Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgariaskoda-club-bulgaria

Препоръчайте ми!


Spartan

Recommended Posts

Установявам че феродовия диск на моята 120 вече навярно е за смяна.Смених наскоро гумичките на работния цилиндър на съединителя и колкото можах настроих хлабината-струва ми се правилно.Въпреки това съединителят зацепва много ниско на педала и леко придърпва.Решил съм да сменям феродовия диск затова питам за читав и честен майстор в София,още повече че имам нов оригинален чешки диск.Четох че и притискателния диск трябвало нещо да се регулира и центрова,та човекът трябва да е знаещ и опитен-сам разбира се не мога да направя този ремонт-не се надценявам излишно.Може би Симо до зоолагическата,как мислите..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За майстор да кажат колегите от София,а аз ще ти кажа,че щом 120-ката ти е "японка" то тя е с притискателен диск от диафрагмен тип и феродовия диск трябва да е с диаметър 190мм.Така че на притискателния диск няма какво да му се прави.Това не е палцовия притискателен диск,за който най-вероятно си чел.Той се монтира на по-ранните модификации.Евентуално може да смениш диска,ако е работил дълго време и се налага смяната му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установявам че феродовия диск на моята 120 вече навярно е за смяна.Смених наскоро гумичките на работния цилиндър на съединителя и колкото можах настроих хлабината-струва ми се правилно.Въпреки това съединителят зацепва много ниско на педала и леко придърпва...

Може би е за смяна не феродовия,а притискателния диск. Най- добре ги смени к-т

Преди това:

Пробвай с напомпване на педала, дали се променя зацепването. Смени гумичките на помпата на съединителя.

Ако феродовия диск е износен, зацепва много горе, а в крайната фаза на износване - боксува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо от Симеоново ти препоръчвам. viewtopic.php?p=260471#p260471 Прати ми лично съобщение ако решиш да ходиш, за да ти дам номера му. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път никой не спомена, че може да се наложи и смяна на маховика. Имам чуството, че само аз там виждам огледалото smile049 . Освен това са нужни и още малко дреболии който не са описани и от който съм сигурен, че ти Спартане, няма да си купиш нито едно. :mrgreen:

 

Законтряща подложка за болт - маховик

Болт - маховик -4бр

2 семеринга - за мотора и за скоростите (Червени!!!).

Лагерче за кол вал.

Ако бях майстор нямаше да ти сменя нито едно от горните неща най - малкото въобще нямаше да се занимая да изваждам спеклата изключвателна муфа, като протече семеринга, при теб ще протече smile049 да намериш съвестен майстор оставям на теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maxrpm благодаря ти че посочваш единствен тези подлежащи на смяна неща и си прав че едва ли ще ги купя.Това е защото при мен шкодата е "до когато издаяни" а не непременно незаменима до живот!Това не значи че съм въшлив от пари и смятам да живея с орлите а че шкодата ми е роб а не аз на нея.Разбирай то както искаш!Ще сменям само което излезе от строя-толкова са ми материалните възможности...А и по другата логика-дай да сменим всичко че някога ще се развали...извинявяй но не я приемам.Още веднъж ти благодаря за неще и дума нужната иормация и извинявай ако нещо...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма яд, действаи! Заповядай да се видим на 18.09 (в неделя ) пред ним. Кранкенщайн ще дойде с 110R Косьо галиарда почти съм сигурен, че ще дойде. Аз ще дойда с нещо, надявам се задномоторно, та ела да се видим! ;)

 

Иначе по темата - тези дреболийте който съм ти писал не са скъпи но примерно семерингите е много хубаво да се сменят, защото на мен ми се е случвало да сваля ОК мотор само заради един скапан семеринг за 4лв. Както казах въпроса е да намериш съвестен майстор. Според мен драсни едно лично на Гогата, да те закара при неговия.

 

Новите болтове ще могат хубаво да се завият и после да се развият, в по - голям процент от случайте главите им са заоблени леко и съответно няма как да се стегнат хубаво. Не ти се сваля мотор за да стегнеш 1 болт...

 

Подложката сменяме за да сме сигурни че няма при зачукването и да законтри няма да се откърши и да ни накара да ходим до магазина заради 2лв

 

Лагерчето в интерес на истината, аз съм сменял веднъж, ако не е разбито, не се сменя, написах го защото няма да си там да го видиш

 

Иначе като цени горе - долу по магазините

 

Маховик 190мм 2ра ръка ако се наложи -30лв

лагер изключвателен ако е сложена вилка за 5ца -29лв(марка Valeo търси, много съм доволен ) , ако е сложена вилка за 4ка 15лв (голям боклук е)

феродо - каза че имаш, но ако не е 190мм - 25-30лв

Притискател (хубаво е да намериш Sasch) ~60-65лв (инфо от 2007-2008)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...съединителят зацепва много ниско на педала и леко придърпва.Решил съм да сменям феродовия диск...

