Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Това щеше да е Шкода ако не бяха руснаците!


Recommended Posts

SLY, Peter B скоро публикува няколко снимки на този модел с кратко инфо в "Малко красоти".

Видяхме и интериора. Само мога благородно да ти завиждам, че си бил в музея. =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SLY

    20

  • joro-120L

    16

  • rsk

    5

  • bega4kata

    5

Най-много писали в темата

Още един много красив модел на Шкода:Шкода 1101 Пенок от 1952-ра.По всичко личи,че този модел е бил произведен,но колко бройки не се знае.
Това не е модел на Skoda. Това е автомобил направен в Pennock, на база на серийна Skoda 1101. За Pennock чичо Гугъл каза, че е холандска каросерийна работилница, една от най - старите в Европа. Навремето популярна практика е било да се правят купета по поръчка, на базата на различни серийни шасита, но в края на 50-те повечето подобни ателиета прекратяват дейността си, но това е друга тема.

Ето още една кошница, правена в Холандия на базата на серийна Skoda от 50-те, вероятно също 1101 или 1102, съдейки по колелата, решетката и 1089-кубиковия морот - Reys Special...

Друго подобно - Winnetou, направено от швейцарци през 1967-ма, на база на 1000 МB.

 

Сетих се за още едно - Trekka от Нова Зеландия, правена на база на Octavia. На първата снимка е предсерийният "прототип", а на тази снимка е серийната версия, също така "красива". Идентично е правеното в Пакистан (също на базата на Octavia) Skopak. Произвеждано е през 1968 - 1971-ва от пакистанския вносител на Skoda... Подобни са правени и в Турция - 1202 Kamyonetleri - на базата на 1202. На снимката отзад, зад пикапа се виждат купетата. Друг турски пикап на база на Skoda (в случая 1203) е този Kamionet SA.

 

Общото между всички изброени по - горе е това, че ползват за основа шасита на Skoda, но категорично не са произведени от заводите на марката в Чехословакия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска това което си написал го знам вече.Шкода Пенок все пак си е Шкода независимо дали е направена в холандия.Ако погледнеш над решетката си пише Шкода.За Рейс-Шкода това също е Шкода,независимо къде са я направили.Това е все едно Ролс-Ройс Содомка да не е Ролс-Ройс.За Трека си знам,че е Трека,на места съм чел Шкода Трека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чел, че Hispano Suiza си е испанска марка. В един AUTOBILD от миналия месец пише, че има планове марката да бъде възродена и снимка на прототип с 700кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто снимки на автомобила от "Малко красоти", щото който не следи темата, трудно ще ги намери и инфото на Петър.post-4842-138453276836_thumb.jpgpost-4842-138453276887_thumb.jpgpost-4842-13845327689_thumb.jpgpost-4842-138453276893_thumb.jpgpost-4842-138453276896_thumb.jpgpost-4842-138453276899_thumb.jpgpost-4842-138453276902_thumb.jpgpost-4842-138453276905_thumb.jpg

6 литров, редови, 6 цилиндров агрегат и лукс предназначен само за държавни глави, царе и т.н. от този ранг хора. В средата на 20-те заводите Шкода купуват лиценз за производството на тази луксозна лимузина Хиспано Суиза - една от черешките на тортите в първата половина на миналия век в автомобилопроизводството.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам защо човека е направил подробни снимки.Явно е имало експозе на този автомобил.В музея беше забранено да снамаме тази и още една.Страхотен автомобил.Титаник на четери колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Шкода Пенок все пак си е Шкода независимо дали е направена в холандия...
Може и ти да си прав по принцип. Моето мнение е, че Skoda (примерно) е Skoda, ако е излязла от завод на Skoda и я има в официалния архив, било то като прототип или серийна кола. А за това, че Pennock, Sodomka или която и да е каросерийна работилница използва имената на "донорите", има просто обяснение - регистрацията на съответното творение. Защото каросерийните работилници не правят рама и мотор, а за да се регистрира една кола като такава, ти трябва точно това. Рама и мотор с марка Pennock (примерно) няма, затова те не могат да регистрират колата си като Pennock Model X.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Моето мнение е, че Skoda (примерно) е Skoda, ако е излязла от завод на Skoda и я има в официалния архив, било то като прототип или серийна кола....

 

:smt017

И в Ботевград имаше завод за каросерии и монтираха на шаси с двигател от Шкода RTO, каросерия на автобус, а марката на автобуса беше Чавдар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Ботевград имаше завод за каросерии и монтираха на шаси с двигател от Шкода RTO, каросерия на автобус, а марката на автобуса беше Чавдар.
Това горе - долу опровергава моето твърдение за регистрирането на возила, произведени от каросерийни раборилници, но е факт, че Чавдар не e Skoda.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това горе - долу опровергава моето твърдение за регистрирането на возила, произведени от каросерийни раборилници, но е факт, че Чавдар не e Skoda.

Роска, сигурно зависи от договора. Сещам се и за други примери:

1. Последният модел на Чавдар/вече задномоторен ;) / и на възд. възглавници - шаси МАН, СЕТРА.

2. Българско шаси 4х4 с двиг. Перкинс и кабина оборудвана на АВИА - камион марка Преслав /на същото шаси автобус Чавдар 5С/

З. Чешко шаси с двиг. от АВИА и българска каросерия - автобус марка Чавдар.

4. Шкода Мадара - Шумен.

Абе, пълна лудница! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автобусите чавдар със заден мотор са били с ман или със шкода мотор турбо 200коня!!!!

Моторът е МАН, а външния вид е точно копие на СЕТРА.

Тези Чавдари не са били с мотор на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 цилиндров турбо 210 коня

мисля че освен на шкода каросерията и шаси /с 4те кръгли фара/ идвигатела е монтиран и на нашите Чавдар сетра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

„Чавдар” 11 М-4 е междуградски с 44 места. Каросерията е с една врата и е самоносеща, както при леките автомобили. В задната част на автобуса се монтира 6- или 8-цилиндров мотор. Първият е унгарски Raba MAN с мощност 215 к.с. по DIN при 1400 оборота в минута. Вторият е от чешката Skoda MS 634 с мощност 210 к.с. при 2000 оборота в минута. И двата са комплектовани с еднодисков сух съединител и петстепенни предавки. Задният мост, разположен непосредствено пред двигателя, е с едностепенно главно предаване, допълнено с планетарни редуктори, вградени в главините на колелата.

благодаря колега

 

п.п.миждудругото -новите Тодом са със същите на 100%/с отделните глави и т.н./ двигатели,само че на мястото на дюзите има свещи и работят на метан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко инфо със снимки. линкче...

И аз благодаря. Тази подробност за чешките мотори наистина не я знаех.

 

8 цилиндров турбо 210 коня

мисля че освен на шкода каросерията и шаси /с 4те кръгли фара/ идвигатела е монтиран и на нашите Чавдар сетра

Сами - smile159

 

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0% ... A%D0%B0%29

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.