Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Климатроник SKODA OCTAVIA


ILIAN

Recommended Posts

Аз съм убеден, че проблема е в нещо поправимо по компресора, защото ако буталата на компресора са износени или каквото и да му се случва той ще работи с по малък капацитет примерно или въобще няма да включва.Днес примерно врътнах 150км само сутринта имаше забавяне ама поне 5 мин. после цял ден е бачкал имам предвид, че съм гасил двигателя. Утре ще посетя един човек, който се занимава с климатична техника от 15 години и се води за най-добрия в плевенска област и ще видя какво ще сподели като мнение той е доста креативен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    27

  • iliandg

    11

  • esto

    8

  • RAMMSTEIN

    6

Най-много писали в темата

Най - смешното е, че колкото е по-горещо навън и колата е седяла по - дълго време на слънце, толкова по - трудно почва да работи. Миналото лято, на 30 - 35 градуса навън му трябваха няколко минути да зацепи и то с форсиране на двигателя. А като навън е 20 тина градуса - от раз почваше да прави лед на кубчета. :)

 

Ако някой измисли нещо да казва, че ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по малка е колата, толкова климатика е по силен. Но Аз лично съм доволен от този на Октавията, защото определено не се настива, за разлика от колите с климатици от 90-те години. Това което ми прави впечатление, е че и трябва поне минута-2, за да заработи като хората и не охлажда прекалено, явно достигне ли 18 градуса и спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - смешното е, че колкото е по-горещо навън и колата е седяла по - дълго време на слънце, толкова по - трудно почва да работи. Миналото лято, на 30 - 35 градуса навън му трябваха няколко минути да зацепи и то с форсиране на двигателя. А като навън е 20 тина градуса - от раз почваше да прави лед на кубчета. :)

 

Ако някой измисли нещо да казва, че ми е интересно.

Абсолютно същото съм забелязал и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои клапани? Ако имаш предвид "прословутия" клапан, дето всички майстори си умират да сменят....Аз на мойта и сложих нов и около 1 месец си внушавах, че нещата са се оправили. После установих, че няма такова нещо.

 

А че е нещо там в тая област, може би е така. Защото аз го гледах на VAG-COM-а. Въпросния клапан се драйви с ток. Докато неще да работи - и тока е малък. Като реши да работи - си вдига и тока. Чисто прагматично погледнато мяза или на клапан или на управление. Да ама не. Оправи се със смяна на компресора :)

 

По приницип имам един такъв компресор. И ако някой разбира от тая материя - готов съм да го предоставя за аутопсия :)

 

имам в предвид клапаните които стоят на всеки цилиндър, които са пластинчати, и когато са позацапат не уплатняват добре докато не се появи по-голяма разлика в налягането между ниската и високата страна и налягането не започне да ги притиска по-силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, ама тогава би трябвало да работи само под високо налягане. Демек като паднат оборотите и трябва пак да спре. А случая не е такъв, зора е веднъж да тръгне, после няма ядове, даже и колата да си цъка кротко на място, духа мраз... Прекалено тригерен е ефекта, разбираш ме какво искам да кажа... Тръгне ли - работи, докато не го спреш. После пак трудно тръгва.

 

Незнам, не съм специалист, имам си бледа представа как стават нещата, но никога не съм разглобявал такова "постоянно зацепено" говедо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, ама тогава би трябвало да работи само под високо налягане. Демек като паднат оборотите и трябва пак да спре. А случая не е такъв, зора е веднъж да тръгне, после няма ядове, даже и колата да си цъка кротко на място, духа мраз... Прекалено тригерен е ефекта, разбираш ме какво искам да кажа... Тръгне ли - работи, докато не го спреш. После пак трудно тръгва.

 

Незнам, не съм специалист, имам си бледа представа как стават нещата, но никога не съм разглобявал такова "постоянно зацепено" говедо.

 

да не спира, защото помпи и има кой да натиска клапаните,макар и малко по-ниско налягането , а спре ли налягането се изравнява и всичко започва отначало.

