Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Нац. Събор 2011: 21 - 23.05.2011 г.


Хашек

Recommended Posts

Здравейте и честита Коледа!

 

Обикновено по това време се правят равносметки за изтеклата година и планове за следващата, та и аз в този ред на мисли реших да драсна нещо тук и да ви подсетя, че съвсем скоро ще трябва да започва организацията на събор 2011.

 

Бих бил изключително щастлив, ако мога да предам щафетата на някой достоен последовател на това светло начинание поради няколко причини, които не са за този раздел и това време, а и ще се радвам, ако мога веднъж поне да посетя Шкода-събор като турист, заедно със семейството си, разполагайки с личното си свободно време :) Това, разбира се, не ме освобождава от отговорността да предоставя всички връзки и контакти на новия "организационен комитет" - сдъвкано и по отъпканите вече пътеки, така, че да може всичко да е максимално лесно.

 

Поздрави и весело посрещане на Новата 2011!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 410
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    34

  • BlackPearl

    32

  • micyri

    30

  • beer_champion

    37

Най-много писали в темата

Аз с удоволствие бих поел щафетата,но ми предстои събитие,което ще ангажира голяма част от времето ми.Ще трябва да помагам и мисля ,че няма да мога точно тази година да се справя с организацията.Миро заслужава малко почивка.Дано се намери отговорен колега,който да се заеме с тази много важна и отговорна задача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с удоволствие бих помогнал, въпреки, че не карам Шкода ;(! Не съм сигурен, че ще се справя с организацията напълно сам но с помоща на някои друг колега примерно lubomirov_1985 бих помогнал за организирането на това така светло събитие, на което съм присъствал 2 пъти и съм си прекарвал уникално. Е.... помоща в организацията малко ще ми пречи на пиенето но начинанието си струва! Въпреки, че трудно ще се работи в сянката на колегата Миро Хашек! Поради простата причина, че организацията винаги е била на ниво! smile126

 

Като, цяло имам желание да помогна. Ако мога да бъда полезен ще се радвам! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помощ и аз се включвам!

Но нямам възможност за цялостната организация...

Предлагам да има един координатор и няколко отговорници по отделните дейности.

Това е важно, защото представете си, ако екипът е съвсем малък (1-2 човека), и легнат болни във важен момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте да обобщим нещата!

 

Пак тръгваМЕ в голямата кощница, а накрая да не стане 2010 -повторение!

 

Уж всичко беше ясно: един за това, един за онова, най-накрая, нито имаше кой да замерва,нито имаше кой да води, нито имаше кой да подрежда колите на поляната и .........

 

Първо трябва да се намери ГЛАВЕН организатор: Човек,който ще отиде на мястото да говори с Георги (налине бъркам) за манастира. За целта трябва да се определи ДАТА на провеждане на Събор2011!

 

След това: трябва ви човек за резервации и разпределението им. Той ще стой на входа на поляната + човек който ЩЕ СЪБИРА ВХОД и ще раздава рекламните материали....

 

Трябват 1-2 за ПОДРЕЖДАНЕ на автомобилите.

Искам да се обърна със специален апел към ПЛОВДИВЧАНИ. Колеги,моля тази година да се придържите както всички останали към подредбата на поляната по модели. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО! Миналата година , по една или друга причина (сигурно уважителна) хората които се бяха нагърбили с това начинание се отметнаха и стана ХАОС!

 

Да взема да почна отначало да обобщя в най-кратки редове:

 

ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР- а той ще има доста задължанеия (няма да ги пиша сега)

СЪОРГАНИЗАТОР- човек ,който ще помага

ЧОВЕК за резервации и организиране на заетата леглова база + настаняване на колегите

Човек за вход на събор 2011, той ще събира вход и ще раздава рекламните материали и прочие

Осветители и озвучители на техниката- те там се знаят кои са магьосниците като цяло

DJ/водещ на отделите програми и игри

Освен това трябва да има и други колеги които да имат готовност да пуснат през деня музичка, а не както миналата година да има само 1 лаптоп

Човек който ще замерва на междене , не е зле и да се съставят водачи на 2-3 малки групички, да няма пак..... къде е пистата :)

axl и txl те си знаят за майсторскоите :)

Трябва да се види кой ще е на палатка и кой ще стои до по-късно да пази колите на поляната, за да няма пак: счупени колчета, откраднати храни, извадени лайсни и прочие (из опит от минали години(

Това като цяло са най-наложителните позиции, има още много детайли които трябва да се доизкусуряват.

