Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса за Супърб 2


Milen Dimitrov

Recommended Posts

  • Отговори 295
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    82

  • bubaru

    35

  • N.Zlatev

    25

  • Quottzot

    12

Най-много писали в темата

Мерси колеги, пожелавам на всеки да има възможността да си види така колата s_flag

От твоите уста в ушите Господни :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и моята красавицата smile152

 

Да ти е честита колега! smile159

 

Ти сам ли ги потърси или ти се обадиха от ЕТ, защото аз във вторник минах от там и една госпожа ми каза, че е планирана за производство

в 15-та седмица и като й казах, че вече сме 16-та седмица, ми каза "ами значи до 20 дена ще дойде" smile150 .

Иначе днес мислех да ги притесня по телефона ама от работа не ми остана време.

А ти като беше там случайно не видя ли едно "Лава синьо" Yeti да чака объркано там?

 

Като ти гледам снимките, на първата сякаш се вижда един десен стоп, който може да е моя, ама на втората снимка май пак се вижда тази кола и сякаш може и да е черна .........

 

Утре обезателно ще ги притесня smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да ти е честита колега! smile159

 

Ти сам ли ги потърси или ти се обадиха от ЕТ, защото аз във вторник минах от там и една госпожа ми каза, че е планирана за производство

в 15-та седмица и като й казах, че вече сме 16-та седмица, ми каза "ами значи до 20 дена ще дойде" smile150 .

Иначе днес мислех да ги притесня по телефона ама от работа не ми остана време.

А ти като беше там случайно не видя ли едно "Лава синьо" Yeti да чака объркано там?

 

Като ти гледам снимките, на първата сякаш се вижда един десен стоп, който може да е моя, ама на втората снимка май пак се вижда тази кола и сякаш може и да е черна .........

 

Утре обезателно ще ги притесня smile048

 

Мерси колега,

вчера мисля, че имаше едно две такива Йетита. Но то бяха в началото на паркинга, къде имаше много Йетита.

А за производството всички дори от Еура Тек бяха доста впечатлени колко бързо стана колата /предвид че ужким трябваше да чакам 6 месеца/

Относно доставката гледах доста да им досаждам :evil: И явно даде резултат, защото колата беше готова миналия четвъртък и я очакваха за този.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за новата придобивка и много хубави моменти заедно! Superb combi... Хубав цвят... Браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Нека и аз да се включа :) разликата между 140 и 170 кс Дизел е във втория вал на по-големия двигател.

относно огледалата и аз се чудех, четох по немските форуми и единствено от копчето или ключа се затварят. При мен от копчето не винаги работят, или не мога да хвана логиката, от ключа се затварят и чак след потегляне се отварят.

 

Колега,

като се взема колата ( днес ми обещаха, че до края на месеца ще я карам smile152) с един приятел с Октавия ще отидем viewtopic.php?f=46&t=14105 при човека Васко, да активира някоя и друга опция от Ваг-кома. И си мисля, че там ще има опция да затваря прозорците и огледалата, защото прочетох, че при Октавията ставало с малко по продължително задържане на бутона на ключа.

 

Как е колата колега, явно много и се че радваш, не ти остава време .......... smile091

 

При мене огледалата се сгъват и разгъват по два начина:

- задържам бутона за заключване по-продължително и те се сгъват, после като включиш на контакт и се отварят

- завъртам бутона за огледалата на положението за сгъване, и се разгъват като го преместиш на друго положение.

 

Ходи ли при Васко? И ако да, открихте ли нещо интересно?

Аз подозирам, че през VAG-com може да се активира и HHC, защото по всички инструкции от скода го описват като част от ESP, ама от ЕТ искаха допълнително кинти за т'ва?

При JETTA-та имах комфортна функция на дясното огледало, и при YETI е описана в инструкциите, но при мен я няма, подозирам, че е била прикрепена към някоя безполезна екстра .........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как е колата колега, явно много и се че радваш, не ти остава време .......... smile091

 

При мене огледалата се сгъват и разгъват по два начина:

- задържам бутона за заключване по-продължително и те се сгъват, после като включиш на контакт и се отварят

- завъртам бутона за огледалата на положението за сгъване, и се разгъват като го преместиш на друго положение.

 

Ходи ли при Васко? И ако да, открихте ли нещо интересно?

Аз подозирам, че през VAG-com може да се активира и HHC, защото по всички инструкции от скода го описват като част от ESP, ама от ЕТ искаха допълнително кинти за т'ва?

