Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Летни гуми


Recommended Posts

A накой да има отзив за тези : Yokohama C.DRIVE-2 .

 

карах една година но с c.drive за 2 не знам :) , гумата е добра особено ми хареса на дъжд.също така е и тиха, надявам се и 2ката да е така дори по-добра. доколкото си спомням за c.drive 205/60/15 цената беше около 230-240лв, говорим за преди около 2 години.колега колко е цената на 2ката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    12

  • VALDO

    3

  • pigoff

    3

  • PRESIAN

    3

Най-много писали в темата

Бриджстоун Потенца!

http://www.google.com/search?q=bridgest ... 59&bih=743

:smt030

Е тези пък са уникално шумни! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях пред същата дилема преди месец - най-много ме дразни шума в колата /това е една от причините да карам само бензин/. Карах Goodyear и сега съм с VREDESTEIN Sport Track - разликата е огромна, особено в шумоленето!!! Между другото май в АУТО БИЛД са ги класирали на първо или второ място /не съм сигурен/ - препоръчвам ги горещо!

 

За VREDESTEIN Sport Track 3 ли говориш ? Наистина са на 1-во място за 2011 г. По шарка наподобяват първата гума , която е показал ZloQQ. Също така сподели дали са меки на допир ! И колко :D

Eто картинка :

 

023075091.jpg?r=0

 

От няколко години търкалям с такива гуми Октавията.

Мога да кажа, че имат доста достойнства и не случайно са сред най-препоръчваните в много тестове. Много са здрави (дупко-устойчиви и износо-устойчиви), отлично поведение на мокър и наводнен път, добро поведение на сух път. Като че ли при големи горещини омекват малко повече от колкото трябва, но може и да се лъжа.

Само че тишината не е сред достойнствата им. Гумите имат голямо съпротивление и респективно са си доста шумни. Това се отчита и от тестовете, в които по този показател изостават най-много.

За да разбереш коя гума е тиха - най-добре виж в тестовете на ADAC или други подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отпред сам с Pirelli P6000,отзад с Dunlop sport,преди отпред бях с Michelin Energy,по добри са от пирелито,но имаха малко грайфер а и пирелито ми е подарак s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте вера си сложих на О2 4 нови гуми DUNLOP FASTRESPONSE и засега съм доволен колата се държи стабилно и не са шумни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как тълкуваш тази обратна връзка на гумата с водача - да не би да бие през ръцете като минаваш по дупките ? :-k

 

ПРОМОЦИЯ

 

195/50/15 DUNLOP FASTREPONSE

ЦЕНА С ДДС:86лв

*промоцията е валидна 31,05,2011

 

НАЙ-ДОБРЕ БАЛАНСИРАН КОНТАКТ

 

Dunlop Touch Technology? осигурява лека и прецизна обратна връзка за един подобрен контрол.

 

Гумата SP Sport Fast Response взима информацията за пътя и автомобила и я предава на водача по-бързо отвсякога.

 

Ускоряването на получаването на обратната информация означава, че водачът може да реагира по подходящ начин и да изживее едно по-вълнуващо преживяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите са фиренца за 90лв.(нови) и са тихи, но не много устойчиви! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... geId=31821

 

Димон-е ще ти задам един въпрос:

Не са ли французите тези които произвеждат стоките си за да допринасят най-добър комфорт?

Отговора на твоето питане:

Аз лично карам вече САМО Michelin, защото се налага да ги сменявам по-рядко във времето, а и си запазват качествата дори и след 3-4години и наистина пестят гориво.

 

Преди време карах:

Dunlop SP Fast Response,

Kleber Hydraxer,

Bridgestone Potenza,

Maloya Futura Primato Sport(бяха доста добри гуми като комфорт и шум),

Debica Frigo 2,

Marangoni(зимни за скандинавия предназначени),

Goodyear(зимни),

може да има и още но не си спомням в момента...

