Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Смяна на двигател на Фелиция


AlSab

Recommended Posts

Здравейте,

 

Карам Шкода Фелиция 1.3 карбуратор произведена 2000 година.

Интересува ме, може ли да се смени двигателя с по-мощен? Кои двигатели могат да се монтират лесно и без съществени изменения на останалите елементи от колата? Ако имате познат който да продава подходящ двигател, моля, препоръчайте.

 

От известно време мисля за такъв ъпгрейд, но днеска двигателя се скапа. Без да искам включих от 4 на 3 вместо на 5 скорост при 110км в час и двигателя спря да работи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С относително малко преправяне ще минеш,ако сложиш 1.6MPI AEE 55kW,който се монтира на Фелиция,Голф 3 и Поло.Двигателя е със завидните 75конски сили,докато твоя сегашния е умопомрачителните 58к.с.Трябва да вземеш двигателя в комплект с инжекционната система - Magnetti - Marelli.ECU-то е BOSCH.Ще трябва да смениш и таблото с уредите.Това го нахвърлям набързо,със сигурност ще има още неща за смяна,но това да каже някой по-запознат от мен smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, утре ще говоря с майстора който ще я прави, да каже дали му се занимава и колко ще струва. Може да се окаже, че вместо да сменям двигателя, по добре да сменя цялата кола. По моргите сигурно има такива двигатели, но кой знае дали нямат и те някакъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в раздел Продавам. Има Favorit-и за продан на части, 1.3карб всичко 135, 136 по - добре (62к.с.) ти върши работа. Че даже и 120 ков мотор става, но с преправяне и е едва 52 коня. Двигателя не е повече от 100лв не се излагай и аз съм връщал 3 та с 110, но само се позачуди задницата на къде да ходи - не всички мотори имат "този проблем"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С относително малко преправяне ще минеш,ако сложиш 1.6MPI AEE 55kW,който се монтира на Фелиция,Голф 3 и Поло.

 

Според мен не си заслужава разправията - карал съм такава и не усетих особена разлика във вървежа, може би само на баир въртящият момент помага. По-добре намери КR мотор от голф, пасването става по същия начин, но вече ще разполагаш с над 130 стокови коне. Само ще трябва да помислиш и за подсилване на спирачките, евентуално и окачването, ако искаш да си правиш кефче по завоите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се допуска разлика в мощностите на стария и новия мотор повече от 10 %. Иначе минаването през Технотест е невъзможно.

 

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , КР -а ще избяга барабар с волана и предното стъкло на Фелицията ... да не говорим , че ще яде по 3 - 4 полуоски на ден и дисковите спирачки ще са последна грижа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите. Ако реша да сменям двигателя, ще ги имам впредвид. Но ако наистина не е разрешено да се слага двигател по-мощен от стария с повече от 10%, няма смисъл. Моя в момента е на 240хил км. Това, че е с карбуратор ми създава проблеми когато превключвам от бензин на газ. Докато се изцеди карбуратора, в задръстванията ми гасне.

 

За мое щастие се оказа, че проблема с повредата на колата е само в делкото - било станало като смляно. Аз като видях какъв облак черен дим излезе зад мен като включих на трета, изобщо не ми хрумна, че проблема може да е извън двигателя. Направо отбих в дясно, отворих капака да огледам външно дали няма нещо забележимо и звъннах на майстора да идва да ме тегли :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се допуска разлика в мощностите на стария и новия мотор повече от 10 %. Иначе минаването през Технотест е невъзможно.

 

Успех!!!

Това не е ли малко остаряло? В смисъл, всяко купе е подготвено за двигатели от най-маломощния до най-мощния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще слагаш др.мотор -няма смисъл да се трудиш за 16,така и така ще има галимация със смяна на мотор...ами слагай 1.8 турбо и си ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли малко остаряло? В смисъл, всяко купе е подготвено за двигатели от най-маломощния до най-мощния.

Купето да. Но трансмисия, ходова част, окачване и най-вече спирачки и кормилно управление, дали са съобразени за най-тежкия /разбирай най-мощния/ двигател. Аз лично не бих се разписал под такъв протокол.

Ако можеш да докажеш, че тези системи отговарят /разбирай европейски сертификат за качество на всеки един компонент/ на мощността на съответния мотор, тогава може би /едно голямо може би/ да, но в общия случай не си струва.

Такива са изискванията на "Технотест" - АД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, скоростните кутии са различни, но спирачките лесно се сменят, защото главините са им стандартни. Както и да е, информацията е полезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, скоростните кутии са различни, но спирачките лесно се сменят, защото главините са им стандартни. Както и да е, информацията е полезна.

Колега, аз съм наясно, че спирачките и др. неща се сменят лесно от техническа гледна точка. Тука говорим за документче. Т.е. да се докаже документално със съответните сертификати, че тези спирачки /като се почне от спир. помпа, усилвателя на спирачките, супортите, накладките и дисковете/ са за този двигател. После същото за окачването и за ходовата част. Ще се наложи да смениш половината автомобил, а какво ще получиш накрая???

Потърси при някой продавач на части въпросните документи и пак ще си говорим.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ВСИЧКИ случаи се минава Технотест, дори ако новия мотор е по-маломощен, освен когато е заменен със АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ модел и кубатура. Поне в София е така, щото съм чувал в други градове да минават метър. Иначе и Гената сигурно е прав - ще трябва и купето да се укрепва, че като знам какъв е дроб /не Гената, купето :lol: /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само се замислете за разликата в купетата между един 1.3л двигател бензинка и един 1.9дизел, слагани на Фелата. А тя е че дизеловото купе е подсилено с триъгълни планки отдолу. За има няма 15кг разлика - :-k каква разлика. Това ми говори, че като цяло коша е много слаб. Фелиция е изнасилено перманентно решение на немеца, докато реши замяната на фаворитовото наследство с нова платформа. Аз писах из форума, че имам отремонтиран 45коня дизел от уно заедно със скоростите, ама дори и аз не се наемам да го присадя на някое купе предноприводна шкода, щото ме е страх от резултата-за купето, не за двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.