Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Климатроник SKODA OCTAVIA


ILIAN

Recommended Posts

Колеги можели някой дя ми обясни как се включва климатроника на 02 (с аuto или ECON, или двете заедно). извинявам се за тъпия въпрос но днес ходих да гледам една 02 и климатроника духаше студено само на аuto. На ECON духа хладко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    27

  • iliandg

    11

  • esto

    8

  • RAMMSTEIN

    6

Най-много писали в темата

Точно така трябва да е. ECON - включва и изключва компресора. Т.е. когато свети - значи е изключен компресора. AUTO може да е включено или не, независимо от ECON. То определя откъде точно да духа и с каква сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Новия за 400 откъде, ако не е тайна де? Щото в БГ аз толкова ниска цена не намерих. Такива цени само от ebay срещнах, ама там е на доверие работата.

 

Гледай само да не вземеш някой китайски, че...

 

А въпросната ударена кола къде е?

Ами от обява е колата купена от бг и ударена но за какво да се занимавам, след като вече знам, че са дефектни през 2007. В ebay към момента не намирам нищо изгодно намирисва ми че ще е другото лято :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз с климатроника на О2 декември 2007 го ядох в последните 2 години. Тръгваше 2-3 минути след като двигателя загрее и духаше едва доловим хлад. В ЕТ казаха че е компресора и любезно щяха да ми го сменят за около 1900 лв миналото лято (аз взех че се отказах). Тази година ми писна и я закарах на един майстор в Ст. Град - смени ми клапана и за сега всичко е ОК - духа студ след 20-30 сек. Така поне при мен не е била. Отваря и компресора каза че е като нов.

 

Иначе О2 имат сериен дефект с климатроника поне произведените от към края на 2007 - знам го защото кумата работи в голям корпоративен клиент на ЕТ и миналата седмица им сменяха безплатно компресорите на О2 произведени 2008 въпреки, че са с изтекла гаранция - явно са намерили проблема ама ние дето не сме корпоративни клиенти, от които се очаква да купят по 5-10 коли на година трябва да се оправяме сами.

Купона значи е на ниво, фабрично прецакани глави, компресори :))) ми на мода сме :)) относно този клапан колега ме заинтригува, защото при мен тръгва след 3-6 минути и си духа студ но ме дразни :)) и компресор не ми се сменява сега. Относно гаранциите уж wv group са добре моя транспортер ме накараха да го закарам за някаква смяна по скоростната кутия няколко месеца след като го изкарах от магазина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не каза, къде си видял нов с доставка за 400лв smile021

Оказа, че пича няма за нас, иначе е от Америка в ebay му писах с надеждата като е написал, че има за wv 2.0 ще стане и за нас, но явно е ставало въпрос за бензинови агрегати и компресорите не са същите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Привет колеги,

нека и аз да се хвана на хорото, което можем да наречем "климатроника на VAG".До петък всичко беше ок. Сега просто не духа студено! Колата в момента е в ЕТ, приемчика каза 90% компресор.Чакам да ми се обадяти да ме "зарадват". Това ми е първия проблем с автомобила, който е на 6.5г. и някак си ми стана супер гадно. На бързо приемчика ми нахвърли вариантите, ако се стигне до смяна на компресора, но общо взето каза че един път спре ли дори и да има проблем с фреона, ако трябва да се донапълни и да тръгне, то после в много кратък период от време пак ще спре(демек ще се запуши този клапан).Говори ми за прословутия вече клапан, питах за почистване и т.н., което той каза, че не правят, а явно има защо, след като прочетох тук(визирам коментарите на Цецо), че всичко изглежда ОК, а климатика просто не работи явно нещата са ясни. Та това което ми спомена, че в зависимост от модела предлагат нов копресор за 1700лв(без клапана и филтъра) и втори вариянт, заводски рециклиран 900лв(без клапан), клапата и филтъра 600лв, като спомена че някои модели не се предлагат нови, а само рециклати, а също така че не може да се смени само клапата сменя се всичко коплект. Дава гаранция и на новия и на рециклирания 2 год.,което ме навежда ма мисълта, че двата са еднакво издръжливи.Та въпроса ми е има ли смисал за нов, като цената на рециклирания +клапана и филтъра е равна на новия? При въпроса имали разлика м/у новия и рециклирания, отговора беше "на 50-60% от новите коли се смена копресора заради този проблем в рамките на 4 години гаранция", демек гаранционно. Какво ви е мнението за рециклатите, и някой слагал ли е такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sii, само едно уточнение: ЕТ не ремонтират дадена част, а заменят часта с нова или рециклирана, точно това което са ти предложили. Аз бих потърсил странични майстори специализирани главно в климатици.

