Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

изгоряла помпа дюза на Пасат


Марту

Recommended Posts

Здравейте,

Въпреки, че вече карам Фолксваген ми е драго да задам въпроса, който имам в този форум. Надявам се някой да може да даде акъл.

Става въпрос за Пасат Б6, 2.0 помпа дюза. Преди една седмица потеглих сутринта за работа, колата измина 20 метра и угасна. Запалих я пак, но ми даде аларма на таблото, че оборотите не са ОК и действително двигателят издаваше странни звуци и стрелката на оборотомера подскачаше над 1000об./мин. Изгасих двигателя и повече не успях да запаля. Следва репатрак, сервиза на Порше и 1700лв за нова помпа дюза и кабели. Оказа се, че дюзата е на Сименс. Ако беше на Бош - ремонтират ги за около 300лв. Автомобилът излезе от гаранция преди 4 месеца и е на 98000км.

Имал ли е някой подобен проблем с Октавия или Фабия? След като поразпитах, разбрах, че това е често срещан проблем при този Пасат. Това, което всъщност ме изненадва най-много е, че Фолксваген не са изтеглили автомобилите с такива дюзи за подмяна.

Не искам да си представям какво би станало, ако в този момент изпреварвах или пък съм в лявата лента на магистралата в колона.....

Всъщност въпросът, който имам е - има ли някаква защита срещу такъв инцидент - автомобилът да угасне по време на движение? Според вас възможно ли е, ако Фолксваген имат такъв повтарящ се проблем да си затварят очите и да не предприемат нищо по въпроса? Дори и в България мисля, че има достатъчно на брой автомобили с такива двигатели по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има такъв проблем дори го пише в Ауто билд щом е със сименс висичките една по една ще "изгарят" и ще трябва да се подменят

п.п доколкото ми е известно само Пасат има този проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой познат 3 пъти сменя така помпа-дюза на същия Пасат ](*,) ](*,) ](*,) . Накрая му писна, защото имаше и много други ремонти и смени колата. smile149 Явно проблема е сериозен! Отговорът се съдържа във въпроса - дюзите са Siemens, а не Bosh. :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много калпави почнаха да ги правят тези нови коли, да не би тия дюзи да горят така заради лошата нафта???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А най-интересното е че Бош и Сименс са всъщност една компания(BSH-Bosch Siemens Hausgerate GmbH) :-k

Но дали важи за всички продукти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мой приятел със същата кола вече за 3-път му гърмят по 2 пд. сименс.

 

Колата е на 80 000 км.

 

Явно има сериозни проблеми с тези дюзи.

 

П.С

 

Как може да се провери какви ПД слагат в шкодовите двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал досега поне от хората около мен

Мисля че са Bosch на Skoda

 

Bosch са да. имаме 2 автомобила О2 105bhp, едната почти 300 000км ( комби ), другата 230 000км ( седан ) никакви ядове.

мой колега, имаше същият проблем преди 2 месеца с същият автмобил VW Passat ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че става въпрос за пиезокристалните. :( Освен това те оставят на пътя, докато, ако от другите се развали може да караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност някой може ли да даде инфо кой модификации на VAG са с сименс дюзи? Тези които са 2.0 мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези на сиеменс са така наречените дюзи с пиезо отваряне и наистина са достаа по несполучливи иначе са и доста по тихи и по меко работи мотора с тях. Най често се срещат на пасат. Ауди и шкода са главно с бош но мисля че и боша имат пиезо дюзи и те са с ВММ код на мотора, има при някой октавии 2 но е рядко срещан. Иначе BKD кода които е най често срещан при ОК2 и ауди а4 и голф 5 е с дюзи с електро магнитно отваряне, по шумни са но и са почти безпроблемни. А иначе проблемните дюзи сиеменс са ако не се лажа с BKP код. При 1.9ТДИ не съм запознат кой с какви дюзи е. Това е което знам на база моя опит с ОК2 2.0ТДИ и наблюденията ми върху колите на мои приятели които карат голфове и пасати с подобни мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите с електромеханично задвижване са ВЕЧНИ!!!!Дюзите с пиезо са проблемните.Те се поставят само на коли с дпф филтър.Понеже при Пасат доста по отдавна и по често има автомобили с дпф при двулитровите/по скъпи/модели,за това по често при Пасат се провявява проблема.При Пасат двулитровия мотор отдавна се оборудва с дпф,а 1.9 като по-ефтин вариант е без обикновено.При Шкода ...мнооого рядко има 2.0тди с филтър.

Ето една пиезо дюза която сменяхме приди време на един Сеат 2.0тди пд.-да видите къде се "взривява" :lol:

post-2454-138453295174_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Пиезо дюзите за които иде реч в темата са тип помпа дюза. В темата въобще не се коментира Комън реил концепцията тя е друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми точно комън рейла пък е с пиезо дюзи ...

