Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Günter Service Варна


Redline__

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Аз много често ходя при Гюнтер сервиз.Помагат ми -къде с идеи ,къде с ремонти!Много съм им благодарен!Веднъж даже Самуил в 21.00 дойде да ми види колата,че на другия ден трябваше рано да пътувам.Днес ходих пак за една "лека" консултация:).Самуил ми записа някакъв файл-прави нещо на лаптопа и Супърба направо литна.Вдигна малко конете на Супърба.Много съм доволен -колата стана много по "пъргава".Не съм я пробвал още извънградско ,но и в града това което можах да тествам -определено има голяма разлика от преди.От 100 коня -стана 130!!

Освен това съм доволен по-принцип от сервиза и го препоръчвам на всички от региона/Варна/ ,а защо не и от по-далече!!Каквото и друго да напиша като благодарност за Гюнтер сервиз ще е малко.

Благодаря ,Ви! smile027

Едно уточнение: :D Не съм ти записал някакъв файл,а ти модифицирах твоя!Доста сейфти и екологично /без грам пушек/ съм я направил.

Ама си беше доста умрял преди чиптунинга тоя кораб със 100 коня.Сега е добре,става да изпреварваш по-спокойно извън града.Не се притеснявай за турбото,давам гаранция ,че с тази настройка ще държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 492
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    85

  • martines -13

    11

  • BlackPearl

    9

  • masterOne

    9

Най-много писали в темата

Дойде време и аз да се изкажа по тази тема, че досега само я четях, с удоволствие, уважение и възхищение от таланта, опита, знанията и хъса на Майстор Сами.

 

На 27.05.12, на връщане от Сливен, Буба даде индикация на таблото, светна оранжевата лампичка, дето мяза на двигателче. Звъннах на Пепи PRR, който ме успокои, че може да караме, след като не е светнало нещо в червено, но да не мъчиме колата и да не се състезаваме със всички бегачки до София. :mrgreen: Прибрахме се живи и здрави и на 02.06 посетихме ЕТ София. Пуснаха диагностика и излязоха със заключението - повреден вакуумен клапан над турбото. Не го предлагат отделно като резервна част, сменя с барбар с турбото, можело чрез тях през външна фирма, с рециклирано или ново турбо, по наш избор. Като чух турбо, казах мерси, имам си майстор за турбота, във Варна е, отивам си при него, даже казах и кой е майстора, по погледа на г-н Стефан Христов разбрах, че знае за кого говоря. През цялото време в ЕТ бяха много любезни и отзивчиви към нас.

 

Онзи ден, в понеделник, звъннах на Сами и му обясних каква е ситуацията. Отговора беше - каквото трябва, всичко ще направим. Имах притеснения че Ирина ще е сама с колата във Варна по работа и няма да успее да открие сервиза, но Сами ме успокои, че ще вземе още една кола и Васко и ще дойдат до хотела да приберат болното Бубе. Така и направиха.

 

От разказа на Ирина разбирам, че Сами е дошъл, взел е колата и само е казал - ще я оправим. Това вчера. Днес в ранния следобед Майстор Сами ми звънна, обясни ми какво и е на колата, нищо лошо с турбото, актутатор и геометрия за смяна, даде ми вариант както с икономично, така и с оптимално решение, предложи ми ремапване, съгласих се на това което той ми препоръча, ако правеше колата като за себе си и в 23:00ч. доволната ми съпруга ми се обади да се похвали, че колата и е била докарана лично от Баш Майстора, направили са си един див тест драйв из Варненските улици, :mrgreen: поговорили са си сладко-сладко на всякакви теми, освен нещата за колата и накрая, щастлива и успокоена, жена ми се е прибрала в хотела с Буба.