 

п.п.имал съм подобен проблем с компресор, но не на кола и затова си мисля, че е това... то друго напрактика не остава според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, ама тогава би трябвало да работи само под високо налягане. Демек като паднат оборотите и трябва пак да спре. А случая не е такъв, зора е веднъж да тръгне, после няма ядове, даже и колата да си цъка кротко на място, духа мраз... Прекалено тригерен е ефекта, разбираш ме какво искам да кажа... Тръгне ли - работи, докато не го спреш. После пак трудно тръгва.

 

Незнам, не съм специалист, имам си бледа представа как стават нещата, но никога не съм разглобявал такова "постоянно зацепено" говедо.

 

да не спира, защото помпи и има кой да натиска клапаните,макар и малко по-ниско налягането , а спре ли налягането се изравнява и всичко започва отначало.

 

п.п.имал съм подобен проблем с компресор, но не на кола и затова си мисля, че е това... то друго напрактика не остава според мен

Определено виждам логика в думите ти колега, дори бих казал, най-логичния вариант е този. За това кучетата от сервиза ги изкупуват, защото подлежат на ремонт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото досега никой не съм видял да ги ремонтира. :)

 

Изкупуват ги в официалния представител (Порше) и вероятно ги шипват обратно на поляците, които ги рециклират. То това се прави за много неща - дебитомери, маховици и т.н.

 

Гаражен майстор който да ремонтира постоянно зацепен компресор, досега не съм срещнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от къде да си купя най-изгодно компресор, че при мен и след 10 минути вече не тръгва пък аз за толкова съм стигнал, направо излагация, не съм предполагал, че е толкова калпав компресора нали уж е vw grup. Има голфове на по 20 години, с работещи клими пък ние с новите индианци :))) смях. Между другото колегата от ЕТ Плевен иска първо да я закачим на ваг кома, но след като прочетох, че вече е изпитано и без смисъл, не знам дали да се занимавам или направо да си записвам час при климатичния сервиз, а дали става от друга кола компресора забавих да питам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и от другите братовчеди от VAG групата. Ама аз лично втора ръка не бих купил, освен ако не намериш някоя ударена на гарантирани под 50000км.

 

Нови има разни възможности - в ЕТ или Порше мисля се връзваше над 1000лв, ама може и да бъркам. При разни странични доставчици мисля, че най-ниско намерих около 750-800лв. Това е за нов Sanden полски.

 

Аз лично си го взех от ebay з - ама си е риск - гаранция - Франция.

 

Не ги сравнявай с тия от 20 годишните голфове. Те не са постоянно зацепени. Проблема дойде с поколението Г5, О2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Ето, че и при мен се появи проблем с климатроника - изобщо не се включва дори и след 5-10 мин работа. Преди това се, пускаше в големите жеги и ако е много напечена колата с малко закъснение, но си работеше нормално. Преди два дни просто от нищото отказа да духа студено. Фреон има 100%, преди не повече от месец минавах на профилактика и даже съвсем малко се наложи да се допълни. Странното е, че като съм на място от разход 0.5\ч. става 0.6\ч. което според мен значи, че компресора се включва, но духа топло. Голямо наказание е в тия жеги да пътуваш до морето без климатик. Утре на път за Сф ще мина през Пловдив за една диагностика през Ти Ай Ай Ауто, до колкото знам са доста запознати с Шкода климатиците. Ако някой има съвети може да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво да му споделяме... то ти е ясно накъде отиват нещата. Върви да го видят и дано пък да си късметлия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е странна ситуацията при мен, имам само 100гр., фреон, а последно му правих профилактика преди 1 месец и допълваха (доста малко), фреон и масло и всичко си беше наред. Днес минах през Пловдив за диагностика, не питайте как съм карал на 39.5 С без климатик, и всичко си изглеждаше наред, не се вижда да е омаслено някъде, но фреона е само 100гр, пълна загадка. От сервиза казаха, че имали поне 4-5 подобни случая на загуба на фреон и не можело да се установи от къде изтича. Допълват и след определено време просто изчезвал. Утре ще се ходи на майстор, ще споделя като има развитие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако е това си хванал малкия дявол, такова масивно изтичане, читав майстор трябва да го хване. Ако минеш с това ще е евтино.

