Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Направихме една година - една по-различно разказана история!


shaft

Recommended Posts

Мина и замина още една година с Октавианка - днес става на две годинки и към 39 000км. Така да се каже, не беше никак лесна година, но още върви напред, и понякога при паркиране и маневриране - назад!

През тази година се сдобихме с така желаните лайсни на клуба + стикер, благодарение на Юли. Юли, благодаря много! Стикера не съм го залепил, защото още си позволявам да правя глупости понякога, а не искам да излагам клуба и си го пазя докато узрея напълно (може би няма да е скоро). За сега само лайсни на номерата, за да доукрасят визията на колата и да добавят още коне!

 

Чудя се откъде да започна историята на втората година... Както и да е, ще започна с малко снимков материал. Така винаги е било по-лесно.

 

Зимата си беше тежка и трудна. Бяхме леко мръснички и като капак - скреж по цялата кола:

IMAG0092.jpg

Изглед и отзад:

IMAG0091.jpg

 

Веднага бяха взети мерки и резултатът беше следният:

IMAG0093.jpg

 

Изглед и отзад:

IMAG0102.jpg

 

И някакъв по-куц ъгъл - да има, за здраве:

IMAG0095.jpg

 

Тогава се разкри и първият козметичен дефект, следствие на зимните отвари по улиците:

IMAG0100.jpg

 

Не мина много време и взех, че поръчах сгъваем ключ (само кутийката) от United Kingdom:

DSC00274.JPG

И благодарение на gsimania - Юли, се сдобих и с перфектно направен сгъваем ключ. Благодаря много! Страшно точен човек!

 

След зимата, взех и оправих ръждясалият край на ауспуха (шкурка + силиконов бронзов лак - издържал на над 600 градуса температура):

IMAG0382.jpg

Стана поразяващо добре и се задържа за около 8-10 месеца така. В момента е ръждясал солидно добре - ще го оправям след зимата пак.

 

Повозихме се малко насам - натам:

IMAG0048.jpg

 

Имаше и доста по-слънчеви дни:

IMAG0373.jpg

 

Тук се фукаме, колко сме чистички на 30 000км:

IMAG0393.jpg

 

Ето и отзад - два три дни, след козметиките по ауспуха:

IMAG0381.jpg

 

Сложихме си и оранжеви габарити, като преди това пробвах с пет вида различни цветове...:

IMAG0764.jpg

 

Много добре се получи! На мен много ми харесва.

IMAG0763.jpg

 

И от там нататък започваме с леките и по-тежки поражения... За жалост, трябва да има и такива неща - няма как.

 

Някой "неможач" е маневрирал успешно в калника:

IMAG0005.jpg

 

После, заради забравено кожено яке се случи това:

IMAG0028.jpg

 

Снимка и отвътре:

IMAG0025.jpg

 

Следва удар от Рено Клио Симбол отзад - един турчин реши, че е супермен, не можа да ме изпревари, а след това и да се прибере и излетя от пътя...

(нищо му нямаше, изкара реното на собствен ход от 1м 50см канавка...) но пък се заби отзад:

IMAG0614.jpg

 

Не си личи много, Слава Богу не беше силен удар:

IMAG0616.jpg

 

И накрая, миналият месец джип с ролбар ме беше изместил доста солидно на паркинга:

P1020986.JPG

И още една снимка:

P1020987.JPG

 

Резултата от ремонта е чисто нов фар (счупен държач, както и релсата на която се държи фара) и още каквото е имало счупено там:

IMAG0837.jpg

 

Тук слагаме и краят на годината.

 

И, за да има "хепи енд", една прекрасна снимка - две години в Шкода Клуб България:

IMAG0106.jpg

 

И айде стига толкова за сега. Другата година още ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    20

  • bega4kata

    6

  • evin

    3

  • Цецо75

    2

Най-много писали в темата

По-малко кофти случки ти пожелавам тази година! И много безаварийно изминати километри! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Успял съм да пропусна, поради някаква нелепа за мен причина - забравил съм, явно, да пиша в темата какво стана през 2012 година. Както и да е - сега ще драсна за две години накуп и готово.