 

Сами, уникален си, приятелю, имам много да те черпя. smile027 Как намери време в претрупаната си програма, заряза един куп ангажименти и взе нашата кола, пререждайки всички останали, дето те чакаха, как си стоял до 2-3 сутринта да пишеш файлове за новия софт и оправи всичко останало в рамките на един работен ден, как ми се обади и ми обясни всичко.... smile126 За отношението ти към Ирина - тя да си напише, като се прибере в неделя, че имат доста странен нет в хотела, ама не очаквай нещо по-малко от моите суперлативи, нищо чудно и да са в пъти повече. А за това, че дойде да вземеш колата от хотела и после, вече оправена, я върна отново там - думи нямам, жив да си!!!! smile126 Благодаря ти от сърце, за приятелството, за професионализма, за поетия ангажимент, за всичко - страхотен си. Радвам и се гордея, че имам приятели като тебе.

 

Горещо препоръчвам Günter Service Варна на всички колеги, там е мястото, където с Вас и с колата Ви ще се отнесат с истинско внимание, професионално, любезно и приятелски.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 не се и съмняваме в това което пишеш! Всички знаят, че това е сервиза за ВСЯКАКВИ ремонти а вече и за ТУНИНГ :mrgreen:

 

Радвам се, че бързите Шкоди стават повече s_flag

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време и аз да похваля тея майстори, за които само бях чувал. Имах проблеми със запушени колектори и ажр клапан. Когато ги смъкнаха бяха в ужасно състояние и ми предложиха да затапим ажр клапана. Самуил го извърши с докторската ръкавица и ми изготви файл за затапване на ажр клапана и ми промени картите за топлия старт. И кафе ни почерпи. Благодаря на Самуил и на Васко за коректното отношение smile126 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 не се и съмняваме в това което пишеш! Всички знаят, че това е сервиза за ВСЯКАКВИ ремонти а вече и за ТУНИНГ :mrgreen:

 

Радвам се, че бързите Шкоди стават повече s_flag

 

smile027

Маджо,спокойно,знаем че те е страх от бързи дизели :D Колата на Ицето,е 90 коня и е с много малки дюзи.Дори и да пускам повече гориво по картите и лимитерите,дюзите нямат възможноста да го впръснат.Вдигнал съм налягането на помпата на 4волта,ако го вдигна повече,пръскат повече гориво,върви повече колата,но помпата ще забива грешка.Така ,че е направена оптимално според хардуера/основно дюзите ни спъват в случая,защото турбото е 17-ка-тоест голямо сравнително/,според който е около 120+ коня без пушеци.Понеже се прибирахме с 2 коли другата беше стокова фабия 101 коня,на Ицо колата направо я размава по баира.Там е мойто дино на баиря smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш Майсторе, ти си извънземно злато, не си човек просто. smile126 Защо си се занимавал и днес пак да идваш до хотела и отново да се опитваш още да и дигаш мощността на Буба-та. 30 + коня малко ли са ни, мислиш, квит сме пенсионери с Ирина. :D Шегувам се, няма да откажем още кончета, но ще е поне есента, дюзите са първи в списъка със плануваните промени при теб. Ама ще дойдем тоя път ние до сервиза - че такава услуга няма никъде по света - сервиза да ходи при клиента на 100% - и за приемане, и за ремонт, и за предаване на колата.

 

Маждо, тя Бубето не е бърза, бре....е, по-бърза е от преди, след като Извънземния Майстор лично и е обърнал внимание, но той сам каза - със софтуерна промяна само - толкоз. Нищо де, пуснал ми е мухата и за други неща, Ирина само ми звъни да ме дразни, тъй че имам за какво да си мисля и мечтая. После при тебе и за джанти ще дойда - не върви бърза кола с тасчета. :mrgreen:

 

Сами, smile126 благодарение на твоята доброта, внимание и ангажираност, от вчера не вървя, а летя направо, като наточена при тебе Октавия съм станал. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо,спокойно,знаем че те е страх от бързи дизели :D

 

Е колко пък да ме е страх :lol: споко, скоро ще изкарам DIESEL-KILLER :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се прибирахме с 2 коли другата беше стокова фабия 101 коня,на Ицо колата направо я размава по баира.Там е мойто дино на баиря smile091

