Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariatraxxas

Динамото ?!


momcheto_s_favorita

Recommended Posts

От 4-5 дена насам, съм забелязал, че ми пресветка лампата за динамото. (на моменти стои бледо светнала) Съмнява ме да не е от пистовия ремък, тъй като го чувам да пресвирва чат - пат ... но от друга страна вечерно време забелязвам, че таблото ми бледнее както си свети от някъде дърпа ток май .. CD-то също както си работи започна да се гаси и да се пуска постоянно. Възожно ли е да е замъсило нещо ?

 

Да оточня, че при работа на мотора на място не пресветка изобщо въпросната лампичка.

Някакви компетентни мнения, за какво да се подготвям ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 4-5 дена насам, съм забелязал, че ми пресветка лампата за динамото. (на моменти стои бледо светнала) Съмнява ме да не е от пистовия ремък, тъй като го чувам да пресвирва чат - пат ... но от друга страна вечерно време забелязвам, че таблото ми бледнее както си свети от някъде дърпа ток май .. CD-то също както си работи започна да се гаси и да се пуска постоянно. Възожно ли е да е замъсило нещо ?

 

Да оточня, че при работа на мотора на място не пресветка изобщо въпросната лампичка.

Някакви компетентни мнения, за какво да се подготвям ? :-k

колега виш си четките първо и земи един мултицеп и замери динамото колко искарва трябва да е от 14волта до 14.4 бес пуснати косумативи и сас пуснати косумативи нетрябва да пада по 13.8 волта а за пистовия ремак ако е тои проблема като пуснеш фаровете ще почне да свири постояно по ме самнява да е ролката която го оптяга успех

 

negramotno.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам се от сервиза току - що. Оказа се, че някаква жичка от динамото се е скъсала и не е зареждало. Човека ми каза, че през цялото време съм карал на акумулатор , а проблема се поеви преди 5-6 дена :mrgreen: Адски късмет на кви дълги разстояния съм пътувал и не ме остави никъде !! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам се от сервиза току - що. Оказа се, че някаква жичка от динамото се е скъсала и не е зареждало. Човека ми каза, че през цялото време съм карал на акумулатор , а проблема се поеви преди 5-6 дена :mrgreen: Адски късмет на кви дълги разстояния съм пътувал и не ме остави никъде !! :mrgreen:

евала на акомолатора много е як тогава пожелавамти бес аварино пътуване

 

negramotno.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карах така с години. При мен този ефект се получаваше при пуснати фарове, вечер, много леко, почти незабележимо светене на лампата.

При Митко Krankenstein , на алтернатор Magneti Marelli, се получаваше светене на лампата, пак мъждукане, но доста по отчетливо от моето , заради износени четки. След смяната на четките и около 10 -15мин работа на мотора ,за нагласянето им по колектора, проблем нямаше.

 

Тази седмица ме заболя устата да обяснявам на приятели и познати- пише се и се изговаря "в Пловдив" , "В мола" , а не " на Пловдив", " На София". Така и на теб. Мan - АЛТЕРНАТОР

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,виждам,че пишете за алтернатора та и аз да попитам,при мен изощо не свети индикатора за зареждане.Кабелчето,което влиза в алтернатора,когато го допра към маса лампичката светва,но когато е в буксата е мрак и никакво зареждане.Що е то? ] ](*,) Благодаря!Възможно ли е бушон да е прекъснал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друго реле.

И преди ми правеше мизерии,но когато зачистех кабелната обувка и буксата и ги напръсках с wd40нещата си идваха на място,възможно ли е въпросната букса да няма добър контакт вътре в алтернатора или да се е прекъснала връзката?ПП понякой път докато е студена лампата свети,и когато запаля изгасва и ми дава13.8v зарядно напражение,но когато загрее прекъсва,лошото е,че гоправи повреме на движение и незнам кога зарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж се борих с един опък алтернатор и на финала се оказа , че са му хлабави болтовете на диодния блок - претегнах всички болтове и се оправи , а така ако успееш да го свалиш можеш да изчистиш и клемите за лампата и релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж се борих с един опък алтернатор и на финала се оказа , че са му хлабави болтовете на диодния блок - претегнах всички болтове и се оправи , а така ако успееш да го свалиш можеш да изчистиш и клемите за лампата и релето.

