Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxastraxxas

Турбо за Опел 1.9цтди хибридно


bega4kata

Recommended Posts

Бирен шампион,правя пак такова турбо-хибридно.....да ти пускам ли снимки как става да те зарибявам smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бирен шампион,правя пак такова турбо-хибридно.....да ти пускам ли снимки как става да те зарибявам smile091

 

Ако, не ти представлява трудност, ще се радвам да вида и да помечтая! Определено ми е доста интересно! :)))

Благодаря, че си се сетил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее,къде се губиш?Аз го сглобих вече smile049

Няколко дни не отговаряш.

Ще пусна една две снимки ,но самия процес на замерване и престъргване мина.То там беше интересното щото А/R-а на стоковия охлюв е голям-43! И спокойно може да се постави в него перка 52 от 20-ка турбина и то от най големите.Стоковата турбина на Астрата е 1749-като на фв-тата,но е всъщност доста надарена.Турбинната ос е като на 1749ВБ! на фв.,а компресорното е 49 но е с огромен трим.Доста по-мощно от на фв. 1749вб.Компресорното на входа е 39мм с А/R на охлюва 43.На гт2052 входа е пак39 и А/R -а е 45 ;) За това 150 коня Астрата само с чип вдига много над 30 коня.Което е невъзможно за колите от фолсваген групата.Имаше спор преди време по този въпрос.

п.п.Сигурно повечето неща не ги разбра,но на Митака примерно му стана ясно и му е било много интересно докато чете това.

досега бях правил хибриди на Опели 1.9 дизел но 120 коня,чиято турбина пак се води 1749,но е по-малка и от фолсвагенската 1749ВА!Но при 150 коня Астра е друга бирата.Най странното,че въпреки че е голямо турбото имаше не малък аксиален луфт,а колата е на 65 000км.Верно чипосана е ,но не е гонена-човека не е такъв да не си пази колата.Турбото ест. е мейд ин Итали :mrgreen:

Ще кача снимки др.седмица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, последно време не ми остава много време да влизам но при всеки удобен момент съм във форума! Добре, че беше Маджо да ми каже за темата иначе нямаше и да я видя!

Иначе, си прав, голяма част от нещата не ги разбрах но ми се струва, че каза, че е по добре колата да е 150? Моята е 120;( Явно ще трябва да се задоволя с по-малкото турбо! ;( Но съм сигуре, че и за нея ще измислиш нещо подобаващо smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак,в турбото на Опела спокойно може да се навре перка от 20-ка!!!! Обърни внимание колко е голям работния трим,там където развърта.Геометрията е с много големи/високи лопатки и може да се направи скандално яка турбина.Ние бяхме ограничени в намирането на голяма турбинна перка именно от факта че нямаше голяма турбинна перка с такъв малък работен трим-който трябва да е съобразен с лопатките на нашите геометрии.А на Астрата турбото е с големи лопатки и съответно работния трим е голям и може да се намери доооста по-голяма турбинна перка,която да се навре в същата геометриа и колектори.Ако се сложи турбинна перка с по-голям работен трим отколкото е височината на лопатките,турбото не може да се регулира-става неефективна геометрията-появявя се много бавно развъртане и големи пикове!!!

post-2454-138453315547_thumb.jpg

post-2454-138453315554_thumb.jpg

post-2454-138453315559_thumb.jpg

post-2454-138453315566_thumb.jpg

post-2454-13845331557_thumb.jpg

post-2454-138453315573_thumb.jpg

post-2454-138453315576_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, бат Сами, МРАЗЯ те! Крайно много съм зарибен! Как ще ми литне колата с някакво такова барване от твоя страна, просто не е истина!!! Благодаря за подробната информация! smile027 smile048 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.