Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трябва ми съвет/помощ?


BlackPearl

Recommended Posts

Ми трябва до Добрич да дойдеш.

 

Ще спретна една маса!!!

 

Можеш ли да махаш таблото?

 

Аз открих и друг начин за кабелите.

 

Но ти пак ела, да опънем една манджа и да свършим работата!

Ако можеш да вързваш кабели ...на линия си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишок,да ти взема ли от тези моделиpost-3740-138453283907_thumb.jpgpost-3740-138453283991_thumb.jpg

(да имаш резервни),и малко други шукариики

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Исо, откачи ли ти :D Как ще махаш таблото друга работа нямаш ли си? Истината е че адски трудно се прокарват кабели от двигателя в купето на Фабия. Най добрия начин е да го вкараш където влиза основния сноп кабели към таблото. Някъде под него беше на много шибано място. Но естествено не се сваля цялото табло. Трябва да погледна някоя фабия да си спомня и ще ти пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, мерси, не ми трябват обаче!

 

Краси, оправих се, стана лесно! Успях да прекарам само окабеляването на уредите отстрани и през бушоните вързах кабелите.

 

Тази седмица ще се занимавам с датчика за маслото и с вакуум тръбата!

 

Всичко стана много лесно- за има няма 30 минути ги направих без да махам нищо.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснах ги точно под колонката. Минават си надолу, покрай гредата (металната на таблото) и минават над "таблото" бушоните.

Закачих масата на винтчето над бушоните. После с лампа прегледах къде (в кои канали) по таблото идва постоянен + и + само при контакт. Открих ги и сложих кабелчетата към бушоните. Сложих си и нов бушон към + на контакт, а за + постоянен вързах кабелчето към съществуващ бушон.

 

После си затворих бушоните с капачето им и така.

 

През седмицата ще слагам вакуум маркуч и кабел за датчика на маслото.

 

Ще пусна снимки тези дни.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно. Излишно е било да питам, защото не си пускал кабели към мотора. После с вакуума ще е интресното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ще се заема с това.

 

Мисля да махна въздушния филтър , зад него има цял сноп кабели, но вече как ще влязат в купето и от къде не ми е ясно, че то вътре е направо....голяма гъчканица от кутии с кабели и бушони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ще се заема с това.

 

Мисля да махна въздушния филтър........

Еййййй,не ги сложи тез манометри от зрънчо....ще им мине модата докато ги подкараш.Виж мойте снимки.....от къде минава шлауха

viewtopic.php?f=30&t=9909&start=60

ади успех

чакаме снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да му ......... бера лайката!

 

Кой я е мислил тази фабия???

 

ИКОНОМЕ, помогни ми.

 

Днес гледах кабелите от двг. отсег.

Кабелите влизат на сноп.... зад ЕКУто (и неговата пластмаса с 3те чопа) и зад ватата за обезшумяване.

 

Е, как да стигна до там.

Махнах ЕКУто, но не мога да махна поставката му (пластмасата) - има 2 винчета пластмасови, но май има и нещо от долу което го държи....

 

Помогнете.... ](*,)

 

Направо съм бесен! :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да му ......... бера лайката!

Кой я е мислил тази фабия???

ИКОНОМЕ, помогни ми.

Днес гледах кабелите от двг. отсег.

Кабелите влизат на сноп.... зад ЕКУто (и неговата пластмаса с 3те чопа) и зад ватата за обезшумяване.

Е, как да стигна до там.

Махнах ЕКУто, но не мога да махна поставката му (пластмасата) - има 2 винчета пластмасови, но май има и нещо от долу което го държи....

Помогнете.... ](*,)

Направо съм бесен! :smt0344

Пластмасовите, които държат стойката на ЕКУ не са винтчета, а копчета като за кори и др. Дърпаш по яко или ги повдигаш с разцепена отпред плоска отверка и излизат.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как е при теб, но при мен са кръстати винчета.

 

Днес махнах и 2те, но пак не можах да махна стойката. Явно от долу нещо я държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как е при теб, но при мен са кръстати винчета.

Днес махнах и 2те, но пак не можах да махна стойката. Явно от долу нещо я държи.

Да главите са им са кръстати, ама не са винтчета. На моята нищо друго не я държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, издърпват се навън...

 

Икономе, имаш ли от програмата нагледна снимка, къде минават кабелаците?

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.