Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не пали 1.9 TDI


Оксанка

Recommended Posts

Запалих нормално,минах един километър без никакви проблеми(автомобилът си се държа съвсем нормално),спрях на бензиностанция,заредих,врътнах контактният ключ,незнам защо smile049 нулирах дневният километраж преди да запаля(само на контакт-да светнат уредите по таблoто).....и автомобилът няма запалване :smt0344 .Стартерът върти както си трябва,но не пали,и отвън покрай ауспуха няма нито дим,нито мирише на гориво.Възможно ли е да има връзка с нулирането на километража,батерийката на ключа не съм я смeнял за двете години откак автомобилът е мой...горивен филтър може ли да "отреже" отведнъж...мистика.Имате ли идеи относно проблемът ](*,) Благодаря предварително smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не светваше символът за подгрев....отдавах го на единият километър до бензинджийницата и 10-те градуса навън :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След тридневен "размисъл"(може би се уплаши при вида на майстора),колата запали без никакви интервенции по нея smile035 (през тези три дни имаше неколкократни опити за запалване-ядец-върти стартера,но не пали).Последва проверка с VAG-COM - няма грешки :smt0344 ....остана съмението за реле,студена спойка на компютъра,или клапана....проверката им ще стане другата седмица.Рапорт даден. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята имаше подобен проблем тази зима веднъж, хем през относително топъл ден. Въртях ли въртях, проверяваха ли проверяваха майсторите, накрая я запалиха с дърпане, оттогава не се е появявал проблемът. Та, ще е интересно да кажеш какво си открил при проверките, сигурно и на други се е случвало или ще се случи.

 

Да отбележа, че акумулаторът си беше напълно изправен, но при въртене стартерът свистеше някак си на празен ход, тоест не се усещаше обичайното подрусване на двигателя. След няколкосекундно връткане светваше лампата за масло, въпреки че имаше предостатъчно. Така че всъщност моят проблем може и да е бил коренно различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Такаааа...не съм писал в темата,защото форумът е полезен с преживени и решени проблеми,а не с предположения.След майските проблеми си записах час при майстора...който елегантно забрави за мен и проблеът ми :smt0344 ....четох доста и реших да го боря сам.Поръчах и смених пустото му и реле 109(купих си оригинално),и си карах автомобилът,убеден,че съм решил проблемът.Междувременно забелязах,че понякога при запалване,стартерът прекъсва да върти и се налага втори опит за запалане,който протича безпроблемно и пали,като чакмак.Така до предният петък сутринта(температура 0,минус един градуса)-отново стартерът завърта за половин секунда как си требе,но после "олеква" и сякаш не върти двигателя,а си бачка някак странно .Опитах с кабели и допълнитен акумулатор-ядец smile126.След работа последва здраво четене в НЕТ-а,и преди малко слязох при автомобилът с идеята да огледам на светло маркучето влизащо в АГР-а(дали е здраво)....видях,че лоста(щока) му не е в необходимото положение и го върнах-и о чудо(по Коледа верно ставали чудеса)-запали от раз пущинта smile152 .Подлежи ли на почистване или друга интервенция,или се сменя с нов пустият му и АГР ? smile150 Весели празници на всички форумци и техните семейства,и много безаварийни километри по пътищата и в живота smile027 П.С. Разходих Оксана до ЦБА да живне малко и си купих за смешните 2.50 спрей против запотяване на стъкла-ще пиша ефикасен ли е след пробите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно говориш за клапана за меко гасене, не за ЕГР-а. ЕГР-а няма лостове, но върху същото тяло е клапата за меко гасене. Не си първия с подобен проблем. Незнам дали може да се оправи, вероятно пружината, която го връща в изходна позиция е или омекнала или някъде задира. Пробвай да го почистиш, пръскаш с някакви щуротии... Ако не стане - търсиш друг. Или просто го изхвърляш от окомплектовката на колата.... с все EGR-a :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисти се няма грижи,аз имах същият проблем на кола на 65к километра,почисихме го и си е екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Айде пак по темата. Днес колата категорично отказа да запали, стартера върти на пушка, но колата не пали. Релето е сменяно преди година и светва лампата за подгрев, това го изключваме. Клапана за меко гасене е изправен, даже го "разцъках" няколко пъти. Предположения oт какво може да е? Ето и нагледно:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След зареждане на акумулатора, колата запали без проблем. Следващите два дни колата палеше малко по-трудно. Сутринта пак не пожела да запали, като се прибрах запали трудно и бълваше сив пушек (поне колкото различих в тъмнината в 20:45). Видяло се е, че ще ходи на доктор, някакви предположения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

да ползвам темата на колегат аза да попитам:
имам мотор AGR (толедо) който не иска да запали при което предположихме че е от клапанчето на помпата(това което се намира над изхода на помпата на тръбите за дюзите- към него отива ено кабелче) след почукване там колата заплва но премига подгрева
след 10мин каране гасене и палене си огасва нормално.
След 2 дни колата запалва нормално гасим след 2-3 часа тръгваме да палим неще(въобще принзнаци на запалване няма) подадохме +12в от акумолатора на това клапанче(незнам какво точно се наритача - предполагам че то спира и пуска нафта) .
Колата запали но лампата пак мига и не спира а колата няма мощност(можеби влиза в авариен режим). преди да подадем ток дирекно от акумолатора замерихме дали отива ток до там и се оказа че отива.
Наблюдава се въздух през входящото гориво (но това е нормално знам) ,колата е с горивен филтър от голф 2 и някакво клапанче за обратната нафта

Реле 109 какво регулира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от реле 109 не светва лампата за подгрева ? закачете я на диагностика, има записана грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте, 

пиша Ви във връзка с проблем, който касаеше въпросния "Клапан за меко гасене" (на места го срещнах като "Клапан за комфортно палене").

Във вчерашната утрин, омасления ми клапан явно заял, в следствие на вкочанената около него мазнина от студа, не  позволяваше на колата да
запали. При стартиране системата като,  че ли запалва мотора, но няма и секунда след това автоматично го изгасва - вероятно поради действието
на неотворения клапан и липса на въздуха, ако правилно съм разбрал.

 

Приятел с О1, се обади да пожелае здраве и късмет за рожденния ми ден, споделих му за проблема, а той веднага ме насочи към въпросното
място категорично отричайки проблем със стартера.

Искам да попитам за този клапан - ако е омаслен трябва ли да го сменям или само да го почистя? По -късно през деня мисля, че ще мога да кача
снимка, различаваща се драстично от това, което Колегата "Оксанка" ни е показал/-а. Моят е доста омаслен/омазнен.

Редактирано от kabura_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети ли някоя лампа по таблото след като угасне двигателя? И при мен понякога се случва да запали и почти веднага изгасне, а след това светва и лампата за имобилайзера (кола с ключ), но после си пали без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети ли някоя лампа по таблото след като угасне двигателя? И при мен понякога се случва да запали и почти веднага изгасне, а след това светва и лампата за имобилайзера (кола с ключ), но после си пали без проблем.

При мен Колега няма такова поведение, поне за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само го почисти хубаво. Продават шпрей за почистване, аз си го чистих. Разглобяваш с много псувни и като за пръв път за около час (поне аз за толкова) чистиш хубаво със шпрея и чагъртане и после качваш :)

При мен остана омасляването- събирам пари за нов, но проблеми не съм имал преди почистването. Може би е другаде проблема....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.