Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Почистване на дроселова клапа на инжекцион


Skoda_Octavia 1.8T

Recommended Posts

Някой да напише как се чисти дроселова клапа на инжекцион. Искам сам да си я почистя и моля някой компетентен да напише ако има нещо за което да се внимава. Ако някой има опит с 1.8 Т още по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм от компетентните ма да се изкажа...:)))

При мене на празен ход плуваха оборотите и тва е супер дразнещо като я изчистих заспаха. На 1.8Т са два вида клапите едните са със жило другите с електронна газ - педала е потенциометър а в клапата има електромоторче. Аз само със втория вид съм си играл - махаш въздуховода и клапата се вижда колко е мръсна.Отваряш я с нещо не много остро като мека дръжка на отверка (представлява една кръгла клапа с ос посредата на която е закачено отвън елекромоторчето) и с памучно парцалче и някакъв спреи за чистене на карбуратори инжекциои и т.н. почваш да чистиш. Обикновенно има нещо черно там където се затваря клапата дето без спреи няма махане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да значи моята е от първият вид с жило е. Ми мисля с спрей за дроселови клапи да я почистя. Но за да стане по добре трябва и от двете страни да се почисти. При теб като я почисти после настройваха ли ти я или ти на VAG COM. Че като се чисти може да изгуби настройка и после трябва да се настрой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че ако целият корпус се откачи и от въздуховода и от другия край от колектора е по добре да се почисти. Има риск само да се съсипе гарнитурата която е на колектора, ма мисля и се надявам да е някаква метална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е със жило невиждам какво ще и настройваш... с моторчето като седи на контакт 1 минута или нещо подобно се самонастройва и трябва се чуе някакво избръмчаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз прочетох нещо подобно в Аутодата, че седи на контакт и т.н. ма не пише кво се настройва с това. Ако знаеш напиши. И все пак тя е с жило но има свързан потенциометър към нея и някъв датчик, може би и да се настройва електронно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

настройва се

от 04

 

Искаш да кажеш 4 канал или? Аз четох в немски форум и там пишат, че се настройва на 098 канал. Тъй като си писал, а гледам, че разбираш мисля да я почиатя по следния начин. Свалям тръбата на интеркулера и я пръскам от едната страна, а после давам гас и тя се отваря и е пръскам колкото мога с спрей за дроселови клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали от четвърти или от осми ще си избереш 98група е все едно

просто от едното можеш да отваряш 1 канал,а от другото 3 наведнъж

канал и група -не бъркай

а клапата я свали,не на място

по просто казано:натиккаш енджин 1,после 4 и като ти даде прозорчетата с живите данни натискаш up и оборотите ще се променят.чакаш така 1 мин и гоу бек и си готов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок мерси така ще направя и като съм готов ще пиша кво е станало, че още нямам кабел за тоя VAG ма намерих откъде да си купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.