 

Започвам с 2012:

 

През годината нямаше кой-знае-какво ново, защото беше тежка година. Но пък уредих Шрекито с Аукс изход на радиото, за да мога да слушам каквото искам, когато си поискам:

IMAG0916.jpg

 

Друго не мога да се сетя, като подобрения/допълнения, но пък не липсваха и непредвидени разходи:

 

4 Нови подгревни свещи, защото старите бяха позаминали:

20121229_162313.jpg

 

Новичките:

20121229_103551.jpg

 

И като капак, имаше едно непредвидено завъртане на леда на Софийското място за срещи - НИМ. Опасно бързо се движех и ето го резултата:

20121219_102218+-+Copy.jpg

 

За щастие се разминах с леки драскотини и един счупен стоп (цяло чудо), и за нещастие - вратата на Тераното се огъна доста... Шрекито излезна здраво отзад.

 

20121219_102251+-+Copy.jpg

 

И така общо взето премина 2012-та година - скучно и към края с леки драскотини, които бяха оправени много бързо още същата година ден-два по-късно.

 

Отново изглежда така:

IMAG0953-800.png

 

И така:

IMAG0952-800-vivid.png

 

20121227_101151.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега идва ред на 2013, която беше доста интересна година:

 

Първоначално се започна с много стара идея, отлагана поради липса на пари (единствено) - антикрило на RS. Но през 2013-та това стана благодарение на бат' Жоро (Odin), който ми изтърпя всичките глупости, погрижи се да отиде, да закупи и изпрати крилото от Чехия до България. Направено е от фибростъкло/"стъкломат" и тежеше около 2кг преди боята - след това не съм го мерил.

 

Крилото изглеждаше така:

 

20130425_173333.jpg

 

20130425_184454.jpg

 

Обаче, тъй като бяха празници, точно когато пристигна - Великденските празници - се наложи след няколко дни да се занимавам с него, като след празниците стана така:

20130508_181617.jpg

 

Ето и как го обезопасихме с Вили от ВЕТЕК, където го боядисаха :D :

20130508_181536.jpg

 

20130508_182547.jpg

 

Поседя два дена вкъщи и с Баджанака решихме, че е време да се действа с монтирането на крилото! Много съм му благодарен за всичко, най-вече, че направи перфектно и много професионално монтажа, та до ден днеше се държи и няма нито грам ръжда, нито се е разхлабило или нещо друго - просто няма сваляне от там!

 

Ето и как станаха нещата:

 

Много важно е правенето на шаблонче:

20130509_173103.jpg

 

След това и малко дупчихме (също, както е направено и при истинския RS):

20130509_173037.jpg

 

Ууупс, изглеждат много големи тези дупки, нали? Нищо й няма, болтовете са големички, за да държат здраво спойлерчето към капака :)

20130509_173720.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворчетата станаха точно, където ги искахме (точно, както при истинският RS):

20130509_173602.jpg

 

Залепихме го с двойнолепяща и със силикон уплътнихме, за да няма ръждички, като крайният резултат е това:

20130509_175550.jpg

 

Идеално прилепнало:

20130509_175538.jpg

 

И Шрекито се сдоби с антикрило от RS:

20130509_174102.jpg

 

20130509_175809.jpg

 

20130608_104510.jpg

 

20130610_131548.jpg

 

20130610_131600.jpg

 

Много е яко! Може би, това е най-хубавото нещо, което стана както трябва на колата - сигурно, защото не съм го правил аз :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващото нещо, което подарих на Шрекито - бяха задни говорителчета Hertz DCX 165. Музиката стана няколко идеи по-добра. За жалост работихме в подземния гараж и нямам снимки на монтажа, но отново Баджо ги монтира супер професионално, за което пак съм му много благодарен - прекарвахме кабели и други глупости.

