Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.9 TDI 131 PS Няма мощност - турбо или дебитомер?


seth3x7

Recommended Posts

Айде по-запознатите да обяснят - при пробита мембрана на актуатора, геометрията си стои в отворено положение, т.е. не достига налягане и при рязко подаване на газ колата може да позабие носа, ама от къФ зор ще влиза в авариен режим? :-k

Да,напълно си прав колега и точно тъка.Обаче този датчик мери както за високо така и за ниско налягане ;) и колата ще влезе в авариен режим и в двата случая:при високо или ниско налягане.

При високо налягане колата е много по пъргава,но има опасност да се пр.......бе турбото и то голяма.

При ниско налягане колата е мудна и тромава.не е опасно да се кара така,но обаче се зацапва променливата геометрия и проблема се задълбочава с турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • RaptoR

    13

  • Цецо75

    12

  • bega4kata

    7

  • at.stoev

    4

Най-много писали в темата

ЩЕ МЕ КАРАТЕ ДА ПИША :evil: Колата влиза в авариен режим,ако пренадува или недостига надув повече от 0.3 десети над или под специфичното.Ако е пробита мембраната ,колата няма да пренадува и ще е мнооого лагава. Мисля ,че няма да е от актуатора...но така да се гадае през нета е ТЪПО.Най простия и елементарен тест е да извадиш чаркучето от клапана към актуатора и да всмукнеш с уста.Ако успееш пробита е мембраната.Другия начин за проверка е на 11-ти канал при работеща кола.Другия начин е чрез лог файл-като се гледат изискваните и актуалните налягания,съпоставени с процентите на работа на разтоварващия клапан.Но може пък и да е зрава мембраната ,а механично актуатора пак да неработи-вътре да е пълен с ръжда.Но най вероятната причина е в геометрията....може да има и криви лопатки.....СТИГА СТЕ ГАДАЛИ.

много безсмислени и олигофренски постове.....неможе да са сигурни след като не са проверили както трябва.....самоуспокоявай се колега.....нямаш грижи.....защо занимаваш форума с проблема???? няма как да ти се помогне тук.....в сервиза като разглобят ще ти помогнат.....4 страници постове....

Тея в ЕТ може и да неразбират от диагностика,но поне могат да четат грешки-КАКВО ТИ КАЗАХА-ПРЕНАДУВАЛА ЛИ Е,ЧЕ ВЛИЗА В СЕРВ.РЕЖИМ.ЩОТО АКО ТИ Е ПРЕНАДУВАЛА НЕ МОЖЕ ДА ТИ Е ПРОБИТ АКТУАТОРА И ДА ТИ Е ДОБРЕ-/ПОДВИЖНА/ ГЕОМЕТРИЯТА-НЯМА ПРОСТО ТАКЪВ ФИЛМ-такава комбинация -ОСВЕН АКО МУ Е СЧУПЕНА ПРУЖИНАТА....ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ЛИ ДА ГАДАЯ С ВАРИАНТИТЕ....ПО-СПОКОЙНО И ЯСНО ЛИ ТИ СТАВА? smile159

А,ами ако пък е от клапана дето управлява актуатора....ей майка му стара....що си купиш актуатор напразно....

Айде приемаме ,че мембраната на актуатора е спукана/каквато е твоята версия/ .Виждате го ,сменяте го...но колата не се оправя....и кво правите.То се оказало ,заради мембраната клапана н75 се насмукал с прахоляци и не бачка акуратно/или се бави или изобщо не реагира/.....Сменяте го и него ако се сетите да го проверите.Ама колата пак не е добре.....то се оказало ,че щото не се е движила геометрията/заради пробитата мембратна/ дори и с новия актуатор не се движат лопатките бързо и свободно,или пък запират на моменти/примерно само когато е много загрята геометрията-на магистралата/.....А и някой ги напънал на ръка без да разглоби и те взели че.......Или накрая сте свалил турбото изчисти ли сте геометрията обаче след 1 месец пак същата работа....ами това е защото незнаят във 99% от сервизите как се чисти геометрия.Ама няма и аз да кажа естествено наготово

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този форум явно никой не чете предните постове...

