищата няма да издържат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия кори са сложени основно за:

1) Аеродинамика - стъпиш ли на магистралата без тях ставаш шумен, разхода се качва и стабилноста пада

2) Предпазване от прах и/или дребни предмети (примерно камъни). Ако ги машнеш като нищо камъче може да се завре между ролката и ремъка и ...

 

Та да си дойдем на думата. След като непрекъснато оправяш нещо не си ли се замислил да откриеш причината за проблема вместо постоянно да лекуваш резултата?

е как се лекува кора която е на 3 години. С нова която струва над 300 лева аз на всеки 2 г по 300 лв ако ще давам то незнам тогава . Тя от преди година ми прави проблеми тази кора скъсали са и се половината уши вече се чудя къде да я хващам . Последния път ми се скъса на магистралата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, как ще се късат? Проблема е в задкормилното у-во според мен. Моите си стоят на мястото. Ако ги закачаш по пътищата няма да издържат.

Ти ако караш по 1000 км на година и я държиш в гараж и пътуваш само по хубави пътища то в Варна не е така . Дупки мизерия по предната зима имаше много сняг да не говорим, че на година и връткам по 30 000 км .Но това няма значение мерси на всички за коментарите . Лека вечер колеги време е за шампионска лига ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

За 5 и 1/2 години съм сменил една кора и то поради удар на цар Борис. А дупките в София не са по-малко от тези във Варна (вЕрвай ми, минавам от време на време да проверя и Варненските дупки smile049 ).

 

Мен и друго ме притеснява. Пишеш "скъсани", а не счупени. Имаш предвид че се откъсват "ушенцата" за закрепването или нещо друго?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да се насочиш към повдигане на предницата с втулки. Аз излизам и по черни пътища, но колата ми не закача никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, просто вдигни колата. Пакет лоши пътища в Еуратек му викат, но не ходи там, че тия нямат срам в цените :)

 

А фактурата я пусни вместо бюлетина в урната, преди да преизберете за пореден път Киро дупката. Едно време си мислех, че в София има дупки, ама то вашето си е за филм на Костурица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, просто вдигни колата. Пакет лоши пътища в Еуратек му викат, но не ходи там, че тия нямат срам в цените :)

 

А фактурата я пусни вместо бюлетина в урната, преди да преизберете за пореден път Киро дупката. Едно време си мислех, че в София има дупки, ама то вашето си е за филм на Костурица.

Един колега ми даде адреса на магазин - склад за чаркалаци на шкода в Варна ще проверя какво ще ми предложат там . Живи и здрави на всички и отново благодаря за бързите съвети !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че в ЕТ повдигането (части + труд) беше към 240лв и 1/2 ден работа (заедно със смяна на консумативите - масла, филтри, ...). Разрови форума - някъде бях пуснал май дори и фактурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колеги да знаете, че тази верига магазини http://skodabuldim.com/ предлагат различни чарклаци за нашите красавици намерих кора която търсех там за 26 лв (оригиналната е 90 лв) естествено е копие на оригиналната и не е идеална но мисля, че ще върши работа и ще издържи по дълго от оригиналната. Препоръчвам тези магазини и благодаря на колегата " grc " който ми ги препоръча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да знаете, че тази верига магазини http://skodabuldim.com/ предлагат различни чарклаци за нашите красавици намерих кора която търсех там за 26 лв (оригиналната е 90 лв) естествено е копие на оригиналната и не е идеална но мисля, че ще върши работа и ще издържи по дълго от оригиналната. Препоръчвам тези магазини и благодаря на колегата " grc " който ми ги препоръча.

 

:o:D За всичко си прав освен за подчертаното с червено. Шегуваше се предполагам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да знаете, че тази верига магазини http://skodabuldim.com/ предлагат различни чарклаци за нашите красавици намерих кора която търсех там за 26 лв (оригиналната е 90 лв) естествено е копие на оригиналната и не е идеална но мисля, че ще върши работа и ще издържи по дълго от оригиналната. Препоръчвам тези магазини и благодаря на колегата " grc " който ми ги препоръча.

 

:o:D За всичко си прав освен за подчертаното с червено. Шегуваше се предполагам ;)

 

Чесно да ти кажа като ми казаха, че имат бледо копие на оригиналната бях скиптично настроен. Но когато я видях и пипнах и опитах да я огъна с голи ръце за да проверя дали е надеждна доста по дебела е от оригиналната поне с 3 мм . Хареса ми доста имах само съмнение дали ще паснат дупките за да я монтирам ама стана . Ако след време пот деиствието на атмосверните условия не се окаже смотана пласт масата ( да се напука и скъса ) на пръв поглед изглежда по здрава от оригиналната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, няма как пластмаса за 20лв да е по добра от тази за 80 но пак върши работа както казваш ти. Не е толкова здрава и се чупи доста по лесно, казвам ти го опит. Не е толкова "жилава" пластмасата, ама ме мързи сега да се впускам в подбробности не е толкова важно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В раздел Реклама има пусната една тема за кори. Може да е от полза за някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих метална кора и съм доволен. Не се притеснявам от камъни и удари от неравностите по пътя.

post-7977-138453335364_thumb.jpgpost-7977-138453335404_thumb.jpgpost-7977-138453335408_thumb.jpgpost-7977-138453335411_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колко струва тази метална кора и къде се продава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колко струва тази метална кора и къде се продава?

Продава се в Русия и Турция. :)

Ако искаш мога да ти внеса от там, като цената ще е около 220-230 лева.

Поне на мен ми излезна толкова с транспорта и всички разходи до София.

А монтажа, ако не можеш да си го направиш сам имам приятел с автосервиз в София, които ще ти я монтира.

Телефона ми е 088 755 45 26 - Павел.

Става въпрос за О1 с бензинов двигател. Аз съм с 1,8Т.

За дизел незнам дали ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път от самосебеси се скъсаха корите и паднаха .Вече ми писна да ги нося да ги лепят и те да се късат на различни места и пак да падат. Дали има опасност, ако карам без тях да имам ядове, понеже като лежах под нея видях, че корите всъщност крият пистовия ремък. Едва ли тези кори пазят картера, който също е доста ниско.

 

Със сигурност ще имаш ядове, ако караш без кора и страници / така ги нарече продавача в магазина на Еуратек на "Тотлебен" /. Аз карах една година без половината пластмаси, които са закачени отдолу и ремъка / май беше на алтернатор или нещо такова / ми изхвърча в момент, когато колата се движеше с 140 км/ч. Воланът стана твърд като на Жигула и акумулатора спря да зарежда. Но ........ това е една наистина велика кола / поне моята, която е на половин милион километра /, която ме закара до сервиза без никакъв проблем. А малко преди тази случка един майстор ме предупреди, че по него има мръсотия / набити стъкалца, прах /. Но понеже аз съм крайно безотговорен към колата, а и искам да видя до къде може да стигне автомобила при безогледна и душманска експлоатация, така и не взех мерки. След като си взех бележка и смених всички пластмаси, купувайки ги от Еуратек, колата изкара така няколко месеца до ......... поредното брутално предизвикателство - челен удар със 150 км/ч в куче на АМ Тракия. Резултатът е липса на интеркулър на турбо, преден спойлер и всички пластмаси отдолу. Ден по-късно вървеше като пушка, но в близките дни ще взема мерки и ще купя всички необходими кори, страници, подкалници и т.н.

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

masterpiece of dependability - определението на Top Gear за първото поколение на Шкода Октавия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.