Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция, гаснат 2 и 3 цилиндър


Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

историята е дълга, затова ще се опитам да я кажа кратко :)

Става дума за 1.3 МПИ 40кВт.

 

1. Колата губи мощност, бръмчи страно, двигателя работи неравномерно.

2. Реших, че не работят някои цилиндри - смених свещите и се оправи.

3. Обаче ефекта продължи да се проявява от време на време.

4. Вчера пак. Спрях веднага на място и взех да гледам и мисля какво става.

5. Направих селдния експеримент - започнах да откачам щекерите на ижекторите.

6. Установих, че като откача щекерите на 2 и 3 цилиндър - не се забелязва никаква промяна в работата на двигателя.

7. На 1 и 4 направо си гасне - щото остава (явно) само на 1 цилиндър.

8. Сега - искра или бензин? При закачени 2 и 3 инжектор - на ауспуха се усеща силна миризма на суров бензин. При откачени 2 и 3 инжектор миризмата изчезва.

9. Това ме наведе на мисълта, че става дума за искра.

10. Свещите са нови, тази кола няма кабели и делко, има само големия модул със бобината и там каквото е капсуловано в него. Така, че проблема е или от компа или от този модул или от нещо друго?

11. Проблема се появява и изчезва от само себе си. В компа няма грешки.

12. Без да мога да твърдя със сигурност, като свяла запалителния модул и го закача се оправя, но това може и да е само защото чаеколяците поизстиват.

 

Някой знае ли дали на тази система искрата настина не се подава 2 по 2 - тогава е ясно, че този запалителен модул е

дал фира и трябва да се търси нов.

Втора ръка? Цена? Ориентировачно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е прецакал модула, защо като си сменил свещите се е оправило макар и временно :-k , може пък да пробваш модула като го изкараш и му нанижеш свещите и като ги опреш на маса върти на стартер и ще разбереш кой не слуша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то стана така:

 

1. Февруари месец ми го направи за пръв път. Смених свещите, сглобих и се оправи - викам си - ааааа, ето какво било.

2. Март месец - обаче пак същие Х**. Викам си - ееее - нали нови свещи имаш. Дай ги свалям - да видя,

дали не хвърля масло и не цапа някоя свещ (демек семеринги или т.н.). Свалих - свещите - не са зацапани или нагорели. Сглобих - пак се оправи.

3. Вчера пак - направих това с инжекторите и установих, че 2ри и 3ти не работят. Този път просто - разкачих модула, разгледах го (беше доста напечен, което е нормално де). Сложих го - запалих колата. Поработи 30 секунди и пак се оправи от само себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш ли някой познат с MPI да пробваш с неговия модул, за да си сигурен че е той причината преди да си купиш друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свещите на неработещите цилиндри са сухи и чисти, значи не влиза гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от бобинния блок е проблема,може и от студена спойка на комутатора,който пак е там.Махни заливката и презапои двете активните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8. Сега - искра или бензин? При закачени 2 и 3 инжектор - на ауспуха се усеща силна миризма на суров бензин. При откачени 2 и 3 инжектор миризмата изчезва.

Ако свещите на неработещите цилиндри са сухи и чисти, значи не влиза гориво.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8. Сега - искра или бензин? При закачени 2 и 3 инжектор - на ауспуха се усеща силна миризма на суров бензин. При откачени 2 и 3 инжектор миризмата изчезва.
Ако свещите на неработещите цилиндри са сухи и чисти, значи не влиза гориво.

Да!

Трябваше да го напиша по другия начин.

Ако свещите са мокри, значи е от тоците. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз си мисля, че е от тоците - миризмата на суров бензин при закачени инжектори ме води натам.

ако не влизаше бензин - нямаше да мерише.

 

не мога да пробвам друг модул - защото проблема се появява (засега) веднъж в месеца за по 15-20 минути,

т.е. ако си разменим модулите с някой колега - трябва да ги караме месец-два - за да видим какво ще стане.

(което е неприемливо)

 

Няй-вероятно ще я карам така и ако е от този модул - той рано или късно ще се скапе свасем или поне, ще почне да прави номера по-често.

 

Само да не ми се случи зимата извън града в 1 метър сняг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе презапои си кабелчетата влизащи в платката на комутатора бе

колко пъти да пиша

обръщаш модула обратно и след жака в отливката ще видиш залято с черен силикон-лесно се отлепва и отдолу презапояваш и си готов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя, но вчера като го гледах ми се стори напълно залято и капсуловано всичко.

 

Нали говорим за това нещо, което се сваля от свещите?

