Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дайте съвет :)


Sekir Borovski

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във Форума, но срещнах известни трудности с една Шкода- Фелиция от '98. Като цяло я взех наистина за без пари от една позната, но дереджето никак не е приятно. Какво искам да кажа- колата е престояла близо година на самотек, без никакво поддържане. Взех я преди около 3-4 месеца, с надеждата че ще мога да я оправя, защото времето си беше оказало мнението- предни два калника изгнили, багажник изгнил, никакъв акумулатор, всички консумативи за смяна, доста трагичен съединител, откъм окачване на 3тия ден в който я карах й падна амортисьора, и явно че господ ме е пазил понеже се случи в движение, и всичко се размина със стопена гума и нов амортисьор с всичките му екстри за немалко пари. Отвън положението е доста тежко, като за капак сложим че гражданската и техническия също изтекоха, а за газовата понеже има и такава, няма преглед от незнам колко време. За сметка на това интериора е доста запазен, мотора е на наистина реални 120 000 км, и дотук :D . За капак е била карана от жена шофьор, което според мен също е оказало някакво мнение, но това е само според мен. Тааа бихте ли ме посъветвали какво да го правя това животно? Скрап, продажба, оправяне бартери или не знам вече какво. Бих бил много благодарен за някой съвет от все пак фенове на тази марка :) Благодаря предварително smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Според мен тази ситуация изисква лист молив и проверки цените на части и услуги смятане и взимане на решение. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш .... виж аз от къде почнах :lol::lol::lol::lol: само желание и време да има ;) ...... ааааа и бира .

 

020663415.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е здрава отдолу ламарината прави, ако не е продаваи. Ако "багажник изнил" означава "капака е изгнил по лайсната", прави. Ако самия под на багажника се чуди как да се разцепи, позачисти го с шкурка, мажи боя и продаваи. Такива неща който са на болтове, като врати, калници, капак не са важни - сваляш ги, риташ ги, удряш ги и слагаш нови

 

Личен съвет е да я караш само лятото. Имам удоволствието да виждам от време на време една фелиция на 60 000км, която обаче от състояние Ок, стана в не толкова Ок състояние за една зима време избиха ръжди на почти всички ръбове, както и по веждите, който ръжди миналата година ги нямаше s_flag Според собственичката "те си бяха там" но аз доматите с колците не ям и съм 95% сигурен, че ги нямаше! smile049 От мега минимален удар в мигача, се спука боята (трудно се забелязва дори че там се е пукнала ) миналата година. Поради факта, че повечето хора, за разлика от мен, не си доолюпват сами боята, а чакат да се оправи сама, сега там вече има ръжда също s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Добре дошъл!

Дай снимки да я видим таз твоита ламя. :smt030

 

 

 

Аааа...я обясни как точно падна амортисьора,че ми стана интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки ще кача утре, понеже нямам много време за такива дейности, но ще ви покажа изчадието :D Не, не е черна. За частите горе долу с ремонт, понеже има някои неща които трудно ще направя сам, горе долу излиза целия масраф около 1000 кинта. Това добре, но пича наистина е прав, че това не се кара през дъжд и сняг, защото ламарините никак не са здрави, ама никак. Другото е че не споделям идеята да я "позамажа" както се изказва човека по-горе, най-малкото защото следващият човечец ще бъде излъган за някакви простотии. Не мисля, че е редно. Ако се прави, по-добре е да се направи качествено, за да не мисля как съм подвел някой за някакви пари. В интерес на истината ми е жал да я дам на някоя морга, от една страна, от друга не съм чак толкова убеден, че това е кола която си заслужава такива подобрения за да я карам само лятото и на следващата година да брадясам от яд, че е изгнила някъде наново :D Адски много се чудя, защото нито имам толкова време да я "човъркам", нито дали има смисъл да я пазя и да гние още толкова. Тъпа работа е, предпочитам да я дам на някой, който ако и се "върже" би се занимавал с нея. Но иначе е симпатяга Фелицията, не знам просто :?: ААА да и амортисьора се оказа, че чашката която държи пружината отдолу е била мощно изгнила и в резултат по време на път миришеше като на изгорял кабел :D Доста се чудих дали не е нещо от някой кабел, но по-едно време спрях и един пич ме гледа бая учудено, питам какво, той ми сочи гумата и се смее, а аз не мога да повярвам- вътрешната част на гумата стопена прилично, а амортисьора се бе подпрял небрежно върху й. :D Резултата бе, че дойде репатрак, закараха я в сервиз и я оправиха срещу 350 кинта- пружини, амортисьори, карета и т.н. Веселба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с вас за лятното каране на този автомобил. Аз примерно не съм я спирал моята през зимата и чак такива поражения няма. Това е безобразно евтин автомобил за поддръжка. Колега ако имаш път по Ботевградско шосе с колата днес или утре спри на Петрол преди караулката и ще поговорим на по кафе s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.