Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем след смяна на маслото в Еуратек


krist

Recommended Posts

Вчера ми смениха маслото на двигателя в Еуратек. Шкода Фабия Амбиенте 1.2i. В серизната книжка са написали Shell 5W40, но във фактурата е записано: CASTROLL MPB4-2, МАСЛО КАСТРОЛ 5W40 B4. След смяната на маслото, колата върви като умрял кон. Даваш газ, а тя ускорява бавно, вибрира, с една дума като удушена е. Разтърсих се в нета и навсякъде пише, че масло 5W40 B4 е за дизелови двигатели, а не за бензинови. Вадя маслената пръчка и ме учуди цвета на маслото. Има мръсно червеникав цвят, като на горено масло. Някой, който разбира от масла, може ли да ми каже какво е това масло Castrol 5W40 B4, защото до сега всички бензинови масла, които съм наливал винаги са имали прозрачен жълтеникав оттенък. Кофти е да ми се прецака двигателчето поради грешка в сервиза. Днес ще питам в сервиза, но по принцип нямам вяра на сервизаджиите.

Така, че помагайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема няма да е от маслото ами нещо друго е станало колега. Трябвало е още като я вземаш и усетиш че нещо не е наред да се върнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=89

Ако е това, пише че е за дизел. Ама не ми се вярва това да е проблема(в маслото)? Ама ти провери точно какво са ти сипали ,дали е Шела или Кастрола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за софтуер става въпрос. Това е и работата на официалните сервизи, да направят всичко което е нужно за дълготрайността на твоята покупка, със вътрешна информация и без никой да си признава за съществуващ сериен проблем...

 

Открих това:

 

Posted 17 January 2010 - 19:47

 

The 1.2 3 cyl engine in all the VAG range have problems with the EGR valves, I've seen them blow the core plug out and smash the egr valve housing. IIRC its something to the with the settings in the ECU which causes them to run too hot. I think there is a software update that can be applied by a dealer.

 

http://briskoda.net/forums/topic/149456 ... es-12-htp/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас каква е разликата между масла за бензин и дизел? И какво ще стане ако си карам печката с полусинтетика където пише за бензинови мотори? :) Маркетинга е повече отколкото разликите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в маслата има, има универсални за бензин и дизел, а има и само за бензин и само за дизел. Така, че колегата ако е сложил масло само за дизел на бензинова кола то трябва да го махне веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се обадих по телефона в ЕТ и ги питах (приемчиците многознайковци) какво е това масло, което са ми наляли с индекс B4. И те съвсем тъвърдо ми заявиха, че е дизелово. Тогава им казах, че двигателя е бензинов, а те - веднага ела да оправим грешката. След 3 часа отидох и започна едно вадене на вода от 9 кладенци, само и само да не се набутват да ми сменят маслото. Казаха, че това е универсално масло. Казах им да ми покажат опаковка да видим какво пише, а те - нямаме, защото е от варел, но ще ти покажем в магазина едно масло да видиш, че е универсално. Извадиха една еднолитрова туба, на която пишеше Castrol profesional 5W40 B4 без в текста на едтикета да е записано за какво е нито пък в текста отзад. Питам ги: добре де какво е това масло, а те: виж какво пише най-долу на етикета - отговаря на B3, B4, C3 и щом пише че отговаря на C3 значи става и за бензинов двигател. Да, но и на Castrol на който пише че е за дизел пише че отговаря на B3, B4 и С3. Писна ми и им теглих майната. Първо ми заявяват че е дизелово и ме разкарват да ми го сменят. Отивам и отказват да го сменят, явно защото трябва някой от тях да плати седемдесетте лева за новото масло, вместо което предпочитат да ми прецакат двигателя. Бахти фирмения сервиз. Пробрах се с кихащата и кашляща кола и ще си купя масло да си го сменя сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се обадих по телефона в ЕТ и ги питах (приемчиците многознайковци) какво е това масло, което са ми наляли с индекс B4. И те съвсем тъвърдо ми заявиха, че е дизелово. Тогава им казах, че двигателя е бензинов, а те - веднага ела да оправим грешката. След 3 часа отидох и започна едно вадене на вода от 9 кладенци, само и само да не се набутват да ми сменят маслото. Казаха, че това е универсално масло. Казах им да ми покажат опаковка да видим какво пише, а те - нямаме, защото е от варел, но ще ти покажем в магазина едно масло да видиш, че е универсално. Извадиха една еднолитрова туба, на която пишеше Castrol profesional 5W40 B4 без в текста на едтикета да е записано за какво е нито пък в текста отзад. Питам ги: добре де какво е това масло, а те: виж какво пише най-долу на етикета - отговаря на B3, B4, C3 и щом пише че отговаря на C3 значи става и за бензинов двигател. Да, но и на Castrol на който пише че е за дизел пише че отговаря на B3, B4 и С3. Писна ми и им теглих майната. Първо ми заявяват че е дизелово и ме разкарват да ми го сменят. Отивам и отказват да го сменят, явно защото трябва някой от тях да плати седемдесетте лева за новото масло, вместо което предпочитат да ми прецакат двигателя. Бахти фирмения сервиз. Пробрах се с кихащата и кашляща кола и ще си купя масло да си го сменя сам.

