Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Формула 1 - 2011


icemana

Recommended Posts

Да ама ако сега не ги спрат и недай си боже някой се потроши....

Стандартите за сигурност и безопасност са други. В което няма лошо, не плащаме да гледаме черва и кръв по пистата.... Ретроспективно погледнато, формулата става все по-сигурна. Естествено е от това да спада зрелищността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 209
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    26

  • icemana

    24

  • The Best Forman

    21

  • iavkata

    20

Най-много писали в темата

Чак пък толкова! В крайна сметка това са професионални пилоти и трябва да знаят при съответните условия какво могат да си позволят. Ако ще гледам пилоти движещи се с 5км/h за да не се наранят случайно - ами мога да гледам дечицата в парка с електричките smile049 Да не говорим, че големите пилоти винаги са били силни в дъжда и точно в дъжда са ставали най-силните състезания. А от ФИА се опитват да унищожат този елемент от Ф1 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо , като говориш за сигурност замисли се първо за смисъла на тази високо технологична дъска , която носи всеки болид от Ф1 и прототипите в Льо Ман ... значи първо ще направим колите да летят като фризбита покрай пистата и и после ще се чудим как да подобрим сигурността . Ами всички високо технологични електроники , които бяха измислени в Ф1 и внедрени след туй в серийните модели , но за сметка на това извадени от болидите ... това все неща , които повишават сигурността и намаляват вероятността пилота да допусне фатална среща със стената .

Технологийте във Ф1 в момента се свеждат до това кой как ще си огъне дъските smile049

Всички тези малоумни екстри като подвижни крила и "великата" сестема КЕРС са за заблуда на врага и не допринасят по никакъв начин за повишаване на интереса .

Замисли се само ако в колата на Фетел имаше електроника за преразпределяне на въртящия момент на диференциала и някакъв асистент на спирачките дали щеше да се завърти толкоз левашки два завоя преди финала или пък ако дъската на пода я нямаше дали щеше да прелети Аудито на Макниш 200 метра и да засипе фотографите с карбон ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много преигравате. За мен най-голямата глупост е пустия DRS или "нитрото"! Няма как да извадят колата на Алонсо от пистата без Safety Car, или в Монако да помогнат на Петров! Няма как да почистят отломките от пистата без Safety car! Видяхте как щяха да го отнесат онзи маршал дето се шашна като госпожица на интервю в стриптиз бар.

Ясно е, че всеки си има любимец. Но не може да оспорите качествата на най-младия шампион! Колко опит има той в състезания с дъжд? Както каза колегата по-горе, без сейфти кара не им ли дърпаше в дъжда? На Бътън победата не му беше чиста. Колкото и да съм фен на Мишо, той също имаше мръсни победи и титли. Но това е спорта, съдиите може би са субективни понякога. Но ние си оставаме обикновени зрители, или избираме да гледаме или си ходим на Шкода срещи да пием бири smile027 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Няма как да извадят колата на Алонсо от пистата без Safety Car, или в Монако да помогнат на Петров!

...

 

За Алонсо не си прав [-X Преди години такива не само ги вадеха, ами и дори ги избутваха обратно на пистата и продължаваха състезанието! Май Хамилтън за последно го поизбутаха от чакъла.

Що се отнася до Монако - то е друга бира.

 

...

Колко опит има той в състезания с дъжд? Както каза колегата по-горе, без сейфти кара не им ли дърпаше в дъжда? ...

 

Достатъчно. Преди Ф1 достатъчно е карал и в други серии и знае какво е дъжд. Но и неговото състезание беше провалено. Сумарно преднината му трябваше да е над 20 сек, но всичките SC-та я съсипаха и в крайна сметка изпусна първото място.

 

...

Ами всички високо технологични електроники , които бяха измислени в Ф1 и внедрени след туй в серийните модели , но за сметка на това извадени от болидите ... това все неща , които повишават сигурността и намаляват вероятността пилота да допусне фатална среща със стената .

...

