Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

LED при Октавия Скаут Фейслифт


vve

Recommended Posts

Отзад на номера го излъгах с 44омчета/5вата ще видим , ще го мислим , но се надявам поради факта че на габаритите не ми светна

 

С 2 х 56 Оhm за осветлението на номера не се оправи при мен - даваше си грешка и това е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад на номера го излъгах с 44омчета/5вата ще видим , ще го мислим , но се надявам поради факта че на габаритите не ми светна

 

С 2 х 56 Оhm за осветлението на номера не се оправи при мен - даваше си грешка и това е :)

 

много са ...според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може да ме помислите за идеот но снощи си поиграх по въпроса и свалях крушки слагах изгорели ...или поне не светещи слагах съпротивления и не свети тъпия компютър ....за което за сега съм щастлив.... явно на октавиите компа следи доста повече неща в сравнение с по-непретенциозните модели като нашите . ....фабии и румстъри .. утре ще видим ако някък ги светна без преход .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, че се меся в темата Ви, но нали е за LED, та и аз да попитам:

При поставяне на диодно осветление в купето и багажника част от диодите мъждукат когато осветлението изгасне или се загаси ръчно. Как се решава този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При много коли е така има нещо свързано с бушоните но при мен като дам на контакт и се оправя . Но наистина дано се изкаже някой по-компетентен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диодите светят постоянно на около 10%. Таке е когато ги изключиш ръчно от плафончето и когато си загаснат сами след определеното закъснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 10% предполагам е не много добре преценено...

Ако се измери токът, сигурно е най-много 1/1000 от номиналния.

Вероятно има някакъв малък тестов ток, който се оказва достатъчен да задейства светодиодите.

Ако ми кажеш колко е този малкия ток ще ти напиша с какъв резистор можеш да решиш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късметлия... smile001

 

Аз ако пръдна накриво в колата и ми светва лампа... ](*,)

 

Гледай сега , при мене имам един колега ел. инжинер който до сега винаги ми помага при пресмятането на съпротивленията за лед светлини ..(на няколкото коли които имах преди ). Специално за теб ми сметна отново за конкретния случай... тоест:

Ориг. крушка е 51вата леда е 7,5 както и ти знаеш .....няма да изписвам сега формули за да не влезем в спор с колеги които претендират а и може би са прави ..не знам , но пробвай с следното съпротивление :

44ома на 36вата

ако не стане ...просто извинявай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 ома са 4 вата

36 вата са 4.7 ома

на практика в случая са нужни около 43 вата, т.е. 3.9 ома (и това ще иска доста голям радиатор :!: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 10% предполагам е не много добре преценено...

Ако се измери токът, сигурно е най-много 1/1000 от номиналния.

Вероятно има някакъв малък тестов ток, който се оказва достатъчен да задейства светодиодите.

Ако ми кажеш колко е този малкия ток ще ти напиша с какъв резистор можеш да решиш проблема.

На плафоните в багажника и двата странични на предния плафон - 5,60 V.

На страничните отзад не ги мерихме, но предполагам ще е същият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 ома са 4 вата

36 вата са 4.7 ома

на практика в случая са нужни около 43 вата, т.е. 3.9 ома (и това ще иска доста голям радиатор :!: )

 

Значи не мислиш ли че сморед Ома има значение и от тока ...защото при светеща крушка измерения ток и при номиналната мошност ......абе не знам .. Съпротивлението което сложих освен 33ома е и за мощност 5вата на всяка крушка на номера и не дава грешка .А и при пренебрежимата цена 44ома на 36вата си стува да се пробва ..размера му е голям но все пак важна е целта :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 10% предполагам е не много добре преценено...

Ако се измери токът, сигурно е най-много 1/1000 от номиналния.

Вероятно има някакъв малък тестов ток, който се оказва достатъчен да задейства светодиодите.

Ако ми кажеш колко е този малкия ток ще ти напиша с какъв резистор можеш да решиш проблема.

На плафоните в багажника и двата странични на предния плафон - 5,60 V.

На страничните отзад не ги мерихме, но предполагам ще е същият.

Напрежението не върши работа, трябва да се измери тока :!:

 

44 ома са 4 вата

36 вата са 4.7 ома

на практика в случая са нужни около 43 вата, т.е. 3.9 ома (и това ще иска доста голям радиатор :!: )

 

Значи не мислиш ли че сморед Ома има значение и от тока ...защото при светеща крушка измерения ток и при номиналната мошност ......абе не знам .. Съпротивлението което сложих освен 33ома е и за мощност 5вата на всяка крушка на номера и не дава грешка .А и при пренебрежимата цена 44ома на 36вата си стува да се пробва ..размера му е голям но все пак важна е целта :D

... smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет към колегите със съпротивленията !

Вместо да търсите големи резистори само да си светите с LED, ползвайте тази топлина която отдават за началното затопляне на ДВГ. Примерно купувате си резервни нагреватели за полялници- 12V/40W. На всяка фасунга в паралел по един такъв и всички се потапят в малкия кръг на антифриза - на удобно място. При 6 LED-а това са 240 W... smile091 !

