Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нац. Събор 2011: 21 - 23.05.2011 г.


Хашек

Recommended Posts

joro-120L Нищо подобно, не си ме засегнал smile159 Идеята, ми беше, че просто е по хубаво възможно най-много колеги да гласуват, защото по този начин ще има по-малко недоволни колеги! Защото спряхме да пишем в темата за около 2 дни и какво стана? Пак се започнаха въпроси от сорта на "защо не Юни?" "защо не в хотел" и тн. А това са въпроси, които бяха обсъдени в началото на темата! А ние по този начин, повтаряме и повтаряме и както каза Юли Mishelle темата се превръща едно безкрайно разискване на едни и същи неща, без да бъдат взети абсолютно никакви решения! smile027 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 410
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • beer_champion

    37

  • Mishelle

    34

  • BlackPearl

    32

  • micyri

    30

Най-много писали в темата

Искам да попитам дали, мястото и датата са окончателно решени Соколски манастир 21-24 май 11-то лето от новото хилядолетие??? За да може, че колегата Юли поема организацията, или пък може би има друг желаещ?

Аз мисля ,че ДА. Мястото и датата са уточнени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото и датата са уточнени.
Това добре. А оттук нататък за всеки отделен въпрос / проблем / ли ще гласуваме ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом, всичко е решено остава новия отганизатор да се свърже с когото трябва и да каже ако има нужда от помощ и да започне организирането на "Национален Шкода събор 2011" 21-24,,, 2011г. Соколски манастир! smile159 smile159 smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се върна малко назад и пак да покритикувам.....

 

И какво стана сега???

 

Пак с голяма кошница, а насреща нищо.

 

Да не споменавам някой хора.... Те преди приказваха: Да отменим Мирослав, да се заеме някой друг.

Сега какво стана, Мирослав ще си почива и .... няма никой насреща.

Подбазикват го , да вземел да остане.

Сами , с най-добри чуства казва, че Юли ще се справи.....

 

Ако беще на ротационен принцип: Тези 5-10 човека,които бяха остновата на предните събори.... Как ще се намерят други 5-10.

 

Най-лошото е, че на другите не им пука и си мълчат, въобще дума не обелват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися, няма грижи. Който иска да се покрива. Ще организирам събора и това е. Благодаря ти за това, че ми помагаш безрезервно. Благодаря и на всички останали, които писаха, че са готови да се включат, за да може и тази година да си спретнем як купон.

 

Трябват ми още няколко дена да обмисля нещата, да ги обсъдя с Исята и след като всичко е готово ще пусна съседна тема, касаеща само организацията и конкретни решения свързани с нея, както и самата програма на събора, когато й дойде времето. В нея няма да се приемат коментари, а ще се съобщават само взети решения, списъци с настанявания, всякаква информация и т.н. Тукашната тема ще остане за цялата последваща дискусия.

 

Ися, да ходя ли да си взема една карта на МТел с безплатни минути към семейство и приятели и да ти добавя номера към тях smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се чудил с тея списаци за настанявания и резервации , като абитуриенти в 12 клас значи кат ходи секи на почивка може да се оправя като ходи на сабор тря му е нагласено що организаторите трябва се занимават с подобни неща не ми е ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихо бе , демон.... Анастасе, ще вземеш да развалиш работата и ти :) . Пак ще почнат дискусии!

 

Обсъждано е точно това и мисля, че ще излезем с адекватно и максимално лесно решение.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като минали години имам задача за тази да осигуря купите. Ако мога с още нещо да помогна- на среща съм!

 

П.П За "другото" нещо, което няма да уповествявам, докато не стане реалност, ще държа връзка с Юли и Искрен.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека малко да обобщя нещата, като след обсъждането им тук, както писах по-горе, всичко ще бъде синтезирано в отделна информационна тема.

 

Главен организатор - моя милост;

 

Пом. организатор - BlackPearl;

 

Резервации за леглова база- Мартин - skodaman

 

Купи, медали - Митака (Skoda_Estelle).

 

Стикери и други рекламни материали, грамоти - предполагам аз, имам идея, да видя дали може да се реализира.

 

Фотограф - който има подходяща техника. Снимките е желателно да бъдат от началото до края на събора, след което моля да ми бъдат предоставени в оригинален размер когато му е удобно на собственика. Добре би било да има фотограф от сутринта на 21.05.2010г., за да можем да снимаме и първите пристигащи коли.

 

Оператор - Ицето (pow) - оператора трябва да е наличен на 20.05.2010г. по обяд с цел заснемане на пристигането на оборудването (шатра и т.н.) и самото сглобяване.

 

Сцена - договаряне, доставка, сглобяване - кой ще я договори и достави? Трябват поне 8 човека за сглобяването й, които да са на разположение на 20.05.2011 г. най-късно до обяд, за да може следобяд всичко да е сглобено.

 

Сцена - разглобяване и извозване - който е доставил сцената, той ли ще я извози? Трябват поне 8 човека, които да разглобят и натоварят сцената на 23.05.2011г. сутринта.

 

Озвучаване и всичко свързано с него- Мирослав (Hasek) - трябва да е готово до обяд на 21.05.2011г.

 

Ефекти и осветление - Мирослав (Чичи Мичи)- (Maniac__) и Жоро Поморие (jorik) - трябва да е готово до обяд на 21.05.2011г.