При JETTA-та имах комфортна функция на дясното огледало, и при YETI е описана в инструкциите, но при мен я няма, подозирам, че е била прикрепена към някоя безполезна екстра .........

 

Ами за 3 дена и навъртях 1000 км и сега трябва да си наваксвам с работата.

Като цяло колата надхвърли всичките ми очаквания s_flag Единственият недостатък, който мога да изтъкна е седалката, такова чудо 4 дена да не мога да си намеря място не съм имал ](*,)

Като я взех миналата сряда в онзи порой имах възможността да изпитам и 4х4-то и кола 4х4 си е колата 4х4 няма такъв кеф.

Иначе от всичко друго съм адски доволен, дори успях да постигна каталожния разход за смесен цикъл smile152

При мен огледалата работят по същия начин, което малко ме дразни защото на другите ми коли с keyless система няма нужда постоянно да връткам лостчето, но утре съм при Васко и се надявам да реша този проблем. Също се надявам да успее да пусне coming/leaving home функциите през халогените и да видим дали ще се появи още нещо интересно.

Общо взето е това smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Единственият недостатък, който мога да изтъкна е седалката, такова чудо 4 дена да не мога да си намеря място не съм имал ...

 

А на мен на YETI-то ми е супер удобна, и поради факта, че стои малко по-високо сядането и ставането са максимално улеснени smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда,

днес бях при Васко, страшен пич smile027 , но на Супърбите явно доста са орязали електрониката, защото освен да пусне coming/leaving home през фаровете за мъгла и още някоя дреболия, друго не можа да се активира smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда,

днес бях при Васко, страшен пич smile027 , но на Супърбите явно доста са орязали електрониката, защото освен да пусне coming/leaving home през фаровете за мъгла и още някоя дреболия, друго не можа да се активира smile011

 

Не са им орязали електрониката, ами просто контрол модула ти не го позволява. При мене е същото :) А може и китайските кабелчета да не го прочитат коректно, не съм много сигурен. При мен има 3-4 важни/интересни нещица, всичко друго е голяма глупост и супер ненужно/безинтересно...

 

Модулите са на няколко нива -

1K0-937-084.CLB (Basis - Supports NO Fogs or Xenons)

1K0-937-085.CLB (Lowend - Supports NO Fogs or Xenons)

1K0-937-086.CLB (Medium - Supports Fogs but NO Xenons)

1K0-937-087.CLB (Highend - Supports Fogs and/or Xenons)

 

- нещо такова си спомням, че намерих, когато търсех информация... И всяко едно ниво поддържа различни неща - включително поддръжката на дневни/фарове за мъгла или дори ксенон светлини. Един от тези модули, мисля, че най-простият, струваше някъде към 200 паунда... От близо 6-8 месеца не съм ги гледал, затова съм ги позабравил, може някои неща да са неточни. Доколкото си спомням, моят модул беше нещо от сорта на "средно ниво с поддръжка на фарове за мъгла, но не и ксенон светлини" - някаква такава дивотия... Можеш да си изкараш номера на модула и да видиш коя буква е след него...

 

Моят модул е този: 1K0937086G - и струва към 260 EUR... Най-добрият, според чуждите форуми, е 7-цата накрая, т.е. 1K0937087 и някоя буква (има значение коя е).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда,

днес бях при Васко, страшен пич smile027 , но на Супърбите явно доста са орязали електрониката, защото освен да пусне coming/leaving home през фаровете за мъгла и още някоя дреболия, друго не можа да се активира smile011

 

Не са им орязали електрониката, ами просто контрол модула ти не го позволява. При мене е същото :) А може и китайските кабелчета да не го прочитат коректно, не съм много сигурен. При мен има 3-4 важни/интересни нещица, всичко друго е голяма глупост и супер ненужно/безинтересно...

 

Модулите са на няколко нива -

(Basis - Supports NO Fogs or Xenons)

(Lowend - Supports NO Fogs or Xenons)

(Medium - Supports Fogs but NO Xenons)

(Highend - Supports Fogs and/or Xenons)

 

- нещо такова си спомням, че намерих, когато търсех информация... И всяко едно ниво поддържа различни неща - включително поддръжката на дневни/фарове за мъгла или дори ксенон светлини. Един от тези модули, мисля, че най-простият, струваше някъде към 200 паунда... От близо 6-8 месеца не съм ги гледал, затова съм ги позабравил, може някои неща да са неточни. Доколкото си спомням, моят модул беше нещо от сорта на "средно ниво с поддръжка на фарове за мъгла, но не и ксенон светлини" - някаква такава дивотия... Можеш да си изкараш номера на модула и да видиш коя буква е след него...