 

п.п. при ПД елетромагнита (12V) в дюзите е и причината за тракането, докато пиезо-кристала в КР дюзите се гъне на 130V ( VW) и не предизвиква шум... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че темата не е за комън реил. Горят пиезо дюзите на помпа дюза 2.0. Не на комън рейла.

 

Нека да сме точни, а? Колегата се плаши от всичко, нема нужда да му създаваме излишна паника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Добър ден,

Siemens инжектор проблем, който чака за 3 година и мога да кажа с увереност, че те могат да ъпгрейд един път и вече няма да имате никакви проблеми с тях.

Ремонт Siemens PPD 03G130073 D, 03G130073M.

Гаранция за 1 година.

Повече информация може да намерите тук http://03g130073.blogspot.com/

 

-------

 

Переводил переводчиком, так как болгарского не знаю, прошу прощения за возможные ошибки :)

 

Предлагаем ремонт и модернизацию, а так же продажу новых форсунок Siemens с гарантией 1 год.

Модернизировав комплект форсунок (4 штуки) вы избавите себя от внезапной остановки машины по пути на работу, на отдых...

Ремонтируем PPD Siemens 03G130073D, 03G130073M, 03G130073S, 03G130073T которые ставились на 2.0 TDI моторы VAG (Skoda, Audi, VW)

 

Модернизация всех 4 форсунок с гарантией 1 год и Вы забудите о них как страшный сон :)

 

Беларусь, Гродно (работаем со всеми странами СНГ и дальнего зарубежья)

тел. +375 29 581 82 84 мтс

+375 25 933 85 45 life

+375 29 129 55 48 velcom

 

http://03g130073.blogspot.com/

 

Skype: bdimos

 

 

Модификации моторов BKP, BMA, BVE, BWV, BMN, BMR, BUZ, BRD, BVA:

 

2.0 16v PD140 - Engine Code BKP (140PS/103Kw) - VW Passat B6 2005 - 2009

2.0 16v PD136 - Engine Code BMA (136PS/100Kw) - VW Passat B6 2005 - 2009

2.0 16v PD122 - Engine Code BVE (122PS/90Kw) - VW Passat B6 2005 - 2006

2.0 16v PD120 - Engine Code BWV (120PS/88Kw) - VW Passat B6 2005 - 2007

2.0 16v PD170 - Engine Code BMN (170PS) - VW Golf Mk5, VW Jetta, Audi A3 2005 - 2009

2.0 16v PD170 - Engine Code BMN (170PS) - Seat Leon, Seat Toledo, Seat Altea, Skoda Octavia 2005 - 2009

2.0 16v PD170 - Engine Code BMR (170PS) - VW Passat 2005 - 2009

2.0 16v PD163 - Engine Code BUZ (163PS) - VW Passat 2005 - 2009

2.0 16v PD170 - Engine Code BRD (170PS) - VW Audi A4 2005 - 2008

2.0 16v PD163 - Engine Code BVA (163PS) - VW A4 Quattro 2005 - 2008

 

 

 

VW Part Number:

 

03G 130 073 S - 03G130073 S - 03G130073S

 

Also covers VW Part Numbers:

03G 130 073 D - 03G130073 D - 03G130073D

03G 130 073 DX - 03G130073 DX - 03G130073DX

03G 130 073 SX - 03G130073 SX - 03G130073SX

 

VW Part Number:

 

03G 130 073 T - 03G130073 T - 03G130073T

 

Also covers VW Part Numbers:

03G 130 073 M - 03G130073 M - 03G130073M

03G 130 073 MX - 03G130073 MX - 03G130073MX

03G 130 073 TX - 03G130073 TX - 03G130073TX

post-11803-13845341371_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът излезе от гаранция преди 4 месеца и е на 98000км.

 

а "kalanz-а" за дюзите е 6 г. Провери го. В Порше Интер Ауто често трябва да им вадиш информацията с ченгел. Ако колата ти е под 6 г. си търси правата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Да разбутам малко темата.

 

Мой близълк си е харесал един VW Tiguan 2.0TDI с код на мотора CBAB 2008.

Това, което намерих в нета за този мотор е следното:

"CBAB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам."

 

Моля за коментар дали този мотор има проблем с:

1. пукане на главата

2. дюзите

3. DPF

 

Доста четох и доста ползвах търсачките, но информацията е меко казано разводнена и ми е малко трудно да се ориентирам.

 

Четох, че има и кампания за подмяна на изгорели дюзи, но с условия.

 

Нека по-запознатите помогнат, докато е време :)

 

Моля и за всякаква полезна информация свързана с този автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

А как стои въпроса с 2.0 TDI RS

170k. ? От известно време когато карам по баир на горе колата губи мощност и започва да премига лампата за подгряване на свещи.Рестартирам двигателя и всичко по старо му. Но от 2 дни ми светва и чека и изписва проблем в мотора. Вчера бях в Шкода Сервиз и ми казаха че е дало проблем с дюза ( впръскване).Изчистиха грешката и ми казаха ако пак се появи да отида. И днес пак се случи . Някакви идеи? :(

Редактирано от petarenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.