Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса за Супърб 2


Milen Dimitrov

Recommended Posts

 

Нали по-горе ти казах за третата категория - тип играчка :) Ако си прочел всичко, което написах, де... Цените са толкова, колкото ти казах. 80-120лв в тоя диапазон. Откъдето и да го купиш - все едно ще си купиш, няма да има нещо различно в тях :) Аз съм работил с кабели от programatoribg и от sklad66. Нямат никаква разлика. Всички са еднакви, така, че откъдето и да го купиш - едно и също си е :)

 

Поздрави

 

Като цяло не е вярно.

Ако имаш закупен от нас кабел - прати ми сер.номер на ЛС, ще ти кажа повече за него.

Много кабели се предлагат, "уж" били от нас ...

 

Имат разлика, в версия, обновяване, схема и т.н.т.

И още една разлика, ще стане видна когато трябва да се обновяват.

За други проблеми повече инфо има и на вторият ред от подписа ми.

 

Нашите работят с последната версия за момента - 11.11.3 от Април 2012г. и може да се обновяват.

Не съм видял друг съвместим интерфейс да може да работи с тази версия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 295
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    82

  • bubaru

    35

  • N.Zlatev

    25

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

...

Като цяло не е вярно.

Ако имаш закупен от нас кабел - прати ми сер.номер на ЛС, ще ти кажа повече за него.

Много кабели се предлагат, "уж" били от нас ...

 

Имат разлика, в версия, обновяване, схема и т.н.т.

И още една разлика, ще стане видна когато трябва да се обновяват.

За други проблеми повече инфо има и на вторият ред от подписа ми.

 

Нашите работят с последната версия за момента - 11.11.3 от Април 2012г. и може да се обновяват.

Не съм видял друг съвместим интерфейс да може да работи с тази версия.

 

Няма смисъл да спорим, а и аз не ангажирам никого с моето мнение. Ако съм объркал нещо, приемам забележката - там някакви минимални разлики да имат. Имал съм предвид, че като hardware са едно и също нещо - като софтуер може да има някакви разлики, което не е особено велико.

Да приемем, че едното китайче е било малко по-умно... Нямам закупен кабел, просто съм работил с кабели на приятели, на които съм виждал касова бележка и нещо като сертификат, както и диск със софтуер... Нямам претенции кои са по-добри и не ме интересува :) Не казвам на никого какво да си купи и от къде, всеки си решава сам, дали да направи каквото и да е. Колкото до кабелите - ако не си ги произвеждате Вие, значи нямат разлика.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се чувствай засегнат, исках само да внеса пояснение.

 

Ремонтирам и такива не закупени от нас, над 10-15 схеми съм виждал. Китайските производители са безброй. Качество и работоспособност от 2 до 200.

 

При работеща схема, това което определя как ще работи кабела е фърмуера и софтуера.

Кабела играе само комуникационна роля, останалото е в компютъра.

 

Новите версии са усъвършенствани не само за новите коли, обикновено има и много нови неща и за по-старите.

 

Външният вид не е определящ, пластмасовата кутия има само два или три варианта, платката вътре обаче може да е различна.

 

Предлаганият от нас "съвместим" кабел е уникален, различава се от всички останали :) - това е лесно за демонстриране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

 

Имам един въпрос, вие само продавате въпросните кабели или имате и компютърна диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос, вие само продавате въпросните кабели или имате и компютърна диагностика?

 

Не извършваме диагностика, не предлагаме авто-сервизни услуги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се чувствам засегнат, просто не искам да стават спорове, но нещо не съм преценил ситуацията - моя грешка.

Сега като се замисля си спомням, че от вашите кабели съм останал най-доволен. Доколкото си спомням, кабела успя да направи диагностика, адаптация, прочете контролери и данни, които не се отваряха с другият кабел. Софтуерът беше 11.20. И така... Както и да е, исках да кажа на колегата просто какви опции има.

 

С добри чувства, радвам се за поправката.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашият кабел, ако е бил 11.2.0, версията е бета и от миналата година може да се обнови до 11.11.3 - официална и от април т.г.

Процедурата е описана на диска.