 

Продължавам с нови очички - и двата фара ги смених по каско с оригинални, защото на единия му мътнееше лупата, а другия се различаваше... и след като има нови очички, реших, че светлината, която излиза от тях и тя трябва да е нова (ксенонче):

 

Сложих 4300К, защото смятам, че е най-добре.

20130224_113656.jpg

 

20130223_084914.jpg

 

Нощта стана ден с ксенончето, спрямо халогенките.

 

 

От там нататък нещата просто не спряха - явно 2013-та е била добра година за Шрекито и най-вече за мен! Следващото нещо беше едно кожено воланче, което да преобрази малко кокпит-а, тъй като полиуретановият волан започна да се бели на 60 000км.

 

Слави в Люлин от Славиауто го направи чудничко:

 

Преди:

20130813_103639.jpg

 

След:

20130813_182056.jpg

 

Комбинация от мекичка, перфорирана кожа и нормална:

20130813_174515.jpg

 

Много готино се получи.

 

Следващото нещо, което беше е, да си сменя стелките, защото оригиналните-мокетени изкараха точно 3 години и половина (най-вече шофьорската се скъса доста), смених ги с най-обикновени, които имах останали, изкараха точно 2-3 седмици и се скъса пак шофьорската... Тогава си взех хубави, но пак мокетени, защото гумените не издържат под моя крак:

 

(Шрекито не го бях мил от месец и половина, когато съм правил снимките - мръсотията да не се гледа)

20131026_093041.jpg

 

20131026_092707.jpg

 

От там нататък имаше малко затишие, но за нова година се намери пак подарък (смених я цялостно - заедно с маншона):

20140106_125550.jpg

 

20140106_125531.jpg

 

А това е старата топка, която вече лъщеше, а маншона на 65 500км се беше закъсал вече:

20140106_102638.jpg

 

Общо взето до тук с новостите, като съм пропуснал чистачки и нови зимни гуми, защото старите (и гуми, и чистачки) бяха доста зле, но те не са интересни.

 

Е, не липсваха и леки драскотинки, иначе това няма да е Шрекито ;) Задната броня я одрасках в едно стърчащо желязо, което не видях... долу ниско (лекичко). Предната броня някой ме беше забърсал, но не съм ги снимал тези неща или поне не мога да ги намеря... леки драскотини.

 

И отново колата изглежда така:

20130610_131638.jpg

 

С тенденции да стане така (за сега е само фотошоп, ама а дано):

20130610_131844.jpg

 

И да бяга още по-бързо, за да й замръзва предницата ето така:

20140104_084403.jpg

 

20140104_084340.jpg

 

20140104_084336.jpg

 

 

Като краен резултат до сега - 4 години, 65 000км и много подобрения/добавки.

 

Поздрави

 

ПП: Пуснах няколко поста един след друг, защото има лимит на броя снимки в пост.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега жив и здрав да си и все така да си обичаш колата.Само едно стикерче на клуба и липсва и всичко ще е шест! :)

Пък и вземи да я докараш на НИМ ,някой път,да и се порадваме на хубавицата.

Поздрави! smile159

Вярно, вземи да дойдеш някой път!

И много добре те разбирам - и аз бях така! Не можах да заспя.

И сипах половин бака гориво, и обиколих почти всички околни села - както бяха заспали....

Симеоново, Драгалевци, Железница, Герман..... и други, но вече не мога да се сетя кои.

И на сутринта отидох на работа - но бях в такава еуфория, че въобще не се чувствах изморен!

Макар че през нощта навъртях почти 300 километра! :D

Тъй че ми е много познато това.

И късмет да ти пожелая! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега,да си купиш 2 капачки за пръскалки на фаровете,по 3-4лв. са и да ги боядиса бояджия и да ги лепнеш с малко силиконче ,за да си прилича на заводски ксенон!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега,да си купиш 2 капачки за пръскалки на фаровете,по 3-4лв. са и да ги боядиса бояджия и да ги лепнеш с малко силиконче ,за да си прилича на заводски ксенон!!!