Моя почва да духа студено след 10-тата минута, ама не ми е проблем и така си карам. Не ми се набиват все още пари за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този избор аз бих взел рециклирания. Те изкупуват старите и ги рециклират, така, че не би трябвало да е по-зле от заводския... който е доказано зле.

 

Относно "клапа-та" незнам точно за какво е говорил приемчика, защото аз по-горе говорих за "клапан", а не за клапа. И той (клапана) си е част от компресора и няма как да се продава отделно в ЕТ. По скоро приемчика е визирал някой друг клапан/клапа или .... нямам идея всъщност.

 

@lllubo, ако намериш гаражен майстор, който да умее да ги оправя гарантирано тия компресори, казвай, много хора ще са ти благодарни :) Аз посетих няколко претендиращи, че ги оправяли... и набутах едни 150-200лв... залудо. И накрая купих компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този избор аз бих взел рециклирания. Те изкупуват старите и ги рециклират, така, че не би трябвало да е по-зле от заводския... който е доказано зле.

 

Относно "клапа-та" незнам точно за какво е говорил приемчика, защото аз по-горе говорих за "клапан", а не за клапа. И той (клапана) си е част от компресора и няма как да се продава отделно в ЕТ. По скоро приемчика е визирал някой друг клапан/клапа или .... нямам идея всъщност.

 

@lllubo, ако намериш гаражен майстор, който да умее да ги оправя гарантирано тия компресори, казвай, много хора ще са ти благодарни :) Аз посетих няколко претендиращи, че ги оправяли... и набутах едни 150-200лв... залудо. И накрая купих компресор.

 

Преди 2 часа се чух с тях някакъв радиатор(кондензатор) е за смяна който изпускал,по него няма видими удари,но явно му е дошло времето. Утре ще пълнят системата и се надявам,стискайте палци копресора да е здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lllubo, ако намериш гаражен майстор, който да умее да ги оправя гарантирано тия компресори

Да, определено ще търся и ако намеря ще пиша. Но нека да изчакаме да му дойде времето на моя, дано не е скоро :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново,

така и така започнах да си "казвам мъката", да продължа. Днес още в 10ч. получих обаждане, че компресора е за смяна, стискането на палци за мое съжаление не свърши работа :D , имах два варианта: нов 1700лв+ДДС или рециклиран 900лв+ДДС. Избрах втория. Направи се поръчка, като времето за доставка е 2 седмици. Взех колата преди 2 часа. На място се запознах с човека който, движи цялата работа и с който вече бях провел поне 3 телефонни разговора. Поговорихме си малко, той остана видимо изненадан и доволен, след като разбра, че съм доста запознат със всички болежки на Октавията, т.е. климатроници,турбота, глави, демпферени маховици и т.н. С две думи усетих съчувствие от негова страна за това, че въпреки моето добро отношение към колата, тя все пак е дефектирала. За наше съжаление тези проблеми са налице вече при всички по-нови коли, колкото повече екологични норми покриват, толкова повече дефекти, не ми се мисли като дойде време за ЕВРО 10 :) . Човекът отпусна 20% намаление от труда, незнам дали е прах в очите, но факт е че го направи, каза че е поръчал модифициран компресор. Обясни ми, че това е преработен модел на моя, по отношение на прословутия клапан и по специално, проблемът със запушването му. Каза че с тези компресори, досега са нямали проблеми. Обясни ми, че са ми монтирали някакъв по-нов модел радиатор(кондензатор) на климатика, който бил по-добър от моя стария, отново казвам, че незнам дали е прах в очите или просто стария модел вече не се произвежда :). Така си тръгнах с леко облекчение от съчувствието, което усетих с нов радиатор(кондензатор), без работещ климатроник (чака се компресора) и с доста олекнал джоб! Когато компресора е наличен и бъде монтиран, ще дам повече подробности относно цената на цялата "далавера".