 

ЗАТОВА, ДАЙТЕ ДА ИЗБЕРЕМ ГЛАВЕН ОРГАНИЗАТОР И ПОСЛЕ ДА СПОМАГАТЕЛНИТЕ ЗВЕНА КЪМ НЕГО.

Не да почваме, аз бих помогнал, аз също, но никаква яснота....

 

Да го караме в хронологичен ред?

Иначе, за всички изявили желание за помощ" smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматично ли се приема за "ДА" че мястото ще е същото?Щото ако се отиде някъде другаде където има паркинг, подреждането и охраната може да са за сметка на домакина...Всеки малък до среден хотел би се радвал да е домакин на едно такова мероприятие и би ни "поглезил" с някой екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък/среден хотел? За 300души ли?

 

Какъв ще е този паркинг?

 

За 100+ коли + щатри+ барбекюта + маси и столове + прочие.....

Все пак , повечето колеги са палаткаджии + това и цената е важна не за 1-2ма....

 

Локация?

 

Това е събор(2-3дневен), а не градска среща /вечеринка???

 

Няма лошо: може да се намери и колега(организатор- пътешественик) който да предложи други интерсни места за събор? (В ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мисля,че за смяна на локацията не трябва да става и въпрос. А колкото до съдействието, бих се включил с най-голямо удоволствие, но с оглед на ограчинето ми свободно време няма как да се заема с нещо мащабно. Ако мога да помогна с нещо на по предварителната организация на Софийски терен - с удоволствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам доброто желание за помощ, чух се и с lubomirov_1985 и говорихме, че сме сериозни от гледна точка на помоща в организацията!

 

Лично според мен има много хора които са доста активни във писането във форума и поне по мое впечатление показват заинтересованост за благото на клуба и са в него от години и с много хиляди мнения и биха могли да се нагърбят с тежката задача разбирасе ако времето им го позволява и имат нужното желание! smile159

И просто предлагам за момента да спрем с излишния спам защото се видя, че има хора, които имат желание да помогнат но предлагам следващото мнение да е на човек който би искал да се нагърби със задачата да организира събитието и може да разчита на нашата помощ! Защото Искрен е прав, че само да пиешем че бихме помогнали и тн е напълно излишно просто трябва да се действа!

 

И още нещо, поне според мен ако ще се предлага ново място човека, който го предлага хубаво да помисли дали локацията ще е подходяща за побирането на всичките коли,хора,скари,БИРИ,шатри, СЦЕНАТА и всичко останало за да бъде направено всичко на ниво! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май месец се събират почивни 6-7-8 май и 21-22-23-24 май, ако питате мен е по добре да е от 21-24, защото се повече дни а и се надявам да е по-топло и да вали по-малко.

 

А що се отнася до мястото, няма да го коментирам аз отивам на Сокола пък вие където искате го местете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даниеле, добро предложение.

 

Аз ще изкажа лично мнение.

За мен е по-добре да се съберем на 6-7-8.

 

Предолението на мечката е прекрасно, но искам да изкажа (лично) моята гледна точка.

 

Няма да се работи (за повечето ) Петък.

 

Така ще можем да се съберем Петък-Събота (конкурси и Междене тн) и Неделя награждаване , както е било досега.

 

Ибначе ще се съберем Събота, Неделя ще трябва да претупаме всичко, защото .....въпреки че понеделник е почивен, лично мое мнение е, че доста колеги ще си тръгнат неделя вечерта. Просто нагласата (според мен ) е такава.

 

Мисля, че мечката даде добро преложение, остава само да се реши (гласува?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отностно датите,аз съм за 21-24.05.2011г.

друго си е ако е по-топличко и да няма дъжд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е по-добре да се съберем на 6-7-8. Щото, на мен самия ми е по удобно студент съм сесията ми наближава а и шампионска лига финала е там някъде!