 

Моят модул е този: 1K0937086G - и струва към 260 EUR...

 

Поздрави

 

Имаше достъп до всички дивотии освен до опцията Central Electric (май така се казваше, най в ляво, отгоре на долу 4 или 5 ред) в тази опция били интересните неща при Октавията. Другата седмица ще отида с един приятел с Октавия Фл да видим дали при него ще е активно.

Иначе Васко ми каза да мина след няколко месеца да видим дали ще има ъпдейт, с който да отвори въпросните настройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Имаше достъп до всички дивотии освен до опцията Central Electric (май така се казваше, най в ляво, отгоре на долу 4 или 5 ред) в тази опция били интересните неща при Октавията. Другата седмица ще отида с един приятел с Октавия Фл да видим дали при него ще е активно.

Иначе Васко ми каза да мина след няколко месеца да видим дали ще има ъпдейт, с който да отвори въпросните настройки.

 

Ааа... това ли било :) Ако кабела му е "леко стар", може да го прави това нещо - казвам го от опит. Успях да отворя "09. Cent. Electric" само с кабел 11.х и версия на софтуера 10.6 или 11.2 и нагоре... С версия 902.хх или по-малка от 10.х на кабела не съм успявал да го отворя - гърми си с грешка, че контролера не съществува (Controller not found и други). Мисля, че тези кабели не са много хубави все още, защото се получават разни странни неща - на мен ми се връщат пулсовете на мигача на 3, колкото и да ги направя - 2-3-4-5 - след два три дена се връща само на 3 пулса. Говоря за Comfort Blinking-a на мигача - когато го цъкнеш леко, без да го натискаш да захапе и да мига постоянно. Ако излезе ъпдейт, може и да стане, но не е сигурно какво точно :)

 

Не знам, отказах се от такива кабели, защото понякога се чудят дали да четат някой контролер или по-скоро да ми кажат, че не съществува - различно е...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Имаше достъп до всички дивотии освен до опцията Central Electric (май така се казваше, най в ляво, отгоре на долу 4 или 5 ред) в тази опция били интересните неща при Октавията. Другата седмица ще отида с един приятел с Октавия Фл да видим дали при него ще е активно.

Иначе Васко ми каза да мина след няколко месеца да видим дали ще има ъпдейт, с който да отвори въпросните настройки.

 

Ааа... това ли било :) Ако кабела му е "леко стар", може да го прави това нещо - казвам го от опит. Успях да отворя "09. Cent. Electric" само с кабел 11.х и версия на софтуера 10.6 или 11.2 и нагоре... С версия 902.хх или по-малка от 10.х на кабела не съм успявал да го отворя - гърми си с грешка, че контролера не съществува (Controller not found и други). Мисля, че тези кабели не са много хубави все още, защото се получават разни странни неща - на мен ми се връщат пулсовете на мигача на 3, колкото и да ги направя - 2-3-4-5 - след два три дена се връща само на 3 пулса. Говоря за Comfort Blinking-a на мигача - когато го цъкнеш леко, без да го натискаш да захапе и да мига постоянно. Ако излезе ъпдейт, може и да стане, но не е сигурно какво точно :)

 

Не знам, отказах се от такива кабели, защото понякога се чудят дали да четат някой контролер или по-скоро да ми кажат, че не съществува - различно е...

 

Поздрави

 

Тъй като съм лаик в областта на кабелите за Ваг-кома smile048 ще ти по досаждам с няколко глупави въпроси smile027

От това което си написал разбирам, че я има тази функция, но ми трябва нова модификация на въпросния кабел, прав ли съм?

Другото, такава версия на кабела, работеща без проблеми възможно ли е да има е ЕТ, или в някой друг сервиз? Или се все още не е излязла читава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Тъй като съм лаик в областта на кабелите за Ваг-кома smile048 ще ти по досаждам с няколко глупави въпроси smile027

От това което си написал разбирам, че я има тази функция, но ми трябва нова модификация на въпросния кабел, прав ли съм?

Другото, такава версия на кабела, работеща без проблеми възможно ли е да има е ЕТ, или в някой друг сервиз? Или се все още не е излязла читава?

 

Няма глупави въпроси и няма проблем да обясня каквото зная.

