Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Дефектни цилиндрови глави 2.0ТДИ BKD


bega4kata

Recommended Posts

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    2

  • sotef

    5

  • bega4kata

    29

  • crew do

    2

Най-много писали в темата

аз го видях моят. от изброените е, v130. колата май е произведена края на 2007-ма съдейки по етикетите на коланите

post-8384-138453315712_thumb.jpg

Адрес на коментара

a7ef3ae40c2e6fa448265034828b8366

6ae8e89a2fd188cc185bf55ad073db7b

b84d747ea017fcc48ba126f92d1d78d1

Номера е същия, ама защо го няма кръга около номера на твоята. На бегачката на 125-та също нямаше от снимките, които беше сложил, а гледам, че на новите 140 и 150 има.

Адрес на коментара

Само ако започне да губи антифриз и да не пали студена или да пали с претресания....тогава го мислете.Карайте си спокойно,най вероятно никога няма да ви се случи.

Адрес на коментара
  • 1 месец по-късно...

Чудя се на един Пасат Б5.5, 2.0 TDI, 2005 г. първа регистрация (2004 по стъкла), внесен от Германия преди година и нещо от човек, на който имам доверие - бил е лично за него, сега го продава. Двигателят е с код BGW. Във Фолксваген клуба вече ме успокоиха, че тоя двигател бил със старите дюзи, та уж не трябвало да се очаква често срещаният проблем с изгорелите дюзи както при BKP. Сега остава да ме успокоите и за главата, за да му скоча :lol: След като изчетох темата, вдигнахме капака на двигателя и доста лесно (главата е разположена надлъжно на колата, а не напречно като показаните горе снимки) открихме номера: V420. Гледам той не е сред присъстващите четири номера на снимката на първата страница в тая тема, ама дали това автоматично означава, че няма проблем при него? На главата пише Poland, не знам това какво ще рече - дали е произвеждана там?

Адрес на коментара

много рядък мотор-ГЛАВАТА Е КАТО НА 1.9

взимай смело,не се пука

дюзите са електромеханични /тоест безпроблемни/,НО СА РАЗЛИЧНИ ОТ НА 1.9!-да го имаш в предвид

и да не забравиш да почерпиш като го вземеш

успех

Адрес на коментара
  • 4 месеци по-късно...

http://www.golf5forum.fr/index.php?topic=21696.45

http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-s3- ... t-yet.html

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=274951

При мен номерата на главата са: V130, а другите са 03G 108 308 C и другия е V210, както е в първия линк дето е снимана новата глава V150.

b753c04b05401ce70d5013160ab9fbde

8ad3d32818f1a485c8b4f11a7c8c691f

b6dfe15030702867ef98ab7d8e8cc074

Адрес на коментара
  • 1 година по-късно...
Може ли глава с дефект да се спука след навъртане на 100-150 000 км ... или след 200 000 :?:

да

 

По принцип може винаги да се спука, но на повечето спукани глави са на сравнително малко километри.(казвам го за успокоение, включително и мое :lol: ).

Адрес на коментара
  • 1 месец по-късно...

Аз имам следното питане, с 2.0tdi мотор на Ауди съм. Забелязвам, че ми губи антифриз, горе долу за 1200км количеството спада от мах до минм което е по- малко от 0.5 литра. Понеже нямам 3к лв. да сменям главата, мога ли да карам така още няколко месеца, като допълвам на 1200км малко под половин литър? Има ли опасност за двигателя, в който и от 2- та изброени варианта да се е пукнала главата?

Адрес на коментара

ако можеш не я карай

ако е пукната при всмукатела на 1-ви цил. има опасност да повлече бутало-цилиндър

ако е от др.вид дето пукат при изпускатела на втори цил. е по безопасно.Там само геометрията на турбото го отнася,че запича от антифриза

Адрес на коментара

Еми стигнах до номера на главата- V130. Къде се пука тази серия? Подлежи ли на ремонт? Какво мога да очаквам като проблем ако покарам още известно време така? Днес направих една сметка и за около 3000км съм долял около 800- 900мл антифриз. Но в градски условия, като че ли по- бързо пада нивото.

post-12982-138453454763_thumb.jpg

Адрес на коментара

наистина само при посещение в сервиза мога на 100% да дам диагноза за пукната глава

ако е е на изпускатела и не подлежи на ремонт

единия вариант е от моргата-така сме правили коли,за сега все сме уцелвали /естествено ги гледаме и проверяваме/ глави които не са се пукали в последствие-въпреки че са пак от проблемните номера.То от морга трудно се намира от новия модел.Като цена-800лв глава,100 болтове,100 гарнитура,265 гумички,2 семеринги 20лв.Труда е 400.