Тук не съм много съгласен. Всички тия технологий водят до едно - все по-малка зависимост от качествата на пилота. Електрониката пази от боксуване, пази от поднасяне, сменя скоростите ... И какво остава за пилота? Да натиска до дупка газта и спирачката - останалото е работа на електрониката. Е, мен това не ми харесва.

Също не съм съгласен и с дъската. Ако не я бяха сложили в момента колите щяха да се движат с 400km/h ... и една бабуна щеше да е достатъчна за да "отлепи" шасито от земята ... и от там в облаците. Според мен това е разумен компромис.

За KERS няма да коментирам. В момента той е просто играчка. Виж ако се разреши ползването му през цялата обиколка тогава нещата ще са съвсем различни.

DRS - е, това е нещото което позволява изпреварване, но пък убива интригата от борбата. Без DRS Шумахер щеше да е минимум втори. Ама го има и на практика предния няма шанс. Е, може би на трасе като Монако може и да удържи, но такова като Монца, Монреал или Хокенхайм шанс няма smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя DRS поне има изпреварвания :) Преди и това нямаше. :)

 

Е и на мен не ми е приятно като изпреварват Мишо като крайпътен камък, ама това е положението....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дришльовци, както се видя бият Шумахер къде го хванат. Дали е въпрос на кола или на възрастови проблеми - Шумахер ще си остане с 7 титли. Стигат му, най-успешния е.

За ЕГН-то му е ясно, че вече рефлексите и хъса се доближават до тези на умрял кон... ама ми е странно защо вече 2ра година не може да направи от Мерцедеса конкурентна кола, както навремето дори с по-малкия си опит изкара Ферари от блатото и го върна на върха?

Колкото до Канада, на моменти наистина прекалиха със SC, дори сякаш нарочно прецакаха Алонсо - колата му просто беше увиснала на кантар и дори не беше загаснала, само трябваше при подсилени жълти флагове преди завоя няколко по-яки стюарда да го избутат обратно, тогава нямаше да изгуби толкова точки и да потъне в класирането. Единствено ми хареса, че тоя път ФИА не прекалиха с наказанията - повечето сблъсъци наистина бяха спорни откъм вина и подходящи за графа състезателни инциденти, но тия безкрайни сейфти кари направо провалиха състезанието на Фетел, Алонсо, Шуми и други пилоти, заслужили си по-предно класиране в дъжда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ама ми е странно защо вече 2ра година не може да направи от Мерцедеса конкурентна кола, както навремето дори с по-малкия си опит изкара Ферари от блатото и го върна на върха?
Митак, Шуми отиде във Ferrari през 1996-та, а Браун и Бърни през 1997-ма. Истински шанс за титла при пилотите и такава при конструктурите имаше през 1999-та, така че не се знае какво предстои през 2012-та... Но трябва да отбележим и това, че тогава тестовете не бяха забранени, а Ferrari бяха едни от малкото (ако не и единствени) със собствени писти, нa които могат да тестват, когато си поискат. Сега е друго - тестовете са ограничени и ако болида не е на ниво в първите стартове, по - вероятно е да си остане такъв и през целия сезон. Не случайно миналата година Mercedes отписаха 2010-та в средата на сезона, както вероятно ще стане и с Ferrari тази година... Това от своя страна отново доказва колко е тъпо да се въвеждат ограничения в уж най - високото ниво в автомобилния спорт. Формула 1 не трябва да е евтина според мен. Трябва да е скъпа, да е хай тек до безумие, да има свобода, за да могат инженерите да творят на свобода...

И да се върна малко в настоящето - аз си мисля, че Шуми си е на ниво, но колата му отстъпва значително от тази на конкурентите, а и вероятно не му пасва толкова, колкото на Розберг. Но за това си е виновен сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Но трябва да отбележим и това, че тогава тестовете не бяха забранени, ...

 

Ето в това е истината! Как да влезеш във форма без право на тестове?!? Как да подобриш колата когато няма право да я тестваш? За мен това решение на ФИА (забраната на тестовете де) е пълно безумие и води единствено и само до намаляване на шансовете на всеки завърнал се или влязъл във Ф1 да постигне нещо през първите си години там smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формула 1 не трябва да е евтина според мен. Трябва да е скъпа, да е хай тек до безумие, да има свобода, за да могат инженерите да творят на свобода.