 

Глас за 6-7-8 май!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек който ще замерва на междене ,
ПОЕМАМ ТАЗИ ЗАДАЧА,мога да помагам и на майсторското.

Миналата година взех 2-те първи места и смятам да дам на дургите възможност,за това няма да карам и ще мога да участвам- помогна в замерването.

А по въпроса за датите съм за края на Май.Мястото не го коментирам -Сокола smile035 -хората са си свикнали там.И на всеки му е ясна организацията,местата за настаняване и т.н. ..... както и палаткажиите си искат там.

Относно настаняванията -АМИ ВСЕКИ ИЗВЪН МАНАСТИРА,КАТО ЗНАЕ КОГА ЩЕ СА ДАТИТЕ НА СЪБОРА МОЖЕ ДА СИ НАПРАВИ САМ РЕЗЕРВАЦИИ В ЕТЪРА.Няма нужда някой да ми прави резервация,да не съм бебе.Който ще е главния организатор и ще преговаря за поляната,да организира само резервациите за манастира.Няма нужда да го товарим и с др.хотели.Всеки сам ще си направи.

Хайде сега отговорни хора да поемат другите точки от списъка на Исята по задълженията с организацията на събитието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и Честита Коледа на всички с пожелания за здраве,любов,късмет и много успехи!!!С удоволствие бих се включил в организацията на събора с резервациите и настаняването например.Тази година го правих с кеф и затова предлагам услугите си и за следващия събор!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук добре....

 

Марти е кандидат, има опит от миналата година и знае как стават нещата.

Сами, не можем да оставим всичко на самотек. Марти предлага варианти за леглова база (3-4 места), всеки сам си решава за условията в които иска да бъде, ако не го удовлетворяват, тогава си прави резервация където иска.

 

Аз все пак мисля, че е редно да се обобщят след време твърдите имена в организацията....

 

И тъй като досега не виждам да има желание от НИКОЙ за главен организатор.... ще кажа няколко по-резки думи!

 

Уважаеми колеги, тъй като става дума за Шкода Клуб (може да проследите темите) съм особено активен.

 

Искам да кажа с няколко думички: Колеги, вие си знаете кои сте. Да, да, говоря на точно тези 5-12, но главно се обръщам към петицата с изключение на постоянно (те си знаят в кой смисъл го казвам)работещите (и вече минали).

 

Като ставаше въпрос за главно 5, лесничко всеки се нареди, време е да поемете отговорност за това, поели сте ангажимент, трябва да дърпате напред .... Мисля, че е редно да се обсъди тази инициатива от вас(като вие си знаете) и да вземете решение!

 

Ако случайно няма инициатива, да се включат 2ред, а именно 7цата (12-5=7), понеже едно говорихме, а друго е сега. Всеки си има работа, задължения, сигурен съм, че имате основателни доводи за това, но..... Мен вече ме дъпрат 10 човека и след като нямаме ясна програма и виждания в този момент.... само мога да поемам критиките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук добре....

 

Марти е кандидат, има опит от миналата година и знае как стават нещата.

Сами, не можем да оставим всичко на самотек. Марти предлага варианти за леглова база (3-4 места), всеки сам си решава за условията в които иска да бъде, ако не го удовлетворяват, тогава си прави резервация където иска.

 

Аз все пак мисля, че е редно да се обобщят след време твърдите имена в организацията....

 

И тъй като досега не виждам да има желание от НИКОЙ за главен организатор.... ще кажа няколко по-резки думи!

 

Уважаеми колеги, тъй като става дума за Шкода Клуб (може да проследите темите) съм особено активен.

 

Искам да кажа с няколко думички: Колеги, вие си знаете кои сте. Да, да, говоря на точно тези 5-12, но главно се обръщам към петицата с изключение на постоянно (те си знаят в кой смисъл го казвам)работещите (и вече минали).

 

Като ставаше въпрос за главно 5, лесничко всеки се нареди, време е да поемете отговорност за това, поели сте ангажимент, трябва да дърпате напред .... Мисля, че е редно да се обсъди тази инициатива от вас(като вие си знаете) и да вземете решение!