Проблема с кабелите които блокират след няколко минути работа, е описан в подписа ми, и в повечето случай може да се оправят...

 

Понеже прегледах темата, няколко думи за видовете интерфейси за VCDS:

 

HEX-USB+CAN и HEX-COM+CAN - поддържат всичко

Micro-CAN - само за автомобили с can bus, след около 2003/4г

KII-USB - само за автомобили БЕЗ can bus, до около 2003/4г

 

OBDII стандарта не е разделителната линия, има OBDII съвместими коли и без can bus.

 

"Съвместимите" интерфейси са HEX-USB+CAN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравей,

 

ако може малко по запознатите да споделят малко опит ще съм много благодарен s_flag

От около месец и половина забелязвам, че стрелката за количеството гориво си има някакво собствено си мнение за наличното количество, ту почва да връща нафта в резервоара, ту си я взима :lol: Предполагам, че нещо поплавака не може да си намери място и питането ми е, този поплавък можели да се оправи бързо или ако им я оставя в ЕТ ще си отседи там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изкачваш, показва по-малко, ако слизаш, показва повече. Така е при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изкачваш, показва по-малко, ако слизаш, показва повече. Така е при мен.

 

При мен се променя на равно, днес примерно цял ден се чуди от коя страна на половинка да стои smile048

То и не ми пречи вече знам колко минавам с един резервоар, но се чудих дали да ходя да ги тормозя в ЕТ или да не се занимавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На равно не би трябвало да играе - може да има нещо нередно с датчика, ама не знам дали ще им се занимава на тия в ЕТ или ще те пуснат по пързалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се беше появил подобен проблем, но в моя случай максидот-а не показваше никакви данни за оставащи километри, а стрелката на резервоара беше замръзнала по средата, като при по-дълго пътуване направо изключих че ми прави мизерии и колата изгасна, поради свършилото гориво. Смениха ми датчика в резервоара, самият уред на таблото, понеже и той бил развален, та и преинсталираха максидот-а. Обяснението, което получих, беше доста кратко - колата ми била една от първите произведени, та такива проблеми не било изключено да се появят. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте колеги,

днес се с блъсках с неочакван проблем ](*,)

Отивам в Маргел харасал си едни джанти, за които момчето ми каза, че стават и днес като отидох в магазина щаслив, щаслив че ще си имаме нови обувки се оказа, че за Супърба има не повече от 5 модела, от които нито един не стоеше добре на колата.

Може ли да насочите към още някой център с джанти и откъде мога да видя точните размери на джантите?

 

Благодаря предварително smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

днес се с блъсках с неочакван проблем ](*,)

Отивам в Маргел харасал си едни джанти, за които момчето ми каза, че стават и днес като отидох в магазина щаслив, щаслив че ще си имаме нови обувки се оказа, че за Супърба има не повече от 5 модела, от които нито един не стоеше добре на колата.

Може ли да насочите към още някой център с джанти и откъде мога да видя точните размери на джантите?

 

Благодаря предварително smile159

Аз в момента на моя супърб съм с 17" 8J 5х112 ET35.

5x112 е разстоянието между болтовете, 8J е ширината на джантата, ЕТ това ти показва колко е изнесена навън или прибрана навътре джантата, мисля че стандартното за супърб беше ЕТ42, но несъм 100% сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

днес се с блъсках с неочакван проблем ](*,)

Отивам в Маргел харасал си едни джанти, за които момчето ми каза, че стават и днес като отидох в магазина щаслив, щаслив че ще си имаме нови обувки се оказа, че за Супърба има не повече от 5 модела, от които нито един не стоеше добре на колата.

Може ли да насочите към още някой център с джанти и откъде мога да видя точните размери на джантите?

 

Благодаря предварително smile159

Аз в момента на моя супърб съм с 17" 8J 5х112 ET35.

5x112 е разстоянието между болтовете, 8J е ширината на джантата, ЕТ това ти показва колко е изнесена навън или прибрана навътре джантата, мисля че стандартното за супърб беше ЕТ42, но несъм 100% сигурен.

