Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса за Супърб 2


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Няма как за едни задни тампони да си прецакам гаранцията (от ЕТ само чакат да се хванат за нещо) , но трябва да се свиква за сега. В сравнение със старото ми Audi е малко неприятно. Увериха ме, че не се променял комфорта, само се стабилизира задницата. Колегите които са ги сменили ще кажат най-добре.

 

Това са тампоните на задния мост или ...?

Нестабилна задница обикновено има от слаби амортисьори/меки пружини, меко закачен заден мост , тънка и слаба задна стаб. щанга... поне това се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 295
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    82

  • bubaru

    35

  • N.Zlatev

    25

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Аз не съм 4х4 и може би там е разликата. Нестабилна или по точно в остър завои се усеща леко залюляване. Съвсем слабо е, но достатъчно за да загубиш увереност, ако не си свикнал с кола. Тук Сами ме увери, че е имал клиенти със същият проблем и така са го решили. Но това си е мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нестабилната задница е именно от тампоните-дори и при чисто нова кола е така

няма нужда да са износени

задните не се износват бързо-тоест преди 200 000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, странно, не съм чел за Сюпърба да е нестабилен. То зависи и с какво се сравнява. Окачването му даже го дават малко по-стегнато от на Пасата.Знам ли, ще видим....

А как е като управление, има ли сериозна склонност към недозавиване в по-остри завои?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с недозавиване, просто го сравнявам с това което съм карал до сега. Иначе не бих казал , че моят Superb вози по-твърдо от пасат. Карах доста нови пасати преди да го взема и въпреки, че съм с 18" си е суперБ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е Амбишън с 16-ки. За зимата мисля е ОК, за лятото може и да го ъпгрейдна.

Иначе аз нямам кой знае какви спортни очаквания от колата. Все пак идеята е това да е семейната ми кола за пътувания и да си върша работа с нея.Голяма, комфортна, икономична ,с прилична динамика, приятен и стилен интериор. Всичко това за нормална цена. Другото, което исках е колата да не е СУВ , а комби(возя си колелото, ските :) ), да има някакво 4х4 и възможност за N1 регистрация.

Казвам "някакво 4х4" с ясното съзнание, че Халдекса си е малко компромисно решение, особено базиран на предно предаване.Мисля или по-скоро се надявам, че продимостта и сцеплението му ще е достатъчно за вървене в зимни условия, по-скоро чакам с нетърпение да видя как ще е управляемостта на сняг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно сцеплението не мисля че ще имаш проблем с хубави гуми. Тази година около 7 януари на Пампоровоимаше много сняг, около 3 метра над колата, след като я разкопах без вериги си се прибрах (доста не успяха). Проблема е че е много ниска, но поне пластмасите отдолу са доволно евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече две години ходя с мойто комби на ски в Алпите и у нас и досега никъде не съм закъсал,въпреки че не е 4х4.Колата е супер за пътуване на дълъг път.Аз съм с две деца и място за още багаж винаги остава.Купил съм и ски бокс за зимата,където още неща могат да се сложат.170-те коня си дърпат яко,средния разход ми е около 7л./100-зимата с бокса и доста натоварена.В София средно градско е 6.3л./100.

Возията е сравнително твърда,но аз съм с 17-ки.С 16-ки е доста по-меко.Общо взето няма разлика с Пасата.Неустойчивост в завойте не съм усетил.Имам опит и със седана,но комбито вози по меко.ДПФ-а досега се е включвал само един път за 30хил-км.Маслото го смених на 26хил.км,преди това съм долял около 400мл.

По салона засега нищо не скърца или тропа,само лошо впечетление ми прави това,че много лесно се драскат стъклата на таблото и черните лакови повърхности.

Доста време ми отне да намеря най-удобното положение на седалката и височината на кормилото,но сега всичко е ОК.Засега съм повече от доволен! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече две години ходя с мойто комби на ски в Алпите и у нас и досега никъде не съм закъсал,въпреки че не е 4х4.Колата е супер за пътуване на дълъг път.Аз съм с две деца и място за още багаж винаги остава.Купил съм и ски бокс за зимата,където още неща могат да се сложат.170-те коня си дърпат яко,средния разход ми е около 7л./100-зимата с бокса и доста натоварена.В София средно градско е 6.3л./100.

Возията е сравнително твърда,но аз съм с 17-ки.С 16-ки е доста по-меко.Общо взето няма разлика с Пасата.Неустойчивост в завойте не съм усетил.Имам опит и със седана,но комбито вози по меко.ДПФ-а досега се е включвал само един път за 30хил-км.Маслото го смених на 26хил.км,преди това съм долял около 400мл.

