Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция, гаснат 2 и 3 цилиндър


Recommended Posts

тчните свещи за този двигател са над 100лв!!!

Момчето достатъчно пари е дал за блокче, че сега и свещи за 100лв, но ако има възможност нека си ги вземе :| между другото на ел. блока пише CHAMPION защо да не търси тази марка и съответния модел ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно по тоз повод в един магазин стана голяма дандания ... аз искам Шампион , те ми предлагат какво ли не , ама накрая изровиха някакви прашасали кутийки та се сдобих със свещи :mrgreen:

Сред магазинерите и повечето майстори им се носи лоша слава на големи ментета , което не е далече от истината , но за мен е факт , че изкарват най - дълго без да дват проблем ( нито при палене , нито при работа на мотора ) , но за сметка на това ги сменям по - често smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя "Мисирен кош" беше побългарен с делко и комутатор от Фаворит :mrgreen: нямаше никви ядове с работата на двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логично е да няма. Този мотор е бил направен за делко, Този блок е малко като дистанционно на телевизор Велико Търново smile021 Електроника без механика, да има много здраве но не може сама да определи, искрата, чрез някакъв пиклив датчик на хол...

 

Ако някога се сдобия с 1.3мпи по случайност, ще пусна една тема - "как да изкорубим инжекциона и да се изгаврим с компютъра за 10 дни" smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, радвам се, че се заформи така дискусия.

 

1. Уточнявам, че проблема не е постоянен (както вече казах) и засега, ще карам така, докато може. Прави ми го 1 път в месеца, така че се търпи.

2. Към maxrpm - ето ти снимки на моято бобина - кажи ми какво се запоява.

Както виждаш - всичко е капсуловано в епоксидна смола. Изцяло, не е силикон.

Това нещо може само да се строши - но не и да се разглоби.

И няма нищо за презапояване.

 

Освен, ако не говориш за сваляне на куплунга и там някъде нещо да се прави!

post-95-138453310001_thumb.jpg

post-95-138453310007_thumb.jpg

post-95-13845331001_thumb.jpg

post-95-138453310018_thumb.jpg

post-95-138453310028_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време бих изчакал прекъсването да зачести (т.е. това да ми е последна надежда за тази част) bega4ката казва че черния силикон пада лесно. Доколко ще е лесно при теб е въпрос на късмет (остарял ли е достатъчно или още не е)

 

Tака като го гледам първото което бих направил е да видя материала тук post-1079-138453310037_thumb.jpg силикон ли е (на фиат уно е силикон и тук на това прилича значи това е мястото) човърка ли се,защото май там ти е комутатора. Ако да, като махна 2 та болта (или 4 са не виждам добре какво има в другите 2 дупки) ще видя какво ще падне, какво има под него и каква му е ролята. Аз бих презапойл всички връзки, като вложа и паста за запояване и тинол. (Има една разредена паста на Спойко, която е като кисело мляко тя е по - удобна от твърдата) След ремонта ще залея с червен силикон с ясната идея, че тоя ремонт ще е последен, защото червения силикон се отлепя много трудно

 

Тук baga4kata ще може да ти даде точен съвет за пиниз как се чопли материала. Горната гледна точка изказвам като не съм пробвал теорията на практика а се водя по горния съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са болтове - нитове са - предполагам могат да се развъртят.

Според мен - това не е силикон, я някакъв вид заливка - тип епоксидна смола. Твърдо е много, не дава признак за изопляне.

 

Мисля, си че ако почна да развъртям нитове и да чопля - ще го съсипя тотално.

Така, че пак казвам - карам така докато може.

 

Евентуално след месеци ще пиша по развитието. За сега считам темата за приключена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам от снимката,че при теб е залята с нещо светло-смола или подобно.Аз говорех за Фабия 1.4мпи и мислех че е същото.Но явно то е същото,но е залято с твърда смола.Съжелявам за недоразумението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не ви пукат комутаторите, сменяйте си свещите навреме! като се увеличи малко разстоянието м/у електродите, започва да се товари крайния транзистор. Ако имате късмет,няма да изгори-ще се разминете с презапояване.... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не ви пукат комутаторите, сменяйте си свещите навреме! като се увеличи малко разстоянието м/у електродите, започва да се товари крайния транзистор. Ако имате късмет,няма да изгори-ще се разминете с презапояване.... smile159
Здравейте!Това се отнася и за автомобилите с кабели,дистрибуторни капачки,палци и т.н.,при увеличено разстояние между електродите на свещите се увеличава напражението,което трябва да преодолее газовата среда между електродите,това води до пробиви в изолациите на по горе изброените,тъй като тока търси по малкото съпротивление и пробива на слабите места.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не ви пукат комутаторите, сменяйте си свещите навреме! като се увеличи малко разстоянието м/у електродите, започва да се товари крайния транзистор. Ако имате късмет,няма да изгори-ще се разминете с презапояване.... smile159
Здравейте!Това се отнася и за автомобилите с кабели,дистрибуторни капачки,палци и т.н.,при увеличено разстояние между електродите на свещите се увеличава напражението,което трябва да преодолее газовата среда между електродите,това води до пробиви в изолациите на по горе изброените,тъй като тока търси по малкото съпротивление и пробива на слабите места.