Значи, системите, които по принцип се ползват във VAG групата от дилъри, било то за диагностика или за програмиране на контролери /промяна на стойности и адаптации/, оригинално се казват VAS ХХХХ (VAS и някакво номерче). С тези системи не съм особено запознат, но преди време търсех информация какво точно представляват и имам спомен, че имаха задължителна връзка с база данни на VW и не можеш да използваш интерфейса без базата - също така, мисля, че не могат да се ползват от всеки, но не знам със сигурност дали е така. Знам, че можеш да си купиш такова нещо, но не съм се интересувал повече. Това се ползва и в Еуратек - с такова са ми пускали дневните светлини в самото начало, като взех Октавийката и никога не е имало проблем...

 

Следващите системи са така наречените VCDS /старо име VAG-COM/, които уж се доближават максимално до оригинала и се правят от едни американци - Ross Tech. Разбира се, цените на кабелите им е малко по-височка, в сравнение с третият вид (китайските). Тези кабели, поне преди година, бяха от порядъка на 260лв-580лв /по спомен го карам - бях питал за цена вносителя, а цената варира в зависимост от нуждите/. Те са по-стабилна версия и мисля, че можеш да правиш малко по-опасни неща, като обновяване на софтуера на колата и други. Имат си поддръжка и като цяло, мисля, че има кой да поема отговорност, ако кабела прецака работата.

 

Третият вид кабели са китайските - общо взето отворили са един на Ross Tech, изкопирали са софтуера и са направили "Reverse Engineering" на кабелчето. Т.е. тръгнали са от създаден продукт и са си направили негово копие, като са пропуснали някои тънкости, разбира се, не поемат никаква отговорност и се продават свободно - също като играчки. Софтуерът е същият като на Ross Tech с малки доработки, промени, за да тръгне кабелчето, предполагам. Някои кабели изгарят и се прецактват при обновяване на софтуера им, защото лицензите се разминават и други неща. Ето тези кабели са навсякъде - всеки може да го има и струват по 80-100-120лв... С тези кабели аз лично имам проблеми за момента и предполагам, че Васко има същият. Можеш да си представиш - едно и също кабелче работи по различен начин всеки път на моята кола.

 

Общо взето, в ЕТ могат да ти вземат 1/3 от цената на китайското кабелче, за да ти пуснат нещо, но пипат с оригинален кабел - поне с такъв спомен останах аз. Колкото до софтуера им, предполагам, че трябва да е актуален - не съм ходил да закачат колата от 2010 година, но тогава ми пуснаха всичко за което питах...

 

 

Функцията си я имаш и можеш да бъзикаш там, защото това е основно нещо във всеки контролен модул от VAG групата. От там се управляват почти всички настойки по електрониките /радио, чистачки, светлини и куп други/.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно кабела му е от по-старите и го е страх да го ъпдейтва че нали се прецакваха... Аз понеже скоро си го взех и пича ме увери че няма никакви проблеми с ъпдейта онзи ден го ъпдейтнах до последна версия. И фърмуера му се ъпдейтна и се инсталира след пускане на програмата. След това го закачах на един пасат 7ца и никакви проблеми, взеле на всякъде където исках и доста работи активирахме. Да китайски е кабела, ама аз до сега съм нямал абсолютно никакви аномалии както и другите коли по които съм барал. Идете при някой друг пич или на събора трябва да изнудите бат Сами smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно кабела му е от по-старите и го е страх да го ъпдейтва че нали се прецакваха... Аз понеже скоро си го взех и пича ме увери че няма никакви проблеми с ъпдейта онзи ден го ъпдейтнах до последна версия. И фърмуера му се ъпдейтна и се инсталира след пускане на програмата. След това го закачах на един пасат 7ца и никакви проблеми, взеле на всякъде където исках и доста работи активирахме. Да китайски е кабела, ама аз до сега съм нямал абсолютно никакви аномалии както и другите коли по които съм барал. Идете при някой друг пич или на събора трябва да изнудите бат Сами smile004

 

Искам пак да се извиня затова, че тъпча на едно место и задавам едни и същи въпроси, но smile049

Можеш ли да споделиш, какво имаше при Пасата като опции за активиране и дали случайно имаше нещо свързано с огледалата smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... дали случайно имаше нещо свързано с огледалата smile021

Не помня да съм ги засичал, но огледалата предполагам трябва да са при прибирането на стъклата (17-Instruments и т.н.). Пича ако се видим пак ще го закача да разгледам, и без това кабела и лаптопа постоянно ги мъкна с мен. Иначе при пасата имаше супер много битове и супер глупости който видях за първи път и за който моята само може да си мечтае :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко да по досаждам с моята кола.

Бях решил да не си купувам кабел, но сутринта като се събудих вече ми беше друго на акъла smile049

 

Та питането ми е към колегите, който разбират, гледах няколко кабела и ако може да си изкажете мнението макар и по снимки или да ме насочите към някой друг.