Според мен феродовия диск не е изтрит, а реглажния болт трябва да се натегне още докато съединителя започне за зацепва на 1/2 до 2/3 в горната част на хода.

-Ако все пак решиш да го сменяш, заедно с него смени най-малко и аксиалния лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Ако все пак решиш да го сменяш, заедно с него смени най-малко и аксиалния лагер.

Оги, на мнение съм, ако аксиалния лагер е добре, т.е. не шуми при натиснат съединител, да не го сменя.

Сегашните са пълни ментета и няма гаранция, че ще изкарат повече от този в момента.

Шкодата ми е на около 100 000/градско/ и съм с оригиналния лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж благодарности на gogata и maxrpm особено на последния за подробното описание,което е бая подробно за мен :D.Леко свирене при натиснат педал действително се чува но е слабо.Дали да не искам смяна на лагера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера се сменя задължително при смяна на съединител. Независимо колко добре изглежда и/или звучи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният път, когато ми се наложи да се сдобия с лагера, който е в центъра на маховика (коляновия вал) дадох около 2 лева...

 

ПП. Защо тази тема продължава изобщо!? :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният път, когато ми се наложи да се сдобия с лагера, който е в центъра на маховика (коляновия вал) дадох около 2 лева...

ПП. Защо тази тема продължава изобщо!? :smt030

Темата ще продължи още, щото трябва да ти кажа, че не става въпрос за този лагер, а за аксиалния.

Иначе си прав, този лагер се сменя задължително. Забравихме го. От 5лв. са по- хубави :smt030

...Леко свирене при натиснат педал действително се чува но е слабо.Дали да не искам смяна на лагера?

Сменяй

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиален лагер...

Хубаво,

Аз бих пообиколил стари шкодаджии или битаците за да си намеря само лагера. Един лагер, ако е от новите не си струва. Ако си намери един стар и да си ползва само черупката, ще си забрави проблемите.

 

ПП. На човека не му се занимава. Каквито и съвети да му кажем, все тая. Няма да си я прави той, а като чета няма да присъства и на самия ремонт. Пари не му се давали, защото му трябвала колкото да изкара и колкото изкара. Затова питам защо я има темата и защо продължаваме да пишем по нея.

 

ПП2 Такава тема може да се направи за задномоторните и да се закачи да е гледат всички. Бих съдействал за което с не малко удоволствие. Даже ще предложа и гаража си за един ден да покажем в снимки как става всичко. Това е от мен. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиален лагер...

Хубаво,

Аз бих пообиколил стари шкодаджии или битаците за да си намеря само лагера. Един лагер, ако е от новите не си струва. Ако си намери един стар и да си ползва само черупката, ще си забрави проблемите. ...

 

Ако Макса го беше написал това щях да го преглътна, ама не е той! Какви икономии правите от 2-5лв!??!? Ако оставиш стария лагер и/или използваш черупка от друг след 10-15к км пак ще трябва да сваляш двигателя. Пълна глупост (моля за извинение за грубия тон)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, но явно ще трябва да уточня...

 

Нямам предвид нито да слага използван лагер, нито да спестява...

 

Написал съм да си намери от старите лагери (нов, неслаган с гресчицата и импрегнираната хартия по него). И да използва само старата си черупка. Взима си лагера. Промива си го с нафта. Гресира с хубава грес объркана с диференциално масло и го монтира на добре почистената СТАРА черупка. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако Макса го беше написал това щях да го преглътна, ама не е той! Какви икономии правите от 2-5лв!??!? Ако оставиш стария лагер и/или използваш черупка от друг след 10-15к км пак ще трябва да сваляш двигателя. Пълна глупост (моля за извинение за грубия тон)!

 

Защо пък точно аз? Аз съм дал супер много пари за части и сменям без да се замисля. Понякога просто минава време докато уцеля качественото. Лагера ми стария го сложих на Косьо, но той, макар и ползван, нямаше никакво износване. Това, явно е нормално за 5 степенния Valeo. 4 степенни боклуци смених много. Включително и един на 200км

Не знам в каква посока да насоча тоя пост, защото не схващам логиката ти. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...4 степенни боклуци смених много. Включително и един на 200км...

Спам: Щото не четеш как лагерите стават вечни. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък точно аз?

...

Лагера ми стария го сложих на Косьо, но той, макар и ползван, нямаше никакво износване.

...

 

Ами сам си отговаряш smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не брат, не си отговарям. Аз съм кадърен и знам. Проверил съм го и знам, че лагера няма никакъв луфт. Той не е с по - лошо качество от този в магазина . Все още не те разбирам. Казваш ми, че правя компромиси с части, но това не е вярно. Колата ми реално беше надеждна колкото твоята или дори колкото чисто - нова от магазина. Ако беше от неръждавейка, щеше да е най - добрата кола Ever

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.