 

Вход на поляната. - Мартин от Бургас (skodaman) + Станислав (beer_shampion) - трябва да са налични от 10:00 ч. на 21.05.2011г. Единия ще събира таксата от всеки автомобил и ще раздава рекл. материали, другия ще съхранява таксата и ще помага със списък. Ако се случи да се плаща хотел на място - таксата се плаща на skodamen преди влизане на поляната.

 

Подредба на автомобилите - Ники Любомиров - трябва да е на поляната не по-късно от 10:00 ч. на 21.05.2011г. След заплащане на всички такси на входа и получаване на рекламните материали, колата ще бъде насочена към отговорника за паркиране. Задължително е да се съобразявате с неговите планове за подреждане на колите на поляната. Няма да се толерира "ей сега да разтоваря" и т.н.

 

Подредба на шатри и маси - 1 човек. Колеги, всяка година подреждането им е повече от безразборно, в резултат на което не всички имат пряка видимост до сцената, да не говорим за разни одумки, недоволства и т.н. Тази година предлагам да се съобразим всички и да се получи подредба във формата на П. Така от една страна всички ще могат да наблюдават сцената - било за да наблюдават комични кършения на снага или пък за награждаване, игри и т.н. Зле подредените маси развалят половината от иначе страхотната съборна атмосфера. Човека трябва да е на разположение на 21.05.2011г. от 10:00ч.

 

Водещ на програмата - Dj Blacky + водещ в състезанията и конкурси.

 

DJ - предполагам Исята (иначе кой ще ни разсмива?).

 

Водачи към пистата - Blackpearl + още двама (търсят се) желаещи. Водачите ще изчакват събиране на автомобили, които не знаят пътя към пистата. След образуването на първа група, единия водач тръгва с тях. Аналогично е и за останалите. Единия водач е задължително да остане до последно на поляната, но не по-късно от 30 мин. преди започване на състезанията.

 

Съдии на Междене - Blackpearl, axl и txl.

 

Замерване на времето на Междене - Blackpearl/bega4kata - чакам предложения за измервателна техника.

 

Настаняване. Както anastas спомена, а и bega4kata също в началото на тази тема - не сме малки деца и всеки може сам да се погрижи за настаняването си. Въпреки това ще се опитам да процедираме така, а ако има проблем, ще бъдете своевременно информирани, за да можете да завъртите по едно телефонче на хижа/хотел:

 

Легловата база в манастира ще бъде капарирана от мен. Когато стигнем до етап настаняване ще обявя стаите и всеки да си избира по брой и дни. За начин на плащане - или на място или по банка, ще го обмисля. Във всички случаи настаняването ще е възможно само след получаване на сумата. Това важи и за останалите хижи и хотели.

 

Каква е идеята. Всяка година е имало проблем с резервации, реално настаняване и съответно дължими суми. Примерно Х резервира стая за 3 дена, тя се плаща от организацията, но Х идва само за 2 дена или изобщо не идва. Разликата "остава" за организатора. С оглед на това ще измисля начин, по който всяко резервирано място да е подплатено със сътветната сума от ваша страна, без да ви затруднявам излишно.

 

За сега, в общи линии, трябва да прегледате горното, преди да минем на следващ етап. Това, което искам да уточня е, че добрата организация не зависи само от организаторите на мероприятието. Трябва и вие да дадете от себе си, за да се получи един хубав събор, без да има обременени, ощетени и т.н., както се получава всяка година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сред хората, посочени горе, има такива, които не ги устройват датите и часовете, да драснат по едно ЛС или тук. Ще го обмислим. Очаквам коментари и от страна на всички ви, ако има такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сред хората, посочени горе, има такива, които не ги устройват датите и часовете, да драснат по едно ЛС или тук. Ще го обмислим. Очаквам коментари и от страна на всички ви, ако има такива.

 

От моя страна всичко е точно! smile027 И тук да напиша, че разклонителя е осигурен!

 

Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчаквам дали ще има коментари относно горния ми пост, след което, както вече написах, ще пусна една съседна тема, която ще е само с решената от тук информация. Целта ми е ясна - има толкова време до събора, а тази тема вече е с доста страници. Ако човек седне да отсява, най-вероятно ще пропусне сбирката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от основните въпроси остава отворен - сцената. До тук има само трима за сглобяване и трима за разглобяване. Търсят се още хора. Ако не се съберем най-лесното е без сцена. Таман няма да предплащам и за нея пари. И ще се денси на тревичката, на музика от колите, а за осветление - китайски ксенон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, аз затова съм с тебе един дан по-рано, за да ви се радвам как сглобявате сцената. Единствено за един ден след събора, не знам дали ще мога да остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм един ден по-рано, та ей ти го 4-тия сглабяч. Ако требе, ще оставя Ирина да снима или камерата я лепиме на статива сама да си снима, а аз отивам при сглобките. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще сглобявам/разглобявам. Мисля че разглобяването може да стане в същия ден на даването на купите- т.е приключването на събора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм вътре за шатрата! Квото мога ще помагам! Казал съм!

Аз също. С Юли съм се разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм вътре за шатрата! Квото мога ще помагам! Казал съм!

Аз също. С Юли съм се разбрал.

 

 

Жив and здрав =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Мисля че разглобяването може да стане в същия ден на даването на купите- т.е приключването на събора!

 

Добре е да се уточни кога ще става тази операция, понеже мисля да дойда целево специално за това. Много ми се искаше и да сглобявам, но уви - работен ден е за мен :( Естествено в каквото друго е необходмо докато съм там, ще се включа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.