:smt017 то това е и първоначалната идея на тези състезания , но 21 -ви век и групата сърдити старчета ги обърна на печалбарство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Не съм ферарист, нито пък фен на Алонсо, но днес той беше недостижим! smile126

При такова каране - шапка му свалям. :smt017 Беше удоволствие за мен =D>

 

п.п. Общо взето .............. от миналата година го чакаш този ден. smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааааааа браво на Алонсо! Да стане малко интересно,че Редбулите немаше кой да ги бие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......жалко ,че не валя дъжд... да си спомниме доброто старо време( чичко Шуми) \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ферарист, нито пък фен на Алонсо, но днес той беше недостижим! smile126

При такова каране - шапка му свалям. :smt017 Беше удоволствие за мен =D>

 

п.п. Общо взето .............. от миналата година го чакаш този ден. smile004

абе аз май този ден го чакам всяка година.... smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на нашата улица изгря слънце! Браво на Алонсо! Той казва, че започва да побеждава...дано, дано, дано - до всяко добро същество застане поне още едно... :smt033

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"детето чудо" днес фетел за малко да направи 5тото си изпреварване в кариерата, ама нещо не се получи smile091

айде честито на скудерия фераристи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще вземат да живнат тез ферарита в средата на сезона. Ама нищо пак е нещо... :smt017

Дано само да задържат темпото и представянето!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано Алонсо ако не тая поне другата година да изкара още една титла...тогава ще е в устите на поне още 4-5 поколения редом с Ален Прост,Михаел Шумахер и незаменимият Аертон Сена ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Е вярно ли Фетел ще спечели битката с Маса в бокса?! Не успя да покаже качества и мъжество на пистата, та трябваше в последната обиколка механиците да му спечелят една позиция! Ама поне да опита малко какво е да не си на първа позиция и да се бориш за позициите, а не само да караш с празна писта пред себе си! Иначе колкото и да не мога да понасям Хамилтън, не мога да отрека, че направи много силно състезание и просто беше по-добър от Алонсо (Уебър не го броя - той за мен е посредствен пилот).

Добре, че на Алонсо му свърши горивото една обиколка СЛЕД финала, а не ПРЕДИ - щеше да е пълен фарс иначе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равносметката ДНЕС, според мен: smile056

 

1. Хамилтън - силен пилот+силна кола!!! (силен бокс)

2. Алонсо - дали пилота, дали колата??? (, но със сигурност силен бокс)

3. Уебър - кола без пилот ....!?! (и добрия бокс не му помогна)

4. Фетел - малко пилот+малко повече кола .... (само с механици в бокса)

5. Маса - пилот+кола (без механици в бокса.....)

 

и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие сякаш тази година за пръв път гледате формулата! Уебър не можел да кара, затова може би миналата година почти до последно водеше за титлата?! Явно обаче този сезон му е трудно да се приспособи към новите гуми, пък и изглежда доста демотивиран и тези неща наистина му липсват от качествата на един шампион. Същото донякъде важи и за съотборника му - много е добър, но само при определени условия... точно тук си проличава и трябва да призная шампионската класа на Алонсо, колкото и да не ми е симпатичен като човек. Хам все още е незрял, но е много борбен което е ценно качество /ако е в рамките на допустимата агресия/, щом дори успя да зарази с него улегналия Бътън.

Германската Гран при обаче най-много ме зарадва с факта, че Редбулите са вече застигнати и дори задминати от другите топ тимове, иначе въпреки многото изпреварвания и екшъни от началото на сезона интригата беше пълна скръб. Предишното състезание го пропуснах, пътувайки за почивка и после дори не ми се дощя да го гледам на запис, но май отново ще започна да ги следя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Krankenstein, с Е-е-е-е-йййй такива букви съм написал ДНЕС, а ти ми говориш за миналата година!?!

То и аз МИНАЛАТА година а-ха да си помисля, че Уебър може да кара и ............., то станало ТАЗИ година. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.