Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко въпроса за Супърб 2


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Дай жокер,please,какви да сложа по-конкретно...Нямам нужда от подвизи по завои,просто не искам да кляка много като я натоваря,а аз съм я взел да я товаря и Я товаря!  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 295
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    82

  • bubaru

    35

  • N.Zlatev

    25

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Абе,пичове с какво ги товарите тия коли?

При мойта няма такова клякане,а съм с жена и две деца и багажа си е доста като тръгваме на път.Да не говоря,че зимата карам и два метра ски-бокс отгоре и не кляка кой знае колко.

Може би аз балансирам с теглото си отпред,де да знам? :eusa_think:

Относно скърцането на вратите-оправията е с изолирбанд навит на скобата на купето за бравата.При мен първо се появи при шофьорската врата,после и другата предна.Просто предните вратите са много големи и тежки и затова.При задните засега няма проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми беше да видя,че при Superb, го няма този щифт който влиза в прага,а вратите му са по-големи и тежки от на Octavia!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе,пичове с какво ги товарите тия коли?

При мойта няма такова клякане,а съм с жена и две деца и багажа си е доста като тръгваме на път.Да не говоря,че зимата карам и два метра ски-бокс отгоре и не кляка кой знае колко.

Може би аз балансирам с теглото си отпред,де да знам? :eusa_think:

Относно скърцането на вратите-оправията е с изолирбанд навит на скобата на купето за бравата.При мен първо се появи при шофьорската врата,после и другата предна.Просто предните вратите са много големи и тежки и затова.При задните засега няма проблем.

Ми,аз моята я товаря с всичко,което се налага да се превозва и може да влезе вътре през някой от отворите.... :D

Например първото нещо,което качих в нея,като я купих,бяха стотина+ керемиди.Тоя,дето ми ги натовари ме гледаше,като огромен камък. :rolleyes:

Абе,като сменя пружините ще взема да и сложа и един теглич,да и закачвам ремарке,че ми се малее...

А относно балансирането отпред-сигурен съм,че балансирам мнооого добре,като се кача! :wacko_1:

 

 

...инак вратите пък никога не са ми скърцали :eusa_think: ,трябва да видя защо така...може да е от товаренето :wacko_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам bubaru:Гледам добре го подкарваш Супчо,а по нагоре споменаваш,че не си доволен от висящата задница при натоварване.Та:Прави ли нещо по въпроса и какво,че мислех да пускам тема?!Моята също кляка много при натоварване и мисля нещо да направя,че вече падна една кора....да не се разхвърчат и грънци някой ден...Иначе вози меко и комфортно,даже се чудех защо някой се оплакват от твърда возия!

 

Колега нищо не съм правил по въпроса с клякането. Все пак рядко я товаря с много хора или багаж, но  качат ли се 4 човека си кляка. Имах преди години един Авенсис 2007-ма пак комби, който клякаше по същия начин с хора и багаж, но 2 пъти обиколих така Европа с него. И Сюпърба май няма да го пипам, не ми се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай жокер,please,какви да сложа по-конкретно...Нямам нужда от подвизи по завои,просто не искам да кляка много като я натоваря,а аз съм я взел да я товаря и Я товаря!  :sorry:

Те пружините има цветни маркери, виж с кое цветове са по-твърди, аз не мога да ти кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!Определено ще го направя по-твърд,че така с висящ задник ме дразни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес, колата много ме изненада. Оказва се че когато са двата ключа едновременно в колата пищенето на задния парк троник се променя.

Някой има ли си идея, защо се случва това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Я пак

 

Моята кола е с KESSY и когато са двата ключа едно временно паркт троника, започва да пищи с различен звук. Като извадя единия ключ нещата се връщат по старо му. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Моята кола е с KESSY и когато са двата ключа едно временно паркт троника, започва да пищи с различен звук. Като извадя единия ключ нещата се връщат по старо му. 

На мен често ми се случва и двата ключа да са в купето, но досега не съм усетил различен звук на парктроника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За година и половина направих на Сюпърба 73000 км...понеже не го карам само него  :D

Колата е супер, никакви проблеми, само 2-3 сменени крушки и леко скърцане от вратите, което си е характерен проблем за модела май. Има ли някакъв лек за това скърцане ?

Вече съм на 85000 км...намалих и километрите драстично :D  , че карам и други машини. Относно скърцането, нещата са много зле. Уж ми смениха уплътненията в ЕТ, но след 2-3000 км , колата стана по-зле. Факт е, че като натисна отвън всяка една от вратите, включително задната, има известен луфт и уплътнението се чува как скърца допирайки се до метала. Отвътре се чува постоянно в движение и ме дразни много....Няма ли вариант да напръскам с нещо и да не се чува ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм на 85000 км...намалих и километрите драстично :D  , че карам и други машини. Относно скърцането, нещата са много зле. Уж ми смениха уплътненията в ЕТ, но след 2-3000 км , колата стана по-зле. Факт е, че като натисна отвън всяка една от вратите, включително задната, има известен луфт и уплътнението се чува как скърца допирайки се до метала. Отвътре се чува постоянно в движение и ме дразни много....Няма ли вариант да напръскам с нещо и да не се чува ?

Врати ги мажех с някакъв препарат на Сенакс и не скърцаше около седлица след намазването, после пробвох с мокра кърпа да чистя уплътненията /по препоръка на ЕТ/ с това за ден два се оправяха нещата и после пак, най - накрая регулираха в атите и скърцането изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пантите са спасението. Все още го нямам този проблем, но на старото Ауди така го реших. Подменихме пиновете на пантите и регулировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Сюпърба направи 102000 км. от Октомври 2012. Напоследък по-малко се кара, вече не го карам аз, макар че понякога го ползвам, примерно днес. За пореден път се убеждавам колко добра е тази кола. Предните накладки сменихме на 98000 км и още имаше живот в тях. Ако изключим прискърцването от вратите, което само с навлажняване на уплътненията изчезва и факта, че ми се скапа ключалката на запалването на 90000 (смениха я гаранционно) , това засега е един абсолютно безпроблемен автомобил. Кефя му се не само защото засега е доста здрава машина, но и заради целия пакет, който предлага - предостатъчна динамика, много икономичен дори при натискане, бързо загрява, огромен е като обем и багажник, не прави много впечатление, еднакво е стабилен при 120 и при 180, спира отлично, не изхабява бързо гумите и спирачките, не харчи грам масло и не губи антифриз, интериора е почти като нов на тези километри, сглобката и материалите са супер за цената....да не продължвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Колеги, вече се присъединявам към групата с 4x4. Дайте да изтупаме прахта от тази тема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!!! Дай сега някоя снимка, та да се порадваме и ние на новата клубна красавица :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.