 

Компресора е 700+ лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при мен се отстранява в момента. Течът е от капачката на радиатора отпред, но най-интересното е, че там няма омасляване и оцветяване, а би трябвало защото има масло и оцветител в системата. Майстора каза, че за първи път вижда такова нещо, да се изпари/изчезне оцветителя ](*,) . Решението е да се махне тази пластмасова капачка и да се смени някакъв филтър вътре и да се завари нова метална такава за да не изпуска, с което филтъра става несменяем, но той би трябвало да надживее целия радиатор. И тава срещу 130-140лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе дано да е това, щото както ми го описваш звучи малко странно... то ще се разбере де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при мен се отстранява в момента. Течът е от капачката на радиатора отпред, но най-интересното е, че там няма омасляване и оцветяване, а би трябвало защото има масло и оцветител в системата. Майстора каза, че за първи път вижда такова нещо, да се изпари/изчезне оцветителя ](*,) . Решението е да се махне тази пластмасова капачка и да се смени някакъв филтър вътре и да се завари нова метална такава за да не изпуска, с което филтъра става несменяем, но той би трябвало да надживее целия радиатор. И тава срещу 130-140лв.

 

 

Имах абсолютно същия проблем миналото лято smile150 . Това, което ти наричаш "филтър" представлява кондензатор, който обира евентуална влага попаднала в климатичната инсталация. При мен също нямаше голямо омасляване около тапата и при проверка с "цветните" очила не се забелязваше оцветяване на мястото на теча. Хванахме проблема с най-изпитаната технология - сапунена вода и четка smile045 оправихме го със смяна на уплътнението на въпросната "тапа" и засега няма грижи. Като цяло на мен ми се струва, че всички компоненти от климатичната инсталация на О2 са пълен шит. Не е нормално на почти нови автомобили да издухват компресори, радиатори, контролери, клапи и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това според мен е пълна гавра, на наистина почти нови автомобили да караме с отворени прозорци. При мен все още тръгва след 5-10 минути но му се случва после и да спира примерно както съм си на светофара. Намерих в ebay на доста добри цени пише че става за wv 2.0 tdi но не пише за нас че става и се чудя дали да скачам или да търся някакви по специфични номерца по самия компресор ако има такива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при мен се отстранява в момента. Течът е от капачката на радиатора отпред, но най-интересното е, че там няма омасляване и оцветяване, а би трябвало защото има масло и оцветител в системата. Майстора каза, че за първи път вижда такова нещо, да се изпари/изчезне оцветителя ](*,) . Решението е да се махне тази пластмасова капачка и да се смени някакъв филтър вътре и да се завари нова метална такава за да не изпуска, с което филтъра става несменяем, но той би трябвало да надживее целия радиатор. И тава срещу 130-140лв.

 

 

Имах абсолютно същия проблем миналото лято smile150 . Това, което ти наричаш "филтър" представлява кондензатор, който обира евентуална влага попаднала в климатичната инсталация. При мен също нямаше голямо омасляване около тапата и при проверка с "цветните" очила не се забелязваше оцветяване на мястото на теча. Хванахме проблема с най-изпитаната технология - сапунена вода и четка smile045 оправихме го със смяна на уплътнението на въпросната "тапа" и засега няма грижи. Като цяло на мен ми се струва, че всички компоненти от климатичната инсталация на О2 са пълен шит. Не е нормално на почти нови автомобили да издухват компресори, радиатори, контролери, клапи и т.н.

 

Прав си, че е кондензатор и точно така обира влагата. И при мен е хванато изпускането точно с този трик като се надува системата с въздух + сапунена вода. На мен ми завариха метална капачка на отвора за да не се случват подобни проблеми от там. Наистина е кофти положението с климатиците, ясно е, че колата е в бюджетната графа, но да пестят толкова много Чехите не е похвално.

 

Това според мен е пълна гавра, на наистина почти нови автомобили да караме с отворени прозорци. При мен все още тръгва след 5-10 минути но му се случва после и да спира примерно както съм си на светофара. Намерих в ebay на доста добри цени пише че става за wv 2.0 tdi но не пише за нас че става и се чудя дали да скачам или да търся някакви по специфични номерца по самия компресор ако има такива?

