Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Задна чистачка Фабия - не пръска вода


Redline__

Recommended Posts

дърпаш

 

Свалянето е лесно, както каза колегата - дърпаш докато я свалиш, но слагането обратно е голям зор. Моята кора след 2 часа опити да я сложа правилно сега трака, т.като някои от щипките паднаха, други се изкривиха :oops: Може и проблема да е в моите ръце ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ID A

    10

  • Ivo_Dinkov

    9

  • yohi

    6

  • cdrecordable

    5

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте ,

 

От дотук прочетеното в повечето случай проблема е извън къпето - при двигателя. Моя проблем е ,че когато пръскам на задното стъкло пръска ( слабо ) , но освен това и тече вътре в купето точно над педалите и то най-много над съединителя . аз сам с фабия 2 . махнах стеропорената кора , но не мога да видя каде точно е маркуча. от ЕТ казаха че трябва да се свали таблото + да им я оставя за 1 ден + 200 лева минимум. Някой няква идея ?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет на всички !

Махнах копма видях откаченото маркуче с пластмасов накрайник като коляно. Обаче къде се втъква не открих. Това излиза от един сноп идващ от казанчето, завива зад снопа и тръгва към задната част на калника/амортисьора/. Вкарах си ръката където можах но уви не напипах друго маркуче.

Моля за напътствия smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще трябва да направиш снимка, защото и двете части са с прав куплунг и винаги са оставали едно срещу друго. Коляно на 90 градуса имаш само при дясната дюза за предното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес свалих ЕКУ- то (ползвах момента да му сменя стойката), манах въздушния филтър- светих, гледах- няма снадка на маркучето- влиза обаче в сектора с механизма на чистачките и там някъде се клати свободно- от там и тече.

Някой друг има ли снадка при механизма с чистачките?

Нямах нерви да свалям и чистачките, достатъчно се изнервих с едното винтче на стойката на ЕКУ- то и го оставих за утре, докато жената спи :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих маркуча- беше напъхан много навътре, имам усещането, че и в ЕТ са му помогнали при монтажа на алармата при покупката на колата- кабела на сирената минава от там :evil:

Вече имам задна пръскалка smile152

 

Друг въпрос- могат ли да се регулират предните пръскалки- след снаждане на маркуча, се вдигна налягането и струята е една идея по- нависоко, отколкото искам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, могат. BTW тази снадка под компютъра е за предните чистачки. Как от нея ти е тръгнала задната пръскалка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея- имах слаба струя на предните и никаква на задната.

Проверих до задната лява колонка- снадката беше ОК.

Не капеше под бравата на багажника.

Смених си стойката на ЕКУ- то (закрепена е с пластмасови винтове :evil: , които след първото развиване са за боклука, добре, че в комплекта с новата имаше и винтове) и огледах, ползвайки за ориентир снимките от нета.

Видях хлабав маркуч зад двете гофрети с кабели към ЕКУ- то, но не посмях да го дърпам много.

Тази сутрин пробвах да сваля чистачките, но без подходящ инструмент, не можах да ги извадя от шлиците и затова махнах пластмасовите нитове на кората около тях и я навдигнах леко и с телефон осветих и проследих, че маркуча от пръскалките влиза в сноп с кабели, който е здраво бандажиран и няма как да се извади там.

Затова махнах въздушния филтър, ЕКУ- то, капака над мотора и по- смело издърпах маркуча.

После отвих ъгълчето на 'кичето', махнах и гуменото уплътнение на капака и с напипване намерих дълбоко навътре и другия край, с 90 градусово коляно.

Снадих ги двете, сложих червен изолирбанд, ако пак се извади, лесно да го видя, сложих и две 'свински опашки', които хем държат контра на снадката, хем стягат и изолибанда smile092

После сглобих всичко, но без да тествам, бях толкова бесен, че загубих 3 часа, изподрах си ръцете и разглобих половината кола. Пробвах и всичко си пръскаше.

Не видях как се регулират предните пръскалки, но поради изнервеността си реших първо да питам тук, после да ги ръчкам :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Точно там бърках с цената на много деруги по ръцете, докато намеря другата част.

Махни масата на акумулатора и махни двата куплунга от ЕКУ- то.

Повдигни нагоре куплунзите и бръкни зад гофретата с кабели, опипвайки. Там е маркучето и е трудно за откриване smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен явно не се беше откачил този маркуч. Те ги смениха по едно време, заради тези откачания и сигурно е по-новия модел при тебе. Точно над главния спирачен цилиндър бяха двете части.

А от снимката ми се вижда, от долното зъбче на стойката към гофрирания маркуч, един маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да махам ли пластмасовата основа на ЕКУ-то или да бъркам зад извиката на калника?

Не я махай- болтчетата са пластмасови и са буквално еднократни.

Аз сменях стойката с нова и се наложи да я сваля на 3 части- голяма борба беше- винтчетата се заоблиха отвътре и нямаха отвиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са винтчета, въпреки че имат глави - звезда. Просто гаднички дълги пластмасови копчета. Не ги вади щото после ще патиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, при мен си бяха пластмасови винтчета, които разширяват 4- те крачета на щипката.

В пакетчето с новата стойка имаше същите smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Погледнах отпред не капи, и в багажника не капи.Пръскачката съвсем леко пуска се едно няма налягане. Някакви предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замръзнала вода? Защо не пробваш да я вкараш в гараж, да се размръзи? След това зимна течност и пръскаш докато излезе от всички дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замръзнала вода? Защо не пробваш да я вкараш в гараж, да се размръзи? След това зимна течност и пръскаш докато излезе от всички дюзи.

Размразена е! Отпред си пръска нормално ,но отзад задържам доста докато почне да пръска и е доста слаба струйката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е една и съща, просто обръщат плюса и минуса и сменят посоката на изпомпване. За отзад линията е по-дълга. Ако ти е пробита линията някъде ще тече. Крайно невероятно е да имаш боклук по линията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.