Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода GLS


InFeRn0

Recommended Posts

Тук ще ви покажа най-завършения GLS в клуба. Повечето от вас го знаят от събора. Този GLS е единственият, който има хром лайсните на задната маска. На снимките още не са сложени лайсните на вратите и другото хром огледалото, но момчето каза, че ги има. Нови неща по-колата са оригинален спортен волан, хром рингове на уредите, лети джанти. Снимах я онзи ден в гр. Дряново.

post-3121-138453273223_thumb.jpg

post-3121-138453273228_thumb.jpg

post-3121-138453273231_thumb.jpg

post-3121-138453273234_thumb.jpg

post-3121-138453273468_thumb.jpg

post-3121-138453273472_thumb.jpg

post-3121-138453273475_thumb.jpg

post-3121-138453273477_thumb.jpg

post-3121-138453273482_thumb.jpg

post-3121-138453273485_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще ви покажа най-завършения GLS в клуба....

Сега остава и в талона на колата да пише GLS. ;)

Такъв модел на GLS, не съществува! Има доста импровизация.

Колегата от Дряново си го е направил по негов вкус, в което няма нищо лошо, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много хубава! Благодаря за детайлните снимки. Пожелавам да я подържа все така добре!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

E, откри ли разликите?

Сега да не си помислите, че се заяждам? [-X

Харесва ми колата и личи, че човека си е направил с мерак! И особено с тези дефицитни детайли. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова е на SLY автомобила, добре ще е да има още няколко такива....Години търпелива работа за това състояние и търсене на аксесоари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти е че продаде оборотомера, джантите, барчето ...

 

Кого имаш предвид.. :)

 

Колегата имаше в предвид собтвеника на шкодата , спомням си миналата година че се видяхме с него на ретро парада в Несебър :) , тогава беше с оборотомер , обаче ми каза , че не е работил и джантите му бяха като на колегата joro-120l само че бяха чисто сиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално старание, но е далече от оригинала. А все пак си мисля, че по-ценното е да се търси 100% GLS-автентичност. И надписът на барчето загрозява целия салон, воланът го преглътнах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът си е шкодов спортен и изглежда много по добре от оригиналния шкодовски волан който е като от икарус!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана е от 1966-та както пише в средата МБ спорт и предполагам доста е карано с него в смисъл волана има дълга и екстремна история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Воланът си е шкодов спортен и изглежда много по добре от оригиналния шкодовски волан който е като от икарус!

 

Не се ли търси автентичност или идеята е да се накичи с колата с редки шкодови части принципно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта ми е да направя колата по мой вкус с възможно оригинални части само.По този начин колата става уникална по своему.Оригиналния волан е наистина доста несполучлив и винаги ме е дразнил.От 2 различни модела GLS с баща ми направихме един като сме използвали това,което най-ни допада от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна Skoda! Много хубав цвят, съвсем като оригиналната боя е. А този модел джанти й стои още по - добре, а са и по - рядко срещани. Даже май не се сещам за други такива в клуба.

Поздравления за ентусиазма и начина, по който се подържа тази кола!

 

Само табелките по таблото не ми харесаха, но това е дреболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално старание, но е далече от оригинала. А все пак си мисля, че по-ценното е да се търси 100% GLS-автентичност. И надписът на барчето загрозява целия салон, воланът го преглътнах...

 

За някои неща си прав , но преди да критикуваш си купи една такава , стегни я и тогава заповядай да коментираме какво е оригинал и има ли почва у нас......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е уникална! Евала за труда и за изразходваните нерви за постигане на крайния ефект! smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално старание, но е далече от оригинала. А все пак си мисля, че по-ценното е да се търси 100% GLS-автентичност. И надписът на барчето загрозява целия салон, воланът го преглътнах...

 

За някои неща си прав , но преди да критикуваш си купи една такава , стегни я и тогава заповядай да коментираме какво е оригинал и има ли почва у нас......

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mен пък ми наресва волана, нито ми е от икарус, нито ми е несполучлив. Бих си сложил от октавия или фабия, но и оригинала съшо много ми харесва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някои неща си прав , но преди да критикуваш си купи една такава , стегни я и тогава заповядай да коментираме какво е оригинал и има ли почва у нас......

 

Някой ден... като се пенсионирам... обещал съм си да реставрирам някоя красавица. Но моят идеал е да бъде 1:1 както е излязла от завода. Нито повече, нито по-малко. Поради тази причина не понасям тунинга smile049

 

Поздравления на SLY за старанието, не съм си и помислял да го критикувам, просто изложих моята гледна точка...

 

 

PS. Коригирано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.