 

Извода за мен е следния:

От ниско бюджетните:

1. MALOYA

2. KLEBER

3. Всички останали

 

От премиум марките:

1. MICHELIN (икономия, дълговечност и най-ниско ниво на шум)

2. BRIDGESTONE (сцепление, ниско ниво на шум)

3. DUNLOP (най-добър грип, сравнително тихи, стабилни за нашите дупки)

4. CONTINENTAL (много меки гуми, стабилни в завой, шумни и много бързо се търкат)

5. И всички останали

 

Дано съм помогнал с моят опит! smile159

 

ПП: От този дизел можеш ли да си чуеш гумите? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: От този дизел можеш ли да си чуеш гумите? smile091

 

шума от дизела е ,като да ти кълват 100 пуйки по тавана . smile091

 

п.п.ама на мен ми харесва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s_flag

Аз например от другите шумове не мога да си чуя двигателя! smile048

Митак как е по Швабско? smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pigoff ,

 

мерси за мнението! :)

 

А за чуването на дизела - наистина се чува, но в града ...когато не се чуват гумите.

Когато си на трасето с V>100 km/h - дизела не се чува, та затова ми трябват такива гуми...за да са тихи.

 

п.п. Сигурен съм обаче , че при 130 км/ч мотора на твоята резачка ще има поне 1 dB повече шум от този на моята печка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димон-е ще ти задам един въпрос:

Не са ли французите тези които произвеждат стоките си за да допринасят най-добър комфорт?

Отговора на твоето питане:

Аз лично карам вече САМО Michelin, защото се налага да ги сменявам по-рядко във времето, а и си запазват качествата дори и след 3-4години и наистина пестят гориво.

Дано съм помогнал с моят опит! smile159

 

ПП: От този дизел можеш ли да си чуеш гумите? smile049

То хубаво пестят парички и се износват по-бавно,но не е ли предназначението на гумите да дават сцепление с пътя(завои,спиране,мокра настилка и пр.)Та в тоя ред на мисли Мишленките винаги отстъпват поне на 4-5 марки.Понякога 1-2 метра спирачен път или няколко километра по-висока устойчивост срещу аквапланинг са фатални(никой не знае какво ще му поднесе съдбата).Аз се ориентирам по тези показатели при покупка на гуми.Нищо че тези които сложих ги дават с най-бързо износване.Сигурноста преди всичко.От сигурност не трябва да се пести. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво пестят парички и се износват по-бавно,но не е ли предназначението на гумите да дават сцепление с пътя(завои,спиране,мокра настилка и пр.)Та в тоя ред на мисли Мишленките винаги отстъпват поне на 4-5 марки.Понякога 1-2 метра спирачен път или няколко километра по-висока устойчивост срещу аквапланинг са фатални(никой не знае какво ще му поднесе съдбата).Аз се ориентирам по тези показатели при покупка на гуми.Нищо че тези които сложих ги дават с най-бързо износване.Сигурноста преди всичко.От сигурност не трябва да се пести. smile159

 

А тези 1-2метра дали ще бъдат актуални след 2години ползване? А след 20000км?

Отговора е НЕ.

Защото са много малко производителите които разполагат с технологията.

Не защитавам Мишлен, но мога от личен опит да кажа че тези "премиум" гуми които ти квалифицираш като сигурни ама хич ги няма след 20000км пробег и повечето са така, тук изключвам ПОТЕНЦА-та, а едни Мишлен-ки дори и след 20000км имат същия спирачен път както в началото на живота им.

Погледнато обобщено фактите говорят следното:

Мишлен- спирачен път нови=38метра(примерно), след 20000км(или 2години) спирачен път=38м(примерно) smile152

Премиум- спирачен път нови=36метра(примерно),след 20000км(или 2години) спирачен път=39м(примерно) smile175

 

Имайте предвид че при закупуване на гуми винаги става въпрос за КОМПРОМИС, а сигурността е много относително понятие когато си на пътя(ситуации колкото искаш). Ако не разчитаме на опита си, инстинктите си и чувството си за съхранение, а се осланяме на четирите петна с размер на кутия цигари значи сме твърде самоуверени.(нищо лично)

Ще дам един пример:

Преди 5години на автомобил Рено 19 с гуми Bridgestone POTENZA(не помня размера), които се държаха превъзходно в завой и при спиране, ми се случи случка.