 

Това са:

http://www.bgsale.eu/products/vw-audi-s ... 2011g.html

 

http://www.tuneline-bg.com/?load=diag&id=72

 

http://www.programatoribg.com/vagcan/index.htm

 

http://sklad66.com/cms/VCDS-VAG-COM.html

 

Малко ме притеснят цените им, всички са около 100 лева, останах с впечатление, че са по-скъпи.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Малко ме притеснят цените им, всички са около 100 лева, останах с впечатление, че са по-скъпи.

 

 

Нали по-горе ти казах за третата категория - тип играчка :) Ако си прочел всичко, което написах, де... Цените са толкова, колкото ти казах. 80-120лв в тоя диапазон. Откъдето и да го купиш - все едно ще си купиш, няма да има нещо различно в тях :) Аз съм работил с кабели от programatoribg и от sklad66. Нямат никаква разлика. Всички са еднакви, така, че откъдето и да го купиш - едно и също си е :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Малко ме притеснят цените им, всички са около 100 лева, останах с впечатление, че са по-скъпи.

 

 

Нали по-горе ти казах за третата категория - тип играчка :) Ако си прочел всичко, което написах, де... Цените са толкова, колкото ти казах. 80-120лв в тоя диапазон. Откъдето и да го купиш - все едно ще си купиш, няма да има нещо различно в тях :) Аз съм работил с кабели от programatoribg и от sklad66. Нямат никаква разлика. Всички са еднакви, така, че откъдето и да го купиш - едно и също си е :)

 

Поздрави

 

Даже няколко пъти ти прочетох поста smile126

Но след като спомена, че имаш проблеми се зачудих дали да не си купя от по скъпите Американски кабели, но не успях да намеря. За 200-на лева да тръгвам да икономисвам и ако нещо стане да ми излезе пак толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американските кабели ги внасят Консулт Лозанов, дори са на сайта на Ross-Tech - дават ти да ги пробваш, правят много хубава консултация и ти обясняват страшно подробно всичко. Дават си гаранция, предлагат си поддръжка и всичко останало. На мен ми беше обяснено, че специално тези кабели на американците са два вида:

1. Само за нашите коли (OBD 2 интерфейса)...

2. За нашите коли (OBD 2 буксата) и всички стари (старият интерфейс, с преходник)...

 

Аз тогава казах, че не ми трябва кабел за сервиз, а за лично ползване, и тогава отпада поддръжката на по-старите коли - не ми трябва просто такъв кабел. Тогава цената беше 260лв по спомен.

 

Ето връзка с хората - обади се по телефона - много добро обслужване получих, а аз питах страшно много въпроси:

http://www.consult-lozanov.com/index.php?p=62&l=1

 

Поздрави

 

ПП: Ето информацията от сайта на рос-тех:

 

http://ross-tech.com/distributors.html

 

Distributor for Bulgaria:

 

Consult - Lozanov

4 Petko Voivoda Str.

Plovdiv 4000

Bulgaria

Tel: +35932628331

Fax: +35932637146

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американските кабели ги внасят Консулт Лозанов, дори са на сайта на Ross-Tech - дават ти да ги пробваш, правят много хубава консултация и ти обясняват страшно подробно всичко. Дават си гаранция, предлагат си поддръжка и всичко останало. На мен ми беше обяснено, че специално тези кабели на американците са два вида:

1. Само за нашите коли (OBD 2 интерфейса)...

2. За нашите коли (OBD 2 буксата) и всички стари (старият интерфейс, с преходник)...

 

Аз тогава казах, че не ми трябва кабел за сервиз, а за лично ползване, и тогава отпада поддръжката на по-старите коли - не ми трябва просто такъв кабел. Тогава цената беше 260лв по спомен.

 

Ето връзка с хората - обади се по телефона - много добро обслужване получих, а аз питах страшно много въпроси:

http://www.consult-lozanov.com/index.php?p=62&l=1

 

Поздрави

 

ПП: Ето информацията от сайта на рос-тех:

 

http://ross-tech.com/distributors.html

 

Distributor for Bulgaria:

 

Consult - Lozanov

4 Petko Voivoda Str.

Plovdiv 4000

Bulgaria

Tel: +35932628331

Fax: +35932637146

 

Мерси много,

ако пиеш бира имаш една от мен! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много,

ако пиеш бира имаш една от мен! smile159

 

Няма проблеми, не се притеснявай. Както казах по-горе - не съм от сдружение "аз знам, но няма да ти кажа"...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.