Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Трябва ми съвет/помощ?


BlackPearl

Recommended Posts

Колеги,

 

Трябва ми малко информация.

С Иво бях говорил в Лясковец, обясни ми, но....

Искам да знам следното:

След като махна предната колонка на фабията (до волана , пред шофьорска врата), как да прекарам и ОТКЪДЕ да прекарам кабели?

И как тези кабели и КЪДЕ се прекарват за да стигнат в дигателния отсег?

Махнах си колонката, отпред има някаква вата (обезшумяваща и после дунапрен), не набарах никаква тапа???

post-161-138453276188_thumb.jpg

 

И как ще влязат в двг. отсег?

Трябва ли да се махне кората където са чистачките.... и как се маха???

post-161-138453276334_thumb.jpg

 

Много ще съм благодарен, ако ми помогнете колеги.

Обръщам се и към ikonoma, понеже той е като малка енциклопедия в този раздел!

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми свали първо капака на предпазителите и долната част на таблото, означил съм я с 4 и огледай. Трябва да има един вертикален сноп в основата на А колоната, който отива ногаре. Някой да ти светне откъм двигателя и да размърда проводниците, за да ги локализираш по-лесно. По-долу съм описал откъде евентулно може да ти минат проводниците.

 

С 1 е означена една гумена тапа, която можеш да използваш, ако не немериш другаде откъде да прекараш проводниците през щита. С 2 съм означил мястото, кадето един сноп влиза вертикално в купето. Би трябвало да можеш с водач да си изтеглиш оттам проводниците.

post-1221-138453276341_thumb.jpg

За да свалиш пластмасата на А колоната, означено с 3 (държи се на 3 щипки) първо сваляш гуменото уплътнение на врата. Само го дръпни и ще излезе от канала. Дърпаш, но внимателно, пластмасата на А колоната и сваляш капака на предпазителите откъм вратата. Сваляш долната част на таблото, означена с 4, като първо сваляш ключа за фаровете, развиваш болтовете, май бяха 8 бройки и леко като отвориш откъм теб, бръкваш с ръка и откачаш гумения маркуч за охлаждане на малката жабка. Диагностичната букса може и да я оставиш, ако не ти пречи кората в краката, иначе внимателно я сваляш откъм таблото.

post-1221-13845327646_thumb.jpg

Може да се наложи да развиеш таблото с предпазителите, за да стигнеш до кабелния сноп.

 

За водач за изтегляне на новите проводници, може да използваш парче тел, да не е остро накрая!!!, да го прокараш през вертикалния сноп кабели и след това новите проводници да ги увиеш с тиксо и да ги изтеглиш. Като игла с конец.

 

Това ти е един вариант.

 

Това е мойта кола със свалена кора под волана и капак на предпазителите. Усуканият кабел е за диагностичната букса.

download/file.php?id=24019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа и аз се затруднявам с прекарването на кабели от там. Принципно по кората на чистчките би трябвало да се намира кутията през която минава цялата инсталация между купето и двигателя (към ЕКУ-то).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се маха кората на чистачките.

 

Иво, то стана много сложно. И като махна таблото , после как ще стигна кабелаците? Тя колонката е горе и няма много място за кабели? Трябва да слязат надолу към бушоните ли?

 

Я прикачи снимката, че не мога да я видя.

 

Поздрави!

 

П.С: Аз колонката съм я махнал. Тя е на 3 шипки и 1 водач. Излиза и без да махаш уплътнението.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тапата като се махне или пробие после става малко наводнение в колата при по силен дъжд. Зад педала на съединителя минава едно като жило покрай него в гуменото му уплътнение си прекарах кабел. Другия вариянт е в дясно където е радиатора на парното има пак тапа която е по достъпна. Намира се обаче под мокета и излиза точно зад дясната чистачка където е винта за захващане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Removing and installing water box cover

1 - Plug

q replace

2 - Water box cover

q clipped into windscreen sealing section -3-

3 - Windscreen sealing section

4 - Windscreen

5 - Gasket

q when glueing use e.g. contact glue

post-116-138453276462_thumb.png

Removing

– Slightly release plugs -1- and cover the overall space with textile adhesive tape to prevent possible damage to the water box cover.

– Remove plug with pliers.

– Removing windscreen wipers → Electrical System; Rep. Gr.92.

– Unclip water box cover -2- from the windscreen sealing section. Pay attention to the seal -5-.

– Pull off the windscreen washer hoses.

– Disconnect the plug connection of the heated windscreen wiper washer system.