А за друга по-голяма цигания да се сещаш? :) Аз - да - звънче. Ще й лепне като "на свинче - звънче".

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега като се зачетох и замислих писах на Венци и се оказа, че удареното Терано на НИМ вече е семейна собственост :) Леко си е клубен така да се каже :)

 

А иначе - все така да се радваш на Шкодака и да няма щети по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааам... оказа се, че съм се ударил в 'жипа, за да стане почти клубен. :D Хаха...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, харесал съм си едно Мазерати, можеш ли да го направиш форумно?

Къде го паркират? Имам един КРАЗ, с него ще стане - хахаха!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за друга по-голяма цигания да се сещаш? :) Аз - да - звънче. Ще й лепне като "на свинче - звънче".

 

Поздрави

 цигания??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старохотно се получава колата! 

Малко извън темата. Виждам, че е с климатик, това управление с тези врътки може ли да е монтира на ОК2 преди ФЛ-та, доста по-добре изглежда от старите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цигания??

Не ме кефи, бе човек... сещаш ли се за изкуствения ауспух на дизеловата RS-ка - та и това ми звучи така. Циганийка/Фалш все едно, това имам предвид.

 

 

Дали може да се сложи управлението -

http://www.briskoda.net/forums/topic/227790-fl-climatronic-retrofit/

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да продължа темата малко. Навършихме 5 годинки заедно :)

 

Колата стана на 81 500км, навъртяни за кръгли 5 години.

 

Изминалата година беше доста добра откъм новости, удобства и други. Най-накрая се сдобихме с лети джанти и хубави гуми, много добре паснаха и много ми харесват:

Kronprinz Magma Celsio:

Широчина : 7J x 16

Междуболтово разстояние : 5х112

Офсет: ET45

Централен отвор: 70 mm с втулки на 57,1mm.

 

Гуми Vredestein Sportrac 5 (205/55/16):

20140309_144241.jpg

 

Много ми беше кеф за джантите и дълго време нямаше никакви новости по колата, докато не дойде лятото и се сдобих с това бебче:

20140809_134921.jpg

 

Обаче ъпгрейдите не спряха до тук:

20140513_112756.jpg

 

20140513_142156.jpg

 

20140513_142305.jpg

 

Нови, диодни дневни светлини:

20140508_095727.jpg

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(...продължение... на предния пост, заради лимит на картинките)

 

Някъде към края на лятото ми пристигна и друг подарък от skodateile.cz (първоначално приличаше на "бомба"):

20140924_143946.jpg

 

И изведнъж излязоха няколко неща от "бомбата":

20140925_173409.jpg

 

20140924_145750.jpg

 

20140925_141609.jpg

 

Вече монтирани нещата:

20140925_141848.jpg

 

Преди:

20140925_142350.jpg

 

След:

20140925_173327.jpg

 

Тази година следва и пране на салона :)

 

И една лека добавчица на решетката, за да не изглежда твърде празно там:

20140930_094101.jpg

 

Ммммм... sweeeeeeet...:

20140930_094128.jpg

 

 

И една от най-скорошните снимки:

20141224_065024.jpg

 

И как беше "продължаваме напред" и продължаваме да гледаме така:

20141224_065059.jpg

 

Тази година може и да е още по-хубава!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, чудесно е станало! Личи си, че си обичаш колата! Жена ти ревнува ли ? Щото моята откачаше като започнех да приказвам на някой за Шкодата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви момчета!!!

 

Иначе, да - жената ревнува много!!! Неведнъж ми е казвала ”аз ако не я строша тая кола” - точно затова не давам да я кара друг - хахахахаха.

 

Трябва да изпера салона тая година (където ходи Ники - sharpshooter_), хем много съм го пазил, но няма как за 5 години така е...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, чудесно е станало! Личи си, че си обичаш колата! Жена ти ревнува ли ? Щото моята откачаше като започнех да приказвам на някой за Шкодата :)

И за това сега Фрд ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.