Разбери точно кой е номерът на твоя компресор от ЕТ, аз така направих с управлението на климатроника и после си го поръчах от е-бей, за сега не е давало проблеми излезе доста по-евтино от навсякъде другаде, а и е чисто ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е кофти положението с климатиците, ясно е, че колата е в бюджетната графа, но да пестят толкова много Чехите не е похвално.

 

Няма общо с бюджета. Въпросните компресори се ползват масово във всички нови автомобили. Т.е. и Ауди или Пасат да караш пак си клиент.

 

Иначе номера на компресора по VAG е:

 

1К0 820 859 F Това мисля, че е последната актуална версия.

 

На твоя вероятно пише друго, щото е от по-стара версия. Моят оригиналния беше 1К0 820 803 S, спрян от производство 2007 заменен с оня по-горния.

 

Това всичко е за SANDEN полско производство. Накой коли са окомплектовани с DELPHI. Някой твърдят, че били по-здрави, други обратно, че се чупели повече. Аз такъв на живо не съм барал.

 

Цените на SANDEN в БГ варират от около 750лв. с повечко отстъпки до 1500лв. в ЕТ (поне това беше аз като търсих). Има и някакви китайски говна, внимавай.

 

Аз лично си взех от ebay, нов от някакъв момък дето си чистел склада за 350лв. с доставката :) На юнашко доверие... Засега прави лед, да чукам на дърво, плюя три пъти и се въртя в кръг. :)

 

Втора ръка горещо ти препоръчвам да не купуваш, освен ако не намериш някой кола на гарантирано малко километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е кофти положението с климатиците, ясно е, че колата е в бюджетната графа, но да пестят толкова много Чехите не е похвално.

 

Няма общо с бюджета. Въпросните компресори се ползват масово във всички нови автомобили. Т.е. и Ауди или Пасат да караш пак си клиент.

 

Иначе номера на компресора по VAG е:

 

1К0 820 859 F Това мисля, че е последната актуална версия.

 

На твоя вероятно пише друго, щото е от по-стара версия. Моят оригиналния беше 1К0 820 803 S, спрян от производство 2007 заменен с оня по-горния.

 

Това всичко е за SANDEN полско производство. Накой коли са окомплектовани с DELPHI. Някой твърдят, че били по-здрави, други обратно, че се чупели повече. Аз такъв на живо не съм барал.

 

Цените на SANDEN в БГ варират от около 750лв. с повечко отстъпки до 1500лв. в ЕТ (поне това беше аз като търсих). Има и някакви китайски говна, внимавай.

 

Аз лично си взех от ebay, нов от някакъв момък дето си чистел склада за 350лв. с доставката :) На юнашко доверие... Засега прави лед, да чукам на дърво, плюя три пъти и се въртя в кръг. :)

 

Втора ръка горещо ти препоръчвам да не купуваш, освен ако не намериш някой кола на гарантирано малко километри.

smile126 Благодаря за адекватната информация, принципно има една ударена на 50хил. и ми го дава за 400 но аз аз го намирам нов с доставка за толкова пък и този от ударената ще се скапе защото е 2007 ще проверя сега по номера дали ще яде асан баница :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия за 400 откъде, ако не е тайна де? Щото в БГ аз толкова ниска цена не намерих. Такива цени само от ebay срещнах, ама там е на доверие работата.

 

Гледай само да не вземеш някой китайски, че...

 

А въпросната ударена кола къде е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз с климатроника на О2 декември 2007 го ядох в последните 2 години. Тръгваше 2-3 минути след като двигателя загрее и духаше едва доловим хлад. В ЕТ казаха че е компресора и любезно щяха да ми го сменят за около 1900 лв миналото лято (аз взех че се отказах). Тази година ми писна и я закарах на един майстор в Ст. Град - смени ми клапана и за сега всичко е ОК - духа студ след 20-30 сек. Така поне при мен не е била. Отваря и компресора каза че е като нов.

 

Иначе О2 имат сериен дефект с климатроника поне произведените от към края на 2007 - знам го защото кумата работи в голям корпоративен клиент на ЕТ и миналата седмица им сменяха безплатно компресорите на О2 произведени 2008 въпреки, че са с изтекла гаранция - явно са намерили проблема ама ние дето не сме корпоративни клиенти, от които се очаква да купят по 5-10 коли на година трябва да се оправяме сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.