 

Мерси!

smile159

И само още едно питане, в какво се изразя разликата в J-вете, че нещо не можах да намеря информация?

Виждам, че и ти си сложил 8J вместо 7,5J.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само още едно питане, в какво се изразя разликата в J-вете, че нещо не можах да намеря информация?

Виждам, че и ти си сложил 8J вместо 7,5J.

 

Ширина на джантата. Ето ти един доста полезен .pdf за стандартните "обувки" на всички Шкоди: http://www.skoda.de/download.php?id=579

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!

smile159

И само още едно питане, в какво се изразя разликата в J-вете, че нещо не можах да намеря информация?

Виждам, че и ти си сложил 8J вместо 7,5J.

Ами по препоръка от Шкода - за 17" джанти трябва и 7,5J е аз си карам с 8J, но гумите ми са 235/45, също извън препоръките. Никъде не ми опират дори и при пълен завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,

 

Купих си нов Сюпърб Комби дизел 170 кс МТ 4х4. Чакам го още да дойде.Взех го и с 5 години гаранция.

Няколко въпроса ако е удобно ;)

1. Как е през зимата на сняг, баири. Аз живея в Драгалевци, така че това ме вълнува доста. Ходя често до Боровец и т.н. Последните години карам главно разни Субарута и логично не съм имал проблеми.Надявам се , че и Шкодата с Халдекса няма да ме предаде с хубави зимни гуми.

2. Как е като разход извънградско при нормално каране - 120-130, 140 на магистрала.

Градско по-малко ме вълнува , все пак не минавам повече от 10-15 км на ден, още повече предишната ми кола харчеше 15-16, така че тази ще е доста по-добре. Дават го 8/100 и 10/100 да е съм ок

3. Каква нафта да сипвам и от къде, преди карах бензин. Не съм също имал кола с ДПФ, дават ли дефекти тези филтри.

4. Харчи ли масло в началото. Чета че бензиновия 1,8 турбо похапвал, за дизела не видях да пише.

5. Има ли нещо специално в подръжката, за маслото знам че се сменя по показания, макар че мога да го сменям и през определен пробег. Сменя ли се масло на скоростна кутия, дифове, Халдекса и през какъв период.

6. Как е като обща издръжливост в БГ условията- има ли бързо износване на тампони, амортисьори, рейки... няма да го карам цял живот , но все пак се надявам за първите 150000 км да нямам сериозни драми, тропания и т.н. Въртя по 40000 км годишно поне. Как е електрониката, дава ли дефекти... Последните 7-8 години карам само нови японски коли- Тойоти и после Субару и съм доста доволен, никога не са имали сериозни проблеми, някой от тях са вече на над 200000 км са в добро здраве.

7. Как е като качество на интериора, изглежда добре направена с адекватни материали, притеснявам се само да не почне да се разтропва и скърца , особено на павета или лоши настилки. В това отношение повечето японски коли от среден клас са зле за разлика от механиката и електрониката , която е железна.

8. Как е като пътно поведение. За тест карах хечбек версия 170 кс МТ, но само с предно. Доста ми хареса, макар че няма сцеплението с което съм свикнал през последните години. Има ли разлика между пътното поведение на хечбека и комбито. Принципно комбитата са малко по-зле управляеми, въпроса е тук дали е осезаемо.Също варианта 4х4 дали се различава с нещо- окачване, клиренс...Изглежда ми визуално малко по-висок, но може и да се бъркам.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новта кола.

Моят Супърб Комби е 140кс и при нормално каране харчи около 6-6.5/100, при настъпване около 180-190-200 качва до към 8-8.5-9/100(но тук вече зависи и от пътя).

3. Аз сипван на ОМВ максмоушън дизел.

4. Вече 64000км не съм доливал масло, незнам при бензина как е, ама на нова кола да доливаш масло ?!?!?

5. Сменя се на определени километри или на изминало време, на мен са ми задали сервизен интервал през 30000 км или незнам си колко дни, аз гледам между 15000 и 20000 да си сменям маслото.