На сфетофар съм 3 кола(зад една мадама с Нисан Микра), зелено-първа кола минава, Микрата потегля и Аз потеглям. Всичко е ОК до момента, в който Микрата(вече понабрала с десен мигач) не реши да даде път на пешеходците и спря внезапно! В момента в който решавам да я позаобиколя спирайки в лявото си огледало мимолетно зърнах бясно профучаващ Опел Вектра(жълт) и за мен остава само и единствено да спра, разчитайки на гумите изцяло. Но нейсе оказах се на "бананови кори" с резултат силен удар в Микрата. Извода за мен е следния от тогава: Ако бях спирал инстиктивно, а не имплусивно щях да спра!

От тогава НЕ разчитам на гуми, а по два, три пъти в годината ходя на полигон и тренирам спиране, спиране в завой и спиране с двигател и ръчна. Има много голямо значение дали автомобила е снабден с ESP и BAS. ABS-а пречи понякога!

 

До Димон:

Нямам намерение да си меря с когото и да било каквото и да било, просто се иронизирах. Знаеш много добре какво имам предвид! smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същия начин като теб съм се нахендрял в предната кола на кръстовище ( при потегляне) и всичко заради ABS-а . Много го мразя. Два пъти ме е подвеждал яката , ако го нямаше щях да си спра като пич. Когато педала започне да дрънчи не се усеща никакво отрицателно ускорение , т.е. колата не спира никак . Трябва някак си да се запази самообладание и да се натиска леко спирачката , но в такъв момент инстинктивно се скача с цялата тежест на крака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се прецаках с нови УНИРОЯЛ РЕЙНЕКСПЕРТ.

 

Много шумна гума. Все едно, че карам Молотовка с грайфери по нанадолнище и по инерция.... ](*,)

 

т.к. получих ЛС, да добавя....Хубавото й е, че е с голям грайфер, който абсорбира ударите в дупките и по мое мнение, гумата е по-здрава(трудно би направила балон от дупката), също така е стабилна в завоите, в локвата на Младост, ако се сещате при Корекома, я пробвах на висока скорост, разцепи водата, дори не усетих, че минава през толкова дълбока локва.....НОООООООООО....

ВСЕ ПАК ГУМАТА Е ШУМНА и ако ми се хвърляха почти 400 лв. на вятъра, бих я сменил с друга, например Бриджстоун.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същия начин като теб съм се нахендрял в предната кола на кръстовище ( при потегляне) и всичко заради ABS-а . Много го мразя. Два пъти ме е подвеждал яката , ако го нямаше щях да си спра като пич. Когато педала започне да дрънчи не се усеща никакво отрицателно ускорение , т.е. колата не спира никак . Трябва някак си да се запази самообладание и да се натиска леко спирачката , но в такъв момент инстинктивно се скача с цялата тежест на крака.

дай снимка да видим

не се сдържах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си на трасето с V>100 km/h - дизела не се чува, та затова ми трябват такива гуми...за да са тихи.

 

Тихите гуми са с по-мек протектор и бордове т.е. всесезонни. Чисто летните са твърди и адски шумни. Аз минах от чисто летни ContiPremiumContact2 на всесезонни Hankook Optimo 4S и се родих на тема тишина и комфорт. Conti-то бучеше и друсаше сериозно, макар че други слаби страни нямат. На тема сигурност има още какво да се желае от всесезонните, но като цяло последното поколение всесезонни са много добри разработки и се опитват да измият черното петно от миналото.

 

Относно ABS - щом се задейства, скачам и "с двата крака" на педала. Само така спира. Чак напоследък се научих да въртя и волана при спиране, че по стар ладовски обичай го държах здраво, а то идеята на ABS е, да можеш да заобиколиш препятствието (ако можеш).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Относно ABS - щом се задейства, скачам и "с двата крака" на педала. Само така спира. Чак напоследък се научих да въртя и волана при спиране, че по стар ладовски обичай го държах здраво, а то идеята на ABS е, да можеш да заобиколиш препятствието (ако можеш).

 

Искаш да кажеш , че при супер яко натискане се елиминира реакцията на ABS-а ли ? А педала не е ли пластмасов, няма ли опасност да се строши ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.