За сравнение ПТФ-а (ел.печка) в дизелите е почти 1KW , значи все пак 20% по-бързо затопляне на купето и мотора. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет към колегите със съпротивленията !

Вместо да търсите големи резистори само да си светите с LED, ползвайте тази топлина която отдават за началното затопляне на ДВГ. Примерно купувате си резервни нагреватели за полялници- 12V/40W. На всяка фасунга в паралел по един такъв и всички се потапят в малкия кръг на антифриза - на удобно място. При 6 LED-а това са 240 W... smile091 !

За сравнение ПТФ-а (ел.печка) в дизелите е почти 1KW , значи все пак 20% по-бързо затопляне на купето и мотора. :lol:

:smt017

Съвсем сериозно ..тази идея ме кефи много ....единственно мястото трябва да се измисли .Между другото един колега има Ланчия и тя има нещо подобно за подгряване на охладителната течност и от там двигателя чрез газовете.

Аз по принцип съм също против пернишкия тунинг и за това дадох 260лв за халогени ЛЕД и не сложих онези крушки с диоди . Но все пак което е в нормите мисля че може да се приеме. Все пак когато сме купували колите не сме могли да си позволиме ксенон или лед осветление , апропо ...на купето не се предлага . А и дори и да може ...2-3хиляди май е по-добре да се инвестират под предния капак от колкото в фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

аз имам ксенон фабричен и въпреки това се оглеждам за подобни халогени..:))

Честито на колега, да им се радва дълго време...:))!!

не че е важно, но аз ръчках разни познати които работеха в ЕТ , да поръчат един комплект от тези ( защото нямаха на склад) , и причанат да не ги купя..,беше че се надявах да стават за ползване като дневни светлини...

но май нямат сертификат за такива...:(

макар че във форума на СУПЕРШКОДА, пише че са и дневни светлини...

 

а сега питане, дали има наблюдения колегата , светят ли наистина по-добре от стандартните..??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега питане, дали има наблюдения колегата , светят ли наистина по-добре от стандартните..??

 

Имат сертификат за дневни светлини и може спокойно да се използват като такива. Бях написал по-рано - има 3 извода на всеки халоген - 1 - Маса, 2 - 12V, 3 - 12V. Когато се подаде 12В на единия вход - светят на 100% - а когато се подаде 12В на другия вход - светят (не знам колко около 30%) по-слабо - именно да се ползват като дневни светлини. И си карайте спокойно - имат сертификат - ясно се вижда.

 

За светене - светят по-добре от тези с халогенна крушка.

1. Светят си бяло - точно като ксенон-а 1:1. Мен много ме дразнеше това че ксенон-а си светя бяло а халогените жълто и затова ги смених.

2. Светят доста по-силни и светлината стига доста по далеко.

3. Светят насочено напред - а не като халогените под голям ъгъл. Това е минус при ф-ията на фаровете следящи завоя (халогените) понеже халогенните крушки осветяват и настрани - докато лед - само напред и малко се губи тази екстра.

4. По време на светване и изгасване в завоите - не светват или изгасват толкова плавно а рязко. Това също не ми харесва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега питане, дали има наблюдения колегата , светят ли наистина по-добре от стандартните..??

 

Имат сертификат за дневни светлини и може спокойно да се използват като такива. Бях написал по-рано - има 3 извода на всеки халоген - 1 - Маса, 2 - 12V, 3 - 12V. Когато се подаде 12В на единия вход - светят на 100% - а когато се подаде 12В на другия вход - светят (не знам колко около 30%) по-слабо - именно да се ползват като дневни светлини. И си карайте спокойно - имат сертификат - ясно се вижда.

 

За светене - светят по-добре от тези с халогенна крушка.

1. Светят си бяло - точно като ксенон-а 1:1. Мен много ме дразнеше това че ксенон-а си светя бяло а халогените жълто и затова ги смених.

2. Светят доста по-силни и светлината стига доста по далеко.

3. Светят насочено напред - а не като халогените под голям ъгъл. Това е минус при ф-ията на фаровете следящи завоя (халогените) понеже халогенните крушки осветяват и настрани - докато лед - само напред и малко се губи тази екстра.

4. По време на светване и изгасване в завоите - не светват или изгасват толкова плавно а рязко. Това също не ми харесва.

 

Поздрави

 

Благодаря на Венелин, за изчерпателния както винаги отговор...:))

и с риск да изглеждам глупав.., ще помоля за потвърждение... - освен сертификат , май трябвало да имат и някакъв стикер...

и ако имаш време да снимаш или сканираш сертификата, за да зная как изглежда (не за друго) когато купувам... такива...:))

просто се опитвам да предотвратя евентуални срещи от третия вид със унифоермените служители на КАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има релефен надпис на стъклото :

 

1320244145740.jpg

 

 

Цък - тук има подробна информация точно какво представлява този сертификат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет simichoil.

 

Имаш ли представа какъв е диаметъра на фара за мъгла при твоята Октавия. Т.е. на тези новите дневни, които си сложил. Чудя се дали са много по-големи от тези на моята - преди FL.

 

Колега zvi, ако знаеш отговора - сподели моля. И поздравления за чудесната визия при твоя ъпгрейд.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.