Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с хидравликата Шкода Фабиа 1.4


fabiano8373

Recommended Posts

Здравейте,наскоро купих фабиата и имам проблем с хидравликата.При рязко завиване затяга и светва датчик за волана.

Ако знаете решение на този проблем,моля да помогнете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДИАГНОСТИКА ЧЕ ПОСОЧИ дали компресора дава некоректен сигнал,или пък датчика за завъртането на волана отгоре на рейката -при оста на червяка.Виж дали има достатъчно масло-ако няма ...лошо -виж от къде се е изгубило-най вероятно от рейката-огледай за мазни маншони

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Шкода ми смениха помпата но нищо не стана. Знаеш ли къде да отида да ми кажат какво и е. Теч няма и при плавно завиване всичко е наред, масло също има.

EDIT: Blackpearl: Пиши на кирилца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Шкода ми смениха помпата но нищо не стана. Знаеш ли къде да отида да ми кажат какво и е. Теч няма и при плавно завиване всичко е наред, масло също има.

EDIT: Blackpearl: Пиши на кирилца!

 

Смениха и не я оправиха така ли?!??? :o Да не би и пари да са ти взели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взеха и то не малко 500 лв и казаха че има и друг проблем но немогат да го хванат каде е и други глупости ми наговориха ,а уш са сервиз на шкода , но това не е ЕТ,а друг защото в ЕТ поискаха повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти им плати???

Защо не им каза да си вземат помпата и да ти изчезват от погледа?

То ще речеш, че тази хидравлика е чудо на чудесата и трябват някакви супер умения да разберат какво е повредено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взеха и то не малко 500 лв и казаха че има и друг проблем но немогат да го хванат каде е и други глупости ми наговориха ,а уш са сервиз на шкода , но това не е ЕТ,а друг защото в ЕТ поискаха повече

 

 

Лудница =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взеха и то не малко 500 лв и казаха че има и друг проблем но немогат да го хванат каде е и други глупости ми наговориха ,а уш са сервиз на шкода , но това не е ЕТ,а друг защото в ЕТ поискаха повече

Я провери дали този сервиз не е в Черния списък на форума и ако го няма, моля те, включи го в списъка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам протече ли хидравликата оправяне няма само с нова ,или сложи по гъсто масло да не ти тече ако ти тече !?

 

Нищо не знаеш колега :D Нито едното от двете твърдения не е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
взеха и то не малко 500 лв и казаха че има и друг проблем но немогат да го хванат каде е и други глупости ми наговориха ,а уш са сервиз на шкода , но това не е ЕТ,а друг защото в ЕТ поискаха повече

Колега, подхода ти е ГРЕШЕН! при подобен проблем/тегав волан/ влязох в сервиз и попитах дали могат и колко ще струва да ми оправят хидравликата, отговора беше: ДА ще струва 150 лв. ОК действаите! следобед взимам колата и опссс след няколко км. същата работа, връщам колата и ми казват че трябвало да сменят помпата срещу нови 260лв!!!!!!!! оооо момчета уцелихте греда, казахте 150лв за да ми оправите колата, нали? Деиствайте или ми върнете парите, другите подробности не ме интересуват. Хрън мрън, таковата..... ама я оправиха за парите за които бяха обявили предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Колега намери ли решение на проблема?

При мен е същото - прекъсва/затяга при завиване.

Пробвах да сваля датчика - с него и без него няма разлика в затягането.

 

Но компютъра нищо не отчита, когато датчика е сложен - няма грешка.

Само като го махнем дава грешка.

Та се чудя дали да вземам нов и дали е от него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Еми то и аз за сега така я оставих. Ще чакам да си покаже дефекта.

 

За датчика в еуратек ми обадиха 201лв., което е твърде много, за да се експериментира той ли е или не.

 

До колкото разбирам други възможни варианти са помпата.

И някой беше писал - кофти акумолатор, не знам дали наистина може да е от там.

 

Питах майсторите в МЕИ-то - не могат все още да рециклират новите помпи, което е кофти ако излезе помпа ще тр. нова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Kолеги гледам, сте се опитали всякакви варианти за да оправите хидравликата на колата,преди седмица приятел си купи Шкода Фабия 1.4 с проблем с хидравликата.Докара ми я и ме помоли да я оправя.Първо генератора не зареждаше което може да е причина за не работенето.Смених го с друг втора ръка но бачка.Да ама пак няма хидравлика викам ще сменям хидравличната помпа взех друга сложих я и пак същата работа няма никой.Почнах да проверявам тръбите да няма някоя сгъната всичко изглеждаше ок.Между другото помпата работи но вие като бясно куче :)))Та взех че развих единият болт който влиза в рейката на тръбата от високото налягане и какво да видя там вътре сложили един редуцир и като еднопосочен клапан.Който явно беше блокирал и от там идваше целия проблем.Премахнах го напълно и сега волана се върти с един пръст за голяма моя радост.Така че дано съм бил полезен на някого ако имате въпроси ще се радвам да помогна на всеки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че сте решили проблема.

