Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

парно на фелиция


viko83

Recommended Posts

Здравейте колеги! Отскоро имам фелиция 1,6mpi и имам следния проблем с парното-когато потдържам между 2500-3000оборота на двигателя колата има парно,а когато оборотите паднат на празен ход парното започва да духа студено :oops: Ходих при двама майстори и чух 4версии-радиаторче,термостат(който е нов),клапи и водна помпа :-k

Ще съм безкрайно признателен ако някой колега може да ме упъти къде е проблема.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаба циркулация при ниски обороти - водна помпа./предполагам smile049 /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

колега ти поне имаш някво парно :D мойто хич не тръгва, проверих всички възможни бушони и релета всичко е здраво, не съм много компетентен по тези неща, затова колицата ше я карам на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С времето разстоянието между лапатките на помпата и копуса се увеличава от стареене ,предимно се износват лопатките на помпата ,затова си смени водната помпа и нещата ще се оправят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама си почисти и радиаторчето на парното. Повярвай ми във Фелата не се седи от жега (поне в мойта де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се радиаторче.смениха го и сега и в мойта не се седи от жега smile152

Казах ли ти аз. smile159

и аз, и аз :smt004 smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ли ти аз. smile159

и аз, и аз :smt004 smile001

Аз не можах да позная. :(

Колега, радвам се че си решил проблема!

 

Успех! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колеги аз съм с форман и имам теч от радиаторчето за парно ... как да стигна до него ?

от към купето или от към двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм с форман и имам теч от радиаторчето за парно ... как да стигна до него ?

от към купето или от към двигателя?

От към двигателя, към пасажерската страна се вади, с една видия мисля че се държи само и маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кутията която поема въздуха от към предния капак се сваля с едни щипки като ламаринки са, след това мисля че се сваля електромотора за да е по-удобно и по-добра видимост, не забравяй да си източиш антифриза, най-ниската точка се намира точно след радиатора(големия) има къс маркуч който влиза в метална тръба на която има болт мисля че с 10 гаечно се развиваше.

Може да опиташ да махнеш акумулатора и маркучите от радиаторчето и да го извадиш без да махаш електромотора мисля че на формана е по-удобно да се извади така, на мен при фелицията не ми достигаше около 2мм за да излезе.

Не дърпай нищо в посока към двигателя без да си сигурен че всичко което го държи е развито, че аз по този начин счупих бутона за степените на парното ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиаторче от 120 -ка става на 120 -ка и 105 -ца smile049

Също така радиаторче от Фелиция става на Фелиция (от опит). Единствено радиаторче от Фаворит става на Форман smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като парното на Формана ми е много срамежливо и ту идва топло и става, Ох баня ох кеф :D ,ту си отива и става за ушанка и ръкавици да си вътре :evil: ,та живо се интересувах тук там,и накрая говорех с един познат дето дълги год. е карал такава кола,та вика че някъде отстрани на парното имало болт за обездувашаване :roll: ,но не бил сигурен че е забравил,дали ще има нещо вярно :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като парното на Формана ми е много срамежливо и ту идва топло и става, Ох баня ох кеф :D ,ту си отива и става за ушанка и ръкавици да си вътре :evil: ,та живо се интересувах тук там,и накрая говорех с един познат дето дълги год. е карал такава кола,та вика че някъде отстрани на парното имало болт за обездувашаване :roll: ,но не бил сигурен че е забравил,дали ще има нещо вярно :?:

Някои имат други нямат, всяка година имат минимални разлики които биха могли да ти създадат проблем като подменяш едното с другото, от личен опит с тва парно в кво чудо съм се видял, ако има кранче то се вижда без да сваляш нищо мисля че трябва да е от към шофьора до жилото за отваряне и затваряне на клапите (на дъното на радиаторчето), но може да видиш и до маркучите, понеже при мен няма, един колега ми го показа на форман.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.