Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Шкода отвъд океана!


sotef

Recommended Posts

http://www.synlube.com/testcars.htm

По средата на страницата има интересна информация за Шкода, и по- точно за модела фаворит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвалили са я и то доста, защото пище, че след като VW са купили Шкода от чешкото правителство, са решили да спрат плановете за продажба на Фаворит в САЩ и Канада защото техният Голф 2 който тогава се е продавал два пъти по-скъпо от Фаворит на американският пазар, не е бил по-добър с нищо,дори обратното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж ти, това е доста интересно - любопитен е въпроса тогава защо в щатите не карат фабии и октавии... все пак не са малки коли октавиите например, още повече че имат и големообемни двигатели каквито американците карат :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно защото холитиката на VW е не да продава евтините шкоди а да продава фолксвагени и аудита защото американския пазар не ебеден. По същата причина предполагам няма и сеати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изненадани ли сте, че Шкода има износ за Канада? Естел II още са изнасяли за Канада и то с инжекционен мотор и хидравлика на волана...

 

виж ти, това е доста интересно - любопитен е въпроса тогава защо в щатите не карат фабии и октавии... все пак не са малки коли октавиите например, още повече че имат и големообемни двигатели каквито американците карат :-k

 

Приятелю, Октавията си е направо мини-атомобил за американските стандарти! И нещо друго, кой от всички двигатели на Октавия ти се вижда с голям обем по американските разбирания :lol: : най-големия обем в Октавия е 2.0 (гледам че Фабията ти е 1.2 и 2000 кубика явно ти се струва сериозен мотор), най-мощния 1.8Т 179к.с. ... Само за сравнение - в Голф 4 VW си пускат 3.2 с 237к.с., което най-вероятно е пъргава малолитражка за американците.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят мотор ми се струва малолитражен какъвто в действителност е :) иначе в америка си има много коли с 2.0 двигател между другото :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Америка напоследък не се хвърлят толкова на 5 литрови. Шкода все пак има какво да предложи ако 2.0 им е слабо, има Супърб 3.6 тубо бензин който е с простора на Е класа и ще направи на точка над половината от американските чайници с безсмислена кубатура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето 3.6 е атмосферен мотор ама..

Да деиствително не е турбо, но той върви така стряскащо все едно е турбо. Най-голямата кубатура която съм "разтривал" е 4200 V8 Мерцедес. Гарантирам, че 3.6 Супърб набира чувствително по-бързо от мерцедеса, разбира се и DSG-то си казва думата. Разлика може да се търси при еластичността от 160км/ч. нагоре там вече осмака може и да надделее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето 3.6 е атмосферен мотор ама..

Да деиствително не е турбо, но той върви така стряскащо все едно е турбо. Най-голямата кубатура която съм "разтривал" е 4200 V8 Мерцедес. Гарантирам, че 3.6 Супърб набира чувствително по-бързо от мерцедеса, разбира се и DSG-то си казва думата. Разлика може да се търси при еластичността от 160км/ч. нагоре там вече осмака може и да надделее.

 

И съм сигурен, че Мерцедес-а е бил над 2000кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Днес разбрах за това списание и ми станаха много интересни старите издания.А ето тва беше което открих за Шкода (сигурно има и още, но много ми се спи и не мога да гледам) :

цък и цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.