Тя на баир си дърпа, но преди не можеше да дръпне. Ицо ся вече няма да можем да пътуваме заедно. Освен Сами да ти усили гредите отдолу, да ме дърпаш по магистралите smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сладурко и приятелю ми любезни Ивчо, smile027 ти па кога си ни виждал как дърпаме на баир, бре. Я си прочети мнението за Ирина от преди две години - изпоти се, за да ни поддържаш темпото тогава, хем тогава ние бяхме по-тежки. Иначе, ще продължим да пътуваме заедно, Ивчо, разбира се, обещавам че ще спирам често, да те изчаквам да ме настигаш. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кафе ни почерпи.

 

Аз като дойда.....що с нищо не ме черпиш бе, само нося! smile056

(после що ми била дебела гъзягата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кафе ни почерпи.

 

Аз като дойда.....що с нищо не ме черпиш бе, само нося! smile056

(после що ми била дебела гъзягата)

Защото от Добрич сте възпитани ;) Знаете как се ходи при майстор smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай тъй..... Да си подам предварително трябва.....да върви по вода ремонта!

 

smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дена вече колата е при мене - това е друга кола. В неделя специално се дигнах до ПД, за да можем да пътуваме с Буба-та заедно до София. Още в Пловдив, на едно спокойно място, между обръщалото на тролеите и кръговото за Куклен и Белащица, при спокоен ход, на 4-та, след натискане на педала на газта се почувствах залепен за седалката - толкова рязко и силно беше ускорението, без никакво замисляне. От спряло положение колата тръгва и започва веднага да ускорява, няма забавяне, докато преди едно 2-3 секунди и трябваха за да почне да набира като хората. Специално гледах в огледалата, слизах, карах Ирина да тръгва рязко и да минава с висока скорост покрай мен - грам пушек не се показа от ауспуха. Освен това Майстор Сами е пипнал аванса и сега на празен ход го няма предишното тропанье, :mrgreen: на звук почти като на по-висок клас кола и по-хубав дизелов двигател го докарва.

 

На магистралата също се усеща разликата - по-стегнато изпреварване, изключително тих двигател, слушан от купето, в обороти и при натискане на газта отново се лепя назад, от 130 до 160 км/ч по GPS ускорява изключително бързо. Не сме си позволявали волности, въпреки че пътувахме за СФ рано и Тракия не беше натоварена, с повече от 3300 оборота/мин не сме се движили. Разхода от Брестник, Пловдив до Църна маца, София беше 5,3/100, средна скорост по борд компютър 102км/ч, горивото, по препоръка пак на Майстор Сами, беше от Еко.

 

Да кажа, че съм доволен, ще е малко. Аз съм очарован и възхитен, когато не съм с Буба-та, от кеф не вървя, а летя 2 санта над земята :D - все едно кола по поръчка ми е направил Баш Майстора - бърза, по-мощна, пъргава, тиха и икономична. Сами, златни ти рЪце, приятелю, колкото и да те хваля, ще е недостатъчно, това което правиш, не може да бъде изразено с прости думи, хвалебствен химн дори не може да опише начина, по който се чувствам от няколко дена. Благодаря ти, че ме успокои, като разреши и оправи проблемите с колата, че Майсторски я пренастрои и в момента сме притежатели на една начинаеща :mrgreen: семейна бегачка, която, обещавам, ще ти я доведем отново, за да и сложиш още мощ в сърцето и да увеличиш радостта ни като нейни собственици.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... обещавам, ще ти я доведем отново, за да и сложиш още мощ в сърцето.......

 

Ице, като се почне с тунинга....... няма спирака!!! Направо не мога да повярвам че това го пишеш ти! :mrgreen:

 

 

 

п.п. Сега Пепи /pe4atara/ търка доволно ръце и чака с нетърпение да отиде на море /във Варана/ :lol:

 

п.п.п. бат Сами smile126 и на бащата голфа се нарежда на опашката от желаещи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То първо ти трябва да се наредиш,че си загубена кауза..... smile004

 

Бавна гега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То първо ти трябва да се наредиш,че си загубена кауза..... smile004

 

Бавна гега!