 

Няколко пъти повторих, че става въпрос за спукана мембрана. Както се оказа - на актуатора. Оттук нататък ремонта става в сервиз за турбота. Какво да говорим повече? Ако има специалисти и мераклии - заповядайте в Пловдив да я оправите като се прибера. Плащам и черпя. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този форум явно никой не чете предните постове...smile159

Добре би било и ти да си прочетеш още веднъж темата отново и да се замислиш какво са ти написали или предложили колегите. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този форум явно никой не чете предните постове...

 

Няколко пъти повторих, че става въпрос за спукана мембрана. Както се оказа - на актуатора. Оттук нататък ремонта става в сервиз за турбота. Какво да говорим повече? Ако има специалисти и мераклии - заповядайте в Пловдив да я оправите като се прибера. Плащам и черпя. smile159

Колега,занимаваш форума с глупавата си кола,без да си написал пренадува или НЕ достига налягане.Няма повече какво да говорим.

Че и колегите се изпокараха заради тебе.

Успех с ремонта. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой се е карал? Просто си спорим и обсъждаме. Ако някой си е навлякъл лошо насторение от тая тема, нямаме вина smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,занимаваш форума с глупавата си кола,без да си написал пренадува или НЕ достига налягане.Няма повече какво да говорим.

Че и колегите се изпокараха заради тебе.

Успех с ремонта. smile159

 

Само ще замоля да не даваш квалификации на колата ми. 15 пъти казах, че не съм монтьор и не разбирам от двигатели и турбота. Откъде да знам надува ли или не? Пак 15 пъти казах, че работи нормално. Никой не чете. Както и да е.

 

----------------------------------------------------

 

Вече мога да се похваля, че проблема е решен и колата е изправна. БЕЗКРАЙНИ благодарности на колегата, който ме ориентира към сервиз Реал Турбо. Светът е малък и се оказа, че тукашния шеф в Пловдив е много близък с мои много близки приятели. Голям симпатяга! Както и показа анализа в Еуратек, оказа се мембраната и се смени т.нар. актуатор - дума, която много малко хора знаят. Направи се пълна профилактика на турбото, похвалиха ме, че турбо на 8 години в такова добро състояние не са виждали. Турбото бе свалено заедно с колекторите, смениха се гарнитурите, минато е на песъкоструйка, оправена е геометрията, мина стенд - общо взето е като ново и ми дават още поне 200000км с него. Цялата схема мина с напълно поносимите 450 лева. Имаше малко комични ситуации при тръгването, но всичко се размина с много смях и уиски (шефа е Йордан, та е именик днес)

 

Още веднъж - благодарности на колегата, който ме прати при правилните хора.

 

Между другото, ето няколко снимки на моята принцеса Октавиана:

 

http://store4.data.bg/videnivanov/Forum/07.07.08.Aero/IMG_3158a.jpg

 

http://store4.data.bg/videnivanov/Forum/07.07.08.Aero/IMG_3159a.jpg

 

http://store4.data.bg/videnivanov/Forum/07.07.08.Aero/IMG_3164a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Казах ти, че ще се оправи, само трябва да намериш правилния сервиз. Нито си първия, нито ще си последния с тоя проблем.

 

А ти беше тръгнал турбини да сменяш smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 години по-късно...

Здравейте, карам ауди а4 1,9 тди 131 кс 2003 г и от известно време започна да ми прави номера, двигателят работи равномерно но от време на време губи мощност, ту върви ту не върви и не изписва дали има някаква грешка. Моля дайте съвет какво може да е и къде в София мога да направя свястна диагностика. Благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси темата за Pepino - тук във форума из “белия списък със сервизи”. Има мегов телефон. Предполагам, че ще може да помогне най-малкото с диагностика. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.