Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос Октавия 1


zliqiliq

Recommended Posts

Цената на газовия инжекцион е точно колкото е надценката на дизела + по-скъпото първоначално обслужване при еднакви други условия. Така, че ако взимаш кола нов внос, крайната цена излиза почти еднаква. Казвам го щото в последните 2 години - 4 октавии и 2 голфа втора ръка пазарувахме около мен, та имам идея от цените.

 

Разлика има малко в данъка - 150 тръц мотор данъка му не е малък, ама нали е веднъж годишно, майната му.

 

Това което ме отказа мен от варианта тръц + газ е това, че не винаги се получава добре. Ако взмаш такова, задължително намери някой, който вече има добри отзиви за конкретния майстор точно при този мотор. Уж няма нещо особенно, ама на, явно не е така.

 

Иначе динамики, вървежи разходи.... абе ако искаш да върви - харчи. Това е положението.

 

1. Ако искаш икономия - 1.6 бензин на газ или 90 коня дизел. Това е икономия.

2. Ако искаш динамика - тръца на бензин....... или 131 печка. Ама такова да намериш читаво и евтино е като печалба от тото.

3. По средата са 110 печка и 1.8/2.0 атмосферки бензин на газ.

 

Между другото, не го мисли толкова. Избора на хубави и евтини О1 хич не е голям. Така, че гледай колата да е читава, пък дали е икономична.... То като набуташ 1500 лв. в някой кенеф да го съживиш, за какви икономии да говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите за това;http://www.cars.bg/u444440

А и раздела го прегледах но тук не вярвям да намеря кола,защото много хора обожават колите си и искат малко отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.8Т (150 коня) с ГИ и съм доволен както от разход на гориво, така и от динамика и на газ и на бензин. Е, малко ми пречи резрвната гума, щото бутилката за газ е на нейното място, но ... пълно щастие няма.

Мое мнение е, че предавките за този мотор са за предимно извънградско каране (3000 об./мин при 120 км./ч.). Първа е доста бърза, иска си повечко газ при потегляне и може би предишния собственик за това беше сменил съединителя на около 130 хил. За мен това не е нормално, но знам ли го и как е карал, щото не може да се отрече - колата има страхотен старт и гледката на изоставащи коли в огледалото е най-малкото гъделичкаща ... Най се кефя на този мотор при изпреварване извън града - ако оборотите са над 1800, нищо не може да ми се опре дори и на пета предавка.

От време на време карам Октавия 1.9TDI (90 коня). Лично на мен ми е по-удобна, независимо, че в двете купета всичко е 1:1. По-бавничка е (30-тина коня отгоре биха и дошли добре), но е много по-удобна за шофиране в града. А като отворя багажника ..., а бе друго си е, като я няма резервната гума в този хамбар. Но си е факт и това, че без допълнителен подгревател, този дизеляк загрява доста бавно и през зимата тъкмо купето се е постоплило, вече трябва да слизам.

С последното искам да кажа, че при избора между бензин или дизел трябва да се има предвид и това на какви разастояния най-често се кара.

 

Ами дано съм наклонил везната нанякъде. Успех в търсенето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата ще се кара предимно изван градско(не съвсем).Живея на 10 километра от работа и имам макс 1 км. градско при положение 4е след работа взимам децата.Единствено през уикенда задължително ходиме по селата(на родителите ни)30-40км. изван градско.А как е отдоло,в смисъл добре ли вози и здрава ли е(повтарям се ама...)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как да вози....голф 4 база. Като цяло си е каручка сравнена с Пасат, А4 или Супърб същото поколение. Но пък е много по-здрава и евтина за подръжка от тях :)

 

Под здрава разбирам достатъчно здрава като за поколението си. Т.е. сравнена с здравината на старите VAG автомобили, направо си е трошлива. Но сравнена с колите от свойто поколение - здрава си е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Какво мислите за товя?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

 

 

Ей, тази е голям боец!!! Мисля, че за малко повече пари може да се намери нещо по-добро и с новото табло!

Тази не ме кефи хич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една приказка - дизелово БМВ и бензинов Мерцедес са срам за марките , а и не забравяй данъка ( разликата е има няма 50 лв. ) и освен всичко друго турбината при бензина не е като турбината на дизела - тръгва от много по - големи обороти и ефекта не е умопомрачителен , па и ти говориш за семейна кола smile049

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.