 

 

Дааа! От хлабави гайки ми опука един силов(-) диод и един от трите на възбудителната. Добре че бащата е стара къща та изнамери стари руски силови диоди(комплект) и сега алтернатора е отново на линия...

 

btw, на силовия минусов диод се беше пукнал кристала...Как е станало не знам, вибраций ли, товар ли...? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,моят проблем е решен-профилактика на алтернатора,престоргване на пръстените,нови четки,презапояване и засега е добре. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,моят проблем е решен-профилактика на алтернатора,престоргване на пръстените,нови четки,презапояване и засега е добре. smile159

 

С парите, които си дал за пристъргване, щеше да имаш чисто нов колектор.. За четките мога да кажа само" дано си взел от меките четки", че другите не се търкат(дълбаят колектора)

А лагери смени ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,моят проблем е решен-профилактика на алтернатора,престоргване на пръстените,нови четки,презапояване и засега е добре. smile159

 

С парите, които си дал за пристъргване, щеше да имаш чисто нов колектор.. За четките мога да кажа само" дано си взел от меките четки", че другите не се търкат(дълбаят колектора)

А лагери смени ли?

Здравейте!Не са сменяни лагерите защото са добри,само са смазани,незнам как го е направил този номер ако са капсуловани.Не знам какви четки са сложени,защото не съм го правил аз.Пръстените бяха порядъчно окопани надявам се да са го взели предвид.Човека каза,че го е прегледал и обслужил съвестно,в което не се съмнявам,защото е компетентен и почтен.А между другото колко струва един ротор за70А алтернатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роторите са еднакви и на 55 и на 70 амперовите алтернатори ... разликата е в статора ... печалба никаква .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роторите са еднакви и на 55 и на 70 амперовите алтернатори ... разликата е в статора ... печалба никаква .

Здравейте!Неразбрах в какъв смисъл печалба никаква,всъщност ако знаете цената може и ориентировъчно бихте ли ми я написали?Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роторите са еднакви и на 55 и на 70 амперовите алтернатори ... разликата е в статора ... печалба никаква .

Здравейте!Неразбрах в какъв смисъл печалба никаква,всъщност ако знаете цената може и ориентировъчно бихте ли ми я написали?Благодаря!

 

колегата иска да каже,че ефект няма да получиш ако смениш статора на 55А алтернатор с такъв за 70А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Не са сменяни лагерите защото са добри,само са смазани,незнам как го е направил този номер ако са капсуловани.Не знам какви четки са сложени,защото не съм го правил аз.Пръстените бяха порядъчно окопани надявам се да са го взели предвид.Човека каза,че го е прегледал и обслужил съвестно,в което не се съмнявам,защото е компетентен и почтен.А между другото колко струва един ротор за70А алтернатор?

 

Лесно се смазват- маха се капсуловката от едната страна. Щом алтернатора е даден на майстор, той е взел под внимание колектора и вида на четките. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:

Здравейте!Не са сменяни лагерите защото са добри,само са смазани,незнам как го е направил този номер ако са капсуловани.Не знам какви четки са сложени,защото не съм го правил аз.Пръстените бяха порядъчно окопани надявам се да са го взели предвид.Човека каза,че го е прегледал и обслужил съвестно,в което не се съмнявам,защото е компетентен и почтен.А между другото колко струва един ротор за70А алтернатор?

 

Лесно се смазват- маха се капсуловката от едната страна. Щом алтернатора е даден на майстор, той е взел под внимание колектора и вида на четките. smile159

:smt017 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.