По салона засега нищо не скърца или тропа,само лошо впечетление ми прави това,че много лесно се драскат стъклата на таблото и черните лакови повърхности.

Доста време ми отне да намеря най-удобното положение на седалката и височината на кормилото,но сега всичко е ОК.Засега съм повече от доволен! smile049

 

Разхода ти в града е супер, и благородно ти завиждам smile159

За седалката напълно те подкепям и аз близо месец си играх докато уцеля положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък аз мога да кажа, че не го уцелих. Просто ми е неудобно и това е.

Затова реших проблема кардинално - смених колата.

 

Е в BMW то залепнах от раз.

 

За големина, евала. Удобно, широко, сравнително комфортно и тихо.

Не е ниска. За тези с предно препоръчвам текстилни вериги.

Дълга и тежка задница, особено натоварена, затова на сняг и баир увисва (с хуви гуми).

 

Имам какво още да кажа по темата, но не сега... Ще му дойде времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с тампоните звучи доста обнадеждаващо :) Айде на стаб. щанга да заминават разбирам, но "всичките"....не знаех , че има такива коли.

Аз не съм много фен на полиуретанови тампони, излишно твърди са и се разкърцват понякога. В гаранция ще си карам с гуменките.

Ами колата беше запонала леко да се полюшква като карам малко по-бързо и след консултация със Сами, който ми препоръча полиуретановите, първо мислех да сменя само задните, но после реших всички, защото ми изпадна изгодно цял кит за Супърб-а.

Разликата в стабилността е осезаема и да малко поскърцват, явно в сервиза не са сложили достатъчно грес или са сложили калпава грес.

Та затова казвам всички, а не защото са се износили.

И още нещо, което ме изненада приятно - в кит-а дойде и тампон за двигателя, който влиза в оригиналния и го уплътнява. С този тампон въобще не се усещаше когато превклювам скоростите, ноооо за сметка на това вибрациите, които се пренесоха на купето бяха доста неприятно за пасажерите отзад. Усещаха се само на място и при потегляне, до към 950-1000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех я колата :) Първите ми впечатление са отлични.Все още не съм я карал на дълъг път за да споделя впечатления. Ще ви държа в течение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех я колата :) Първите ми впечатление са отлични.Все още не съм я карал на дълъг път за да споделя впечатления. Ще ви държа в течение.

 

Честито много безаварийни километри! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Много да те радва и да надмине очакванията ти.

s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!

400 км съм изминал-200 в София с доста задръствания и 200 извънградско, разход 6/100 :) .Предстои да въртя още доста км в следващите няколко дни.

Засега все още я галя, след 1000-1500 км вече ще си я карам малко по-динамично. Много съм доволен, колата е много комфортна и приятна за пътуване.

Няма мега спортно управление , но е достатъчно адекватна и стабилна в завой. Малко по-тежка ми се струва предницата.

Според мен мекотата и нестабилността , която някой от вас усещат идва и от амортисьорите, които ми се струват една идея по-меки. Аз си мислех , че е малко по-твърда. От една страна е супер за комфорт, но от друга не е толкова за по-спортно каране. Видях че Билщайн предлагат амортисьори B4, даже и B6 серията за модела.B6 особено са ми любими и са много добри амортисьори за по-динамично каране без да се нарушава много возията. Ако успея да се споразумея в някакъв момент с ЕТ да си сложа такива, би било добре. Ако не ще си крузвам спокойно. В това също има очарование.

Сега се чудя какви гуми да взема за зимата-свел съм избора до Гудиър УГ8, Дънлоп 3Д и Континентал тс830/850. С първи 2 модела съм карал и съм много доволен, какво ще кажете за Контито ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата.

Комфортно си вози, на дълъг път особено със семейството. За промени в окачването ще мисля след като изтече гаранцията, защото знам, че в ЕТ - Варна не обичат да им пипаме по колите.

А иначе и аз съм на същата дилема - зимни гуми 17 инча, но какви? Континентал не ми ги препоръчаха, другите две са супер също така и Вредещаин.

Някои да има има опит? Във Варна няма много сняг, но имам лед и то от гадният, които е дъжд и вечерта става на гаден тънък лед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на мойта и сложих: DUNLOP SP WINTER SPORT 4D ,гумата е доста мека и до около 120км/ч е малко шумна,но след това заспива и возията е много комфортна,все едно съм с 16-ки,а не със 17-ки.Малко рано ми се наложи да ги сложа,но предполагам,че за зимата ще са идеални.