Не разполагам със схема на хидравликата, но според мен този редуцир или еднопосочен клапан не е сложен там случайно.

Мисля, че трябва задължително да се сложи нов работещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взеха и то не малко 500 лв и казаха че има и друг проблем но немогат да го хванат каде е и други глупости ми наговориха ,а уш са сервиз на шкода , но това не е ЕТ,а друг защото в ЕТ поискаха повече

 

 

Поредния...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че сте решили проблема.

Не разполагам със схема на хидравликата, но според мен този редуцир или еднопосочен клапан не е сложен там случайно.

Мисля, че трябва задължително да се сложи нов работещ.

Така е напълно съм съгласен с теб за всичко си има причина за да го сложат явно има защо.Като се порових из форума доста колеги имат някакви проблеми с хидравликата ту се оправя ту се губи и си мисля че този винтил или както там да го наречем може да е проблема. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Май и аз имам такъв проблем , колата е Фабия 1.9 SDI , имала е проблеми преди с хидравликата и помпата и рейката са сменени с вт. употреба такива.

 

Сега като дам на контакт , светва "жълтия волан" и изгасва , но като запаля свети непрекъснато.

Хидравликата работи , но не се върти толкова лесно , колкото на другата ми Фабия , а като завия рязко , затяга леко за момент.

 

Признавам , не съм проверил още нивото на маслото , не я карах до сега и не беше на дневен ред , утре ще го направя , но съм благодарен за всеки съвет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и аз имам такъв проблем , колата е Фабия 1.9 SDI , имала е проблеми преди с хидравликата и помпата и рейката са сменени с вт. употреба такива.

 

Сега като дам на контакт , светва "жълтия волан" и изгасва , но като запаля свети непрекъснато.

Хидравликата работи , но не се върти толкова лесно , колкото на другата ми Фабия , а като завия рязко , затяга леко за момент.

 

Признавам , не съм проверил още нивото на маслото , не я карах до сега и не беше на дневен ред , утре ще го направя , но съм благодарен за всеки съвет?

 

Провери 12в на лявата букса/най-десният пин/ Обикновенно там влиза влага загнива,лош контакт, ниско напрежение, голям ток и опс на силовият блок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и аз имам такъв проблем , колата е Фабия 1.9 SDI , имала е проблеми преди с хидравликата и помпата и рейката са сменени с вт. употреба такива.

 

Сега като дам на контакт , светва "жълтия волан" и изгасва , но като запаля свети непрекъснато.

Хидравликата работи , но не се върти толкова лесно , колкото на другата ми Фабия , а като завия рязко , затяга леко за момент.

 

Признавам , не съм проверил още нивото на маслото , не я карах до сега и не беше на дневен ред , утре ще го направя , но съм благодарен за всеки съвет?

 

Направи диагностика и ще си каже, това че си сложил датчик втора у-ба не означава че е работещ нали. Звучи ми като датчик за смяна а мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и аз имам такъв проблем , колата е Фабия 1.9 SDI , имала е проблеми преди с хидравликата и помпата и рейката са сменени с вт. употреба такива.

 

Сега като дам на контакт , светва "жълтия волан" и изгасва , но като запаля свети непрекъснато.

Хидравликата работи , но не се върти толкова лесно , колкото на другата ми Фабия , а като завия рязко , затяга леко за момент.

 

Признавам , не съм проверил още нивото на маслото , не я карах до сега и не беше на дневен ред , утре ще го направя , но съм благодарен за всеки съвет?

 

Направи диагностика и ще си каже, това че си сложил датчик втора у-ба не означава че е работещ нали. Звучи ми като датчик за смяна а мен.

 

Не е. Между другото заместимо е с фабия2 и дачия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vankovarnata , не знам за коя букса говориш?

 

Favorit , не знам дали е сменян датчика , знам за помпата и рейката , тези манипулации ги прави преди време предишния собственик.

А кой може да ми направи такава диагностика и най-вече , колко ще ми струва "удоволствието"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.