 

 

А ти какво очакваше :) Смени маслото и кажи дали колата спря да киха и кашля....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се! И съм абсолютно сигурен, че моторчето ми ще заработи като часовник, както работеше преди тези ........ (цензурирано) да ми сменят маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се! И съм абсолютно сигурен, че моторчето ми ще заработи като часовник, както работеше преди тези ........ (цензурирано) да ми сменят маслото.

 

 

:o :-k Стискам ти палци.... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е от маслото

дизеловото масло е по-добро от бензиновото и става за бензин.Обратното не е желателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да но тези от сервиза трябва да си поемат вината...защо винаги за наша сметка :smt0344

защото все от нас да мине затова цялата държава е на това дередже,според мен ги гони до дупка :smt034

да си сменят и плащат маслото,ти не си виновен за тяхнята грешка то ако в фирмения сервиз са бодали кво остава за останалите smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес четох за подобен проблем на колега от VAG-групата (след смяна на масло - сложили са му 15w40). Накрая се оказа дебитомер (дори имаше мнение, че в сервиза може да са му подменили някоя част). Казвам го, за да има предвид колегата krist да не започва от смяната на маслото, а първо да се опита да диагностицира по-точно проблема. По-горе имаше мнение, че проблема може да е и от софтуера. А има и повече от едно мнение, че най-вероятно не е от маслото. :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има и повече от едно мнение, че най-вероятно не е от маслото. :smt034

 

Не най вероятно колега, а със сигурност не от маслото. ;) И диона супер минерално да сложиш на фабията пак трябва да работи нормално колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един пост на служител от ЕураТек, който твърдеше, че кражбите и подмяната на здрави части със скапани било честа практика. Постът беше услужливо изтрит. Ако има и най-малкото съмнение за подобна практика, мисля че трябва да и се даде гласност и да се пусне официално писмо до ръководството на ЕураТек. Форумите са сила, която трябва да се използва за общо благо. Като пример: форумът на Пежо критикува открито София Франс Ауто и непрекъснато вади крирливите им ризи на показ и в последните 1-2 години сервизът наистина се старае да подобрява обслужването, което значи, че взима форума съвсем сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах само, че проблемът е бил на колега от VAG-групата (не е Шкода) и не казах, че е бил фирмения сервиз. :smt034 Иначе и аз преди 2 дни сменях масло и филтри в ЕТ (на служебна кола) и съм доволен от обслужването в нашия фирмен сервиз. Последното обаче е за друга тема - не за тук. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един пост на служител от ЕураТек, който твърдеше, че кражбите и подмяната на здрави части със скапани било честа практика. Постът беше услужливо изтрит. Ако има и най-малкото съмнение за подобна практика, мисля че трябва да и се даде гласност и да се пусне официално писмо до ръководството на ЕураТек. Форумите са сила, която трябва да се използва за общо благо. Като пример: форумът на Пежо критикува открито София Франс Ауто и непрекъснато вади крирливите им ризи на показ и в последните 1-2 години сервизът наистина се старае да подобрява обслужването, което значи, че взима форума съвсем сериозно.

 

И аз така чух от един познат, но другите не вярват. Все пак не е изключено да е истина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово, оправих си проблема :D Сега работи съвсем точно. Те това е.

Eй тва е ясно и точно описание на това как си решил проблема !?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее... Не смених маслото :) Само помислих какво друго се е променило по двигателя на колата в сервиза. Нов въздушен филтър. В сервиза ми бяха казали, че още може да кара (мисля, че казаха, че се сменял на 15000 км, не съм сигурен), но аз казах да ми го сменят, че нал знаете колко е прашно из София. Шкодата я имам от няма и месец и не знам как и къде е карана. От сервиза стария филтър ми го бяха оставили в колата в опаковката на поставения нов. Гледам сигнатурата на новия и стария - еднаква. И на двата пише Made in Germany. Мисля си - няма грешка, оригинален. Но си викам, нищо не ми струва да сложа стария да видя дали ше има промяна преди да сменя маслото. И о, чудо. Със стария въздушен филтър двигателя заспа. Заработи безшумно, гладко без вибрации. колата си ускорява както преди. smile152 А, сега де. Та се извинявам за думите по адрес на ЕТ за маслото. Но какво става с възд. филтър. По всичко личи, че е оригинален, а германците обикновено произвеждат стоките с еднакво качество. Дали някой е имал такъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.