Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

При гасене се чува тракане


warfather

Recommended Posts

Колата е Фабия 1.9 СДИ и при гасене на мотора от към ангренажа се чува едно тракане все едно има разхлабена ламарина или се срещат съчмите на някой лагер. Ролките са сменени преди 20 к км динамото е ремонтирано с нови лагери и нова ролка и обтяжка. При свален пистов ремък откачен тампон на двигателя тракането си остава. Проверени са и ламаринените капаци на ангренажа. Възможно ли е да е нещо от ГНП-то, водната помпа или някоя ролка все пак. Проблема го има и при висока предавка ниски обороти и в момента в който чукна леко газта тракането изчезва. Някаки мнения или идеи ако някой е имал подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме Поло 1,9 SDI 2001г.Когато го загасяш се получава едно удряне като желязо в желязо,ама не като на ламарина.Все няма време да го проверим какво е това.Вече две години.Все си мисля ,че проблема ни идва от маховика.При тебе единствената ламарина за която се сещам в района който го чуваш е на предпазителите на дисковете.От тази страна е и компресора на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие хувабо измисляте причини но без да се чуе и види няма как да се познае. Имаше при нас велик случай на такова тракане при загасяне и след смяна на съединител някъде, пичовете искали и мотора да отварят а се оказа че липсва гумичка на тялото на въздушния филтър и той трака..... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това причукване притракване се чува на интервали при студен работещ двигател. Като пусна климатика и притракването изчезва като спра климата почва. Когато загасяме мотора има едно притракване тип ( тррррррр ) все едно има някъде ламаринка. Интересното е че свалихме пистовия ремък и пак го има това при гасенето. Маслена помпа веригата нещо ... вече и аз не знам. Утре май ще свалим пак целия ангренаж и т.н. после може и картера да метнем да видим какво става. А иначе смених скоро ск. кутия и комплект съединител. Звука идва от към ангренажа. Като застана до предна дясна гума и затворен преден капак се чува ясно в момента в който отворя капака нищо не се чува. И аз не знам ... Приемам всякакви съвети.

 

И все пак май има лагер на клима компресора ама не е само той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро карах един голф 4 издаваше подобен звук при загасяне и самият мотор тракаше нещо. Смениха ми тампоните един от тампоните на двигателя и се оправиха нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Като застана до предна дясна гума и затворен преден капак се чува ясно в момента в който отворя капака нищо не се чува. ....И аз не знам ...

Щом при отворен капак не се чува, логиката подсказва проблем в капака - щеката за подпиране, ключалката... :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от капака :) нещо от към ангренажа е ... ще се разглобява всичко. Дано излезе наяве нещо ако има.

 

 

п.п. Шайбата за пистовия ремък на коляновия вал демпферна ли е :-k ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе хора, не си търсете проблеми, наслаждавайте се на колата, трака -трака, голяма работа, важното е да движи и да ви радва приятно smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насладих се ... шайбата на компресора на климатика. Егати и зора. Скъсала се гайката която е на шайбата и оста на климатика и си трака ли трака :) .

 

Някой да има шайба за климатик излишна :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво открих http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/TARCZA_SPRZEGLA_z_Lacznikami_Gumowymi_do_Sprezarki_NIPPONDENSO_6SEU14C__7SEU17C_zastosowanie_Sprzeglo_do_Kompresora_Klimatyzacji__Sprzeglo_do_Klimy__Sprzeglo_Klimatyzacji__Sprzeglo_Sprezarki_Klimatyzacji__Czesci_do_Klimatyzacji-1488.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-04&utm_content=1488#nclid=eb839388ca4422a556ff5b5dc4800195

 

Ето я въпросната проблемна част от шайбата на климатика. Ето тия гумените тампончета се износват и почва да блъска при което мойта е счупила захващата част там където влиза в оста на климатика. И сега ако успея да си поръчам и да ми доставят от Полша този детайл може и да си реша проблема. другото което забелязвам че самата част при мен е направо с гайка която се завива на оста а тук е само някакъв тип втулка (централния отвор) или поне аз не виждам на снимката да има нарязана резба.

 

Да допълня в самото описание на детайла пише че причина да се счупи този детайл може да бъде и съединителя или други части от климатика които е редно да се проверят и сменят. Иначе има само тези гумините тампончета които може да се поръчат и сменят за да не стига поне до разбиването на шайбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и решението на проблема или още по-доброто е ако си правите профилактика

http://www.autoklimashop.com/

Тези момчета продават тези съединители и уплътнителите които се разбиват.

Цената на съединителя е около 100 лева а на ъплътнителите (демпферите) в около 25-30 лева.

Също така е хубаво да си правите профилактика на маслото на компресора и да се долива ако има нужда или да се смени за да не блокира компресора. Казвам масло а не фреон с масло който се долива. Самия компресор си има пробка за наливане на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, интересно. Незнаех, че компресора на климатика има масло. Как може да се провери нивото на маслото, на какво време се сменя и какво масло се слага ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някой сервиз за автоклиматици най-добрия вариянт

 

 

Номер по VW/Audi: G 052300A2 Масло компрессора кондиционера для хладагента:

Количество: 250ML

Вид на маслото: R134A

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Да не отварям тема. Нов съм във форума и се извинявам предварително ако не е тук мястото. При мен тая кръгла шайба от линка, което си е съединителя, се счупи. Средната метална част си е на оста . Друго го махнахме (демпферите и останалото от съединителя). Имам нов съединител обаче на 2 места вече бях и сички викат - нов компресор. Нов, нов, ама е 1100 лв, рециклиран 700. Има ли оправия това или да стискам зъби и да се потя още месец, два па догодина нов или рециклиран.

Фабия 1,2 12 валве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.