 

Ако случайно няма инициатива, да се включат 2ред, а именно 7цата (12-5=7), понеже едно говорихме, а друго е сега. Всеки си има работа, задължения, сигурен съм, че имате основателни доводи за това, но..... Мен вече ме дъпрат 10 човека и след като нямаме ясна програма и виждания в този момент.... само мога да поемам критиките.

Аз нищо не ти разбрах! Я оптай пак,ама по-простичко.Сериозен съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, без да се обиждаш. smile159

 

Нарочно така съм го написал. Който трябва- разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск някой да ми се обиди и да каже "къв е тука тоя с 200 мнения дето много говори и дори не кара шкода" Но смятам, че има хора със зелени или сини никове, които могат не само да трият мнения и тн, което предполагам им е работата но биха могли да се отзоват по един или друг начин!

 

P.S: Blackpearl: Ние затова сме форум, да споделяме виждания и мнения. Стига да са в тон с правилата, не виждам проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Относно датите: имайте предвид, че досега сме организирали съборите в началото на май не защото сме мазохисти и искаме да ни вали дъжд и в палатките да ни е студено, а защото искаме да се съберем повече хора. По 24 май има много колеги, които са ангажирани със сесии, абитуриентски и абсолвентски празници! Обмислете и това!

 

Относно организацията: На миналия събор Марти от Бургас (skodaman) се включи в настаняването и се получи не лошо, но за общо съжаление поради неотложни семейни ангажименти се наложи той да ни изостави на 2-рия ден. Мисля, че от тази гледна точка, ако той прояви желание, ще има известна доза приемственост.

 

Тъй като през Новата 2011г. често ще отсъствам от Бг и рядко ще мога да влизам във форума, оставям тук и сега важните телефонни номера, които ще са необходими и достатъчни за цялостната организация на събора:

 

Соколски Манастир - Николай 0886/308017 - с него за всички въпроси по настаняването и поляната, както и за евентуалните резервации на х-л Сивек.

Хижа "Български Пощи" - Владо 0878/453650

Къща за гости "Тодорови" - Тодор 0889/634599

Писта "Междене" - Радостин 0887/266184

Приста Ойл - Кристиян - 0898/232922

Булпинс (купите) - Ева Чолакова - 0885/558199

 

За озвучаването ще се погрижа аз, а ако не съм в страната по него време, ще изпратя мой служител с бус, който ще включи всичко в работеща система. Стикерите са дизайн на колегата Кранкенщайн, диаметърът им е 70мм.

 

Поздрави и весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е да опитаме да направим събора в по-топли и сухи дни, т.е. през вторите празници на май. По-добре да сме по-малко хора (което ме съмнява), но да не се чудим къде да се крием от дъжда и да дзиндзирикаме вечерно и нощно време, когато дори изпития алкохол не помага, особено ако сме с мокри гърбини. Помислете и над това, че част от хората, които биха дошли не са го направили именно заради метереологичните условия, а други, пак заради времето, седяха по-малко.

 

Ако се изберат по-топлите дни за провеждане на събора, за срам на всички скатавки, аз поемам организацията. Най-вече защото Миро наистина има нужда от почивка и ще съм безкрайно щастлив да го видя и него като гост на това събитие, което до сега не е посещавал като такъв. Няма да се крия зад редицата ангажименти, които са ми на главата, зад това какво съм правил и правя сега за форума и Шкода обществото като цяло. Няма да се извиня с малкото бебче и майка му, които ще оставя сами на поляната. Ще поема цялата организация по мероприятието, като поне се надявам хората, които помоля за помощ и съдействие да не ми откажат.

 

Когато става въпрос да се направи нещо за клуба десетки са тези, които започват да скачат с идеи, предложения, мнения, някои с претенции и т.н. А когато се иска действие ](*,)

 

Ися, май бях по-остър от теб, ще се мериме ли smile049

 

P.S.: Ако одобрите вторите почивни дни ще ви информирам за вижданията си относно организацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе 20ти май е работен ден. Който иска да дойде от петък ще трябва да си пусне 1 ден отпуск/компенсация. В такъв случай, може да пробваме първия уикенд на Юни 3-4-5. Отново 1 ден отпуск и гарантирано (макар, че за времето е трудно да се използва тази дума) топло време smile049

Ако не ви е удобно така, аз съм ЗА събор края на май 20-24! :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.