6. Тампоните са им най-чувствителното място, от ЕТ ми казаха, че е хубаво на около 70-80000 км да се сменят, защото много бързо се износвали и действително на около 50-60000 вече почва да се усеща. Относно електрониката за 2г. проблеми не съм имал.ю

7. Интериора е добре изпълнен, е не е като на Ауди А6 или А8, но не тропа, не скърца, не се чупи лесно.

8. Като поведение е много добре. Като го покараш малко и уляга, отделно като е със стандартните 16" джанти стои малко странно, голяма кола с малки гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивка. smile159

 

1. Ако не си го взел докато падне снега, ще ти кажа, но за момента на мокро се справя много добре.

2. Разхода варира според това колко го настъпваш.

- докато си разработвах двигателя извън градско гореше около 5/100 според компа

- сега ми гори около 6,5/100 при 130-140 км.

- градско с дизел от ЕКО и Ромпетрол между 8-9/100 като си го настъпвам.

Само веднъж успях да постигна каталожните данни на смесен разход от 6,8/100 smile092

3. Имам още два дизела с ДПФ и на двете не съм имал проблеми с филтрите, шкодата е още на малко километри, за да се оплача.

4. Моята за момента не харчи.

5. Не съм се зачитал какво пишат в книжката, но на определени кимолетри/време си сменям маслото на скоростите, за мое си спокойствие и удовлеторение, за халдекса не знам.

6. Не знам

7. На моята нещо поскърцваше в задната дясна врата и около жабката, но сега или свикнах или спря. Ходи и до ЕТ но там нищо не почна на скърца докато се возихме.

8. Аз се качих на Супърба от Японски паркетник с доста стегната окачване и 18" гуми и след Пирдоп на подбалканското си изпуснах един завой, но след като му посвикнах колата е пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6. Тампоните са им най-чувствителното място, от ЕТ ми казаха, че е хубаво на около 70-80000 км да се сменят, защото много бързо се износвали и действително на около 50-60000 вече почва да се усеща. Относно електрониката за 2г. проблеми не съм имал.

 

За кои тампони точно става въпрос, че те са доста в една кола. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата.

 

 

Аз си взех преди 3 месеца 170 коня с DSG кутия. За това време имах едно дълго пътуване до Дания. 6,2 разход за 7000 км за 10 дни при скорост 130-135 - не трябва повече там . Колата беше на 1500 км. когато тръгнахме. Комфорта е доста добър за такова пътуване, а по тесните пътища в Румъния е супер за изпреварване.

Иначе в БГ разхода е почти същият, всичко зависи как ти караш. Когато моята съпруга кара отива на 5,3-5,5 , но тя не вдига повече от 120 и не обича да изпреварва... Зареждам Лукойл Екто.

DSG кутията винаги се опитва да свали оборотите когато не настъпваш педала, но за това пък си има спортен режим.

Тъй като съм от Варна и тука имаме супер сервиз от страна на Сами, смених маслото на 11 000 км. , защото от ЕТ не обръщат внимание на първите километри на колите им.

Един минус, задните тампони са много меки и в завоите задницата не е стабилна, но това се оправя с нови тампони които Сами препоръча 450лева но са за 150 000 - 200 000 км. Но докато е в гаранция ще караме със старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6. Тампоните са им най-чувствителното място, от ЕТ ми казаха, че е хубаво на около 70-80000 км да се сменят, защото много бързо се износвали и действително на около 50-60000 вече почва да се усеща. Относно електрониката за 2г. проблеми не съм имал.

За кои тампони точно става въпрос, че те са доста в една кола. :)

Именно, защото са доста, аз ги смених всички с полиуретанови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с тампоните звучи доста обнадеждаващо :) Айде на стаб. щанга да заминават разбирам, но "всичките"....не знаех , че има такива коли.

Аз не съм много фен на полиуретанови тампони, излишно твърди са и се разкърцват понякога. В гаранция ще си карам с гуменките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как за едни задни тампони да си прецакам гаранцията (от ЕТ само чакат да се хванат за нещо) , но трябва да се свиква за сега. В сравнение със старото ми Audi е малко неприятно. Увериха ме, че не се променял комфорта, само се стабилизира задницата. Колегите които са ги сменили ще кажат най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.