 

п.с.Между другото през цялото време имах едно чувсто, и когато го споделих с него той се усмихна, по начин казващ "да така е, но това е положението", а именно че тея педа.. от VAG знаят за проблема с компресорите продължават и в новите автомобили да слагат старите компресори, въпреки че имат вече модифициран вариант, който не прави проблеми, и който бива слаган само явно по сервизен канал, т.е. като ти се счупи първоначално вградения тогава, след като си платиш ти слагат по-добрия или с две думи стискайте палци докато сте в гаранция да се счупи, и да ви го сменят, ако сте като мене и си пазите колата и той се счупи след гаранциатя "духате супата".. Това явно е поредната междунарона "недобросъветна практика", в смисал първо получаваш боклук, а после след като платиш пак получаваш нещо, което те не искат да ти го дадат от начало независимо, че няма проблем да си го платиш.

 

п.с.с. Вече станаха 3 часа от като съм я взел:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Колеги,

 

как се оправя тази тапа на радиатора. Само със затягане или със затягане и смяна на уплътнение. Ако ме посъветвате и къде да отида за манипулация по тапата ще е супер :) Иначе вчера ми надуха системата и със сапункена водя видхме, че от там изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я затегнаха. Предложиха ми да се сваля радиатора и да се занесе да му се завари тапа. Това не ми хареса като предложение и затова питам дали става със затягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново...

 

Има нови компресори за около 600 лв, 900 за рециклиран е живо кожодерство.

При проблем с климатика, за бога, братя, НЕ ХОДЕТЕ В ЕУРА ТЕК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

как се оправя тази тапа на радиатора. Само със затягане или със затягане и смяна на уплътнение. Ако ме посъветвате и къде да отида за манипулация по тапата ще е супер :) Иначе вчера ми надуха системата и със сапункена водя видхме, че от там изпуска.

При мен беше изпуснал от там, казаха ми че ставало с натягана но така и така фреона го нямаше, реших да сменя и уплътнението. Вече 3 години няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново...

 

Има нови компресори за около 600 лв, 900 за рециклиран е живо кожодерство.

При проблем с климатика, за бога, братя, НЕ ХОДЕТЕ В ЕУРА ТЕК!

 

600лв. за нов Санден е много добра цена, не е зле да кажеш къде е офертата. Аз преди година като търсех, по толкова (а и по-малко) вървяха от Чехия или ибей, ама там гаранцията е във Франция при арменския поп. Аз си взех де, ама това си е личен избор.

Иначе от тука "с връзки" ми се връзваше малко над 700 Сандена (полски) и над 1000 за Денсо (неясно от къде произлязъл) от магазин с гаранция.

 

Цените в ЕТ не ги коментираме въобще, там е....

 

Само да ви предупредя, че има и китайски! То не, че полските са кой знае каква стока, ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

бул.Сливница 80-ремонт на всички видове климатици,компресори и има всички части за подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах този проблем с тапата които го решиха момчетата от Красна поляна за 110 лева. Ремонта е демонтаж на клима радиатор, смяна на филтър на радиатора на климатика, заварка на тази тапа, монтаж на радиатора и пълнене с фрион. Работата е за един ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бул.Сливница 80-ремонт на всички видове климатици,компресори и има всички части за подмяна.

 

Мерси! :smt017

Не е за мен това, а за един приятел!

И съвет от него, за тапата - слага се от червения силиконов компаунд!

Той много добре залепва, и отлично държи, а ако се наложи - тапата може да се отвърти без особени проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.