отнася се и за тези ,без гореизброените-кабели ,капачки,палци и т.н.В бубинния блок има платка с пътечки и пробива между тях-ако разглобиш един ще видиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие по темата:

вчера вечерта пътувах към София - мокро дъжд. Половината път съм го изминал на 2 цилиндъра - пълен кошмар.

Всичко започна след като скочих в един гьол (сигурно беше над 1 метър дълбок) на средата на пътя.

Беше се наводнил пътя - тъмно - не се вижда - добре, че не изгаснах вътре.

 

Колата разбира се започна да прекъсва. Спрях на бензиностанция, да поработи на празен ход - оправи се и тръгнах пак.

Уж всичко беше на ред - но дъжда си валеше и по едно време вече беше забавно - ха 2 цилиндъра, ха 4.

 

Интерсно е да отбележа (и ПОДЧЕРТАЯ), че досега - колата е прекъсвала само и единствено в сухо време.

 

Така, казанато по-горе е интересно - тъй като тази кола няма високоволтови кабели и делко, които да се намокрят.

 

Ако е датчика на хол - защо да прекъсват само 2 цилиндъра - в смисъл той е ниско долу и определено се беше понамокрил от гьола.

 

Мистерия - най-обичам дефекти, които се проявят от време на време, но виждам как събота и неделя ще има поливка с градинския маркуч, за да се види къде точно имаме избивка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера, нощта, около полунощ, на магистрала Хемус, 50-тина км преди София, умря скапаната бобина

Точно на баира, който е с тройна лента (малко след Ботевград) и няма дори аварийна лента.

 

200 лв пътна помощ!

И сега нова бобина - 170 лв, да ми е честито като съм глупав.

(370 лв тотал - чувствам се прекрасно.

 

Онзи ден мислех да си направя карта в СБА - 35 лв струва най-евтината. Щеше да ми излезе 55 лв пътната помощ.

И си мислех (без модератора, да го приема като реклама), че едни пари за членство в СБА-то, за цяла година ти осигуряват, едно спокойствие - особено за хора с по-стари коли ...

 

 

ВСЕ ПАК ЕДИН ВЪПРОС:

------------------------

След като изстина колата (т.е. свалихме я от камиона в София) запали без проблеми и си работеше нормално.

Но явно като загрее и умира. Ако някой има съмнение, че може да не е бобината, а нещо друго - да казва преди да съм дал парите за нова бобина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден мислех да си направя карта в СБА - 35 лв струва най-евтината. Щеше да ми излезе 55 лв пътната помощ.

Шкодата може да се чупи яко. Налагало се е да се гъзя отзад. На аварийки съм се прибирал, но на въже никога!

 

Послушай ме най - накрая и сложи делко и бобина 120. Ако поне ги беше взел с теб в багажника нямаше и ти да даваш 200лв. Нямам какво повече да кажа, това е. Твоето отношение го наричам "ignorance" и го мразя.

 

но виждам как събота и неделя ще има поливка с градинския маркуч, за да се види къде точно имаме избивка.

Не си писал, че поливката ще е по време на движение, брат! Мислех че с маркуча ще деистваш :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз после я поливах с маркуча, ама тя не гаснеше.... Явно доброто загряване е ключов фактор и то така трябва да минеш 50-60 км....

 

Абе, човек как ше сложа делко от 120 в 12 часа нощеска на пътя?

А и по принцип не вярвам, че си заслужава усилията да хакаш делко на тази кола.

 

Ако си бях оправил бобината на време - нямаше да имам приключения от този род.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, човек как ше сложа делко от 120 в 12 часа нощеска на пътя?

Намерил си кого да питаш. Макса и компания (Косьо и Митко) цял двигател смениха посред нощ на път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UPDATE: Нейде из гаража/мазата имам такова делко :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.