Installing

Installation is carried out in the reverse order.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ма питаш мене ....няма ти кажъ

питай първите газаджии :D

ти прави онова което ти дадох на паркинга.....че Верц точи зъби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Removing and installing top trim panel of pillar A

Removing

post-116-138453276509_thumb.png

– Pull off door seal -3- from pillar side A.

– Pull off top trim panel -1- from pillar A.

Install

Installation is carried out in the reverse order.

– When fitting the trim panel replace clips -2- in the top trim panel of pillar A, or replace with new ones.

 

Мога да ти кажа само как ще стане прекарването на кабелите в колонката. Както виждаш тя е куха. Отдолу като свалиш долния капак на таблото ще видиш ще и там им кухина, която се пада под бушонното табло. Извън кухината е почти невъзможно да прекараш кабели, въпреки, че аз прекарах моя за радар-детектора под уплатнението, но трудничко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали вчера теб те питах,мишок!

Вурста го остави, не ме притеснява.

 

И него ще метна, споко, да се постопли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ма питаш мене ....няма ти кажъ

питай първите газаджии :D

ти прави онова което ти дадох на паркинга.....че Верц точи зъби

Призовавам те да кажеш, не ми създавай работа да ровя из ръководството по нощите. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали вчера теб те питах,мишок!

Вурста го остави, не ме притеснява.

 

И него ще метна, споко, да се постопли!

ти ма разби 9:2 .....и искаш да ти кажа а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, дадох ти 2 гола да вкараш.

Онзи мискинин Цецко, на 0 ще го оставя.

Маркучето и кабелите си минават, има място под колонката, споко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали кората която се сваля за да свалиш стоп машинката примерно/сваля се жака на ключа за фаровете и на диагностиката,има 1 болт и под декоративния капак на таблото с уредите долу -което забърсваш от прах.Издърпва се на щипки е и отдолу е болтчето.Като го махнеш се гмуркаш отдолу в педалите и киризиш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Мога да ти кажа само как ще стане прекарването на кабелите в колонката. Както виждаш тя е куха. Отдолу като свалиш долния капак на таблото ще видиш ще и там им кухина, която се пада под бушонното табло. Извън кухината е почти невъзможно да прекараш кабели, въпреки, че аз прекарах моя за радар-детектора под уплатнението, но трудничко.

Самия панел не приляга плътно, освен на линията за клипсовете и има доста място за кабели или шлауфки (последното не съм пробвал) и може да ги прекараш откъдето искаш. Вече е изпробвано.

 

warfather, дава също добро предложение. Опитай при педала за съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих следните неща:

 

Ключ светлини/букса комп/пластмаса под волана/ бушони (табло)....

 

Е , пак няма въобще светлина в тунела.

 

Има бушони които са разположени до съединителя , има някаква кутия?

 

Как да процедирам?

Кабелите от колоната до бушотите ще ги прекарам да вържа уредите, но трябва 1 кабел + вакуум тръба да минат към двигателя? Е как да стане , мамка му?

 

Икономе, пусни ми схема за махане на табло на Фабия :)

 

post-161-138453278073_thumb.jpg

post-161-138453278142_thumb.jpg

post-161-138453278146_thumb.jpg

post-161-138453278148_thumb.jpg

post-161-138453278151_thumb.jpg

post-161-138453278153_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наспамих ти пощата.:) Имаш схеми за половината кола.

А и аз искам :mrgreen:

Гледах днес на Васко колата и силовия кабел за аудиото минава през онази гумена тапа на кутията за чистачките, но забравих да погледна откъде минава по-нататък, за да влезе в купето. Звънни му един телефон утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Няма да стане мойта работа.....

 

Как са я мислили тази фабия.

 

Ще се сваля табло :)

 

Не ми е ясно едно, как се сваля километража (таблото с измервателните уреди)???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно. Сваляш пластмасата под таблото с издърпване към теб, след това развиваш двата болта, които се откриват и натискаш горният край на таблото докато се откачи и го изваждаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааааа, каква била работата.

Натискам горния край.

 

Аз махнах 2те винта, ама исках да го издърпам- и ме беше страх да не счупя нещо и се спрях....

 

Мерси много.

 

Сега питах Васко(влакчето), каза ми да махна уплътнението на вратата. Зад него минавали доста кабели?

 

Дано да е така, малко не ми се вярва? Някой да е пробвал?

 

То таблото от какво се откача?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрене,недей да се мъчиш!

Като се върна от път (след 7 дена,живот и здраве),ще я оправим.

Ще ти сваля таблото,ще ти прекарам маркучето за манометъра от където искаш,само ме изчакай 7 дена.

"Бързата работа - срам за майстора" smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.