Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново проблем с имобилайзер


turbobiit

Recommended Posts

Проблемасе появи от около месец .Когато подам контакт лампата на имобилайзера започва да премигва.Колата пали за около 5 секунди и гасне.Завъртам на ново и пак същото и така понякога 10 пъти.Сещате се ако си на възлово кръстовище колко приказки ще се изговорят за твоите роднини. :D Проблема се появява почти при всяко палене. Прочетах няколко теми по въпроса.Разбрах,че проблема можеби е от някакъв кабел ,които свързва имобилайзера с компа на колата.Освен в Еуратек каде в Пловдив може да ми помогнат.И в крайна смедка може ли да се премахне имобилайзера или не.Алармаджиите твърдят,че е възможно,но услугата била 130 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

Аз преди време имах подобен проблем - понякога святка лампата на имобилайзера и не иска да пали. Подходът, който при мен излезе печеливш, беше, че веднъж като завъртя и ми направи този "номер", изваждам ключа и го слагам обратно и си пали без проблем smile091

 

При мен този проблем се появяваше, когато ключа е вкаран винаги по един и същи начин - има едно издълбано кръгче на ключа и забелязах, че когато колата направи този "номер", ключа е вкаран с кръгчето към таблото. Вадя ключа, слагам палеца на кръгчето и колата пали без проблем. Държа да отбележа, че не разбирам от автомобили и това, което при мен проработи, си мисля, че другаде няма да стане. Просто споделям моя случай smile049

 

След като "намерих разрешение" на проблема, направих експеримент - нарочно вкарвам ключа с кръгчето към таблото, а не с кръгчето на палеца и ......... колата пали smile091

 

Така изкарах около 2-3 седмици и отидох на диагностика в ЕТ - излезна някаква грешка на имобилайзера, изчистиха я и вече 2 години и малко нямам проблеми.

 

Пробвай и ти, колега, но отиди на диагностика, може и да не е в ЕТ.

 

Извинявам се за дългия post.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си батерията в ключа :D

 

Смята, че транспондера в ключа не консумира ток от батерийката .

Даже като гледам колата на колегата е О1 и съм 99% , че чипа няма нищо общо с батерията в ключа !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си батерията в ключа :D

 

Смята, че транспондера в ключа не консумира ток от батерийката .

Даже като гледам колата на колегата е О1 и съм 99% , че чипа няма нищо общо с батерията в ключа !

:smt017 Ама наистина нищо общо. Чипа е без захранване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът сигурно е в гривната на контактният ключ и ел.съединенията към нея.

 

 

Да , най-вероятно е там ! Транспондерът в ключа не се захранва с батерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...излезна някаква грешка на имобилайзера, изчистиха я и вече 2 години и малко нямам проблеми.
Само да спомена: С ИЗЧИСТВАНЕ НА ГРЕШКА ОТ ЗАПИСИТЕ В ПАМЕТТА НЕ СЕ ОПРАВЯ ДАДЕН ПРОБЛЕМ!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батерията няма връзка с ампулката. Това със завъртането на ключа вършеше извесно време работа. Днес цял ден беше облачно и нямах никакъв проблем, а през изминалите дни колата стоеше цял ден на припек и взех да си мисля, че и това е от значение. В най-скоро време ще трябва да отстраня проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изваждам ключа и го слагам обратно и си пали без проблем

И аз така я лекувам моята само , че без да го въртя - просто го вадя и вкарвам отново . Четох , че този проблем ставал ако са изпускани ключовете. А батерията в ключа захранва само лампичката в него :smt034 , проблема идва от невъзможността да се разчете кода на чипа в ключа от имобилайзера на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването на имобилайзера може да не реши проблема ти!!! Даже напротив от неправилно дезактивиран имобилайзер може доста още проблеми да си докараш като най малкия е да не можеш да си тестваш моторния компютър!! Какви ли не изпълнения на неправилно изключен имобилайзер съм виждал.... Но този който ти го махне няма да ти върне парите след това! Ако отидиш при ключар, той ще ти предложи да ти направи друг ключ и ако колата ти продължава да не пали винаги, ключаря няма да ти върне парите за ключа и да си го прибере обратно!

Така, че трябва да се разберена на какво се дължи проблема и тогава да се види какво може да се направи.

А относно премахването на имобилайзера с VAG-COM , не бях и чувал че можело....... smile091

Добрите майстори оправят причината за проблема, а не се опитват да ремонтират следствията и да 'побългаряват' колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

здр.

колеги каде се намира физически имобилаизера в октавиа 1 ?

 

Octavian_stz - много точно казано за побългаряването :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

аз имах подобен проблем. реших като проследих кабела от гривната и стигнах до една нада. извадих кабела от там и го напръсках с контактен спрей и вече 2 месеца не съм имал изобщо такъв проблем, а преди от 4ти 5ти пъррешава че трябва да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте колеги,

 

и аз имах същия проблем, разрових се малко в чешки и английски форуми и намерих решение което приложих. :

 

смених следния кабел -

svazek elektroinstalace pro imobilizer – сноп на електроинсталацията за имобилайзер

каталожен номер Шкода: 1U0 971 809

 

кабела ми излезе около 20лв (203 чешки крони), работата в сервиз: час и трийсет минути - 40 лв.

Преди това си направих нов ключ при ключар (45 ЛВ) - проблема изчезна за една седмица и пак се появи. друг пък ми даваше съвет - може акумулатора да ми е слаб и от там да идва грешката. добре че не си купих и акумулатор преди да стигна до смяната на кабела.

 

само за протокола- колата е О1, 98, 1.6 безнизн.

 

п.с. -исках да постна и снимки на кабела и къде се намира но немога да копи пействам, защо така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с имобилайзера си продължава,ама аз вече му свикнах и не му обръщам внимание.Тези коли са обсебени от нло :lol: .Понякога лампичката на имобилайзера си мига,а колата си пали и си карам така.Дали трупа грешки незнам,но скоро ми предстои смяна на ремъци и ролки и тогава ако има време чичо доктор,а и аз ако не занравя да спомена ще погледнем за какво става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия 'имобилайзер' се намира в табло с уредите-стрелките. Имал съм случаи когато шпричината за тайъв проблем е в самото табло. Правилното определяне на това къде точно е проблема може да отнеме, много много ама много повече време отколкото да се 'изключи' самия имобилайзер. Затова и много рядко някой си играе на го открие и реши проблема по правилния начин. Имал съм случаи, когато докато се разглобява по колата тя се оптрявя и си дотам... smile009 . Пускаш човека да си ходи и до следващия път, когато се развали, оправи ли се сама, със сигурност пак ще се развали ама никой знае кога. За да се ремонтира със сигурност колата трябва да е в 'устойчиво развалено състояние' или казано по друг начин 'във вид удобен за логаритмуване' :D Другото, което се предлага е следното: Да се изключи имобилайзера. Тука вече идва момента на големите цигании, които се правят с цел най-ниска цена! Следствие на което могат да се появят следните проблеми:

-да не можете да си тествате ецу-то на колата повече.

- колата ви става 'безгрешна' и не записва никога повече грешки в ецу-то независимо дали сте разкачили някой датчик нарочно.

-Смяна на програмата на работа на мотора [-X с такава програма за без имобилайзер, ама това че пуши или работи по-друг начик, влиза в авариен режи, какво значение има, нали са ви 'запалили' колата и прибрали паричките, другото си е ваш проблем.

-други странични ефекти за които не се сещам в момента или не са ми попадали.

Разбира се има и коректни начини, за различните коли е различен, но обикновенно като се гони най-ниска цена, те не вървят smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.