На мен ми изглеждаше 100% неразглобяемо, но днес ще погледна още веднъж.

post-95-138453308836_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е точно от там,имах същите ядове миналата година.Сменихго и колата се оправи,цената беше около 130лв за неоригинален блок.Колкото и дане ви се вярва това се получава от калпави свещи,тоез евтини,които неса за този модел.На две различни места ми го казаха това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей, пичове 1,3мпи има тапа на мястото на делкото. Боднете му едно делко шкодово с нови кабели, много е хубаво да е безконтактно фаворитово, но в краен случай и с 120 ково ще запали гумите с повечко "газ" и не се тормозете с електронния блок. Даже ако не се лъжа четох една тема как бегачката ги е изхвърлял на ред от фабиа 1.2htp s_flag

 

За 130 лв бих ги дал да ми я оставят само на последно гърне, но не и за неоригинални части. Оригиналното делко, комутатор, бобина за фаво 2 ра ръка е 50тина кинта. Неоригиналния комутатор ми изкара 1 година и ме заеба на НИМ. (45 кинта) делкото ново неоригиналното се разхлопа на 2 рата година (още 100 кинта) - извода неоригинални части електроника или алуминии - не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и дане ви се вярва това се получава от калпави свещи,тоеСТ евтини,които неса за този модел.
:smt017 :smt017 :smt017 :smt017 :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей, пичове 1,3мпи има тапа на мястото на делкото. Боднете му едно делко шкодово с нови кабели, много е хубаво да е безконтактно фаворитово, но в краен случай и с 120 ково ще запали гумите с повечко "газ" и не се тормозете с електронния блок. Даже ако не се лъжа четох една тема как бегачката ги е изхвърлял на ред от фабиа 1.2htp s_flag

 

За 130 лв бих ги дал да ми я оставят само на последно гърне, но не и за неоригинални части. Оригиналното делко, комутатор, бобина за фаво 2 ра ръка е 50тина кинта. Неоригиналния комутатор ми изкара 1 година и ме заеба на НИМ. (45 кинта) делкото ново неоригиналното се разхлопа на 2 рата година (още 100 кинта) - извода неоригинални части електроника или алуминии - не

Да, на МПИ-то при Фелиция не става но на твоята кола може да и сложиш манивела в случай че откаже стартера или акумулатора :lol: практично нали. Щом има ориг. делко и т.н. втора ръка ,защо да няма и ориг. ел. блок втора ръка, не му трябва делко с онзи вакум регулатор на аванса да му бъркат работата на мотора, после да се чуди от къде прекъсва от капачката , кабелите палец който има едно ши__но съпротивление абе няма да изброявам повече вече имах Фаворит карбуратор- извода, смени или си оправи чарка , и си карай колата :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на МПИ-то при Фелиция не става но на твоята кола може да и сложиш манивела в случай че откаже стартера или акумулатора

Виждал съм 1.3 мпи мотор, и всичко е пригодимо. Това е просто 120 мотор, завъртян наляво, с накичени по него коледни лампички s_flag Той е количествено, но не и качествено нов за да не става.

 

Може да те дразни това ми твърдение, но то не е заяждане, а просто факт. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на МПИ-то при Фелиция не става но на твоята кола може да и сложиш манивела в случай че откаже стартера или акумулатора

Виждал съм 1.3 мпи мотор, и всичко е пригодимо. Това е просто 120 мотор, завъртян наляво, с накичени по него коледни лампички s_flag Той е количествено, но не и качествено нов за да не става.

 

Може да те дразни това ми твърдение, но то не е заяждане, а просто факт. smile049

Съгласен съм че е 120-ков мотора, и аз се гордея че карам Шкода с шкодов мотор s_flag smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично изпълнения и с модификации да минавам към делко - няма да правя ...

Колата си има ЕКУ, то е вързано кам 'секви сензори и т.н. - достатъчно ядове си имам и така.

 

Какви свещи са правилни за тази кола?

Като я купих колата от Австрия - беше с едни БОШ, които смених с БОШ същия модел.

 

Но четейки разни книжки - имам чувството - че тези БОШ са по-скоро за 1.6 Голфовия двигател и някой ги е хакнал погрешка.

 

Та, какви свещи да и купя (заедно с новата бобина) - за да не ми прави ядове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично , понеже съм брал ядове с хартиените каталози на продавачите и не им вярвам си ги избирам по електронните каталози на производителите , но проблема е , че наще вносители не внасят цялата гама , а само най - масовите и за това минах на вариант евтини , които ги има в магазина и със сигурност работят на моите таралясници ... моя съвет е да видиш какво пише в книгата на К.Косев за твоя мотор и само такива да търсиш и да слагаш т.к. съм се убедил , че това са най - правилните свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да приемем, че не искаш да преминеш на по - простата система с делко, при положение, че

абе презапои си кабелчетата влизащи в платката на комутатора бе

колко пъти да пиша

обръщаш модула обратно и след жака в отливката ще видиш залято с черен силикон-лесно се отлепва и отдолу презапояваш и си готов

 

За какво по дяволите се набиваш с пари за -

 

.......... купя (заедно с новата бобина) - ..........

 

При положение, че тази операция е обяснена перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.