другия е нова за 2300 там има вс. в комплекта и гарантирано няма да се спука никога повече.Но трябва да знаеш каква да си поръчаш,щото по ВИН номер ще ти дадат пак като твоята.Труда е 300.

ще спестиш 900лв ама пак си рисков нали разбираш

Адрес на коментара

2300лв за нова глава пак е добре, някъде тук май бях чел за нещо от рода на 4000лв за нова... Ама явно това е било преди време, а сега вече е "малко" по-достъпна цената. :D Ама да не чуе дявола, щото и аз като вдигна капака първото нещо което гледам е нивото на антифриза. :oops:

Адрес на коментара
  • 3 месеци по-късно...

Не е на сименс,с Бош съм,казаха че са сменили прастените и разпрасквателите,сервиза беше представител на Бош,от къде още може да вкарва нафта в маслото,междо другото на загрял двигател не пали от ряз,както е при студена,скоро смених темп.сензор,турбината и правих в Варна на МЕИТО,забелязах че има леко омасляване около главата,ще кача няколко снимки,главата е V150 което можеби трябва да ме радва явно е сменяна защото колата е регистрирана в Англия 11.2005

post-13553-138453477621_thumb.jpg

post-13553-138453477633_thumb.jpg

post-13553-138453477643_thumb.jpg

post-13553-138453477651_thumb.jpg

Адрес на коментара

Омасляването да не те притеснява-горното е от валцовката на прластмасата на отдушника-това са картерни газове и маслени пари.Смени си тръбата просто.А другото е от гарнитурата на колектора.

Щом си идвал до Варна,пак ще дойдеш да ти оправя топлия старт и да проверим помпата,но едва ли е от нея да ти кажа.Главата ти е сменяна-радвай се :lol:

Адрес на коментара
  • 2 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

Колеги,

моята глава е от проблемните v130 за съжаление разбрах за това, чак след като я купих преди половин година. Разбрах какъв е номера на главата, защото започна да губи антифриз (всеки пробег от 400 км загубата е различна в завизимост от това колко я натискам/юркам) - средно около 350мг. на 1000 км. Почнах от най-евтините предположения, като минах през надуване на охладителната система на колата (не са радиатор, разшир. казанче. капачка ..т.н.), смених фланеца (от който сълзеше малко), изолиране на ЕГР охладителя и се спрях преди отварянето на главата. Никакви други симптоми нямам освен загубата на антифриз, не надува маркучите, нама изгорели газове в разширителния съд, няма пушене през ауспуха, няма проблеми с вървенето. Единственото ново е, че от месец започна да ми свири турбото от 1800 оборота нагоре (то е сменяно и още е в гаранция), но от фирмения сервиз ми казаха, че това не трябва да ме притеснява и не е достатъчно основателна причина за да ми ремонтират или сменят турбото.

 

Затова и искам да се посъветвам с вас за това какво ме очаква...

Питах предишния собсвеник, дали е забелязал, че му губи антифириз, на което той ми отговори, че от 2 години е така или вече около 90 000км (колата е на 6 години). Аз я карам вече 4 хил. километра, належащо ли е да се отоври главата и да се прецени дали може да се завари, смени с друга и т.н? Тоест какво би станало, ако продължа да си карам и продължа да губя антифриз през изпускателния к. директно в ауспуха ? Щом за 100 хил. не се се е разпукала, само Господ знае кога ще спре да се движи колата. Въпроса е какво може да се счупи и ще трябва да се смени в най-лошия случай (освен самата глава разбира се) ?

 

Някой има ли информация дали може да се замени главата в Порше, Автотрейд или друг оторизиран сервиз в София на VW както беше писал Сами по-назад?

 

Ще ви бъда благодарен за всеки логичен съвет.. на кръстопът съм.

Адрес на коментара

По последни данни,вече да ви успокоя,че след актуализация на цените,главата срува вече не 2300,а 3750 лвза шкода и 4026 за ауди

Адрес на коментара
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.