И относно колата-за първи път от както съм я взел си позволявам по-екстремно каране-до Вонеща Вода по Тракия и през Хаинбоаз и обратно(бях само с жената,без децата 8) ),та на моменти съм стигал и 200км/ч.,през другото време 160-170,колата се държи прекрасно!

Не се усеща високата скорост,много е стабилна,сравнително тиха и бързо спира(това според думите на полицайте,които ме спряха на магистралата до Чирпан,щото късно ги видях).В резултат на това-разход-7л./100 и прибиране до София за по-малко от три часа! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

Сега се чудя какви гуми да взема за зимата-свел съм избора до Гудиър УГ8, Дънлоп 3Д и Континентал тс830/850. С първи 2 модела съм карал и съм много доволен, какво ще кажете за Контито ?

Честито за новия автомобил!

За окачването: с Eibach Pro kit, колата става по-стабилна от стоково БМВ :)

за гумите: аз съм с Continental TS830, много добри на сухо, мокро, сняг, лед! Комфортна, тиха, мека, издръжлива, икономична гума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм голям фен да сменям само пружини с по-твърди и къси. Първо , че вече амортисьора не работи съвсем както трябва, второ главно нарушават комфорта(в повечето случаи). Вярно че стабилността и най-вече накланянето в завоите се подобрява, но реакциите на бабуни, пропадания на пътя и т.н., не толкова. По-скоро бих прежалил малко повече боди рол, за сметка на добре работещи и стегнати амортисьори, запазвайки същия клиренс. Сток амортисьорите на Сюпърба са сравнително клонящи към мекички, най-вече се усеща на високи заспали полицаи.Но принципно са добри като реакция и доста комфотни.

Иначе относно гумите засега май ще избирам межди УГ8-ца и Конти тс850. Аз съм с 205-55-16, като гледам това е най-силното на пазара тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за следните идеи:

1. Да си сложа "спортния" 3 -цпицов волан. Гледам , че има в ЕТ за малко над 300 лв. Аз съм си със стандартния без управление от него. Изглежда малко по-добре, дали е с по-малък диаметър и дебелина на око не мога да преценя.Някой знае ли?

2. Също забравих да питам в ЕТ дали има опция да ми сложат подгряване на предните седалки. Това най-много ще ми липсва като екстра през зимата. Някой правил ли го е след покупка на кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата.

Комфортно си вози, на дълъг път особено със семейството. За промени в окачването ще мисля след като изтече гаранцията, защото знам, че в ЕТ - Варна не обичат да им пипаме по колите.

А иначе и аз съм на същата дилема - зимни гуми 17 инча, но какви? Континентал не ми ги препоръчаха, другите две са супер също така и Вредещаин.

Някои да има има опит? Във Варна няма много сняг, но имам лед и то от гадният, които е дъжд и вечерта става на гаден тънък лед.

Като има лед ще караш Аудито бе!!!Кво ще го блъскаш Суперба в коловози и дупки.

Суперба само за дълги приятни семейни разходки в хубаво време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за следните идеи:

1. Да си сложа "спортния" 3 -цпицов волан. Гледам , че има в ЕТ за малко над 300 лв. Аз съм си със стандартния без управление от него. Изглежда малко по-добре, дали е с по-малък диаметър и дебелина на око не мога да преценя.Някой знае ли?

2. Също забравих да питам в ЕТ дали има опция да ми сложат подгряване на предните седалки. Това най-много ще ми липсва като екстра през зимата. Някой правил ли го е след покупка на кола?

1. По-дебел е от 4спицовия! Добре е да го хванеш да прецениш дали те устройва.

2. Не съм питал, ако разбереш пиши дали го добавят и от къде се управлява. Оригинално е от климатроника. Ако може да се добави като бутони до скоростния лост ще е супер! :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги,

 

имам едно питане, някой купувал ли се е капачки за джанти и да е останал доволен, видях, че има няколко теми, но колегите на се особено доволни.

Тези дни мисля да се разходя и до М комплект да видя какво имат там, ако може да ме насочите към още някой магазин. Ще ми се капачките да се с логото на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

имам едно питане, някой купувал ли се е капачки за джанти и да е останал доволен, видях, че има няколко теми, но колегите на се особено доволни.

Тези дни мисля да се разходя и до М комплект да видя какво имат там, ако може да ме насочите към още някой магазин. Ще ми се капачките да се с логото на Шкода.

За оригиналните джанти ли си търсиш? Поръчват се от ЕТ ~14лв /бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оригиналните джанти ли си търсиш? Поръчват се от ЕТ ~14лв /бр.

 

Не, за новите ми джанти си търся, но не се бях сетил за ЕТ и до там ще се разходя, да видя дали имат с моя размер на отвора, защото според продавача са със стандартен отвор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.