Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ел. Проблем 120L


markim

Recommended Posts

Днес както си карах угасна и реших да пусна темата преди да започна да проверявам къде е проблема, за да спестя време, ако някой даде добри пердположения.

Та ето какво точно се случва:

Когато ключа е на" контакт"

-свети лампата на спирачката, на маслото - не свети, на зареждането-съвсем леко

-не работят мигачите и вентилатора за парното

-работят фаровете и аварийни (ако ги включа)

Когато паля:

-двигателя тръгва

-светва лампата на зареждането

-ако не давам газ, колата гасне

-пак не работят мигачи и вентилатор на парно

-фарове и аварийни са ОК

Мисля, че генератора е ОК, защото като давам газ пак се усилва леко светлината на фаровете.

Освен това, проблема по едно време изчезна както си карах ... т.е. угасна лампата на зареждането и мигачите си се оправиха и после пак същото.

Аз се съмнявам за:

1.Контактния ключ

2.Реле-регулатора.

3.Бубина - малко вероятно.

Ако някой има идеи къде може да е проблема - нека пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Не съм ел. техник, но съм имал подобен случай с изгорял бушон.

На бушон 2 (15А) са вързани доста консуматори:

- моторче на парното

- моторче на стъклочистачките

- моторче на пръскачките

- мигачи

- уред за температурата на охл. течност

- горивопоказател и контролна лампа за горивото

- контролна лампа за зареждането, за мазането на двигателя и за спирачната система

- електромагнитен клапан на карбуратора

- фарове за заден ход

Ако всички тези консуматори не ти работят, значи трябва да е изгорял 2-ри бушон.

Ако не, почисти добре контактните повърхности на този бушон и провери закрепването на снопа кабели от двата му края. Притегни клемите на акумулатора. При изгорял 2-ри бушон няма зареждане и на празен ход мотора гасне.

Щом от време на време се оправя, значи става някакво прекъсване във веригата на бушон 2. :-k

Провери да не би да са хлабави клемите към контактния ключ. Ако не, виж връзката му с бушон 2. Според мен тук някъде е проблема.

 

П.П. Стандартно лампата на спирачките не свети при включено запалване ( контакт ). Тя светва при позиция II на стартерния ключ, когато стартера върти мотора. Другите две за маслото и зареждането светят на I позиция ( контакт ) на ключа и на II, когато стартера върти. Тази за зареждането свети по-слабо, защото червеното стъкълце пред нея е по-тъмно от това на лампата за маслото, т.е. това си е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за Borkorn...право в десятката =D>

 

Благодаря! smile159

 

...

 

Абе проверих ги аз вчера бушоните, веднага като взе да ги прави тия номера ама си бяха здрави.

И сега като го свалих тоя N2 го гледам пак нищо му няма-жичката здрава.Но като го премерих с уреда - не бачка.Явно се скапват а жичката си остава цяла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях изписал няколко реда как лампата (!) следва да минава и тя през предпазител 2, но това е грешно.

 

Сетих се, че, ако се захранва от изхода на бушон 2,

- по време на "стартер" я захранва + от захранването на контактния ключ, който не минава през предпазител (само господ го пази). В този случай ако стоп машинката е затворена този + ще се върне към изхода на бушон 2, но ако във веригата има късо, тя ще се запали. Докато ако лампата се захранва от входа на бушона, се получава, че, ако сигнализацията е активна - плюс без предпазител отива към + преди предпазител 2, а ако сигнализацията не е активна лампата се захранва от линията +12в, която само господ пази и тока отива само до изхода на машинката, като не минава през нея.

 

Но ако откачиш жицата от контактния ключ (най - тънката, за сигнализацията) ще ти се отдаде възможността да превържеш лампата (!) да минава през бушон 2 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Аз пък отдавна съм си решил проблемите с предпазителите като си смених таблото с такова от голф II. Сега имам предпазители за всичко поотделно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.