 

Ти не си ли чувал, двама като си мерят пи.....те, да не си слагаш з......ка там :lol:

 

п.п. оспами целият форум да те е....

п.п.п. предлагам на ръководството да те разжалват в редник отново :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, вижте какво направихте темата. То не, че Самуил се нуждае от кой знае каква реклама, ама му правите мечешка услуга така.

 

Едно предложение към pow и bega4kata - направете отделна тема за тази кола в тунинг раздела. Нямаме точно такъв случай там, а точно този мотор е много масов в БГ. Нека се знае какво е може да се направи по него, подозирам, че ще има и други желаещи.

 

Въобще Самуил много добре беше почнал да описва колите които му минават през ръцете, аз лично много информация съм "откраднал" от неговите постинги в този раздел (за което ще се реванширам скромно с бири като се видим). Мисля, че е добре да продължи тази традиция, поне по една темичка за определен модел, още повече, че разшири дейността откъм мапване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че се попрекали. Твърде много и обстойно се изписа. Една отделна тема наистина би била добра идея, ако Ицо прецени, че иска да пусне. Темата, ако Сами поиска, ще бъде поразчистена по начин, по който той реши, за което ще чакам инфо на Лично.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разчиствайте както намерите за добре.Няма проблеми.

Верно,че преди пусках за по-интересните коли отделни теми с подробности,но няма много време за подобни неща.Лято е и след работа нетрябва да седя на компа а да се разхождам в морската и да си пия биричка на крайбрежната ;) Пък и много като реклама изглежда,да пускам какво правим някакви подобрения по всички коли.Примерно тази седмица правим едно а4 2.0тди с хибридно турбо и ще му ъбгрейдна софта...на черната октавия -много наточената която има тема в тунинг раздела ще и слагаме спирачки като на Суперб 3.6 -скандално красиви и масивни спирачни апарати и дискове-много е интересно но нямам вр.да правя подробни снимки.

всъщнос може и да ги снимам спирачките....а на аудито ще направя клипче как ускорява smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на теб се заформя нов вид туризъм във Варна (и в България) - тунинг-туризъм. =D> =D> =D>

Жив и здрав да си и много бири имаш да пиеш, така като чета темата!

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и много като реклама изглежда,да пускам какво правим някакви подобрения по всички коли.smile001

 

Ей ако всичката реклама беше като твойта, само реклами щях да зяпам!

 

По скоро бих те разбрал, ако не го правиш за да си пазиш хляба, но това с рекламата няма какво да те притеснява.

 

14 страници по тази тема, само положителни отзиви, по-голяма реклама от това - здраве му кажи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами отдавна исках да се науча да правя чиптунинг.Исках специално за Шкодите да се науча да мога да правя всичко-от ходова част.....двигател...електроника....турбини....до чиптунинг.Исках да се специализирам само във ваг автомобилите от -до и в частност Шкода.Относно променянето на софтуера,както казах ми е било отдавна мечта да мога да го правя.Получих златен шанс за помощ от човек на който ще съм му признателен цял живот,мнооого учих,много безсънни нощи изкарах,защото исках да се науча да го правя по-най добрия възможен начин.Не да ползвам готови файлове или програмки които автоматично го правят.Проумях принципа на работа на компютъра на колата.-това е основното! Не смятам да правя софтуер на други автомобили,въпреки че компютрите и принципа е един и същ,но честно казано ще е малко насляпо за не Ваг автомобили от моя страна.Просто при ваг-овете Шкодите съм запознат много добре с хардуера и стойностите с които работят отделните системи датчици и т.н. и мога да си позволя да променям файловете без да счупя някоя кола.

Просто исках да съм добър специалист по Шкодите....нищо повече

човек се учи докато е жив...неможе да знаеш никога всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.